Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 23.04.2024 w Odpowiedzi
-
13 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Buty Shimano XC 5 damskie Bloki SM SH-56 Linki i pancerze przerzutkowe3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Jak jest fabrycznie 140/140 to tak zostaw, to naprawdę są zmiany dla sprzętowych onanistów2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Przecież tam jakieś bzdury wypisują w tej tabelce. Kąt rury podsiodłowej 63,7-65,2st.? Z tym mierzeniem prześwitu suwmiarką to wcale nie jest takie proste, bo nie wiadomo dokładnie, gdzie mierzyć. Widełki się zwężają przy końcu, czasem mają rozszerzenie i znów zwężenie, a opony mają różny kształt (balon wraz z bieżnikiem). Ich nominalna szerokość też często odbiega od realnej, więc tutaj najbardziej cenne są rady od osób, które mają taką ramę i próbowały konkretnych opon, w praktyce. W błocie, pod obciążeniem. Producent prawdopodobnie podaje prześwity z dużym zapasem, by nie narażać ramy i widelca na szorowania bieżnikiem lub bokiem opon właśnie gdy trochę się ubrudzą lub pod silnym obciążeniem.1 punkt
-
1 punkt
-
Sądzę, że Twoja intuicja jest poprawna. Jeżeli ma 100 cm wzrost a woom podaje 105 jako minimum to woom 3 będzie za duży. Te dolne granice są wg mnie mocno naciągane.1 punkt
-
Wystarczy w zupełności. W szosie to się przede wszystkim trzeba nauczyć hamować żeby sobie krzywdy nie zrobić1 punkt
-
Sam znalazłem wersję MS w bardzo fajnej cenie 3199zł - prosto z półki sklepowej i aktualnie jestem bardzo zadowolony z tego roweru. Porówniania dużego nie mam bo przejechałem w różnych warunkach tak z 700km na Tribanach Decathlonu, wypożyczonych więc ich stan ciężko traktować jako wzorcowy... Jestem jedną z tych osób co po szutrach śmiga raczej hobbystycznie więc napęd 1x mi nie przeszkadzał i pasował mi do warunków tras jakie wybierałem. W ww. cenie naprawdę ciężko zanleźć inny rozsądny rower niż ten Kross 2.0 MS.1 punkt
-
Oczywiście,że bym mógł. Prosze bardzo: ObręczeDT Swiss XR361 tylko pewnie Ciebie(Was) interesują szersze a te sa 22,5mm Piasta tylna DT Swiss 240s disc 6śrub Piasta przednia DT Swiss 370 6śrub Szprychy DT Swiss Competition Race Nyple Sapim alu czarne Twój zestaw myślę,że jest super ale ze względu na Twoją niską mase mógłbyś na pewno jeszcze zejść z wagi kół. Moja waga to zazwyczaj ok 73-75 i spokojnie wytrzymują. Są obrecze ztr crest i wiem,że zawodnicy nawet powyżej mojej wagi je używają ale to już sam musisz przemysleć. Jeśli miałbym zabawić sie w zgaduj zgadule to strzelam,że wymieniłeś RS Judy na RS Reba? Trafiłem?😄1 punkt
-
Bardzo praktyczna opcja, łatwo powiesić na stanie na wystający z niej kołek1 punkt
-
Kretyni to raczej ci co parkują na DDRach pomimo zakazu.1 punkt
-
1 punkt
-
Bo się facet pomylił na aukcji Rzeczywiście przerzutka i moja korba, ale ona już jest tak wytarta, ze nic z niej nie odczytam . Mój błąd nie sprawdziłem dokładnie( zasugerowałem się aukcją), jednak nie zmienia to faktu, że to nadal jest pancerne i dobrze wykonane. Niskoprofilówek alu anodowanych jednokomorowych nie spotkałem, natomiast mam takie 2-u komorówki i to nie jedne. Jeżeli oska pod nakrętki, czy pod zacisk nie jest z plasteliny, a odpowiedniego stopu, to się nic nie gnie, oś nie pęknie. Problem w tym, że współczesne piasty w większości są z bele czego, dystansy niejednokrotnie krzywe( nieraz przetaczałem) i tez miękkie, ale wystarczy zmienić oś i stożki z dystansami oraz nakrętki, i można jechać i jechać ważąc nawet 100 kg. Wszystkie piasty które załatwiłem były z gównolitu ,a i tak trochę trzeba było przejechać z sakwami, żeby to się na tyle zmęczyło by zaczęło się poddawać. Jeżeli jesteś świadom wielu rzeczy i potrafisz zrobić żeby życie było łatwiejsze to problemu nie ma.1 punkt
-
Proszę bardzo, policzyłem to za Ciebie: https://drive.google.com/file/d/14lrr_h5cfW3DnRZnMw2fP9pO7ismZ6HP/view?usp=drivesdk1 punkt
-
Sprzedać tę przyczepkę i kupić taką z amortyzacją. Wszystkie konstrukcje podlegają szeregowi weryfikacji i końcowej walidacji. Robi się testy związane z nadmiarowymi obciążeniami i rzadko występującymi scenariuszami. Są na to odpowiednie normy i doświadczenie z nich wynikające. Rzeźbę doraźną można sobie uprawiać na mało odpowiedzialnych projektach, gdzie najgorszym scenariuszem jest zgubienie sakwy, ale eksperymentowanie na własnych dzieciach i ryzykowanie ich obrażeniami - nie mieści mi się to w granicach rozsądku. Dedykowane rozwiązania są łatwo dostępne i niewiele droższe od tego co już masz. Gdyby nie były dostępne to jeszcze bym zrozumiał... policzyć kluczowe węzły na ścinanie i zginanie, zbudować dwa egzemplarze, rozwalić jeden statycznie i jeden dynamicznie by zweryfikować obliczenia, trzeci zbudować na gotowo.1 punkt
-
Fajnie, że sam serwisujesz, człowiek uczy się na błędach, a to jeden z najczęściej popełnianych błędów, jedynie mnie dalej dziwi fakt, że nie zwróciło wcześniej twojej uwagi jak ten napęd źle pracuje, tym bardziej po zmianie na nowy. Blacha trochę wytarta, ale możesz spokojnie dalej użytkować.1 punkt
-
Miałem Presidio 1, traktowałem go jak "flat bar gravela" zrobiłem na nim w jednym sezonie ponad 5k km i uważam że to super rower aczkolwiek fabrycznie trochę twarde przełożenia ( co ma swoje zalety, można sobie szybko łydę wyrzeźbić 😁). Za to bardzo lekki w okolicach 12 kg jeśli dobrze pamiętam przyjmie maksymalnie 40mm kapcie. A Marin to całkiem znana marka w światku rowerowym.1 punkt
-
1 punkt
-
Przecież na zdjęciu łańcuch poprowadzony jest poprawnie. Łańcuch nie ma kontaktu z tą blachą. Gdyby było źle po kilkuset km blacha zostałaby odpiłowana przez łańcuch.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zapytaj u producenta jak to wygląda. Z drugiej strony to jeżeli masz zamiar serwisować u tego gościa to trochę głupia sytuacja 😁. Oprócz konieczności ewentualnego wyregulowania przerzutek i/lub hamulców to w teorii nic nie powinno Cię zaskoczyć.1 punkt
-
Na stalowym jeździłem z 35 lat temu 😀. Teraz tylko karbon i aluminium, ale w innych rowerach, więc też nie można porównywać. Napęd 1x10 jest bardzo fajny do takiej jazdy pod warunkiem, że jest dobrze dobrany. Bardzo uogólniając można powiedzieć, że jak rower jest dobrany odpowiednio do jego przeznaczenia to i napęd się nada.1 punkt
-
znaczek serwis - pewnie tak, ale osobiście nie słyszałem żeby ktoś narzekał na Kandsa pod tym kątem (może inna grupa docelowa, trudno powiedzieć) gwarancja - jak wyżej jakość - jak już to ramy, niepotwierdzone dowodami możliwość rozbudowy - bez różnicy Generalnie ramy Kandsów/Lazaro uchodzą za mało nowoczesne, cokolwiek to znaczy w tym zastosowaniu i cenie. Na pewno przy ewentualne odsprzedaży będzie dużo łatwiej z Trekiem. W Treku jest prostszy napęd (2x8), ale hamulce mechaniczne, ale za to widelec stalowy - teoretycznie lepszy niż w Kands1 punkt
-
@Adrianosski, jest sens jeżeli liczysz się z jego ograniczeniami tj. opona 35 mm (max. 38) + sztywny widelec. Alternatywa, tańsza, to np. https://lazaro-bike.pl/sklep/kands-pure-_pid=6031 punkt
-
Fitness będzie nieco lżejszy i może troszkę szybszy kosztem komfortu (cieńsze opony, sztywny widelec, agresywniejsza/bardziej pochylona pozycja za kierownicą)1 punkt
-
Trek DS2 Gen4 oraz Marin San Rafael DS2, oba powinieneś znaleźć w okolicach 2500 a nawet poniżej. Krossa z góry odrzuć - mechaniczne tarczówki. Wcześniej wspomniany Trek i Marin jakieś 1-1.5kg lżejsze od tego Kellysa i Unibike'a.1 punkt
-
Miałem i równocześnie testowałem Salsa Cromoto Grande 29" 468mm i Surly Krampus 483mm . Polecam Salsę - Krampus jest o wiele sztywniejszy, przy oponach typu 46c zrobi to dużą różnicę.1 punkt
-
Zigfir - 1097 km (szosa, MTB, trenażer) TheJW - 841 km (MTB) / + 69 km trenażer, ale postanowiłem w tym roku nie liczyć do swoich statystyk kilometrów wirtualnych Zbyszek.K - 805 km (trenażer) - na tę chwilę ashey_pl - 548 km (Cross) michalr75 - 478 km (MTB) spidelli - 377 km (357 km trenażer, 20 km MTB) NerfMe - 375 km (MTB) Cross90 - 260 km (trenażer) jacekddd - 133 km (rower poziomy - velomobil) Sansei6 - 66 km (MTB) Donayo - 46 km (MTB) ernorator - 30 km (szosa, gravel, trenażer) revolta - 25 km (MTB) dfq - 0.5km (trzeci!)1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
