Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 31.01.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
A nie postawiłeś go sobie do góry kołami, żeby np. zmienić dętkę? Co byś nie zrobił, to bez pomalowania tego zgodnie ze sztuką, będzie tylko na chwilę. Czarny, dobry flamaster i tyle.1 punkt
-
To może pot pomaga, co zrobić, jak pisałem polerka na błysk i trzeć palcem dalej, :)))1 punkt
-
Ostatnie dwa sezony przejeżdziłem na Four Cornersie (przełajka wisi,singiel na miasto wisi,full był może ze 4 razy w górach). W sumie Four Corners załatwia (prawie) wszystkie potrzeby, mimo,że w porównaniu do Stantona to przepasc jakościowa - jest lekko krzywy od nowości ale co tam,nawet na gwarancję nie zawiozłem, bo nie byłoby na czym jezdzić ...... Jeżeli coś nowego to monstercross na jednym z framesetów Bombtracka .1 punkt
-
1 punkt
-
Nie żałuj. Też nie mam FB... dlatego, że zanim go zdążyłem założyć, napatrzyłem się wystarczająco na takich, co z tej rozrywki musieli się później leczyć.1 punkt
-
Musi coś być w powietrzu agresywnego, inaczej by raczej nie odlazło. Albo kiedyś zostało czymś nieopatrzenie popryskane. Ja bym próbował Plastidipem to ładnie zamaskować na matowo.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Miałem w swojej maszynie XT8120 4tłoki - wytrzymały pół sezonu, rozciekły się. Zmieniłem na XTR ze względu na niższą wagę ale ich zero-jedynkowa praca i brak modulacji sprawiły, że wylądowały na sprzedaż. Obecnie mam już 2 sezon Level Ult i jestem z nich najbardziej zadowolony. Trzeba włożyć trochę pracy żeby je odpowietrzyć zgodnie ze sztuką, ale potem jest żyleta i co najważniejsze dla mnie to cechuje je doskonała modulacja.1 punkt
-
Ja jeżdżę spokojnie do -5 a nawet i przy -10. Ale od około 2-3 na plusie jeżdżę w spodniach rowerowych dość luźnych, a pod nimi mam bieliznę termoaktywną(getry). A najczęściej na kolanach jeszcze ochraniacze miękkie które załatwiają sprawę docieplenia, a i chronią przy glebie. Więc niejednokrotnie wręcz kolana mi się pocą. Jeśli po jeździe nie czujesz że ci zimno i nie masz zimnych kolan to osobiście bym się nie przejmował.1 punkt
-
Jeżeli nie marzniesz, to ubierasz się wystarczająco ciepło. Ocieplacze są do każdego typu ubrania, kwestia czego się potrzebuje, czego oczekuje. Jak miałem blisko do roboty i jeździłem w zwykłych spodniach, to używałem pod spód. Teraz jak mam dalej, to wolę w dedykowanych jesienno zimowych. Są różne ocieplacze, cieńsza lub grubsza lycra, jakiś cieplejszy materiał ale jeszcze nie polar, są też z membraną, która daje najlepszą ochronę przed wiatrem. Odnośnie zdrowia, to nie wiem czy jest jakaś reguła. Jedni piszą tak, drudzy inaczej. Ja miałem problemy jak temperatura spadała poniżej 10C, inni jeżdżą w okolicach 0 bez jakichś super strojów i nie mają problemów.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Może zostać, ale jak już robisz z heblami, to kup sobie porządne tarcze Ja, chociaż na przód, bym kupił RT86, świetne tarcze, 3-warstwowe, ale jak masz ograniczony budżet, to kup minimum RT66, będziesz mógł sobie dać do nich w przyszłości metaliki1 punkt
-
@radko10 Masz jakiś problem? Zacznij dokształcanie od siebie. Hample M6000 z którymi autor ma problem mają przewody BH90. Nie będzie żadnej straty. Hamulce 4-tłoczkowe M6120 i MT520 mają klamki klasy deore (dokładnie tą samą klamkę co odpowiednio M6100 i M6000). MT420 wyposażane są fabrycznie w klamkę jak MT400. Na klamce deore będą działać tak samo jak zaciski M6120 i MT520 bo średnice tłoczków oraz użyte klocki są w nich dokładnie te same.1 punkt
-
Dzięki za pomoc. Nabyłem w drodze kupna komplet BR-M6120. Plan jest taki, że Fuel dostanie zaciski M6120 w miejsce M6000 na przodzie i tyle. W Procalibrze MT200 idą na handel od razu (pewnie łącznie z tarczami, muszę doczytać), a założę zaciski M6000 razem z nowymi klamkami i przewodami. Przyznajcie, bardziej leniwym być nie można1 punkt
-
BL-MT501 = BL-M6000. "Tworzenie" "nowego" produktu miało na celu wywołanie przeświadczenia produktu dedykowanego. A wprowadzanie na rynek produktów pozagrupowych umożliwia producentom rowerów tworzenie różnych mezaliansów, które mniej kują w oczy niż np. połączenie napędu xt i hamulców m315.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
