Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 22.07.2024 w Odpowiedzi
-
13 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
Bo najlepszy argument żeby nie wycinać lasów: "Bo w cieniu najprzyjemniej" nawet szosą.5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Dobra, koniec żartów (tzn. tego tematu). Zamykam.3 punkty
-
3 punkty
-
Wagan z oferty na 2024 ma bagażnik atranvelo. Giga plusem tego rozwiązania jest kompatybilność z łatwo montowanymi torbami. Demontaż tego bagażnika - niekoniecznie. Do bagażnika masz zamocowany błotnik, jest to rozwiązanie "zintegrowane", więc demontując stracisz jeden z punktów zamocowania. Wagant ma osprzęt cues - ja uważam to średni pomysł nie mówiąc o tym że zakres przełożeń jest dosyć wąski , bo brakuje przedniej przerzutki. Kultura pracy jest bardzo taka sobie, wg mnie nie do porównania ze starszymi grupami ze średniej półki, nawet poziomu altusa czy alivio. kolejną rzeczą jest integracja przewodów i kabli - są one puszczone wewnątrz główki do tego wewnątrz łożysa górnego sterów - w przypadku konieczności jego wymiany wpadniesz w wysokie koszty (rozebranie całego przodu, odpiecie przewodów od hamulców, rozbebeszenie systemu okablowania przerzutek po to żeby zmienić łożyska) - realnie oznacza to koszt odpowietrzania i montażu przewodów dwóch hamulców oraz wymiany pancerzy i linek przerzutkowych plus oczywiście koszt oleju do hydraulików, nowych linek i pancerzy oraz łożysk sterów.2 punkty
-
Aż strach jechać do tej Warszawy - porządny chłop z Zachodu tam pojechał i pod mostem wylądował2 punkty
-
Hmm z ostatnich wypowiedzi wnioskuję że jeździć należy z błotnikami i koniecznie w sandałach i skarpetkach, za to bez majtek. Dlaczego skarpety do sandałów? Jak się zechce dwójkę to się podetrzesz skarpetą.2 punkty
-
Ileś tam gratów złożonych w jeden rower, którym już śmiga moja żona2 punkty
-
2 punkty
-
Bo po dwóch tygodniach urlopu, aktywnego notabene bo sporo chodzenia było w Izerach i Karkonoszach, w końcu powrót na szlaki. W przyszłym roku urlop już obowiązkowo na rowerach, w planach powrót do Szklarskiej Poręby. Jest tam potencjał!2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Miała być rama. Myślałem o zakupie i przewaleniu gratów ze Skociszcza do nowej R, ale... wyszło inaczej. Dobre spostrzeżenie. wybrałem opcję "częściowego złożenia". Wyszedłem z założenia, że na tym etapie serwisant zauważy ewentualne skuchy ze strony producenta. Tak, czy siak zanim ogarnąłem to co przyszło w pudle, to trochę czasu upłynęło. To co wyciągnąłem z pudła, to imho najsensowniejsze rozwiązanie. Były ZA, były PRZECIW, porównania, studiowanie tabelek, rozmowy przy piwie. A więc prosto z pudła: Poniżej już po zabawie w oklejanie, przerzuceniu kilku gratów ze Skociszcza i pierwszej kulance: Wszystko działa - zostały jeszcze jakieś tam drobne regulacje siodła i kokpitu. Operator zadowolony2 punkty
-
@kazafaza do tej chwili nie korzystam z systemu, ponieważ sprzedaż to u mnie wciąż niewielki wolumen względem serwisu. Być może wkrótce się to zmieni i wtedy będę musiał zastanowić się z czego korzystać. Aktualnie przymierzam się do uruchomienia "autorskiego" programu do obsługi Klientów serwisowych (tylko na swój użytek), w tym integracji ze sklepem. Ale dopiero testuję to rozwiązanie i zobaczymy co z niego wyjdzie.1 punkt
-
https://sportano.pl/p/398009/rower-gravelowy-marin-gestalt-700c-gloss-blue-green1 punkt
-
Skoro tak to co robisz w tym wątku? Wątek zawiera pytanie o powody nie używania błotników. Rozumiem że te pytanie ci się nie podoba i cię w jakiś sposób uraziło. Czy nie łatwiej ci nie zabierać głosu w tym konkretnym wątku zamiast pisać o czymś zupełnie innym niż jego temat przy okazji wyzywając innych od trolli? Ani jeden twój post w tym konkretnym wątku nie odnosi się do tematu, którego wątek dotyczy - wszystkie to twoje wynurzenia na temat osoby pytającego. Zresztą dość chamskie. Nie wiem jaki masz w tym cel - wyprowadzić z równowagi, sprowokować?1 punkt
-
Ooo, to ten FOX ze sklepu "piramidy", który w regularnej cenie 200EUR tam występował . W sidzie ograniczeniem może być dł. sterówki. Istotna różnica między nimi to sterowanie tł. kompresji manetka vs wajcha na goleni.1 punkt
-
Masz te? https://sportandleisure.com/products/shimano-tourney-sl-rs35-r-revoshift-7-speed-left-twist-shifter-with-gear-cable?variant=43744612057345¤cy=GBP&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&srsltid=AfmBOoqHAshGrzb2Zy9sv2uUqbF-mK5TkTi4rnPjZlZ3t8jY8DF9xqf0s3g Jeśli tak to zmień na te https://www.sjscycles.co.uk/gear-shifters/shimano-tourney-slrv200-7-speed-revoshifter-rear-twist-shifter/ Ja założyłem ludziom kilka par takich , nowych revoshiftów - to niebo i ziemia. Dłuższy lepiej wyprofilowany chwyt, lekka praca, łatwa obsługa. Dostępne w wielu opcjach , 6 biegów. Dramat starych revo konfrontowałem wiele razy, Revoshifty są popularne w rowerach dziecięcych i to jest kompletna porażka erogonomii. Te działaja bardzo dobrze i wyczuwalnie lżej niż stare Ewentualnie to https://bike.shimano.com/en-EU/product/component/tourney/SL-TX30-6R.html Działa dość lekko, niestety ergonomia to koło tego nie leżała. Więcej opcji specjalnie nie masz.1 punkt
-
Jak najbardziej ma @KNKS podejrzewam, ze to jest jego pierwszy(poważniejszy) rower. na pierwszy gravel ok.1 punkt
-
@chrismel To raz w życiu wybierz się na szosie w góry. Nie trzeba będzie nic tłumaczyć. Jeśli dla ciebie 38T jest wystarczające do jazdy na SZOSIE, to niech i tak będzie, bo jak widać pojęcie o temacie masz znikome.1 punkt
-
1 punkt
-
Ale z ciebie brudas @leon7877 Roweru nie myjesz . Stóp nie myjesz. Zębów pewnie tez nie myjesz . 🤣1 punkt
-
Mam Trybola 5 obok wielu innych szos w tym karbonowego Authora ca66 na Ultegrze Trybola oczywiście nadal używam do ultramaratonów, czy bardzo szybkiej jazdy( w tym po górach). Czy trzeba zmieniać rower? Osobiście zmieniłbym w nim koła np na chińskie Koozery, a oryginalne zostawiłbym na jakieś zimowe treningi Do tego opony np Specialized Turbo i powinno być już lepiej osiągać i utrzymywać prędkości wyższe jak 30 km/h. Hamulców szczękowych nie ma co się bać. Tektro w okolicach Sobótki powinno dawać sobie radę po wymianie okładzin ( w swoim mam wyższy model z okładzinami BBB techstop i w górach daję to naprawdę radę), ewentualnie wymienić je można na 105. Modyfikowałbym ten rower, bo niskim kosztem można osiągnąć bardzo dobry efekt. Karbon z elektryka odstawiłbym na później Ile robisz rocznie km? Podejrzewam tu jazde z twardych przełożeń i ewentualny brak wyjeżdżenia na dystansach @chrismel, proszę Cię, te B`twin sporty to są mięntkie kowadła. Utrzymać na tym avg 29-30 km/h po płaskim jest jednoznaczne z kilkukrotnym wyrzygiem, wyjazdem do rowu i tętnem na poziomie oddychających rękawów tak, że nie mając styczności z tymi kołami i mówienie komuś, że ma popracować , bo jego wynik nie jest tu imponujący jest po prostu słabe. To ze 99% jeździ w typowym chwycie na klamkach nie oznacza, że trzeba od razu kogoś ładować na wyprostowaną pozycje, a jeżeli ktoś chce poprawiać wyniki to trzeba tą pozycję dostosować ( jak i siebie) pod sportową. Szosy RC pomimo bardzo agresywnych geometrii, gdzie na zjazdach i odcinkach płaskich jest zdecydowanie szybciej ( a mam porównanie) nie oznacza dyskomfortu w postaci braku możliwości dogodnego chwytu, czy ucisku. po prostu pozycja jest bardziej aerodynamiczna.gdzie tył przesunięty jest wyżej, a przód niżej ( liżesz asfalt). Ten Tryb pomimo, że endurance to tu tą pozycje tez można skorygować, by była bardziej aerodynamiczna.1 punkt
-
Jeżeli planujesz po zakupie nowego roweru dalej jeździć na Tribanie to fitting na nim jest dobrym pomysłem. Raz że powinien poprawić się komfort jazdy oraz uzyskał byś informacje jaki rozmiar ramy powinieneś kupić w nowym rowerze. Natomiast jeżeli planujesz go sprzedać to lepiej zrobić tak jak pisze Spinoff. Na Ślęży szczękowe hamulce wystarczą. Cena tej Orki trochę wysoka. W Niemczech można mieć ja za mniej niż 10 000 zł. A na Di2 za 13 000. Warto rozważyć zakup za granicą.1 punkt
-
1 punkt
-
Droga przez wieś na której miejscowi jeżdżą "szybko ale bezpiecznie" nie ma roku bez ofiar śmiertelnych. Co robi "lokals"? Stawia sobie chatę, całość ogradza płotkiem z betonu (już pomijając kwestie estetyczne - czyli bezguście) i skrzyżowanie skutecznie zasłania. Nie da się teraz nawet rowerem stamtąd wyjechać bez całkowitego stopu. I ja się pytam gdzie taki wieśniak ma godność i rozum człowieka? Gdzie jest prawo? Gdzie milicja?1 punkt
-
1 punkt
-
tylko nie zaczynaj tak debaty o zasadności noszenia majtek 😁1 punkt
-
Dobra, wiemy już do czego są błotniki (przynajmniej niektórzy), więc czas na kolejną debatę publiczną, może zacznę : skarpety do sandałów są po to, żeby po wejściu w krowią kupę, szybko je zdjąć i wyrzucić - wiem co mówię, bo kiedyś ciotka weszła, a nie miała skarpet, więc się wściekła, mimo że normalnie była oazą spokoju.1 punkt
-
Ja raz dostałem mandat za „wolno”, ale z duchem przepisu nadal przetaczam się w tempie pieszego. Z założenia unikam jazdy po chodniku, co sprowadza przejeżdżanie po pasach do przypadków idiotycznych rozwiązań ścieżek lub właśnie przy rozpoczynaniu jazdy. Przypadek 1 jedziemy do miejsca, gdzie możemy zawrócić albo udać pieszego i przejść z rowerem przez pasy. W przypadku dwa należy przejść z rowerem i zacząć jechać po drugiej stronie. Inaczej mandat się należy.1 punkt
-
1 punkt
-
@Ukasz jaka to demokracja jak glosują ludzie, którzy i tak nie pojadą a głosują tylko dlatego zeby sie komuś przypodobać... Nikt a na pewno ja nie mam zamiaru podporządkowywać się pod "wasz" termin wyjazdu. Jeśli macie chęć wyjazdu grupowego z firmy to możecie sami go zorganizować (np. z ZFŚS - który pewnie w waszej firmie jest) a nie wykorzystujecie czas i zaangażowanie ludzi z forum.🌝1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00