Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      2 466


  2. woojj

    woojj

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      4 180


  3. wkg

    wkg

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      11 183


  4. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      11 149


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.03.2021 w Odpowiedzi

  1. Co w kapliczce? I gdzie to? Bo szukałem i znalazłem, ale nie to, czego szukałem.
    9 punktów
  2. 6 punktów
  3. Bo singiel z zaskoczenia: Dawno nie byłem na tym szlaku i nie pamiętałem, że ma taki odcinek po wale.
    5 punktów
  4. @zekkergdzie ten singielek jest?? wygląda kusząco i bym go zaliczył bo leniwa niedziela
    4 punkty
  5. Topielec.....kontynacja https://1001miejsc.pl/zatopiona-kopalnia-bibiela-pasieki/
    3 punkty
  6. Bo na ryby nie, na grzyby nie...to może na gravela...jak najbardziej.
    3 punkty
  7. Bo samostrzał na rowerze to rzecz święta i konieczna
    3 punkty
  8. Ty widzę to jesteś taki mechanik, jak Cytryn i Gumiak. To, że w rowerach też się stosuje DOT już zostało wytknięte, ja jeszcze dodam, że DOT nie jest olejem. Także moja rada, jak się na czymś nie znasz, to po prostu się nie wypowiadaj.
    2 punkty
  9. @seawolf688żółty pieszy w okolicach Witomina, od drogi z rurociągiem w stronę cmentarza.
    2 punkty
  10. I mój rower praktycznie gotowy na sezon, została tylko kierownica (no i ciągle zastanawiam się nad tubelessem).
    2 punkty
  11. Zdjęcie typu "jak można tyle jeździć" hi hi hi ... ale bohatersko dała radę. 😍 13 km moim 💕 tempem. średnia 25km/h
    2 punkty
  12. Problem sprzedawców z tym pytaniem powoli się kończy jak kończy się era wciskania badziewia przez Srama. SX powoli znika u wielu marek zresztą NX też tak jak i znikają nagminnie dawniej wciskane Levele. Już nawet cześć marek pomimo, że nadal wsadzili SX'a/NX'a to jednak dają hydraulikę pozagrupową od Shimano. Levele nie są jakoś tragiczne ale przegrywają tam gdzie trzeba hamować solidniej. Wady hamulców nie wychodzą przecież przy jeżdzie po płaskim. I jak napisał jeden z przedmówców dochodzi awaryjność i łatwość obsługi. Level to synonim kiepścizny jak kiedyś Avid. Ja się cieszę bo może to zmobilizuje Srama do lepszego produktu bo jak chcą to potrafią zrobić bardzo dobre hamulce.
    1 punkt
  13. No to wracając do porównania. Modulacja Shimano (podobno jej nie ma) jakoś niegdy nie sprawiała mi problemów. Trochę trudno mi sobie wyobrazić żeby komuś sprawiała. To jak hamulec i sprzęgło w aucie - pamięć mięśni się dostosowuje i tyle. Raz stanąłem dęba i o mało co nie zleciałem na pysk - i cale szczęście. Inaczej wyladowałbym pod kołami i20 z Panią która się zagapiła na skręcie. Ładna była. Natomiast kilka razy jeździłem na rowerach z Levelami. I to po prostu nie hamuje - trzeba cisnąc ile sił to trochę spowalnia. Za to sprzedawcy na pytanie "czy te hamulce sa popsute" odpowiadali. Nie, przeciez to nie Shimano. Tyle moich impresji.
    1 punkt
  14. A ja przerabiałem przeróżne hamulce shimano, wszystkie sramy/avidy, wysokie modele formuła, magury, tektro czy hayesy. Kompletnie nie rozumiem czemu czepianie się modulacji w Shimano. To wyłącznie kwestia przyzwyczajenia. Nigdy w Shimano nie brakowało mi modułacji za to w wielu innych w tym wychwalanych magurach zwykłe brakowało właśnie działania zaraz po dotknięciu klamki.
    1 punkt
  15. @wkg hamuję nimi i wszystko jest ok. Demonami mocy może nie są, ale działają dobrze.
    1 punkt
  16. Dobrze zalane z dobrymi klockami i tarczami na sucho działają przyzwocie ale Deore IMO lepiej.
    1 punkt
  17. Wystarczy spróbować zahamowac tymi Levelami. To po prostu nie działa.
    1 punkt
  18. Łatwo to wyczuć, miałem oba i shimano zdecydowanie lepsze
    1 punkt
  19. Nie wiem jak Deore, ale Levele złe nie są. Mają dobrą modulację, a skuteczność w dużej mierze zależy od klocków.
    1 punkt
  20. Aż musiałem sprawdzić to rondo bo nie kojarzyłem. Teraz nazywa się ono Rondem Lotników. Ja mieszkam tu niedługo, więc miasta poza moimi potrzebami nie znam. W każdym razie jeżeli chodzi o trasy na rower to podeślę coś na PW. Tu nie będę już śmiecił bo przyjdzie srogi MOD i pogrozi palcem
    1 punkt
  21. @wojtasin w kapliczce niewielka figurka. Jeżeli jesteś zainteresowany co dokładnie, to przy najbliższej okazji zrobię takie zdjęcie. Kapliczka stoi na polu / polanie przy czarnym szlaku po Parku Krajobrazowym Wzniesień Łódzkich bisko Górki Ślimaka. Dokładnie tu => klik
    1 punkt
  22. Nie musisz mieć blatu fsa, może być cokolwiek o takim rozstawie Kalkulator przełożeń i sobie porównaj 38-11 przy kadencji 90 to ponad 40kmh, raczej z takimi prędkościami silexem się nie jeździ
    1 punkt
  23. Zastanawiam się nad tym dlaczego nie można zmienić przedniej zębatki? Jeśli nie ma przedniej przerzutki to raczej nie ma problemu żeby sobie założyć mniejszy blat? Inaczej sprawa wygląda jeśli z przodu jest przednia przerzutka i blaty 2 lub 3
    1 punkt
  24. Witam. Malutki drobiazg ułatwiający pracę zwłaszcza przy przewodach hydraulicznych klamkomanetkach szosowych. Prosty i skuteczny.
    1 punkt
  25. i rowerowego... Zależy od hamulców.
    1 punkt
  26. Lepiej wklej zdjęcie swojego mocowania... bo bez tego to możesz dostać niestety błędne odpowiedzi... założenie że po odkręceniu adaptera zacisk PM pasuje do Twojej ramy choć wysoce prawdopodobne nie jest takie oczywiste... ps. Tak na marginesie "tylni..." hamulec nie istnieje.
    1 punkt
  27. Nie 1:1 tzn. inny (chociaż mój) rower, brak czasu (i ochoty) na poprawki ustawień tym samym porównania w tym przypadku się nie podejmuję bo nawet po tych samych trasach nimi nie jeździłem. @Amarider Koszt dużego (co 200h) serwisu SIDa wynika z pracochłonności związanej z tłumikiem (tego się nie ogarnie jednym imbusem i srubokrętem) oraz ew. koniecznosci wymiamy kondoma. Maly serwis mozna ogarnąc samemu w mieszkaniu w 15 min. Jeśli możesz kupić nowego SIDa i rebę w tej samej cenie to odpowiedź jest prosta. Starsze modele z chargerem w wersji pierwszej były problematyczne (zwykłe właściel decydował się ma na wymianę chargera do wersji 2.0 lub 2.1 co poprawiało znacząco też pracę - koszt jak upgrade reby do SIDa). A jeszcze starsze (do 2016) miewały bebechy 100% z reby (inny mógł być zespół korona, sterówka, golenie górne np. korona i sterówka z węgla (wersja wc)).
    1 punkt
  28. Będą ze sobą kompatybilne. Jednak proponuję zakupić manetkę i przerzutkę z wyższej grupy, jeśli jeździsz częściej.
    1 punkt
  29. Jak w tej samej cenie to zdecydowanie SID, bo jest poprostu lepszy. Serwis raz w roku się ogarnie, ale trzeba się liczyć, że części do SIDa mogą być droższe.
    1 punkt
  30. To są niuanse wyczuwalne przy pewnych ustawieniach. Recon ma bezdyskusyjnie gorszą czułość ale to się czuje jak się korzysta z pewnego skoku a nie SAG 10% i wideł sztywny jak kołek. @AmariderJeśli piszesz o współczesnym SiDzie to jest duża różnica. Dużo większą czułość i sporo większa odporność na spienianie oleju w tlumiku (zatem tłumi tak samo dobrze na szybko następujących po sobie przeszkodach typu rockgarden czy schody). Jest też dużo droższy w utrzymaniu.
    1 punkt
  31. Bo pech większy niż przebita dętka.
    1 punkt
  32. Napisałbym, ale nie będę używał wulgarnych słów
    1 punkt
  33. Pierwsze 19 km wraz z małżonką :) ... mam nadzieję że nie ostatnie ;)
    1 punkt
  34. 1 punkt
  35. Bo ładny widok i nowy rower w końcu, po pół roku polowania. Wprawdzie 10% drożej niż przed covidem, ale i tak atrakcyjna cena i nawet kasetę dali i to z prawdziwej stali! :-)
    1 punkt
  36. 1 punkt
  37. Widok, któremu ciężko się oprzeć. A on się oparł i to w dodatku niechlujnie.
    1 punkt
  38. Uwielbiam takie poranki. Tylko w stopy zimno.
    1 punkt
  39. Bo ... Królowo Polskich rzek Ty musisz wygrać mecz itd itd .
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...