Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 29.07.2024 w Odpowiedzi
-
11 punktów
-
11 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Znalazłem kawałek płyty pcv/pvc/pdf/jpg, nie wiem, ale wyciąłem to No i postawiłem pod to, nazywamy to NAGI- New Abandoned Gravel Incarnation🫠 A później wyciąłem drugi z nazwą własną, oczywiście nie posiadam drukarki trzy.de więc posiłkowałem się wyrzynarką bosch'a z małym nożykiem do drewna.🫠 Oparłem o stojaczek przerobionego drugi raz Author'a. Pozdrow'er😘 Wycinanie umilał mi ten i inne utwory 🫠😉3 punkty
-
3 punkty
-
@KrissDeValnor nie wiem, nie śledzę jakoś super dokładnie dokładnie rynku ani nowych rowerów, ani używanych. Na te pierwsze wchodzę raczej z ciekawości, żeby zobaczyć co jest teraz na topie (odpowiedź: wiele "rewolucyjnych" technologii to odgrzewane piąty raz kotlety, tyle że w ładniejszym opakowaniu) i ile kosztuje (odpowiedź: w wielu przypadkach dużo za dużo), a na drugie... w sumie też z ciekawości, bo co potrzebuję, to już kupiłem Ale mimo tego widzę, jak z jednej strony drogie potrafią być części nowe z górnej (i modnej - patrz np. gravele czy elektryki) półki i jak tanie nieco tylko starsze i/lub ledwie używane. No i mniej modne też Trzeba tylko pójść na pewne, czasami zaskakująco małe i w gruncie rzeczy nieodczuwalne kompromisy. Przy czym zwykle ograniczam się do obserwacji, bo gdybym miał się udzielać na forum z takim zaangażowaniem, jak te ponad 15 lat temu, to 9/10 moich odpowiedzi na zadane pytania brzmiałoby: "nie patrz na reklamy ani porady sprzedawcy w sklepie / kup używkę lub nówkę z demontażu lub promocji za ułamek ceny / nie jojcz, tylko naucz się przynajmniej podstawowego serwisowania / nie szukaj odpowiedzi w tabelkach excela, ale wsiądź na rower i sam zobacz, czy jest ci wygodnie". A już na pewno "nie marnuj czasu na zajmowanie się pierdołami przed kompem, tylko tu i teraz wsiadaj na rower i jedź". Bo lepszy sprzęt tańszy i gorszy, ale sprawny, z którego korzystamy, niż droższy i lepszy, który istnieje co najwyżej w naszych wyobrażeniach. Ja ten błąd swego czasu też popełniłem i boli mnie on do dzisiaj. Nie bierzcie ze mnie przykładu. Serio2 punkty
-
Ja wymieniłem na SKFa ze dwa lata temu. Kulają się do dziś bez najmniejszego objawu awarii. Ważne, aby je wcisnąć a nie wbijać...2 punkty
-
@locomotiv12 na oczy nawet nie widział 1040 i na podstawie tej niewiedzy wypisuje totalne brednie. Jak pisać bajki to trzeba mieć jakieś podstawy .2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
I Tak musisz babrać się w smarze więc możesz dowolne łożysko stosować. Tylko obusteonnie uszczelnione LU wnoszą istotną wartość dodana. Tak łożyska dobijasz do końca gniazda. Endcapy opieraja się na bieżniach wewnętrznych łożysk.1 punkt
-
No jacha, że dwa nawinięcia. Jak to bozia nakazała. Jakbym chciał jeszcze bardziej tradycyjnie to bym kupił przylepiec na rolce!1 punkt
-
@KNKS czujniki - prędkości, tętna, pilot i obustronny pomiar mocy XC200 ( ale to idzie komunikacja z prawego do lewego i potem do Edge) @locomotiv12 tryb GPS w moim zastosowaniu - ZWYKŁY. @KNKS Tak. Kadencja jest " produktem ubocznym" pomiaru mocy.1 punkt
-
Ale duże wydatki są raczej normalką przy posiadaniu antyka/klasyka którego chce się normalnie eksploatować Ale duże wydatki są raczej normalką przy posiadaniu antyka/klasyka którego chce się normalnie eksploatować1 punkt
-
Też mam 25mm i też właśnie kupiłem sztyce karbonową. 500 dałem. Opiszę jak przyjdzie.1 punkt
-
https://www.instagram.com/reel/C-AFcO1ui0C/1 punkt
-
https://bikeinsights.com/ Im bardziej wyprostowanej pozycji oczekujesz tym mniejszy będziesz miał wybór na naszym rynku. Poniżej kilka przykładów rowerów żebyś mógł sobie porównać geometrię ram i doprecyzować sobie wymagania. https://sprint-rowery.pl/rower-gravel-polygon-bend-r7 https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2024-four-corners-2 https://www.bike24.com/p2655761.html1 punkt
-
To o co te jęki o ceny? Trzeba było kupić tańszy i by zostało na rower. Kupiłeś drogą zabawkę i narzekasz, że na druga nie starczyło1 punkt
-
Zacznij od smarowania sztycy. Najlepiej użyć do tego anti seize. Znam przypadki, że sztyca bez nacisku nadal co jakiś czas trzeszczała lub cykała.1 punkt
-
1 punkt
-
Zrobiłeś za 7 lat kilka tys km po mieście i ubitych drogach. To jest bardzo mały dystans, a typ dróg poddaje w wątpliwość sens kupna MTB. Przypuszczam, że twój dotychczasowy rower ma tzw. rekreacyjną geometrię MTB, czyli taką, jak mają współczesne crossy. Masz specyfikację geometrii? Pewnie główka 70 stopni, dzisiejsze crossy mają 70.5. Górna rura pewnie też porównywalna. Ja na Twoim miejscu w tym budżecie bym kupił najlepszego crossa, jaki jest na rynku z dobrym powietrznym amorem, za pozostałe kilka tys. bym zamówił bardzo dobre koła na obręczy ok. 25 mm szerokiej + dobre zwijane opony 44-50 mm + siodło dobrze dobrane. Potem bym ten rower dobrze ustawił pod siebie - mostek itd. Idąc tą drogą będziesz miał fantastyczny rower na miasto, utwardzane drogi i szutry, z geometrią prawdopodobnie nie do odróżnienia w jeździe od obecnego. A pomysł z fullem do Twojej jazdy to zupełnie ślepa uliczka, wywalenie kasy, żeby się męczyć na miejskim asfalcie i płacić sporo za serwisowanie, czego pewnie i tak nie będziesz robił1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Kiedyś ojciec żemyki nitami aluminiowymi łączył https://allegro.pl/oferta/3x6-nit-nity-aluminiowe-leb-kulisty-din-660-50szt-13213866571?context=b8ba16101bf4e9efa3a22f85f4fa5e18d4c753521877c4eff34f05a7e4382b82a3f1d8531cdd2f6a39c8a7d89ec0f5b4458d5c451ec8e5aeadc3e3ea449f2e7e74e510daa2e950a33b7770ef3feb6e7229cd5b376e028a793d9926ac79e48f9c78adf3574458ebe863c3a4ead9a1aeb7b81779aabac3e0bba1eaa33e553ab57b6726afa15a73c668d460c0bc9d0cd45c&sellerHasChanged=false&fromVariant=13446378790 Teraz są populatne nity zrywalne. Te powyżej nawet obecnie są trudno dostępne. https://allegro.pl/oferta/nity-zrywalne-pow-4-8-14-x10-fe-fe-an-384-250szt-12515085152?context=193b0f4c6f6d9772f186fed29bdb06154ce373c30a3e69061e55ceed08b8de639f7ccb67b64b593afac34689ea10eb822b304adfb49e5c2f106b15513c982ecdc34e1412ee07398ff76ed45ee3067be729cd5b376e028a793d9926ac79e48f9cd1540449d64b18e31556ee161a06921620240bc2b78d361f091015e19ac23f4e3a0a5cc948090c498d34815b2ab6e665&sellerHasChanged=false&fromVariant=12515085721 Są nawet w media expercie. Ale z dobraniem odpowiedniej średnicy i długości może być ciężko. Lepiej w jakimś sklepie metalowym szukać. Poszukaj z szerokim łbem. Jeśli element mocujący błotnik jest plastikowy, to dałbym jeszcze jakieś stalowe podkładki. Te pierwsze małym młoteczkiem zamontujesz. D odrugich potrzebna nitownica.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Łozyska maszyniwe mają tą zaletę, że jeśli coś im się stanie to wymieniasz w całości i takie łożyska kosztują od kilku zł. Te wellgo co pokazałeś są w pełni "maszynowe" j będą słyżyć póki korpusów nie połamiesz. Należy się wystrzegać konstrukcji "hybrydowych" gdzie głównym łożyskiem jest ślizg a mała maszynóka tylko odpowiada za kuz osiowy.1 punkt
-
1 punkt
-
Rozwodzimy się dlatego żeby wzbudzić w tobie zainteresowanie na forum chińskimi pedałami i zaślepkami żebyś ty w tym czasie nie jezdził rowerem. Jeżeli wywalenie 100 zł bez możliwości zwrotu a później ewentualnie śmietnik i nie jest ci to problemem. to ok, nie każdy lubi rozbijać się na proawo i lewo stówkami.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
