Skocz do zawartości

Ranking

  1. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      902


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      4 762


  3. Punkxtr

    Punkxtr

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      1 464


  4. Dokumosa

    Dokumosa

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      12 425


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.02.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo dziś również jak wczoraj 15 stopni na plusie i gdzieniegdzie pojawiły się pierwsze krokusy...
    8 punktów
  2. 6 punktów
  3. 6 punktów
  4. No dobra, jak zaczynałem się ścigać miałem na kierze pulsometr (takie to były czasy, że pierwsze nie miały funkcji ściśle rowerowych), z drugiej strony licznik i obok niego lampkę do licznika, haha. Piękne czasy.
    3 punkty
  5. Regres jest Kiedyś wszystko ogarniało się jednym kluczem
    3 punkty
  6. Odkopię temat bo ostatecznie dziś założyłem widelec, który wrócił z serwisu w PL po wymianie goleni. Robotę zrobił Not Bad Suspension, mogę spokojnie serwis polecić, bo to pełna profeska, od początku do samego końca. Sama wymiana goleni 670 pln. Do tego doszedł przegląd, mechanik zdecydował, że jeszcze nie trzeba wymieniać pełnego service kitu tłumika, ustaliśmy, że zostawiam decyzję w jego rękach, jeżeli stan tłumika tego wymaga to robimy pełny, jeżeli uzna, że można jeździć jeszcze sezon to też spoko. Założono lepsze uszczelki przeciwkurzowe, kalibracja i gotowy do jazdy. Więc jak ktoś szuka dobrego serwisu to polecam.
    2 punkty
  7. @TheJW, będzie pan z Werki zadowolony To fakt. Osobiście zgarnąłbym jeszcze do kolorowej kolekcji, ku uciesze pewnego posła, zestaw torx'ów. Ale,... po wymianie mostka pozbyłem się jedynego zestawu odpowiednich śrub (T25) w Skociszczu. Rozum mnie powstrzymuje
    2 punkty
  8. wysłałem pw , z namiarami na ownera ECR XL na sell
    1 punkt
  9. Miski są tu z tworzywa sztucznego i raczej problemu być nie powinno. Oczywiście sama mufa mogła w środku nieco skorodować, ale nie sądzę, że odkręcenie będzie wymagało wielkiej siły. Można tą żabką spróbować, bo jest za co złapać, ale jak nie będzie szło to serwis. Jednak dedykowanym kluczem to zupełnie inna robota.
    1 punkt
  10. Ja na pierwszym miejscu zastanowiłbym się czy jest sens przerabiania Twojego roweru. Zestaw do konwersji to wydatek rzędu 3-3,5 tyś zł które włożysz do roweru, nie obraź się wartego 200-300 zł. Czy nie lepiej kupić gotowy rower np. w Decathlonie, gdzie masz wszystko zrobione po bożemu gwarancje na 2 lata ? jak np. ten poniżej: https://www.decathlon.pl/p/rower-elektryczny-romet-wagant-rm-1/_/R-p-X8819140
    1 punkt
  11. Toż to jest wyścigowa rakieta XC do wygrywania zawodów Pucharu Świata, a nie jakiś emerycki trekking 😉
    1 punkt
  12. Prawą stronę odkręcasz w prawo lewą w lewo, potrzebujesz klucz do ściągania ramion korby na kwadrat, po udanej próbie ich demontażu, odkręcasz suport, możesz tam sobie nawet wsadzić hollowtecha dwa
    1 punkt
  13. Potrzebujesz klucz do suportów FAG https://bitul.pl/pl/p/KLUCZ-DO-SUPORTU-KINEX-THUN-FAG BB021/94 Jak napisał @MikeSkywalker nie ma sensu takiego kupować. Tylko raz go użyjesz, bo nowy suport już będzie najprawdopodobniej na typowy klucz:
    1 punkt
  14. BSA to standard mufy, a nie suportu. Tu po prostu nie masz suportu pod standardowy klucz do suportów, z wielowypustem. Ale mufa powinna być BSA. Nie wiem czy jest sens kupować specjalny klucz, taki hakowy, czy może nie lepiej oddać to do serwisu, albo wspomóc się żabką. Jak latami było to nie ruszane może być wesoło.
    1 punkt
  15. 1 punkt
  16. Bo Team to był ubogi zawodniczo model bliżej końca produkcji 😉 Wtedy już jeździło się na World Cup. Kultowe modele to począwszy od startu produkcji: - SID'98 - XL (ale raczej w formie ciekawostki na ścianę, bo sam w sobie kultowy nie jest) - Race'00, SL w wersji olimpijskiej (SIDney) - Race'01 - jednak ten model tylko z racji najlżejszych goleni dolnych jakie wyszły (bardziej poszukiwany jak kultowy) - Race Titanium '02 - World Cup, w tym szczególnie pożądana olimpijska wersja Athena. Ew. jeszcze ostatni WC z malowaniem dolnych goleni a'la '98 Reszta czyli wszelakie modele XC, SL, czy właśnie Team nie przedstawiają sobą niczego lekkiego ani ciekawego. Jednak to wciąż będą bardziej pożądane amory niż roczniki '08 i póżniejsze z tej serii. Nie ma co przesadzać w drugą stronę. Amor jeśli jest w dobrym stanie, śmiało pójdzie za 700-1000 zł. Rama ~400, korba 600. Przerzutka tylna 300, przednia 200. Manetki 400. Hamulce 400, kaseta w dobrym stanie 300. Pedały 200, koła z łoponami 500. Rurki, siodło niech pójdą za 300.
    1 punkt
  17. 1 punkt
  18. Ten rower wpadł mi w oko dawno temu z powodu opisu i ceny, bowiem regularnie przeszukuję portale w poszukiwaniach ciekawych gratów retro. Krzywa ceny od tamtego czasu mówi wiele. Myślę, że facet otrzymał dużo ciekawych wiadomości na OLX 😉 Abstrahując od całej kompozycji jak i wyglądu (bo każdy ma swój gust), a patrząc trzeźwym okiem z kultowych części są tam tylko przerzutki i manetki (w dodatku z błędnym opisem). Zaryzykuję stwierdzenie, że reszta części kultowa nigdy się nie stanie, choć np. korba może być pożądana. Rama nie ma szans - pochodzi chyba z najgorszego etapu produkcji 26". Niemal wszystko wyglądało wtedy podobnie i tak samo źle - Treki, Meridy, Gianty, etc. Amortyzator również najbardziej nijaki rocznikowo. Dla przykładu przewiduję, że aktualnie produkowane SIDy SL w najlżejszej opcji za dekadę czy dwie będą poszukiwane do retro 29erów jak niegdysiejsze modele z goleniami 28 mm. Reszta to zbiór takich sobie części. Choć mnie wizualnie nic do niczego nie pasuje to na pewno nie można odmówić tego, iż większość z nich wygląda na bardzo dobrze zachowaną. Złą robotę robi opis - zawiera sporo błędów, jest przesadzony. Bo ja nie widzę tam ani jednej unikatowej części. Większość można od ręki znaleźć nowe na portalach aukcyjnych. W tym niektóre nawet w Polsce. Osobiście rozebrałbym rower na części, łatwiej byłoby go sprzedać. Cały wg mnie mógłby kosztować może mniej niż połowę aktualnej kwoty gdyby znaleźć pasjonata, któremu wszystko podejdzie od ręki. No i opieram się na zdjęciach, przy kontakcie na żywo cena może spaść. Licząc na szybko poszczególne części wychodzi mi ok. 4-5k.
    1 punkt
  19. @Sobek82, tak jak te z początku twojej kolekcji zanim trafiły na twój stół operacyjny 😜
    1 punkt
  20. Wiąże się to z zakupem odpowiedniej bluzy 😉
    1 punkt
  21. Można sobie łydki do ramy wytatuować , rama pewnie bezpieczna napisali że styl mało ryski 😵🙃😀 ale ludzie mają takie mentalne zacięcie do ręcznej roboty ciężko zrozumieć zapał… w sumie to nawet cena nieadekwatna pewnie do zapału…. Wiekanocna rama, taka z jajem, idzie wiosna 😀czas pisanek
    1 punkt
  22. Eh... kto bogatemu zabroni... 😆 A widzisz, w innym temacie było pisane że ceny idą w dół.
    1 punkt
  23. Te imbusy to mają jak na werę bardzo przyzwoitą cenę. Zobaczcie ile kosztuje jedna nasadka trzpieniowa do grzechotki 1/4"
    1 punkt
  24. Tak tu wszyscy chwalą i chwalą, to i ja se wziełem i zanabyłem własny komplet. Tylko czemu one takie torxopodobny kształt mają? 🤔
    1 punkt
  25. Będzie rabacik na kolejny rower bo tu jest czarna rozpacz, rama choć fajna to śmietnik, lewy gwint suportu rozjechany, a samarama tylko spójrzcie 😆norweskie oranie karbonem. na 27,5 z oponami 2.1 Na 29 tył 2.1, przód 2,5 Szkoda ramy, reszta pójdzie w tango. Pozdrow'er
    1 punkt
  26. Mogę potwierdzić, że wymiana ślizgów ogarnia temat. W amorku córki nowe ślizgi, uszczelki kurzowe i olejowe oraz optymalizacja samych sprężyn sprawiły, że amortyzator zaczął współpracować z jeźdźcem o niskiej wadze.
    1 punkt
  27. Sztyca 40 ma max wsunięcie zwykle 10cm więc "zostaje" 30, do tego około 4 cm to wysokość siodła od prętów. Rura w S-ce graila ma 49,2 co w sumie daje 83,2 cm odległości siodła od środka suportu, dodajmy do tego długość korby i okazuje się, że wysokość od osi pedałów do góry siodła wynosi 100cm Podsumowując - mając 185 wzrostu mam siodełko o 4 cm niżej niż lewocz mający 170 a jeszcze mu za nisko😂
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...