Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 21.04.2024 w Odpowiedzi
-
13 punktów
-
13 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
Lipiany, zachodniopomorskie - "nowy" MOP rowerowy, więc... jeszcze były4 punkty
-
@Sobek82 Było 26℃, kąpałem się, miałem urlop - ewidentnie to było lato.4 punkty
-
Zejdź na ziemię. Z jaką prędkością poruszają się właściciele rowerów crossowych jakich widujesz? 15kmh? 20? To jest kręcenie jak chomik? Cross to sprzęt do rekreacji3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
To są standardowe prędkości dla ludzi, którzy rower traktują jako środek transportu/rekreację a nie sport2 punkty
-
@tobo, nie ma sensu, oni się śmieją z twojego „serwisiku” a ja się śmieje z takich ludzi co oddają swoje szosy na „rowerowe spa” do wycackanych „serwisikow” i płacą za to 1000zł. Na pewno wiesz o czym mowie. Ciekawe co tacy ludzie by powiedzieli jakby zobaczyli Shigurę, to już by chyba był zamach na życie użytkownika.2 punkty
-
15-20km/h na asfalcie to chyba jakieś dziecięce prędkości.2 punkty
-
2 punkty
-
A tam, zaraz niemieckie - może projektowo, bo produkcja pewnie w Azji2 punkty
-
Myślę wymyśliłem Chciałem z góry podziękować alegrowiczowi nr 1 za wysłanie 150cm przewodu hydraulicznego zamiast kupionych 300cm (potrzebuję 165cm na przód i 110 cm na tył). Jednocześnie szczere podziękowania alegrowiczwi nr 2 za wysłanie świetnego narzędzia do ściągania korby na kwadrat (innego niż zamówiłem), nowa korba poczeka. Zakończyłem (no jeszcze korba i pomyślę nad mostkiem, chociaż żona twierdzi, że tak jej w sumie wygodnie).2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Ten co podałem formalnie jest Revela A2-A3 RC (czyli z MC) ale nie ma w nim pierścienia grafitowego do tłoka tłumika powrotu (który nie zużywa się tak szybko). Niestety w nim jest upgrade shaftu powietrznego do C3 (sealhead + śrubunek na dół) co bardzo śrubuje cenę. Osobiście kupiłbym tylko 00.4318.045.004 a resztę tylko nasmarował.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ja się wcale nie unoszę. Dzielę się tylko wiedzą i doświadczeniem, z perspektywy kilkudziesięciu lat na rowerze i ponad 100 000 przejechanych kilometrów, na różnych rowerach, z różnymi napędami. Też uwielbiam rogi (mam w każdym rowerze z wyjątkiem tego z barankiem), pedały platformowe (mi wystarczają takie z plastikowymi pinami), potrafię się cieszyć jazdą zarówno na drogim, jaki i tanim rowerze (byle był sprawny). Sednem tego, co napisałem wcześniej jest to, że konieczność modyfikowania kadencji nie zrobi Ci żadnej krzywdy, a wręcz przeciwnie - uczyni z Ciebie bardziej wszechstronnego, elastycznego rowerzystę i wyrobi więcej cech motorycznych. To nie jest tylko moje zdanie. Nie ma czegoś takiego jak idealna kadencja niezależnie od warunków i niezależnie od człowieka. Do różnych celów stosujemy różne kadencje, w zależności czy chodzi o maksymalną ekonomikę czy maksymalne osiągi. Zredukowałeś wagę - super. Pojeździsz więcej i sam dojdziesz do podobnych wniosków, jak ja. Trochę wskazówek od trenera poniżej:1 punkt
-
Cześć, zajmuję się silnikami boscha od strony serwisu. Winora i wiele innych holenderskich marek (nie wszystkie i nie wszystkie modele) ma zaszytą na stałe opcję włączonego oświetlenia. Nie da się tego zmienić z pozycji diagnostyki. Rower był homologowany przez producenta z oświetleniem włączonym na stałe i bosch nie dopuszcza zmiany ponieważ to producent roweru określił warunki techniczne dla tego pojazdu. Pozdrawiam, Mateusz.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Poszukałem sobie składu DT special grease. Jest to Molykote tp-42 z domieszką 5% oleju mineralnego. https://erli.pl/produkt/molykote-tp-42-100g-smar-do-piasty,68980987 W takiej cenie jest go 5x więcej od DT. Tylko jak rozumieć te 5%? Na jedno smarowanie, czyli ok 2g dodać kroplę oleju?1 punkt
-
Pablo59, co Twój komentarz wnosi do tematu? Autor pytał czy na napędzie w fabrycznej specyfikacji osiągalna jest prędkość 30km/h przy kadencji 90obr/min. Rozumiem o co chodzi autorowi bo sam się kiedyś zastanawiałem nad sensem napędów 1xXX.1 punkt
-
Bloki przestawione i siodło cofnięte, dzisiaj pierwsza jazda i pierwszy raz czułem, że nogi pracują tak jak powinny, kolana "nie uciekały" na boki. Teraz skrócenie mostka, bo przez cofnięcie siodełka byłem wyprężony jak struna.1 punkt
-
SPD nie wybaczają kategorycznych błędów w ustawieniu bloków. Tak, ból z boku generalnie wskazuje na taką przyczynę, ale równie dobrze może przyczyna być w zupełnie czymś innym. Perfekcyjne ustawienie wysokości siodełka, dobre ustawienie bloków to podstawa.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
