Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      11 266


  2. psmyrdek

    psmyrdek

    Nowy użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      10


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      4 791


  4. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      7 694


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.07.2024 w Odpowiedzi

  1. Bo dobry ziomal-fotograf to połowa udanej trasy 🗺️
    13 punktów
  2. 11 punktów
  3. Bo skutki burzy: Tu była droga przez dosyć gęsty i ciemny las...
    10 punktów
  4. 9 punktów
  5. Bo daleka droga do kolejnego weekendu...
    8 punktów
  6. Bo @Sobek82 pod mostem, a ja na moście
    7 punktów
  7. Bo za mną parę hektarów kniei
    6 punktów
  8. 6 punktów
  9. Bo nad morzem fajnie jest, szczególnie na rowerze😉
    5 punktów
  10. Bo rząd jabłoni z kominami w tle.
    5 punktów
  11. Bo najlepszy argument żeby nie wycinać lasów: "Bo w cieniu najprzyjemniej" nawet szosą.
    5 punktów
  12. 5 punktów
  13. 5 punktów
  14. 4 punkty
  15. 3 punkty
  16. 3 punkty
  17. Wagan z oferty na 2024 ma bagażnik atranvelo. Giga plusem tego rozwiązania jest kompatybilność z łatwo montowanymi torbami. Demontaż tego bagażnika - niekoniecznie. Do bagażnika masz zamocowany błotnik, jest to rozwiązanie "zintegrowane", więc demontując stracisz jeden z punktów zamocowania. Wagant ma osprzęt cues - ja uważam to średni pomysł nie mówiąc o tym że zakres przełożeń jest dosyć wąski , bo brakuje przedniej przerzutki. Kultura pracy jest bardzo taka sobie, wg mnie nie do porównania ze starszymi grupami ze średniej półki, nawet poziomu altusa czy alivio. kolejną rzeczą jest integracja przewodów i kabli - są one puszczone wewnątrz główki do tego wewnątrz łożysa górnego sterów - w przypadku konieczności jego wymiany wpadniesz w wysokie koszty (rozebranie całego przodu, odpiecie przewodów od hamulców, rozbebeszenie systemu okablowania przerzutek po to żeby zmienić łożyska) - realnie oznacza to koszt odpowietrzania i montażu przewodów dwóch hamulców oraz wymiany pancerzy i linek przerzutkowych plus oczywiście koszt oleju do hydraulików, nowych linek i pancerzy oraz łożysk sterów.
    2 punkty
  18. Aż strach jechać do tej Warszawy - porządny chłop z Zachodu tam pojechał i pod mostem wylądował
    2 punkty
  19. Hmm z ostatnich wypowiedzi wnioskuję że jeździć należy z błotnikami i koniecznie w sandałach i skarpetkach, za to bez majtek. Dlaczego skarpety do sandałów? Jak się zechce dwójkę to się podetrzesz skarpetą.
    2 punkty
  20. Ileś tam gratów złożonych w jeden rower, którym już śmiga moja żona
    2 punkty
  21. Bo za stromo... dla mnie 😁, próbowałem
    2 punkty
  22. Bo po dwóch tygodniach urlopu, aktywnego notabene bo sporo chodzenia było w Izerach i Karkonoszach, w końcu powrót na szlaki. W przyszłym roku urlop już obowiązkowo na rowerach, w planach powrót do Szklarskiej Poręby. Jest tam potencjał!
    2 punkty
  23. Bo nowy rower w swoim naturalnym środowisku.
    2 punkty
  24. Bo może mało spektakularne, do tego strzelone z siodła ale jak ja kocham przestrzeń 🙃
    2 punkty
  25. Pora drugi rower przekonwertować na hydraulkie. Klamki i zaciski czekajo pół roku, ale szykuje się grubyy strzał pod koniec wakacji i bez gute hamulcen nie da rady Tylko owijki brakowało...
    2 punkty
  26. Bo znów nad Wartą, ale godzinę temu.
    2 punkty
  27. Bat. Stary BikeHand kosztował grosze, jak przyszło co do czego to amelinium poddało się jak plastelina - ja z batem, sąsiad z kluczem (nawiasem - klucz dynamometryczny mam do... auta, niby 40 Nm poszło na dokręcanie ale co to był za moment...). Ponoć stal się tak łatwo nie podda...
    2 punkty
  28. Miała być rama. Myślałem o zakupie i przewaleniu gratów ze Skociszcza do nowej R, ale... wyszło inaczej. Dobre spostrzeżenie. wybrałem opcję "częściowego złożenia". Wyszedłem z założenia, że na tym etapie serwisant zauważy ewentualne skuchy ze strony producenta. Tak, czy siak zanim ogarnąłem to co przyszło w pudle, to trochę czasu upłynęło. To co wyciągnąłem z pudła, to imho najsensowniejsze rozwiązanie. Były ZA, były PRZECIW, porównania, studiowanie tabelek, rozmowy przy piwie. A więc prosto z pudła: Poniżej już po zabawie w oklejanie, przerzuceniu kilku gratów ze Skociszcza i pierwszej kulance: Wszystko działa - zostały jeszcze jakieś tam drobne regulacje siodła i kokpitu. Operator zadowolony
    2 punkty
  29. 9mm to ciągle poniżej 1% jeśli chodzi o np. promień zawracania. Nieodczuwalnie rower będzie mniej narowisty, spokojniejszy przy zjazdach. Weź pod uwagę, że na dokładnie tej samej ramie wychodziły np. xc500 na rebie, która występuje jedynie z offsetem 51mm (29 boost).
    1 punkt
  30. Ooo, to ten FOX ze sklepu "piramidy", który w regularnej cenie 200EUR tam występował . W sidzie ograniczeniem może być dł. sterówki. Istotna różnica między nimi to sterowanie tł. kompresji manetka vs wajcha na goleni.
    1 punkt
  31. Tobie raczej na niczym istotnym nie zależy. Ani na jakości zakładanych przez ciebie tematów, ani twoich postów. Wiem że w kwestii własnego hobby można mieć wybitnie ubogie doświadczenia - to oznacza że można zwyczajnie niczego nie produkować , można być obserwatorem. Zastanawiam się czy administracja mogłaby zrobić jeden krok więcej i zakończyć ten dramat. Dla zdrowia całej tutejszej, obecnie niewielkiej, społeczności.
    1 punkt
  32. Ja tylko jeszcze podpowiem że można nosić rękawiczki do kompletu żeby rąk nie myć
    1 punkt
  33. Skarpetki do sandałów są tak modne, że piosenki o tym robią
    1 punkt
  34. Każdy bębenek na "pieskach" będzie strzelał, rzadziej czy częściej. Nawet te najdroższe - miałem I9 i też się zdarzało. Da się to wyczuć zakładając kasetę i bardzo powoli nią kręcąc w rękach. W każdym pieskowym wyczujesz że jedna zapadka zaskoczyła a zaraz potem druga, a może trzecia itp. Te strzały to sytuacja gdy druga prawie zazębiła ale przy mocnym depnięciu puszcza. Tylko piasty z "raczetami" nie strzelają z racji konstrukcji i tylo takie warto kupować.
    1 punkt
  35. Ale z ciebie brudas @leon7877 Roweru nie myjesz . Stóp nie myjesz. Zębów pewnie tez nie myjesz . 🤣
    1 punkt
  36. Mam Trybola 5 obok wielu innych szos w tym karbonowego Authora ca66 na Ultegrze Trybola oczywiście nadal używam do ultramaratonów, czy bardzo szybkiej jazdy( w tym po górach). Czy trzeba zmieniać rower? Osobiście zmieniłbym w nim koła np na chińskie Koozery, a oryginalne zostawiłbym na jakieś zimowe treningi Do tego opony np Specialized Turbo i powinno być już lepiej osiągać i utrzymywać prędkości wyższe jak 30 km/h. Hamulców szczękowych nie ma co się bać. Tektro w okolicach Sobótki powinno dawać sobie radę po wymianie okładzin ( w swoim mam wyższy model z okładzinami BBB techstop i w górach daję to naprawdę radę), ewentualnie wymienić je można na 105. Modyfikowałbym ten rower, bo niskim kosztem można osiągnąć bardzo dobry efekt. Karbon z elektryka odstawiłbym na później Ile robisz rocznie km? Podejrzewam tu jazde z twardych przełożeń i ewentualny brak wyjeżdżenia na dystansach @chrismel, proszę Cię, te B`twin sporty to są mięntkie kowadła. Utrzymać na tym avg 29-30 km/h po płaskim jest jednoznaczne z kilkukrotnym wyrzygiem, wyjazdem do rowu i tętnem na poziomie oddychających rękawów tak, że nie mając styczności z tymi kołami i mówienie komuś, że ma popracować , bo jego wynik nie jest tu imponujący jest po prostu słabe. To ze 99% jeździ w typowym chwycie na klamkach nie oznacza, że trzeba od razu kogoś ładować na wyprostowaną pozycje, a jeżeli ktoś chce poprawiać wyniki to trzeba tą pozycję dostosować ( jak i siebie) pod sportową. Szosy RC pomimo bardzo agresywnych geometrii, gdzie na zjazdach i odcinkach płaskich jest zdecydowanie szybciej ( a mam porównanie) nie oznacza dyskomfortu w postaci braku możliwości dogodnego chwytu, czy ucisku. po prostu pozycja jest bardziej aerodynamiczna.gdzie tył przesunięty jest wyżej, a przód niżej ( liżesz asfalt). Ten Tryb pomimo, że endurance to tu tą pozycje tez można skorygować, by była bardziej aerodynamiczna.
    1 punkt
  37. Wybacz kolego @chrismel, ale jesteś w błędzie. 38x11 to nie jest wolne przełożenie. Wolne to jest 50x11. 38x11 to jest bardzo wolne przełożenie 😎. 36x10 to jest dzisiaj standard, ale pod maratony MTB. Jeżdżąc na tym (38T) w warunkach szosowych należałoby orbitować wokół trzech najmniejszych koronek na kasecie zamiast, zgodnie ze sztuką, skakać po środkowym zakresie kasety. Pamiętaj że czasem trzeba jeszcze dokręcić na zjeździe, gdzie prędkość rzędu 70-80km/h nie jest niczym nadzwyczajnym (wiem, wiem... Warszawa). (moja wypowiedź tyczy się użytku szosowego, do gravelowania w lekkim terenie 38T jest jak najbardziej OK).
    1 punkt
  38. Zrób fitting dwuczęściowy - najpierw fitter Cię przymierzy do geometrii nowego roweru i wskaże rozmiar, a po zakupie, na drugiej wizycie ustawi rower. Co do prędkości, to sam rower na nią nie wpłynie, ale inna pozycja jaką twoje ciało na nim przyjmie już tak.
    1 punkt
  39. Karbonowe koszyki na bidon - fajnie trzymają bidony a przy tym są lekkie (18g każdy) Aliexpress
    1 punkt
  40. No fakt, uwalonego jak świnia można wyśmiać, a sandałki z koziej pałki i białe skary to już elegancja, że ho ho...
    1 punkt
  41. Ja raz dostałem mandat za „wolno”, ale z duchem przepisu nadal przetaczam się w tempie pieszego. Z założenia unikam jazdy po chodniku, co sprowadza przejeżdżanie po pasach do przypadków idiotycznych rozwiązań ścieżek lub właśnie przy rozpoczynaniu jazdy. Przypadek 1 jedziemy do miejsca, gdzie możemy zawrócić albo udać pieszego i przejść z rowerem przez pasy. W przypadku dwa należy przejść z rowerem i zacząć jechać po drugiej stronie. Inaczej mandat się należy.
    1 punkt
  42. @dargenn co byłoby lepsze? Crossówka, fitness, ewentualnie jakiś góral o rekreacyjnej geometrii, w zależności gdzie i jak to będzie używane. A dlaczego? Spróbuj ubrać 25 kg plecak i usiądź w pionie na taborecie ustawionym lekko pod górkę, a później wyobraź sobie że jeszcze musisz go rozpędzić do 20 km/h i wykonywać jakieś manewry.
    1 punkt
  43. Bo, nareszcie można uzupełnić bidony 🙂
    1 punkt
  44. To może forum hikingowe? "Sobię powoli bujałem", czyli co właściwie robiłeś? To co tu produkujesz to trochę tak jakbym ja się udzielał na forum działkowców, dlatego że raz kupiłem czereśnie w Lidlu i tyle moich doświadczeń z produktami małej przedsiębiorczości przydomowej.
    1 punkt
  45. Neverending stoooooory... 🎵 - suport Shimano SM-BB71-41A - piasta DT Swiss 240 EXP (bębenek na sprzedaż jakby ktoś potrzebował) - 2x koszyk na bidon Elite Cannibal XC w kolorze serca mojej byłej - pedali XLC PD-M10 (za 10€ byli to wziełem do Gruza )
    1 punkt
  46. @Ukasz jaka to demokracja jak glosują ludzie, którzy i tak nie pojadą a głosują tylko dlatego zeby sie komuś przypodobać... Nikt a na pewno ja nie mam zamiaru podporządkowywać się pod "wasz" termin wyjazdu. Jeśli macie chęć wyjazdu grupowego z firmy to możecie sami go zorganizować (np. z ZFŚS - który pewnie w waszej firmie jest) a nie wykorzystujecie czas i zaangażowanie ludzi z forum.🌝
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...