Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      2 022


  2. revolta

    revolta

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      714


  3. smw44199

    smw44199

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      609


  4. Semtex

    Semtex

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      297


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 20.01.2025 w Odpowiedzi

  1. 13 punktów
  2. Bo takie wysokie wieszaki serwisowe teraz w lasach robią 😁
    11 punktów
  3. Stare dolnośląskie powiedzenie mówi: gdy w środku zimy liść spod śniegu kiełkuje, to w Twoim fullu na pewno coś w zawieszeniu szwankuje.
    10 punktów
  4. Bo ... zamarzło. Zdjęcie z siodełka rowerowego.
    10 punktów
  5. Bo u mnie mglistych klimatów ciąg dalszy.
    9 punktów
  6. Bo bobery zrobiły zasadzkę na DDRze
    8 punktów
  7. Bo trudno narzekać na pogodę, mimo że przez cały dzień ani jednego promienia Słońca nie zobaczyłem.
    8 punktów
  8. Z nowym rokiem stare dylematy - zmienić czy nie zmienić.
    8 punktów
  9. Bo zima ma jedną niezaprzeczalną zaletę, ładne zachody słońca.
    7 punktów
  10. 6 punktów
  11. Trafiła się pompeczka w fajnej cenie na OLX.
    5 punktów
  12. Bo też wspomnienie Wspomnienie z ubiegłorocznego SOG.
    5 punktów
  13. 5 punktów
  14. 4 punkty
  15. Bo z Nowym Rokiem nowy kontrakt 😉
    4 punkty
  16. Epidemia gp 5000 , kto założy, nie chce już innych Wszystko po nich zamula
    3 punkty
  17. Z warunkiem, że jeśli n=1 to rozwód powinien być inicjowany nie unikany.
    3 punkty
  18. "N+1" to ilość rowerów, którą powinien mieć każdy szanujący się rowwerzysta, gdzie "n" to jest liczba obecnie posiadanych rowerów. Istnieje też wersja "n-1", która mówi, że "n" to liczba rowerów przy której żona żąda rozwodu
    3 punkty
  19. To za zaoszczędzone pieniądze kupię sobie porządny zestaw opon
    3 punkty
  20. W tym czarnym kolorze wygląda jak grzejnik, który właśnie żona zamówiła do łazienki...
    3 punkty
  21. 3 punkty
  22. Bo jak długo jeżdżę to u siebie takiego czegoś nie widziałem, od kilku dni utrzymuje się cały czas silna mgła, wczoraj po robocie udało się wyskoczyć na standardowy szlak i okazało się, że powyżej piękna pogoda, słoneczko, a na dole jak okiem sięgnąć nalało się czegoś białego. Fotka nie oddaje tego efektu
    3 punkty
  23. Mogę polecić GP5000 AS 35C. Dla mnie to jest taki sweet spot. Miałem GP5000 32C, potem założyłem AS 35C, potem znów założyłem 32C, wróciłem do AS 35C, założyłem Terra Speed 40C a teraz ponownie mam AS 35C. Czyli wracam do tych opon jak bumerang. Ta opona nie najlepsza w żadnej kategorii. Opony typowo szosowe są szybsze. Opony gravelowe wygodniejsze i bardziej przyczepne. A AS 35C jest dokładnie pośrodku. Nie zamula za bardzo na asfalcie, da się na niej w miarę bezpiecznie przejechać łączniki szutrowe czy leśne. Dla mnie to ideał opony Road+.
    2 punkty
  24. E tam zaraz do szmuglowania Chłodnica do destylacji jak się patrzy - i do tego chłodzona powietrzem Wyobrażam sobie ten rasowy bulgot 🤣
    2 punkty
  25. Ciekawe jakie to uczucie gdy ciężar przednich gratów nie wpływa na ruchy równowagi i myszkowanie. Żona poza sezonem grzewczym może grzejnik wypozyczy na wyprawę 😜
    2 punkty
  26. @Turysta05Ty chyba nie jeździłeś na dobrych hamulcach szczękowych. Dobre Vki np. avid single digit i do tego dobre klocki na mokre warunki i to lepiej hamuje niż nie jedne hydrauliki nie mówiąc już o tarczach mechanicznych. Tylko czy jeszcze są do dostania dobre vki. Jak do zimówki to lepiej wziąć hydrauliczne, w mechanicznych tarczówkach woda lubi się dostawać do pancerza i tam przymarznąć. Obecnie klamki z zaciskami hydrauliczne od shimano można wyrwac za 150zł za komplet, mechaniki wiele taniej nie wyjdą. Jak hydraulika odpada to bym postawił na dobre V-ki z dobrymi klockami.
    2 punkty
  27. Panaracer SS to jakiś dramat. Bardzo nieudany model. A tak w ogóle proponuję jak zwykle https://www.bicyclerollingresistance.com/ i nie kombinowanie we własnym zakresie z porównywaniem opon na podstawie wyglądu.
    2 punkty
  28. Z początkiem roku powiał wiatr zmian i podobnie jak u kolegi @keltu wpadł nowy rydwan, w kolorze, jak by to powiedział pewien Ferdynand ..mocnego fulla, mam nadzieje że nie będzie kiepski.
    2 punkty
  29. Bo mgła się lekko podniosła i zaczęło być coś widać
    2 punkty
  30. Bo absolutnie fascynuje mnie to zjawisko, fotka z dziś. Warunki na szlaku masakra, totalne oblodzenie, gleby zaliczone, ale i tak było warto, choćby żeby zobaczyć jak trzech bikerów zalicza glebę synchroniczną
    2 punkty
  31. 2 punkty
  32. Ależ tu się suchar ściele! Bagażnik zrobiłem, stalowy taki, rdzewiejący, do Unita pasujący, proszę podziwiać: I taki przypier dolniczek do lampki mocowania, trzyma się to na musztardę jak widać
    2 punkty
  33. 2 punkty
  34. 2 punkty
  35. Bardziej wyprostowaną a to na czym komu wygodniej to indywidualna kwestia. To nie jest kwestia lepszego/gorszego tylko dostosowania do potrzeb Im większy kąt główki tym rower bardziej agresywny, responsywny
    1 punkt
  36. Jak ktoś znajdzie nową promocję na tą nawigację, to dajcie znać. Chciałem zrobić komuś prezent, ale wpadłem na to dopiero niedawno😉
    1 punkt
  37. Piasty Shimano w większości mają łożyska stożkowe i tam można sobie regulować naprężenie wstępne łożyska. Jeśli Twoje mają jakieś dziwne opory to można je reklamować w ramach gwarancji / rękojmi, lub po prostu użyć dwóch kluczy do konusów i je wyregulować, pamiętając że w ich ściśnięciu istotne jest uwzględnienie siły zacisku w ramie/widelcu (co nie występuje w przypadku łożysk kulkowych zwykłych).
    1 punkt
  38. Takie błotniki są projektowane właśnie pod fulle, nie znajdziesz nic co cię zadowoli. Tylny sks od widełek jest węższy na przedłużeniu do przodu. A że trzeba przedłużyć do korby, jak pisałem wcześniej - są projektowane pod fulla. W fullu to przedłużenie mam idealnie do suportu. Więc albo nieduża rzeźba, albo pełne metalowe które wyglądają słabo w mtb i na bank nie będą miały miejsca na błoto.
    1 punkt
  39. ... i elementarz dla klas I-III. Dzięki temu poznasz tajniki interpunkcji.
    1 punkt
  40. Prawda to co piszesz, zdecydowanie wolałbym go mieć w komplecie w rowerem! Ale modułowość bagażniczka akurat odbieram jako jego zaletę - masz dwa w jednym, mniejsza podpora na jakiś skromby drybag/plecaczek, albo duża na nową pralkę.
    1 punkt
  41. @Turysta05 Jakąś mitologię uprawiasz - mam zimowy rower z V'kami Deore i zwykłymi klockami XLC i zwyczajnie hamują nawet w brei pośniegowej.
    1 punkt
  42. Jak obecny rower nie kosztuje nastu/dziesięciu tysięcy, to nie wiem czy jest sens składać specjalnie na zimę drugi. Jak już to po prostu konkretnie pod codzienną jazdę po mieście. Tak czy inaczej, ja bym stawiał na tarczówki, ale jak hydrauliczne to minimum SLX: - tarcze są odporniejsze na zachlapanie - hydrauliki działają zdecydowanie przyjemniej i płynniej - SLX bo tłoczki są ceramiczne i bardziej odporne na ewentualną korozję ,z mt500 miałem problemy z leniwymi, gorzej sobie radziły zimą, pchanie się w najtańsze zestawy według mnie nie ma sensu V-ki: - wieczne błoto ze ścierających się obręczy i klocków, koła zimą są czarne - o wiele łatwiej obmarzają i przestają hamować, trzeba pamiętać o dogrzewaniu/docieraniu między skrzyżowaniami (przy tarczówkach jak na razie raz mi się trafiła taka pogoda, że obmarzły, na drogach była warstwa sorbetu, gęstej brei wodno śniegowej)
    1 punkt
  43. Jeżeli szukasz naprawdę najlepszych opon i uwzględniasz odporność na przebicie to lista jest bardzo krótka.
    1 punkt
  44. Kup oryginalne shimano: - jeśli długie zjazdy na których hamulce przestawały działąć to metaliczne G04S ew. wersja z radiatorem J04C - jeśli raczej płaskowyż to żywiczne G05S, które będą hamowały lepiej na zimno.
    1 punkt
  45. Era dinozaurów wróciła 😉 wrzucę jeszcze z tej strony moją brykę i mnie przy okazji 😂 Z górki było to mieli mnie okazję sfotografować jak pędzę 😎😛
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...