Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      4 784


  2. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      4 177


  3. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      902


  4. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      7 680


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.01.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo lubię też błoto ale takie czystości mają swoje radości😜
    6 punktów
  2. 5 punktów
  3. Bo znów się trochę zabieliło, wiatr chmury pędzi, że nawet słońce ma szansę
    5 punktów
  4. 5 punktów
  5. Bo naszła ochota, na trochę błota.
    4 punkty
  6. Przytwierdzam go na trytytki do przedniego zderzaka w aucie i poluję na niczego ducha winne dzieci. Spam to moje trzecie imię zaraz po Krzysztofie, bezsensowność ma wiele twarzy i imion. Btw Nie chciało mi się bez lustra wyciągać więc fotki po kompresji ziemniakiem 😎
    3 punkty
  7. Bo rowerowy miesiąc z głowy...czyli luty za pasem.
    3 punkty
  8. Dilera mamy tego samego ale z dawkowaniem przesadzamy na zmianę To zaś rajzerska opcja numer dwa a w zasadzie jeden, chyba właśnie tak docelowo będzie to-to wyglądać aczkolwiek 27.5 x 2.2” też wejdzie i uratuje suport zawieszony nisko niczym worek basseta.
    2 punkty
  9. Ojćec Zaożyćel nie rozpoznał swego adopta Hlorendża, tragedja. @rambolbambol, co Ty na propozycję wybielonej ścianki cegłowej w zamian za tę legendarną klasyczną zagramaniczną?
    2 punkty
  10. Jak lato to lato :-) to było w lipcu :-)
    2 punkty
  11. A nie postawiłeś go sobie do góry kołami, żeby np. zmienić dętkę? Co byś nie zrobił, to bez pomalowania tego zgodnie ze sztuką, będzie tylko na chwilę. Czarny, dobry flamaster i tyle.
    1 punkt
  12. To może pot pomaga, co zrobić, jak pisałem polerka na błysk i trzeć palcem dalej, :)))
    1 punkt
  13. Ostatnie dwa sezony przejeżdziłem na Four Cornersie (przełajka wisi,singiel na miasto wisi,full był może ze 4 razy w górach). W sumie Four Corners załatwia (prawie) wszystkie potrzeby, mimo,że w porównaniu do Stantona to przepasc jakościowa - jest lekko krzywy od nowości ale co tam,nawet na gwarancję nie zawiozłem, bo nie byłoby na czym jezdzić ...... Jeżeli coś nowego to monstercross na jednym z framesetów Bombtracka .
    1 punkt
  14. Nie żałuj. Też nie mam FB... dlatego, że zanim go zdążyłem założyć, napatrzyłem się wystarczająco na takich, co z tej rozrywki musieli się później leczyć.
    1 punkt
  15. Musi coś być w powietrzu agresywnego, inaczej by raczej nie odlazło. Albo kiedyś zostało czymś nieopatrzenie popryskane. Ja bym próbował Plastidipem to ładnie zamaskować na matowo.
    1 punkt
  16. Najprościej: kawałek folii do oklejania.
    1 punkt
  17. Miałem w swojej maszynie XT8120 4tłoki - wytrzymały pół sezonu, rozciekły się. Zmieniłem na XTR ze względu na niższą wagę ale ich zero-jedynkowa praca i brak modulacji sprawiły, że wylądowały na sprzedaż. Obecnie mam już 2 sezon Level Ult i jestem z nich najbardziej zadowolony. Trzeba włożyć trochę pracy żeby je odpowietrzyć zgodnie ze sztuką, ale potem jest żyleta i co najważniejsze dla mnie to cechuje je doskonała modulacja.
    1 punkt
  18. Ja jeżdżę spokojnie do -5 a nawet i przy -10. Ale od około 2-3 na plusie jeżdżę w spodniach rowerowych dość luźnych, a pod nimi mam bieliznę termoaktywną(getry). A najczęściej na kolanach jeszcze ochraniacze miękkie które załatwiają sprawę docieplenia, a i chronią przy glebie. Więc niejednokrotnie wręcz kolana mi się pocą. Jeśli po jeździe nie czujesz że ci zimno i nie masz zimnych kolan to osobiście bym się nie przejmował.
    1 punkt
  19. Jeżeli nie marzniesz, to ubierasz się wystarczająco ciepło. Ocieplacze są do każdego typu ubrania, kwestia czego się potrzebuje, czego oczekuje. Jak miałem blisko do roboty i jeździłem w zwykłych spodniach, to używałem pod spód. Teraz jak mam dalej, to wolę w dedykowanych jesienno zimowych. Są różne ocieplacze, cieńsza lub grubsza lycra, jakiś cieplejszy materiał ale jeszcze nie polar, są też z membraną, która daje najlepszą ochronę przed wiatrem. Odnośnie zdrowia, to nie wiem czy jest jakaś reguła. Jedni piszą tak, drudzy inaczej. Ja miałem problemy jak temperatura spadała poniżej 10C, inni jeżdżą w okolicach 0 bez jakichś super strojów i nie mają problemów.
    1 punkt
  20. Bo w końcu wyszło słońce, nieważne że pod wiatr ...
    1 punkt
  21. Bo taką zimę lubię, a nie to co tam dziś wieje na dworze
    1 punkt
  22. 1 punkt
  23. Bo gdzieś na zadupiu tegoż świata Pozdrow'er
    1 punkt
  24. 1 punkt
  25. Ruiny młyna na Bogdance (01.06.2021)
    1 punkt
  26. Kolega @Sobek82 ma rację dajcie jakieś wspomnienia z cieplejszych pór roku to przybliżymy wiosnę. Zdjęcie z przed 3 lat z synem. Rowery były jakie były ale frajda też.
    1 punkt
  27. Bo mnie tam śnieg nie przeszkadza.
    1 punkt
  28. Bo dej pan spokój z tym śniegiem Pozdrow'er
    1 punkt
  29. Bo trochę jasności na ten ponury dzień
    1 punkt
  30. Podobno w fotografii mniej znaczy więcej.
    1 punkt
  31. 1 punkt
  32. Bo za oknem znów lipa... Bo z szuflady
    1 punkt
  33. @abra: też zdziwiłem ale faktycznie zielono tam i jakaś krypa zwodowana: https://www.panoramablick.com/en/weather-webcam/baldeneysee.html (klikając na czas masz tajmlaps dniowy) Bo styczniowe jez. Głębokie:
    1 punkt
  34. Bo dnia jakby nieco przybyło choć to nadal tylko styczeń.
    1 punkt
  35. 1 punkt
  36. 1 punkt
  37. Bo po tym czymś dzisiejszym, trzeba popatrzeć prawdzie w oczy.Na takie widoczki jeszcze trochę poczekamy.Maj 2010.
    1 punkt
  38. Może zostać, ale jak już robisz z heblami, to kup sobie porządne tarcze Ja, chociaż na przód, bym kupił RT86, świetne tarcze, 3-warstwowe, ale jak masz ograniczony budżet, to kup minimum RT66, będziesz mógł sobie dać do nich w przyszłości metaliki
    1 punkt
  39. @radko10 Masz jakiś problem? Zacznij dokształcanie od siebie. Hample M6000 z którymi autor ma problem mają przewody BH90. Nie będzie żadnej straty. Hamulce 4-tłoczkowe M6120 i MT520 mają klamki klasy deore (dokładnie tą samą klamkę co odpowiednio M6100 i M6000). MT420 wyposażane są fabrycznie w klamkę jak MT400. Na klamce deore będą działać tak samo jak zaciski M6120 i MT520 bo średnice tłoczków oraz użyte klocki są w nich dokładnie te same.
    1 punkt
  40. Dzięki za pomoc. Nabyłem w drodze kupna komplet BR-M6120. Plan jest taki, że Fuel dostanie zaciski M6120 w miejsce M6000 na przodzie i tyle. W Procalibrze MT200 idą na handel od razu (pewnie łącznie z tarczami, muszę doczytać), a założę zaciski M6000 razem z nowymi klamkami i przewodami. Przyznajcie, bardziej leniwym być nie można
    1 punkt
  41. BL-MT501 = BL-M6000. "Tworzenie" "nowego" produktu miało na celu wywołanie przeświadczenia produktu dedykowanego. A wprowadzanie na rynek produktów pozagrupowych umożliwia producentom rowerów tworzenie różnych mezaliansów, które mniej kują w oczy niż np. połączenie napędu xt i hamulców m315.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...