Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 26.04.2021 w Odpowiedzi
-
18 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Ale to nie o to chodzi, że kiedyś nie było, tylko czy teraz jest to potrzebne :) W typowym gravelu celowo i z założenia nie ma amortyzacji, a przerzutka nie musi mieć koniecznie sprzęgła jeśli użytkownik nie klepie cały czas w grubym terenie. Stąd było porównanie do mtb sprzed kilku lat. Ba, szosowe przerzutki były używane nawet w dh :) Tak jak wyżej napisano - są to miłe i przydatne rzeczy, ale niekonieczne i ich brak nie powoduje sytuacji typu "nie da się jechać". I każdy może sobie dobrać co jest dla niego must have, a co jest mniej istotne, zwłaszcza biorąc pod uwagę obecną dostępność sprzętu.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Topowy Level A+ z 2014 kosztował ze 2 - 3 lata temu 7 -8 k ( katalogowo 20 k ), więc biorąc pod uwagę analogiczny wiek roweru w momencie sprzedaży, oraz starsze standardy, to myślę, że z 6 k max... Niby teraz z rowerami za różowo nie jest z dostępnością, ale czy ktoś da więcej, nie wiem...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jest jeszcze kaseta tiagry 12-28. 12-13-14-15-17-19-21-23-25-281 punkt
-
Aby wszystko było zgodnie z instrukcją to: CS-6700 11-28T (11-12-13-14-15-17-19-21-24-28T) i będzie działało. Poniższe nie spełniają założeń teoretycznych, ale powinno działać, może trochę trudniej będzie wyregulować. CS-6700 12-25T (12-13-14-15-16-17-19-21-23-25T) CS-6700 11-25T (11-12-13-14-15-17-19-21-23-25T) CS-6700 (shimano.com) Ja bym brał 11-28T Lańcuch to któryś z tych: 10 Speed (kmcchain.com) zależnie ile $ chcesz wydać1 punkt
-
No...u nas też trochę pucharków wpadło... Mi to dużo nie trzeba, zobaczę tylko jednego wyrywnego i już ogień, przecież nikt na ustawce nie może być szybszy!1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo obserwator @meitner99 co ma się nie dać Ps. Też dziś tamtędy przejeżdżałem I mam nieodparte wrażenie, że się gdzieś mijaliśmy1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ronin SL 2019 Custom Version Rama: Author REYNOLDS 700c Widelec: Author Carbon Stery: Accent HI-AIR Taper Korba: Sram Force 43/30 Oś suportu: Sram DUB BSA Przerzutka przednia: Sram Force AXS Przerzutka tylna: Sram Force AXS Manetki: Sram Force AXS Kaseta: Sram Force 10-36 Łańcuch: Sram Force Hamulce: Sram Force Koła: Prime Pro Disc na piastach Novatec D7xx/D7xx oraz szprychach DT Swiss Champion Opony: Bontrager GR1 Comp Pedały: XLC PD-S15 Kierownica: PRO PLT 440mm Chwyty kierownicy: Chinarello Wspornik kierownicy: XLC M ST21 100mm Wspornik siodełka: Bontrager Comp (27,2 mm) Obejma podsiodłowa: AUTHOR (29,8 mm) Siodełko: Chinarello Waga: 9.76 (bez pedałów)1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00