Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      24

    • Liczba zawartości

      2 463


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      11 146


  3. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      1 216


  4. Cross90

    Cross90

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      721


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.07.2024 w Odpowiedzi

  1. 11 punktów
  2. Bo z tego samego miejsca co ostatnia fota
    8 punktów
  3. 7 punktów
  4. Bo tam z tyłu kiedyś walnęła bomba.
    7 punktów
  5. Bo długo szukałem tej sztolni, a dziś na nią, prawie, najechałem
    6 punktów
  6. 5 punktów
  7. Bo nie mam już siły po tym piachu.
    5 punktów
  8. Bo ... betonowiec na Jeziorze Dąbie.
    5 punktów
  9. bo już nie w Słowenii, a jeszcze nie w Chorwacji 🤪
    4 punkty
  10. Bo tak jak Sobek trafiłem pod most.
    4 punkty
  11. Znalazłem kawałek płyty pcv/pvc/pdf/jpg, nie wiem, ale wyciąłem to No i postawiłem pod to, nazywamy to NAGI- New Abandoned Gravel Incarnation🫠 A później wyciąłem drugi z nazwą własną, oczywiście nie posiadam drukarki trzy.de więc posiłkowałem się wyrzynarką bosch'a z małym nożykiem do drewna.🫠 Oparłem o stojaczek przerobionego drugi raz Author'a. Pozdrow'er😘 Wycinanie umilał mi ten i inne utwory 🫠😉
    3 punkty
  12. 3 punkty
  13. @KrissDeValnor nie wiem, nie śledzę jakoś super dokładnie dokładnie rynku ani nowych rowerów, ani używanych. Na te pierwsze wchodzę raczej z ciekawości, żeby zobaczyć co jest teraz na topie (odpowiedź: wiele "rewolucyjnych" technologii to odgrzewane piąty raz kotlety, tyle że w ładniejszym opakowaniu) i ile kosztuje (odpowiedź: w wielu przypadkach dużo za dużo), a na drugie... w sumie też z ciekawości, bo co potrzebuję, to już kupiłem Ale mimo tego widzę, jak z jednej strony drogie potrafią być części nowe z górnej (i modnej - patrz np. gravele czy elektryki) półki i jak tanie nieco tylko starsze i/lub ledwie używane. No i mniej modne też Trzeba tylko pójść na pewne, czasami zaskakująco małe i w gruncie rzeczy nieodczuwalne kompromisy. Przy czym zwykle ograniczam się do obserwacji, bo gdybym miał się udzielać na forum z takim zaangażowaniem, jak te ponad 15 lat temu, to 9/10 moich odpowiedzi na zadane pytania brzmiałoby: "nie patrz na reklamy ani porady sprzedawcy w sklepie / kup używkę lub nówkę z demontażu lub promocji za ułamek ceny / nie jojcz, tylko naucz się przynajmniej podstawowego serwisowania / nie szukaj odpowiedzi w tabelkach excela, ale wsiądź na rower i sam zobacz, czy jest ci wygodnie". A już na pewno "nie marnuj czasu na zajmowanie się pierdołami przed kompem, tylko tu i teraz wsiadaj na rower i jedź". Bo lepszy sprzęt tańszy i gorszy, ale sprawny, z którego korzystamy, niż droższy i lepszy, który istnieje co najwyżej w naszych wyobrażeniach. Ja ten błąd swego czasu też popełniłem i boli mnie on do dzisiaj. Nie bierzcie ze mnie przykładu. Serio
    2 punkty
  14. Ja wymieniłem na SKFa ze dwa lata temu. Kulają się do dziś bez najmniejszego objawu awarii. Ważne, aby je wcisnąć a nie wbijać...
    2 punkty
  15. @locomotiv12 na oczy nawet nie widział 1040 i na podstawie tej niewiedzy wypisuje totalne brednie. Jak pisać bajki to trzeba mieć jakieś podstawy .
    2 punkty
  16. 2 punkty
  17. Bo testy terenowo-błotne nowych opon
    1 punkt
  18. No jacha, że dwa nawinięcia. Jak to bozia nakazała. Jakbym chciał jeszcze bardziej tradycyjnie to bym kupił przylepiec na rolce!
    1 punkt
  19. A to się czegoś nauczyłem - jak w premium wybierze się mapę dla piechurów, to są zaznaczone kolory szlaków PTTK, a jak rower to rowerowe. Nie jest to dla mnie tak czytelne, przeszkadzają mi te oznaczenia fotografii, ale zorientować się można. Tu przykład fragmentu z oznaczeniami pieszych szlaków turystycznych. Dla mnie Komoot ładnie sam wymyśla trasy i analizuje nawierzche, mapy.cz najlepiej mi pasują do do przeglądania mapy i szybkiego planowania na trasie, zaś do ręcznego rysowania trasy najbardziej polubiłem Footpath (na iPada).
    1 punkt
  20. https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews Potraktuj wyniki testów na tej stronie z pełnym zaufaniem.
    1 punkt
  21. Ale duże wydatki są raczej normalką przy posiadaniu antyka/klasyka którego chce się normalnie eksploatować Ale duże wydatki są raczej normalką przy posiadaniu antyka/klasyka którego chce się normalnie eksploatować
    1 punkt
  22. Kolego Locomotiv12 jesteś WIELKI!!! 😁 Temat rozwiązany ! Usterka tak smieszna że jestem zły sam na siebie że tyle z tym walczyłem.. Mało tego już w pierwszym poście dobrze mówiłeś (ale Cię olałem bo co mi ktoś będzie mówił że hak przezutki jest luźny jak nie jest bo widzę 😁 ) Ten hak przezutki to również śruba pod sztywna oś, przez co jak koło jest przykręcone to nie da się zauważyć czy też wyczuć że ta śruba jest obluzowana, A DOKRĘCIŁEM JĄ O 1/4 OBROTU BEZ ŻADNEGO OPORU 😲 jak ręką odjął, rower jeździ bezszelestnie 😁 Oczywiście zaraz rozebralem to odtluscilem i złożyłem na nowo z odrobiną smaru. Cisza! 😁 Jeszcze raz wielkie dzięki! Nie przypuszczał bym że to się może poluzować (ale tak to jest jak się nie rozbierze całego roweru i nie pozna jego budowy) A w dodatku rama tak przenosi te trzaski ze myslalem że to ze sztycy lub z suportu.. Tak w ogóle jak teraz widzę jak to jest rozwiązane (to podczas wkręcania ośki równie dobrze jak będzie zbyt słabo ten hak przykręcony to może się odkręcać czyż nie?) A kilka razy tylne koło ściągałem 😀 A jeszcze jedno pytanie mam, bo ogólnie na całym rowerze jest opisane co z jakim momentem dokręcać (posiadam klucz dynamometryczny i wszystko dokręcam tak jak piszę) natomiast na tym haku to chyba jedyne miejsce gdzie nie pisze z jakim momentem go dokręcić) Więc dokręciłem na 8Nm nie wiem czy nie za lekko? Bo na sztywnej ośce jest 10Nm to nie wiem czy ten hak też tak nie powinien być dokręcony? Dorzucę zdjęcia może komuś też coś skrzypi/ strzela😁 Ja osobiście proponuję zacząć szukać takiej usterki od haka 😁 w ogóle najlepiej chwycic kpl imbusów i torksow i każda śrubkę dotknąć aby sprawdzić czy nie jest po prostu luźna(oczywiście nie dokręcać w opór każdą ile wlezie) Jeszcze raz dzięki Pozdrawiam
    1 punkt
  23. https://bikeinsights.com/ Im bardziej wyprostowanej pozycji oczekujesz tym mniejszy będziesz miał wybór na naszym rynku. Poniżej kilka przykładów rowerów żebyś mógł sobie porównać geometrię ram i doprecyzować sobie wymagania. https://sprint-rowery.pl/rower-gravel-polygon-bend-r7 https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2024-four-corners-2 https://www.bike24.com/p2655761.html
    1 punkt
  24. To o co te jęki o ceny? Trzeba było kupić tańszy i by zostało na rower. Kupiłeś drogą zabawkę i narzekasz, że na druga nie starczyło
    1 punkt
  25. Zacznij od smarowania sztycy. Najlepiej użyć do tego anti seize. Znam przypadki, że sztyca bez nacisku nadal co jakiś czas trzeszczała lub cykała.
    1 punkt
  26. Ale przecież takich chinskich ofert jest więcej na alegro.... efekt wiadomy. Sprzedawać taniej niż w kontrowersyjnym outlecie - niemozliwe
    1 punkt
  27. Za 7k masz eskera 7.0 na karbonie, więc to też dobra propozycja.
    1 punkt
  28. Zrobiłeś za 7 lat kilka tys km po mieście i ubitych drogach. To jest bardzo mały dystans, a typ dróg poddaje w wątpliwość sens kupna MTB. Przypuszczam, że twój dotychczasowy rower ma tzw. rekreacyjną geometrię MTB, czyli taką, jak mają współczesne crossy. Masz specyfikację geometrii? Pewnie główka 70 stopni, dzisiejsze crossy mają 70.5. Górna rura pewnie też porównywalna. Ja na Twoim miejscu w tym budżecie bym kupił najlepszego crossa, jaki jest na rynku z dobrym powietrznym amorem, za pozostałe kilka tys. bym zamówił bardzo dobre koła na obręczy ok. 25 mm szerokiej + dobre zwijane opony 44-50 mm + siodło dobrze dobrane. Potem bym ten rower dobrze ustawił pod siebie - mostek itd. Idąc tą drogą będziesz miał fantastyczny rower na miasto, utwardzane drogi i szutry, z geometrią prawdopodobnie nie do odróżnienia w jeździe od obecnego. A pomysł z fullem do Twojej jazdy to zupełnie ślepa uliczka, wywalenie kasy, żeby się męczyć na miejskim asfalcie i płacić sporo za serwisowanie, czego pewnie i tak nie będziesz robił
    1 punkt
  29. Bo wszyscy patrzą na twoją maszynę
    1 punkt
  30. Szambo bo mówi prawdę, czy szambo bo nie na temat?
    1 punkt
  31. Czy jakiś mod może zamknąć to szambo?
    1 punkt
  32. Kiedyś ojciec żemyki nitami aluminiowymi łączył https://allegro.pl/oferta/3x6-nit-nity-aluminiowe-leb-kulisty-din-660-50szt-13213866571?context=b8ba16101bf4e9efa3a22f85f4fa5e18d4c753521877c4eff34f05a7e4382b82a3f1d8531cdd2f6a39c8a7d89ec0f5b4458d5c451ec8e5aeadc3e3ea449f2e7e74e510daa2e950a33b7770ef3feb6e7229cd5b376e028a793d9926ac79e48f9c78adf3574458ebe863c3a4ead9a1aeb7b81779aabac3e0bba1eaa33e553ab57b6726afa15a73c668d460c0bc9d0cd45c&sellerHasChanged=false&fromVariant=13446378790 Teraz są populatne nity zrywalne. Te powyżej nawet obecnie są trudno dostępne. https://allegro.pl/oferta/nity-zrywalne-pow-4-8-14-x10-fe-fe-an-384-250szt-12515085152?context=193b0f4c6f6d9772f186fed29bdb06154ce373c30a3e69061e55ceed08b8de639f7ccb67b64b593afac34689ea10eb822b304adfb49e5c2f106b15513c982ecdc34e1412ee07398ff76ed45ee3067be729cd5b376e028a793d9926ac79e48f9cd1540449d64b18e31556ee161a06921620240bc2b78d361f091015e19ac23f4e3a0a5cc948090c498d34815b2ab6e665&sellerHasChanged=false&fromVariant=12515085721 Są nawet w media expercie. Ale z dobraniem odpowiedniej średnicy i długości może być ciężko. Lepiej w jakimś sklepie metalowym szukać. Poszukaj z szerokim łbem. Jeśli element mocujący błotnik jest plastikowy, to dałbym jeszcze jakieś stalowe podkładki. Te pierwsze małym młoteczkiem zamontujesz. D odrugich potrzebna nitownica.
    1 punkt
  33. Rozwodzimy się dlatego żeby wzbudzić w tobie zainteresowanie na forum chińskimi pedałami i zaślepkami żebyś ty w tym czasie nie jezdził rowerem. Jeżeli wywalenie 100 zł bez możliwości zwrotu a później ewentualnie śmietnik i nie jest ci to problemem. to ok, nie każdy lubi rozbijać się na proawo i lewo stówkami.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...