Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 16.06.2023 w Odpowiedzi
-
20 punktów
-
18 punktów
-
12 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
Bo za takie obrazki lubię te najlepsze szlaki rowerowe 😊 (ile "osób" widzicie na rowerze cargo?) Więcej o szlaku rowerowym nad Loarą we Francji w forumowym wątku: Szy.7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
Może warto coś na uspokojenie zażyć. Jesteś tak naspidowany wymianą części że zapomniałeś jeździć na rowerze. Ramę mogłeś kupić i wtedy byś się realizował. Hamulce jeżeli już musisz to M6100 wystarczą. Klocki semi metalic po 35 PLN do nich masz w Decathlon. Tarcz nie zmieniaj. Zamiast "podskakiwać", do serwisu, kup komplet narzędzi i sam wszystko ucz się robić. Tym bardziej że to prosty rower.4 punkty
-
Śmiech to zdrowie, dobrze że się nawróciłeś, niech moc będzie w korbie 😉3 punkty
-
3 punkty
-
W zeszły długi weekend przejechałem całą MPR z dużą grupą znajomych. Trasę rozłożyliśmy sobie na 3dni i było optymalnie. Całość planowaliśmy z dużym wyprzedzeniem bo już w zeszłym roku wraz z zamówieniem noclegów itp. Jechaliśmy 90% na MTB , kilku znajomych na gravelach i dla nich trasa okazała się znacznie trudniejsza. Przede wszystkim problematyczne są odcinki gdzie można zakopać się w głębokim piachu, ja na oponach 2,35 dawałem radę ale gravele się już poddawały. Trasa jest w wielu miejscach słabo oznakowana, trzeba posiłkować się śladem GPX. Ogólnie nasze wrażenie było takie, że to mocno nie dokończony projekt Generalnie cały wypad oceniamy pozytywnie głównie ze względu na widoki i obcowanie z naturą.2 punkty
-
Dobrze że to napisałeś @XC100S bo mi się popcorn skończył 😘2 punkty
-
Odpuść temat hamulców. Chcesz poczuć różnicę i komfort z jazdy to zainwestuj w lekkie opony (Continental Race King / Schwalbe Racing Ralph) a potem w lekkie koła. Hamulce które masz są w zupełności wystarczające do zastosowań w jakich chcesz ten rower używać.2 punkty
-
Najpierw dotarłbym porządnie te hample które tam masz i dopiero ewentualnie potem myślał o zmianie. Na początek klocków... Te klamki XT8100 mają taką budowę, że mogą kolidować z obejmą Twojej manetki - w efekcie będziesz miał albo niewygodnie ustawioną klamkę, albo manetkę - pooglądaj sobie to na spokojnie, żebyś potem nie miał dodatkowych stresów:)2 punkty
-
Na 19mm to się na 2,25 jeździło i było dobrze więc co to w ogóle za dylematy.2 punkty
-
2 punkty
-
Odnośnie pasa HR od Magene dodam jeszcze, że wymiana baterii w porównaniu z Garminowskim HRM-Dual to pikuś procedura. Z tymi 300 złotówami to tak różnie. Zależy gdzie szukać. Można znaleźć na tyle taniej, że już będzie można się zastanowić czy nie warto dopłacić. Często na Amazonie trafia się w promkach - piszę o Garmin HRM-Dual.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Masz na myśli do tłumienia czy jak? Czy do przetarcia goleni? Napisz trochę więcej szczegółów do czego ty tego oleju chcesz użyć? Bo zasadniczo olej do łańcucha jest do smarowania - naoliwienia łańcucha1 punkt
-
Co do smaru, to Judy Butter nie znam, więc się nie wypowiem. Żeby zrobić serwis komory powietrznej musisz zdjąć dolne golenie, wypuścić wiatr z komory i odkręcić korek od spodu górnej lagi - wtedy będziesz mógł wyciągnąć bebechy wyczyścić, przesmarowac i złożyć z powrotem.1 punkt
-
Nie mam i nie używam czujnika tętna, ale kolega ma od Magene i też nie narzeka, działa wszystko w porządku. O ile cena jest nie jest za mocna to śmiało można brać, najwyżej w razie czego nie ma szkoda wywalić.1 punkt
-
Wszystkim nam się podoba, tak samo jak Jennifer Lynn Connelly w pięknym umyśle i tak samo osiągalna 😉1 punkt
-
Dokładnie. Dlatego będziesz musiał pójść na kompromis. Opony które mają tą wartość na poziomie znacznie poniżej 50 będą przebijać się często. W okolicy 50 - raz na jakiś czas, przyjmijmy że raz na kilka tysięcy km. I w tą wartość bym celował. Wpisujesz więc powiedzmy 45 w odporności na przebicie, potem segregujesz opony pod kątem oporów toczenia, wybierasz takie które są najszybsze z tych w których odpowiada Ci bieżnik i masz najlepszą oponę dla Ciebie. https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews?orderby=rrmed&maxweight=574&max=32&min=12&minpr=45&mingripmin=52&mingrip=52&minknobc=-0.1&minknobe=-0.1 Mi wychodzi że najlepszy rezultat daje Challenge Getaway Pro HTLR 40: https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews/challenge-getaway-pro-htlr1 punkt
-
1 punkt
-
Hamulce możesz spokojnie kupić z aktualnych modeli, tam masz manetkę 4100 więc z ustawieniem problemu nie będzie. Koła które tam są nie są złe - 30mm szerokości, tubeless ready, łożyska maszynowe, sam rower nie jest ciężki. Fabryczne krakeny też nie są złymi oponami.1 punkt
-
Ja z kolei mam Tufo Thundero w szerokości 44C. Pod koniec sierpnia minie rok od momentu założenia na koła, obecnie mają przejechane 2200km. Używam je w rowerze crossowym i jak mi się zużyją to pewnie kupię drugi taki sam komplet. Dla mnie jest to dobra uniwersalna opona na asfalt, szutry, chodniki, ścieżki leśne, wały. Jeżdżę z dętkami na ciśnieniu 3bary. Do tej pory nie złapałem kapcia, ale to kwestia szczęścia. Opony dobrze oczyszczają się same z błota i nie łapią małych kamyczków które trzeba wyjmować palcami z bieżnika.1 punkt
-
Próbowałem dowiedzieć się czegoś na temat tej regulacji mostka, ale nie umiałem się po ukraińsku dogadać Tarczę na przód masz 180, mocowanie 6 śrub. Same hamulce z linku będą OK.1 punkt
-
Ja mam 2x magene, 2x xoss i 2x cycplus. Magene już 5 rok jeżdżą, tylko zmiana baterii a wiszą na rowerach non stop. Pozostałe równie dzielnie się spisują ale nie mają jeszcze takiego stażu.1 punkt
-
W specyfikacji jest napisane że można regulować kąt mostka, ale jak to zrobić to już trzeba zobaczyć w instrukcji, albo na stronie Decathlonu, bo ja takiego mostka nie miałem. Zapewne trzeba zmienić podkładki miejscami.1 punkt
-
Zerknij tu, jest posortowane po przebijalności: https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews?orderby=pr Patrząc z perspektywy czasu na różne opony, którymi jeździłem to raczej mi się to zgadza. Teraz mam Tufo Thundero i o ile dobrze się tym jeździ (poza piachem i błotem) to nie grzeszą wybitną odpornością na przebicie. Wcześniej miałem Ramblera i było jeszcze gorzej. Z oponami MTB też mi się to pokrywa z ich wynikami. @marcesco czytałem gdzieś opinie, że Terra Speed się szybko kończy, ile na nich przejechałeś?1 punkt
-
Też fakt, sam tak miałem ale z opony robiła się żarówka. @Eathan Raczej nie doradzę w tej kwestii. Z rowerem miałem G-One Allround i mi nie podeszły. Zmieniłem na Terra Speed 40c, zmiana zdecydowanie na plus. Następna opona to było Cinturato Gravel H, jak dla mnie totalna pomyłka, poszły na olxa po miesiącu i kupiłem Gravelking bodaj 43c. Opony pociły się wszystkimi szwami na bokach i to znacząco - oddałem. Miałem dość przygód i ~listopada wróciłem do Terra Speed ale 45c. Jestem zadowolony ale pod koniec roku pewnie tył się skończy i chciałbym znowu zaryzykować coś nowego 😉, może właśnie Tufo.1 punkt
-
To samo chciałem pisać, ale jako że córka mi ostatnio powiedziała, że mi ciągle mi brzuch wystaje to się powstrzymałem od rozwijania wypowiedzi 😅1 punkt
-
Wewnętrzny. Jeżeli Ci się nie śpieszy to sprawdzę wieczorem, ale na 23mm to bym się nie szczypał i wziął 44c.1 punkt
-
Gatki, szmatki: wiatrochron on VanRyśka (stary gdzieś wywiało na trasie) i lajkra z czerwoną pieluchą. Cztery litery wkrótce sprawdzą czy lepsza nowa czerwona czy stara niebieska1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Możesz wymienić zębatkę na większą. Maksymalnie 36 zębów, e trzeba zwrócić uwagę na długość łańcucha.1 punkt
-
Solar Storm od Chińczyka. Wygrzebałem w czeluściach rowerowej szafki i postanowiłem sprawdzić jak to się sprawuje. Bo w lesie daje radę (nawet na "drugim biegu"), ale ma wadę -> 1,5h i wyzerowany.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Miód polecam kupować u lokalsów - jak ktoś ma możliwość. Trzeba wspierać pszczelarzy, małorolników i obrót gotówkowy1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00