Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09.12.2024 w Odpowiedzi
-
9 punktów
-
Bo jedzie sobie człowiek pod górę w lesie i nagle jakiś wuj bombki strzelił8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
Zepsuty Ci wcisnęli!!! Tylko jedna goleń w amorze!!! Mam nadzieję, że chociaż trochę tańszy był przez to 😁5 punktów
-
5 punktów
-
Zestaw imbusów Wera Hex Plus za 57,17 zł. To jak darmo. https://www.amazon.pl/dp/B01H88GSW0 Aż chyba zamówię sobie drugi zestaw.5 punktów
-
Bo gdybym trenował, to napisałbym, że trening musi zostać odbyty Ale ja nie trenuję, więc nie napiszę nic więcej niż to, że pogoda jest ohydna...5 punktów
-
Myślałem, że nikt nie pobije @Sobek82 w fotograficznej konkurencji "im dłużej patrzysz, tym więcej widzisz". 😆4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Witam, proszę o pomoc przed chwilą przyszedł do mnie rower. Nie jestem specjalistą, ale na oko widać, że coś jest nie tak. Widełki trójkąta są w dwóch różnych płaszczyznach - te połączenie ich chyba do mocowania błotnika jest tak krzywe, że to szok. 5cm różnicy miedzy jedną a drugą stroną. Czy to ma tak być a ja jestem czepialski? Proszę o pomoc2 punkty
-
@Greg1 to miał być amor?! Kuźwa i na tym mnie oszukali 😀2 punkty
-
Jeszcze są Torxy => https://www.amazon.pl/dp/B00E8HM9N2?smid=A2R2221NX79QZP&th=1 - 72 zł / czyli żal nie kupić2 punkty
-
Ja (i zapewne połowa członków tego forum) będący w słusznym wieku 50+ czuję się zdegustowany i wręcz obrażony stwierdzeniem: "Zastanawiam się nad zakupem roweru elektrycznego [...] dla mojego ojca, który ma 50 lat". Czy uważasz, że Twój ojciec to jakiś staruszek wymagając wspomagania? My, forumowicze w wieku 50+ jeździmy dziesiątki i setki kilometrów na raz tysiące w roku na zwykłych, "analogowych" rowerach i cieszymy się z naszej dobrej formy. Może zamiast elektryka, Twój ojciec powinien najpierw dostać jakiś fajny, normalny rower dopasowany do jego potrzeb (nie wiemy gdzie i le jeździ) bo zapewne ma złe doświadczenia z jazdy na tym wspomnianym, zapewnie kiepskiej jakości, starym, za małym lub za dużym góralu (ale może się mylę). No, chyba, że faktycznie Twój ojciec czuje się już stary, słaby, "czas umierć" i faktycznie potrzebuje rower ze wspomaganiem elektrycznym, ale prawdziwy legalny rower ze wspomaganiem elektrycznym a nie jakiś chiński, niehomologowany motorower elektryczny, który pedały ma tylko dla picu2 punkty
-
W mojej ocenie uterenowiona szosa to przełajka a gravel to przełajka endurance z oponami w plusie 🤡2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@bastard83 Profil -> Minutnik -> Tryb uruchomienia stopera -> Automatycznie Może o to chodzi?1 punkt
-
@spidelli - dzięki. Genialnie zrealizowany film. Tylko pozazdrościć i pomarzyć.1 punkt
-
Chciałbym chociaż weekend zaliczyć w takich warunkach1 punkt
-
Jednorazowy. Jak nie zużyjesz całego to pewnie da się użyć później. Nie wiem ile trzyma. Używam 16g i wbijam cały. Starcza na wygodną jazdę, w domu dobijam różnice.1 punkt
-
@spidelli też jestem fanem CO2. Mam kilka głowic żeby nie przekładać między rowerami. Naboje przy rowerze w tych zaczepach co dałem wcześniej. O i pana przy CO2 latem to sama przyjemność bo można się schłodzić nabojem 😜1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
W wiekszosci asfalt i szutry. Nie planuje zadnych ekstremów. Maks to chyba leśne szlaki i troche piachu prrzy prrzyszłych wyprawach. Cene moge troche podniesc (300-400 złotych). W salonie rowerowym dostałem taka propozycję: Kross Hexagon 7.0 w ramie 19 cali. Cena katalogowa 3299, po rabacie 2800 PLN. Dodam że przez stawianie stop na zewnętrznej krawędzi pedałów powinienem miec wzmacniane bo istnieje ryzyko wyłamania. Poniżej oferta ze sklepu. Hexagon stanowi ściany różnych wielościanów. Ma też dwa koła i jest rowerem. KROSS Hexagon 7.0 to propozycja nie tylko dla matematyków, ale przede wszystkim dla osób, które nie lubią być ograniczane. Chcieliśmy, żebyś to Ty decydował, gdzie ma cię zabrać KROSS Hexagon7.0, a nie on sam. Dlatego jest praktycznie pozbawiony ograniczeń i równie dobrze poradzi sobie w mieście, jak i w terenie. Pamiętaj, że to ty kreślisz trasę wycieczki. KROSS Hexagon 7.0 w 2021 roku to kontynuacja myśli przyświecającej nam przy projektowaniu poprzednich generacji tego roweru. To nie tylko nowy lakier położony na ramie – zoptymalizowaliśmy wiele drobnych detali, które jednak przekładają się na przyjemność oraz komfort płynące z jazdy. KROSS Hexagon 7.0 to doskonały wybór jeśli szukasz roweru uniwersalnego, który sprawdzi się zarówno w mieści jak i w terenie. Sprawdzony napęd Shimano z 18 przełożeniami zapewnia bezproblemową i tanią eksploatację. Zbudowaliśmy go w oparciu o komponenty z grup Altus oraz Deore zapewnia wysoką precyzję zmiany przełożeń przy wysokiej odporności na eksploatację. By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach wyposażyliśmy KROSS Hexagon 7.0 w hydrauliczne hamulce tarczowe JAK-Y2 NUTT. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych. Amortyzowany widelec SR Suntour XCR RLR ze skokiem 100 mm pomoże w pokonaniu nawet trudniejszego terenu, zapewniając doskonałe tłumienie wszelkich nierówności – niezależnie od rodzaju nawierzchni. Dodatkowo, na kierownicy znajduje się manetka blokady amortyzatora, która umożliwia zwiększenie efektywności pedałowania na płaskich odcinkach, czy zjazdach. KROSS Hexagon 7.0 dostępny jest w dwóch rozmiarach kół – 27,5 cala oraz 29, we wszystkich rozmiarach ramy. Niezależnie jednak, który rozmiar wybierzesz, znajdziesz na nich przystosowane do lekkiego terenu opony Mitas Ocelot o szerokości 2,1 cala. SPECYFIKACJA Marka: Kross Wykończnie lakieru: Połysk Materiał ramy: Aluminium Performance Widelec: SR SUNTOUR XCM RL Skok widelca: 100mm Tylny amortyzator: Brak Skok tylnego amortyzatora: Brak Przerzutka przód: SHIMANO ALTUS M2020 Przerzutka tył: SHIMANO DEORE M592 Manetki: SHIMANO ALTUS M2010 Korba: SHIMANO MT101-2 Koronki: 36T-22T/175MM Kaseta / Wolnobieg: SHIMANO HG200 Zakres kasety / Wolnobiegu: 11-36T Ilość przełożeń: 18 Suport: SHIMANO BSA BB-UN101 Łańcuch: SHIMANO HG53 Piasta przód: GL-B43F-DS Piasta tył: GL-B43R-DS Obręcze: KROSS Opony: MITAS OCELOT V85 29x2.1 Hamulec przód: JAK-Y2 NUTT Hamulec tył: JAK-Y2 NUTT Dźwignie hamulca: JAK-Y2 NUTT Tarcze hamulca: DISC (160) Kierownica: ALUMINIUM 680 MM 31.8 Wspornik kierownicy: ALUMINIUM/31,8/ 7°/ (S- 75MM, M- 90MM, L- 105MM, XL- 105MM) Siodło: KROSS Wspornik siodła: ALUMINIUM 27,2x350 Stery: 1-1/8" Chwyty: KROSS SCALE Pedały: TWORZYWO/STAL1 punkt
-
To jeszcze nic! Zobacz jakie krzywe sprzedaje Decathlon! I jeszcze się tym na zdjęciach chwalą. https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-xc-100-29-deore-1x11/_/R-p-330066 https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-expl-540-29/_/R-p-329414 Tak ma być. "it's not a bug, it's a feature" rower-gorski-mtb-rockrider-expl-540-29.avif1 punkt
-
Właśnie się drugi dzień zastanawiam, czemu nie zwykła, miniaturowa pompka? Przez 5 czy 6 lat raz złapałem gumę, raz ratowałem innego pechowca z przebitą dętką. Ale dopompowywać koła zdarza mi się częściej, nawet w terenie.1 punkt
-
Nie dziwię się, że brak, jak były w takiej cenie. Te krótkie niepraktyczne, szczególnie przy dużych rozmiarach gdzie i siły dokręcania/odkręcania są zazwyczaj większe. Te mniejsze może i fajne do niektórych zastosowań. Jest jeszcze dostępna wersja z kulką w kulce za 82,44 zł: https://www.amazon.pl/dp/B06XDCDHV8 Cudowne może nie są, są zwyczajnie bardzo dobre. Proste, wygodne, trwałe, nie obrabiają gniazd śrub.1 punkt
-
Odnośnie szerokiego pojęcia nazwy gravel to jest ona nadużywana. Chyba głównie po to żeby napędzić sprzedaż bo wszystko co ma w nazwie to słowo można sprzedać łatwiej i drożej. Fenomenem jak dla mnie są tzw. gravele z prostą kierownicą. Kiedyś był to po prostu zwykły rower turystyczny albo crossowy. Teraz gravel. Jedna z moich ulubionych dziewczynek rowerowych z YT kupiła sobie ostatnio nowy rower. Czy kupiła gravela ? Nie. Kupiła rower MTB z barankiem i to jest idealne określenie dla jej nowego nabytku.1 punkt
-
@chrismel z tym zapasem TPU to jest ciekawa sprawa. Ludzie pakują te dętki do torebek razem z multitulami i innym szpejem. I mało kto pomyśli, że warto taką dętkę zabezpieczyć i schować w coś będzie ją chronić przed uszkodzeniem. To TPU łatwo uszkodzić wożąc w torebce obok innych rzeczy. Obijanie o inne rzeczy, obcieranie, etc.1 punkt
-
Ta wersja z linka numer 2 jest podobna do pompki z decathlona. Dla mnie bardzo wygodne rozwiązanie. Wkręcamy nabój, przykładamy i naciskamy. To po prostu działa. Mam też inne patenty. Na przykład nakręcasz nabój, zakładasz na wentyl i lekko odkręcasz nabój. To jest dramatycznie nieintuicyjne i zawsze coś skaszanie1 punkt
-
Jest Nawet jeśli rower stoi, a nie jeździ, to i tak przydałoby się do niego czasami zajrzeć, zwłaszcza jeśli np. przechowujesz go zimą gdzieś w kącie nieogrzewanego garażu. Nie darzyło ci się nigdy, że po dłuższym postoju nie zastałeś roweru z plagą rudej szmaty na łańcuchu czy kasecie? Nie musiałeś rozruszać zapieczonych i/lub zapowietrzonych hamulców? Powietrze nie zeszło w międzyczasie z niby szczelnej dętki i opona się nie wypaczyła? I tak dalej, i tak dalej. Sam miałem swego czasu kilka rowerów na chodzie i już w połowie drugiego sezonu stwierdziłem, że nawet dwa to za dużo, bo a to w tym nie dopilnowałem rotacji łańcucha na czas, a to tamtego nie dosuszyłem po jeździe w deszczu, a to jeszcze coś innego. Oczywiście nikomu nie bronię posiadania jednocześnie szosy, gravela, xc, enduro i jeszcze e-bika do tego, ale dla mnie to strata czasu, nerwów i kasy. No i zdecydowanie wolałbym mieć mniejszą ilość rowerów lepszych niż większą gorszych w tym samym sumarycznym budżecie, ale to oczywista oczywistość Po prostu kupowanie gravela tylko po to, żeby na dzień dobry upodobnić go do XC (amortyzacja, bardzo szerokie opony, kombinowanie z pochyleniem i rodzajem kierownicy) jest bez sensu. To tak, jakbyś celowo wybrał kompaktowego hatchbacka, po czym założył trumnę na dachu i przypiął dodatkowy bagażnik do haka, zamiast od razu zdecydować się na kombi. Można, tylko po co?1 punkt
-
Ależ Wy się chłopaki dajecie ostatnio wciągać w te prowokacje trolli. Czasem się zastanawiam, czy takie tematy to nie celowy zabieg, żeby trochę ożywić forum...1 punkt
-
W mojej ocenie rower taki se pojedzie X na godzinę. Rower dobry z półki za kilka tysięcy pojedzie przy tej samej mocy o 10% szybciej. Oczywiście rozmawiamy o takim samym typie roweru, wielkości kół, szerokości opon itd.1 punkt
-
Przyznam, że raczej nie spodziewam się rewelacji. Te buty są lekko ocieplone i trzeba zakładać jakieś skarpety wiatroszczelne lub Merino. Skusiła mnie cena i nie żałuję, choć myślałem, że będą ciut wygodniejsze. Zamówiłem do nich ocieplacze na palce, bo jestem zmarzlak i po godzinie jazdy, stopy mam przemarznięte 😉 A jeśli chodzi o kurtki, to właśnie dotarła do mnie ta "zbroja" na chłody - Castelli Alpha Doppio RoS. Ustrzeliłem ją w bardzo dobrej cenie... Do tego dokupiłem kominiarkę i skarpety Windproof GripGrab.1 punkt
-
Ja prawie kupiłem ten rower. Rama zbiera świetne recki, lekka, responsywna i tylny wideł pracuje. Można dać sztyćke z tworzywa i jest miętko pod pupom. Lecz kupiłem prawie, bo suport. Pisałem do tokena, trzeba podkładki.... Tak to sztos HT.1 punkt
-
Zapewne rower jest przeglądany i być może wysyłany w większym pudełku sklepowym, już z założonymi kołami, dokręconymi śrubami i jedynie przekręconą kierownicą. Tak np .robi bunnyhop. No ale najlpiej dopytać. Zapewne bez tej opcji po prostu wysyłają fabycznie zamknię ty karton jak przyszedł z fabryki bez otwierania więc jakiś oczywistych uszkodzeń nie wychwytują. Podobnie są dostępne różne opcje zmontowania w Centrumrowerowym. P.S. Widzę żee "Ekspert rowerowy" z pepper.pl działa; ) P.P.S. rózowy dla córki?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo pamiątkowa fota z tripu Szczawnica - Velo Dunajec - Velo Czorsztyn - Szczawnica1 punkt
-
Niekoniecznie. Ja jeżdżę na 35c bo po pierwsze mój poprzedni bieda-grawel mieścił maksymalnie takie opony i się przyzwyczaiłem. A po drugie, w fitnessie miałem fabrycznie opony Schwalbe CX Comp 38c, które były strasznie kiepskie i strasznie zamulały i jak kupiłem na jakiejś promocji w niemieckim Decu za 15 eur opony semislick Hutchinson Overide 35c, ważące tylko 330 g to było jak przesiadka z syrenki do porsche, czuło się jak ten rower jedzie. W nowym grawelu miałem fabrycznie opony Vittoria Terreno Dry 35c ale czułem, że są one kiepskie, dość mocno zamulały a an piasku czy szutrze ślizgały się jak na lodzie, strach było jeździć i w letniej wyprzedaży opon Maxxis na Amazonie kupiłem Maxxis Receptor 700x40c i są znacznie lepsze od tych poprzednich Vittorii ale nie wiem czy lepsze od Hutchinsonów. Ja jakoś nie czuję tej różnicy w tłumieniu szerszych opon ale podobno jest coś takiego. Generalnie, tanie, drutowe, podstawowe wersje opon będą kiepskie zawsze. Testy pokazują, że dobre, wysokiej klasy (i drogie) opony 40-42c mogą mieć i mają mniejsze opory toczenia niż tańsze, gorszej klasy opony węższe, gdzie ludzie zawsze uważali, że węższa opona jest "szybsza". Jeżeli jest miejsce na oponę 40c, warto mieć taką oponę, żeby było trochę więcej tłumienia ale dobrej klasy, z niskimi oporami toczenia. Jak nie ma miejsca na szrszą oponę, osobiście uważam, że 35c jest w zupełności wystarzające, jeżdżę na takich oponach i nie widzę wiekszego sensu wkładać 45 czy nawet 50c jeśli jeździ się głównie po asfalcie. Takie jest moje zdanie, inni mogą twierdzić coś innego bo mogą mieć inne doświadczenia1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00