Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.07.2024 w Odpowiedzi
-
14 punktów
-
12 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Okulary Tripout Infiniti. Ładne, bardzo ładnie widać - nawet po zmroku fotochromowe szkła są użyteczne. Ale najfajniejsza była wycieczka do paczkomatu - 37km i 4 kąpiele w jeziorach po drodze - ostatnia już po ciemku.2 punkty
-
@pecio doszły jeszcze dopłaty do rowerów elektrycznych... co tam wojsko, dziurawa granica, niewydolna służba zdrowia? Ważne że się ludzie uśmiechają... A że niektórzy po wódzie... I nie to, że jadę po jednej opcji - 30 lat rządzą nami łajzy i łobuzy, zajęte sobą...2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
A może po prostu jest promocja na aparaty słuchowe dla szosowców? (Pa)Góry Bardzkie2 punkty
-
2 punkty
-
Ja od siebie dorzucę Sensa Modena Gravel GRX albo Sensa Romagna Gravel GRX - oba na nowym GRX-ie 2x12. Nie wnikałem czym się różnią1 punkt
-
A myślałeś o czymś takim jak Cube Nuroad Race? (pełna grupa GRX) https://www.cube.eu/pl-pl/cube-nuroad-race-grey-n-black/588f7160b521533ad680470167629e2b Na Allegro są po ok. 8.000 zł, np. tu: https://allegro.pl/oferta/rower-cube-nuroad-race-56cm-grey-blk-15238725758?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_sport_rowery_pla_pmax_ps&ev_campaign_id=19694848528&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw4ri0BhAvEiwA8oo6Fy94JNc5Qn6hKOl7BIyQblwEna0-PAdFQ-YQADQeaps-nivQ7ZNzLRoC4gUQAvD_BwE Albo coś takiego jak Radon: https://www.bike-discount.de/de/radon-regard-10.0-11 punkt
-
@Eathan bo co aktualizacja softu układowego oraz Connecta to sie wszystko zmienia jak w kalejdoskopie. Kiedyś było można to fajnie zrobić teraz olałem sprawę . Pisałem nawet do Garmina w tej sprawie to stwierdzili ,że jest dobrze i tak ma być 😁.1 punkt
-
Czego na wsi w niedzielę nie kupię.....ano chleba, bułeczek. Co za to dostanę...... wódę, tandetne piwsko i chipsy na przegrychę. Co pierwsze robi "baca" po wyǰściu w niedzielę z przybytku kultu religijnego......wali pod takowy sklepik. Żadna edukacja, prohibicja , nic nie da rady. Chlańsko mamy w genach zapisane. Wejdzie prohibicja to jak grzyby po deszczu powstaną bimbrownie i to na skalę przemyslową. Kiedyś za czasów zaborów ukuło się takie powiedzenie ..."dajcie Polakom wódy i kiełbasy to będą cicho siedzieć". Czy wspólcześnie coś się zmieniło ?1 punkt
-
1 punkt
-
Porównanie ze znanego i powszechnie cytowanego portalu o oponach. GP5000 za ~2 stówy sztuka, corsa next za ~2 stówy sztuka i ultrasporty, które można kupić za mniej niż 80/sztuka Czy jest ktoś w stanie precyzyjnie wskazać, w którym aspekcie ww opony są lepsze na tyle żeby warto było za nie zapłacić ponad 2x więcej? W którym miejscu są "bezpieczniejsze"? Bo, że Bo które są najbardziej odporne to widać Tylko mi tu nie piszcie pierdów o zaoszczędzonych kilku watach albo 20g różnicy na wadze kiedy opony z założenia mają być zamontowane w 10kg, aluminiowym rowerze z wyprostowaną pozycją, którym będzie jeździł chłop mający 20kg nadwagi, to nie tour de france tylko przejażdżka po pierdziszewie dolnym, to nie zjazd z mont ventoux z prędkością 100kmh gdzie opona jest ograniczeniem Robię firmowym samochodem o mocy 190ps około 80 tysięcy kilometrów rocznie po Polsce i krajach ościennych, głównie autostradami i drogami ekspresowym. Prywatnym zlomkiem mającym mającym o 30% mniej mocy przejeżdżam jakieś 5 tysięcy kilometrów kręcąc się w okolicach domu. Do obydwu mam sobie takie same opony zamontować? Mam motocykl turystyczny o stosunkowo niewielkiej mocy (w porównaniu do sporta o tej samej pojemności), chyba trzeba wywalić te battlaxy i diablo supercorsy zamówić, na pewno będą dla mnie bardziej odpowiednie, w końcu droższe i bardziej sportowe. Mieszkam w domu, który stoi na dość dużej działce, mam trochę drzew i krzewów więc raz na jakiś czas trzeba przyciąć jakąś gałąź albo pozbyć się usychającego drzewa. Właśnie sobie uświadomiłem, że te dwa razy do roku wstyd marketową pilarkę wyciągać. Mam nadzieję, że jak wrócę w piątek do domu to salon sthila będzie jeszcze otwarty, bez profesjonalnego rozwiązania się nie obejdzie Porównanie ze znanego i powszechnie cytowanego portalu o oponach. GP5000 za ~2 stówy sztuka, corsa next za ~2 stówy sztuka i ultrasporty, które można kupić za mniej niż 80/sztuka Czy jest ktoś w stanie precyzyjnie wskazać, w którym aspekcie ww opony są lepsze na tyle żeby warto było za nie zapłacić ponad 2x więcej? W którym miejscu są "bezpieczniejsze"? Bo, że Bo które są najbardziej odporne to widać Tylko mi tu nie piszcie pierdów o zaoszczędzonych kilku watach albo 20g różnicy na wadze kiedy opony z założenia mają być zamontowane w 10kg, aluminiowym rowerze z wyprostowaną pozycją, którym będzie jeździł chłop mający 20kg nadwagi, to nie tour de france tylko przejażdżka po pierdziszewie dolnym, to nie zjazd z mont ventoux z prędkością 100kmh gdzie opona jest ograniczeniem Robię firmowym samochodem o mocy 190ps około 80 tysięcy kilometrów rocznie po Polsce i krajach ościennych, głównie autostradami i drogami ekspresowym. Prywatnym zlomkiem mającym mającym o 30% mniej mocy przejeżdżam jakieś 5 tysięcy kilometrów kręcąc się w okolicach domu. Do obydwu mam sobie takie same opony zamontować? Mam motocykl turystyczny o stosunkowo niewielkiej mocy (w porównaniu do sporta o tej samej pojemności), chyba trzeba wywalić te battlaxy i diablo supercorsy zamówić, na pewno będą dla mnie bardziej odpowiednie, w końcu droższe i bardziej sportowe. Mieszkam w domu, który stoi na dość dużej działce, mam trochę drzew i krzewów więc raz na jakiś czas trzeba przyciąć jakąś gałąź albo pozbyć się usychającego drzewa. Właśnie sobie uświadomiłem, że te dwa razy do roku wstyd marketową pilarkę wyciągać. Mam nadzieję, że jak wrócę w piątek do domu to salon sthila będzie jeszcze otwarty, bez profesjonalnego rozwiązania się nie obejdzie1 punkt
-
Tego crossa z amorem powietrznym (lepiej się pojedzie po leśnych drogach) lub fitnessa że sztywnym widelcem (lepiej się pojedzie po asfalcie), to kup z oponami semislic o szerokości ok. 45 mm - nie spowolnią, a będzie mniej trzęsło na lichym asfalcie. Teraz dobry czas na zakup - wyprzedaże, a wybór jeszcze spory.1 punkt
-
W napędzie masz kasetę i przednią przerzutkę shimano. Jeśli chcesz zyskać nie ładując dużo to przerzutka shimano deore 591 lub 592 z manetką deore 590 lub alivio z grupy 9sp, do tego kaseta cs hg 400 , dostępna w różnych zakresach, najczęściej wystarcza 11-32 lub 11-34 i łańcuch - np shimano cn 93 lub, jeśli ma być coś naprawdę trwałego, campagnolo record c9.1 punkt
-
Rower mtb nie jest dobry do jazdy po mieście, szukaj jakiegoś crossa (i tu wpada decathlonowy riverside 920) albo fitnessa. Rower mtb nie jest dobry do jazdy po mieście, szukaj jakiegoś crossa (i tu wpada decathlonowy riverside 920) albo fitnessa.1 punkt
-
Śmieszny ten damper. Fajnie naśladuje amortyzację Supercalibra i Epica. Kto pierwszy znajdzie tę ramę na AliExpress, dostaje okejkę. 😛1 punkt
-
Bo musiałem odstawić auto do Płocka, przecież nie będę wracał autobusem Polecam trasę z Płocka do Puszczy Kampinoskie przy wale Wisły, jak w bajce.1 punkt
-
Siała baba mak, nie wiedziała jak Dlatego wyrosło jej zborze I rower w ciemnym kolorze.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Kupiłbym na stacji benzynowej 5l paliwa i podpalił ten serwis. A tak serio. Zapłaciłeś za wymianę i ty masz regulować przerzutki ? Z serwisu powinieneś wyjechać z napędem działającym bez zarzutu. Na przyszłość jednak poszukaj innego mechanika.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Proponuję nie rower MTB bo te są stworzone do jazdy w ciężkim terenie ale coś w stylu Trek Dual Sport: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-dual-sport/c/B430/?q=%3Arelevance%3AdisplayName%3A5 Czyli bez amortyzacji z przodu, na w miarę szybkich oponach (najlepiej docelowo wymienić na szybkie gravelowe) no i przede wszystkim lekki. Akurat w tych Trekach nie podobają mi się koła 27.5" bo to bardzo ogranicza możliwość wyboru opon ale podoba mi się koncepcja. Możesz popatrzeć na ofertę Canyon-a. Generalnie na rynku pojawia się coraz więcej modeli sensownie skonfigurowanych do których producenci nie pchają na siłę nikomu nie potrzebnych amortyzatorów i napędów 3 rzędowych w których klient po wyjeździe ze sklepu ustawia środkową zębatkę i jej nie zmienia do końca żywota roweru. PS. Zwróć uwagę na możliwość dołożenia błotników i w jaki sposób wpływa to na dozwoloną szerokość opon. Też jeżdżę przez cały rok i dla mnie to must have bo szkoda mi ubrania.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00