Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      7 668


  2. wojtasin

    wojtasin

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      1 601


  3. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      1 228


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      4 768


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.02.2024 w Odpowiedzi

  1. 8 punktów
  2. Bo wpadłem zobaczyć co na tej części plaży w lesie słychać.
    5 punktów
  3. 5 punktów
  4. Szukanie linki. Akurat piwo pod kolor i fanty Boże śnięty, chińskie kółeczka i osłony ze zwykłych kółek shimano, to stało w miejscu, zastosowałem oryginały z demobilu. Szmata dobra na wszystko. Pozdrow'er😘
    5 punktów
  5. Bo tutaj jeszcze nie pomalowali trawy na zielono.
    4 punkty
  6. henry kartier breson entuzjasta prekursor majstersztyk mokrej fotografii ulicznej , człowiek lejce oddany… inspiracja wielkiej wody nie tylko sobka szopa, zdjęcie WojtacartierSina !!!! No piękne… Kto z rowerzystów nie zna niech gulguje Henri
    3 punkty
  7. Ta okolica - https://www.google.com/maps/@22.0942199,59.6504279,990m/data=!3m1!1e3?entry=ttu
    3 punkty
  8. Różowy i czerwony, a później na odwrót, ale zdjęcie zgubiłem...
    2 punkty
  9. @wojtasin: aż zacząłem mocno zezować na monitor czy Ty czasem pierwszych trzech zdjęć nie wykonałeś w bajkowej szopie u @Sobek82
    2 punkty
  10. Wraz z utratą komfortu spada wydajność organizmu. Jeżeli obniżysz pozycję np. o 10 cm i będzie Ci niewygodnie to Twoja moc spadnie dajmy na to o 20W. Wtedy zysk z lepszej aerodynamiki nie zrekompensuje tej utraty mocy i będziesz jechał wolniej. Optymalny jest więc wybór roweru o jak najbardziej aerodynamicznej pozycji ale nie kosztem komfortu. Warto jednak regularnie robić ćwiczenia rozciągające żeby najwygodniejszą pozycją nie była taka jak na rowerach miejskich pod kątem 90 stopni. Bo ta na dłuższych dystansach też będzie niewygodna z uwagi na to że cały ciężar spoczywa na siodełku. Poza tym w takiej pozycji spada także wydajność pedałowania. Trzeba więc znaleźć złoty środek jednak nie ma sensu walczyć z każdą podkładką pod mostkiem bo to nic nie daje. Podczas jazdy po płaskim ze stałą prędkością nie zauważysz tej różnicy. Ale podczas przyspieszania oraz jazdy pod górę lżejszym rowerem łatwiej się jedzie. W przypadku amatorskiej jazdy nie warto bić się o każde 100g ale 1.5 kg to już sporo.
    2 punkty
  11. Bo pomnik przyrody "Grupa Drzew" - nawet ładne miejsce.
    2 punkty
  12. Co prawda nie zauważyłem żadnej żaby w Rezerwacie "Żabie Doły", za to dołów aż nadto 🫣😅
    2 punkty
  13. "Przejechane 250km. Póki co działa bez zarzutu." No dobra, ale to byś ze 2000km zrobił, a nie że byłem 5 razy na rowerze i nadal działa Trochę się czepiasz jednego zdania -mój wpis to jest ocena , którą można by określić jako "wrażenia z jazdy" a nie test długotrwały . Jak Spec wypuści nowy model i daje go do testowania to ile myślisz testerzy zrobili na nim "tysięcy kilometrów" gdy piszą recenzję? Ale spokojnie chętnie napiszę coś więcej jak zrobię 2000km . Bafang się już dorobił czujnika nacisku na pedały? Te którymi jeździłem go nie miały i dało się z tym żyć ale jednak jakieś Bosche czy Yamahy działały znacznie przyjemniej. Bafang stosuje takie czujniki już od początku we wszystkich modelach przeznaczonych do specjalizowanych ram (serie M600, M500, M800) . Chyba pomyliłeś z modelami doczepianym do gotowych rowerów - to jest inna klasa silników. Czujnik siły nacisku ( i oprogramowanie do niego ) w Bafangu M510 to tak jak napisałem, to poziom Shimano i Brose..
    1 punkt
  14. Pojeżdżę trochę na chińskim Deckasie to może polecę. Na razie za mało najechane, by coś więcej napisać poza tym, że cena zacna.
    1 punkt
  15. https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-dual-sport/dual-sport/dual-sport-3-generacji-5/p/36826/
    1 punkt
  16. Jesli chodzi o awaryjnosc to mam stycznosc z heblami obu firm od kiedy sram wszedl na rynek hebli podkupujac avida. Obecnie Sram jest w rowerach mniej popularny jako hamulce niz Shimano. Ale od 2009 roku gdy pracuje jako mechanik i moja stycznosc z rowerami wzrosla nastokrotnie nie mialem stycznosci z ani jednym cieknacym przez zacisk hamulcem Avida/Sram i z setkami szczajacych siemano. Szczanie to domena hebli na mineralnym (takze popularne Tektro) wiec moge zalozyc ze teraz Sram zacznie byc zauwazalny takze pod tym wzgledem. A co do tego nowego Sramolca: zwiekszyli srednice tloczkow co pozwolilo im osiagnac zblizony poziom mocy do liderow rynku pod tym wzgledem. Wiec nadal Sram jest do tylu jesli chodzi to jak to dziala. Db8 mimo ze czterotlokowe sa takie se i gdy pytalem o to co sa warte peanow nie przeczytalem. Ciekawe czy nowe wynalazki S beda tradycyjne po sramowsku.
    1 punkt
  17. Mały update: Ok. 350km na zewnątrz za mną. Jest dobrze, nawet bardzo. Zmiana ustawień wpłynęła nie tylko na pozycję i komfort jazdy, ale przenosi się również na osiągi - tak szybko solo jeszcze nigdy nie jeździłem. Naprawdę Wam dziękuję za naprowadzenie mnie we właściwym kierunku! Dla lepszej ergonomii mam jeszcze chęć pokombinować z klamkami i wymienić siodło, ale to już kosmetyka w porównaniu do tego, co było wcześniej. Jeszcze najświeższe zdjęcie roweru dla wizualizacji (i porównania z wcześniejszymi): DZIĘKUJĘ!
    1 punkt
  18. Bez amorka : Marin DSX, najlepiej model nr. 2 , a z amorkiem : Polygon Heist X7
    1 punkt
  19. To co poniżej. Nie jest super głośny, więc na auta na drodze się raczej nie nadaje jak Air Zound, ale jest wystarczająco głośny na pozostałych, i co ważne wydaje dźwięk bardziej jak cofająca ciężarówka, tak mw z 6 sygnałów po jednikrotnym wciśnięciu, więc w sumie dobrze zwraca uwagę. Deklarowane decybele to skośnooki standardowy bulsh'ee't ofkors 😉. Jest mały, lekki, wodoodporny, b.tani, łatwo zakładalny/zdejmowalny, żadnych idiotycznych wbudowanych aku, po prostu jakaś standardowa pastylka (fotka z kablem coś sugerująca z aku to też tego samego typu bulsh'ee't 😉 ). Minus to nie da się ustawić tak by był idealnie pod kciukiem.
    1 punkt
  20. Jeden z was pisze o aluminiowych wersjach tych rowerów (Nuroad, Nulane), gdzie rzeczywiście ramy są różne (Nulane jest wyraźnie dłuższy o te ~2,5 cm w mniejszych rozmiarach, co nie przeszkadza przy prostej kierownicy, zresztą nawet dają do niego dłuższe mostki niż w najmniejszych rozmiarach Nuroada; no i ma w mniejszych rozmiarach ~2,5 cm dłuższą główkę). Drugi zaś o karbonowym C.62, gdzie żadnych różnic w ramach nie ma... Inna sprawa, że łatwiej jest wrzucić prostą kierownicę do krótszej ramy projektowanej pod baranek (bo zasięg można wydłużyć mostkiem) niż odwrotnie (gdzie w długiej ramie dorzucenie zwiększonego zasięgu baranka może skończyć się kompletnym niedopasowaniem roweru). To wszystko oczywiście przy założeniu, że wyjściowo rozmiar ramy został właściwie dobrany pod użytkownika, a nie od czapy...
    1 punkt
  21. Ja jestem wierny Garminowi. Nawet jak mnie wkurza i chętnie zmieniłbym mojego FR245 na coś innej firmy to w każdej innej mi czegoś brakuje. A sam Garmin jest spoko, działa dobrze, a nawet jak zdarzają się jakieś problemy to szybko je rozwiązują. Miałem Polara M430 i byłem zadowolony, ale zupełnie nie leżała mi ich aplikacja/strona i według mnie Garmin Connect jest dużo lepszy. Poza tym był to pierwszy, podstawowy zegarek do biegania, w którym zaczęło brakować mi kolorów i funkcji smart. Ostatnio zobaczyłem, że Suunto pod względem analizy danych jest jeszcze ładniejsze i czytelniejsze, ale porównanie Suunto Race vs. Garmin Forerunner 955/965 pokazuje totalną przewagę Garmina. Stety, niestety jestem więc skazany na Garmina, więc kolejny zegarek to będzie prawdopodobnie 955. @spidellijakbyś miał jakieś konkretne pytania co do Garmina to śmiało. Trochę już używam, ojciec używa na biegi ultra (do 240 km), więc coś tam mogę pomóc.
    1 punkt
  22. Jeśli są to stery za kulkach w koszyczkach, gdzie dolny konus jest bezpośrednio bieżnią dla kulek, to nie. Te rozcięte stosuje się w sterach na łożyskach tzw. maszynowych, które wewnątrz posiadają własną bieżnię dla kulek, a dolny stożek tylko ustala pozycję tego łożyska na rurze sterowej. Oczywiście przy okazji wymiany widelca można rozważyć od razu wymianę sterów na takie na maszynówkach, ale wtedy musisz jeszcze wybić miski z ramy i osadzić nowe.
    1 punkt
  23. @TheJW No i klikasz w te linki i masz newsletter, gdzie klikasz linki do kolejnych produktów/grup z danym kodem rabatowym (zarówno link jak i kod nie zawsze działają - to RCZ). Przykładowo ostatni z 17:34 uwagi:Kody są ważne zazwyczaj do końca następnego dnia , używając linka z newslettera danego kraju lokalizacja na stronie zmienia się na ten kraj. Po zmianie na PL może wyrzucić z koszyka dodany produkt. Workaraound jest taki że po otwarciu linka zmieniamy manualnie w adresie kod kraju -zaraz po rczbikeshop.com/ na "nasz" en_ue - poniżej w przykładzie fr (newsletter francuski).
    1 punkt
  24. Mam akurat Cube SL Road czyli poprzednika Cube Nulane i porównywałem jego geometrię z Cube Nuroad czyli grawelem od Cube bo miałem przez chwilę pomysł żeby go "zbaranić" no i geometria ram się trochę różni. Nawet te ramy się nazywają inaczej bo w Nulane jest to "Trekking geometry" a w Nuroad jest to "Gravel geometry" czy jakoś tak. Dla pewności porównałem sobie w necie też geometrię obecnego Nulane z obecnym Nuroadem i też się różnią. Więc z tym stwierdzeniem o zaprojektowaniu tej ramy pod barana chyba tak nie do końca
    1 punkt
  25. Szaszłyki, stery, gumy anty uderzeń łańcuch, dupochron, podkładki surowe z carbonu, półośka 15x100 Qer, gumki 28g do współżycia. Pozdrow'er😘
    1 punkt
  26. Obniżenie pozycji o 12-13 cm przy prędkości około 28 km/h przyspiesza rower o 0,4 km/h. Zaoszczędzenie na oporach toczenia 15W przy tej samej prędkości daje nam już około 1 km/h różnicy. Od wielu miesięcy bawię się sprawdzaniem co tak naprawdę ma realne przełożenie na szybkość przy prędkościach około 30 km/h. I doszedłem do wniosków że: - opony - strój - wąskie ułożenie rąk (lemondka) Natomiast te parę cm w dół czy w górę (czyli wysoka główka ramy vel niska) jest całkowicie pomijalne. Tzn. rower wygląda na szybszy ale jedzie prawie dokładnie tak samo.
    1 punkt
  27. Co technicznie ma rower - wiem, ale jest tez przyjęta nomenklatura. Szkoda klawiatury na taką dyskusję - ktoś kto jeździ bo musi dojechać do pracy nigdy nie zrozumie że można jeździć dla przyjemności. A swoja drogą to powinienem być dumny z tego jak przedstawiasz moją jazdę - na rowerze ok 25 kg "praktycznie bez wspomagania " facet pod 70-tkę jeździ ze średnią powyżej 20/h. Co by było jakby wsiadł na rower 10kg??
    1 punkt
  28. Bo januszowóz też poczuł wiosnę tej zimy😉
    1 punkt
  29. Ze 3 lata będzie. Mam też tokarkę tej firmy i złego słowa powiedzieć nie mogę.
    1 punkt
  30. Bo mam nadzieję, że lato nie będzie deszczowe, ale woda w bajorkach się utrzyma:
    1 punkt
  31. Też chciałem objechać, ale... zo obu stron jeszcze większe bagno... Łeee tam. No Mud No Fun Bo oficjalna miejscówka na końcu drogi.
    1 punkt
  32. Mam trans hybrid więc to samo jeżeli chodzi o bafanga ale na nieco innym rowerze. Ogólnie to prawie cały czas daje to ponad 500w. Z napędu wolno się zbiera, ale mega szybko reaguje na kręcenie korbą. Spokojnie można w lesie podjechać pod górki używając odpowiednich przełożeń. Silnik się nie narzuca, rower nie wyrywa, raczej do spokojnej jazdy. Można konfigurować moc poprzez bafang go. Suport do modyfikacji niestety poprzez wymianę łożysk na dwurzędowe, hamulce większe tarcze plus lepsze klocki i można ściągać latami. Bateria zaczęła 3 sezon i zero objawów zużycia a mam ponad 3 tysiące nabite. Jednak teraz jak bym coś brał to również na bafangu ale raczej mid.
    1 punkt
  33. Jak się trafi w lesie taki przypadek to zawsze możesz na oponę nasikać, będzie podgrzana i zwilżona.
    1 punkt
  34. Do znowu trzeba będzie go umyć 🛀. Ten rower łoczywiście 🤣 🤣
    1 punkt
  35. Bo musiałem se serwisa piasty zrobić, ale łona już ledwo zipie a w zasadzie to łożyska .......ktoś coś w sieci albo majfrend tania praska tudzież domowy sposób na wciskanie łożysk do piastu i bębna
    1 punkt
  36. Author Spirit winien być do soboty skończon.🫠 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  37. z wyprawy do Chorwacji... to było już na szczycie... o tuuu https://www.google.com/maps/place/Voda+Josipa+II/@45.3059118,14.192783,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x4763560a15855d31:0xfc50f055ed3ad03f!8m2!3d45.3059118!4d14.1953579!16s%2Fg%2F11c1ny_bjf?entry=ttu
    1 punkt
  38. Niby daleko nie mam, ale w sumie to pierwsza "wyprawa" w tym roku 😎
    1 punkt
  39. Szlak bociani (okolice Strękowej Góry) woj. podlaskie
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...