Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      2 466


  2. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      2 026


  3. itr

    itr

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      4 528


  4. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      902


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.01.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo moje miasto krzyczy! (Tło to świetny plakat R.Barleta na przystankach tramwajowych , wyróżniony w konkursie na 11 przykazanie, aby nie śmiecić)
    12 punktów
  2. Bo lubię śnieg i lubię jeździć po śniegu, ale już mam go dosyć... Tak u nas sypnęło w zeszłym tygodniu, że nie dało rady do lasu wjechać, pół metra śniegu leżało na szlakach. Teraz już jest trochę lepiej :-)
    10 punktów
  3. Bo w centrum też rano trochę dosypało.
    10 punktów
  4. Bo w szałasie lepiej niż pod chmurką.
    9 punktów
  5. 7 punktów
  6. Bo moje miasto nocą, wygląda cudnie
    6 punktów
  7. Bo brakuje mi takiej pogody, Sobota.
    6 punktów
  8. 5 punktów
  9. Dwa dni wiosny po 12°C i znów zima ..
    5 punktów
  10. 5 punktów
  11. Bo nawet jak marudzę to w deszczu się po trudzę
    4 punkty
  12. Tutaj. Tylko teraz widzę, że nie ma tej opcji bez baterii. Wcześniej była i wtedy cena wynosiła 95zł. Widziałem też, że ktoś wystawia je na alle i olx.
    1 punkt
  13. Woom 4 przymierzałem na miejscu w sklepie w Bydgoszczy w czwartek więc da radę je znaleźć. Gdyby ktoś miał wątpliwości to warto poczekać
    1 punkt
  14. oesu, na szutry i scieżki to lepiej takie weź jak koniecznie chcesz elektryka https://www.bikester.pl/bianchi-impulso-e-allroad-grx-600-ep3-blackck16-graphite-full-matt-1374258.html branie czegoś z amorem, a już 140mm to przerost formy nad treścią na taki teren i do tego geo zjazdowa, aniżeli do szybszej jazdy nawet jak dostanę warna to trudno, ale kupowanie elektryka, zdejmowanie blokady i zasuwanie to szczyt głupoty i poprawianie sobie krótkiego ego/nędznej wydolności na rowerze, kup sobie cross'a (motor) zamiast robić zagrożenie i z siebie debila
    1 punkt
  15. O tym, że geometria ramy rose jest bardziej agresywna od większości szos w analogicznych rozmiarach? Oczywiście, że nie jedyny ale za to najbardziej istotny. Noooo chyba, że uważasz za ważniejszą np. większą o 10mm bazę kół w rose i ten centymetr długości roweru miałby rekompensować kilka centymetrów wysokości
    1 punkt
  16. https://img7.dmty.pl//uploads/202005/1590588861_f9b9sa_600.jpg
    1 punkt
  17. Bo, Biało-Czerwone to barwy nie zwyciężone
    1 punkt
  18. 1 punkt
  19. Bo jutro pierwszy test... jak pogoda pozwoli. Oby się tylko nie rozpadło
    1 punkt
  20. Obecnie strugam coś w tym wiekowym trekingu Corrateca. Rama w stanie doskonałym i rurki fajne, więc trochę go szkoda na bułkowóz do zostawiania pod sklepem. Ale dokładnie taki będzie jego los.
    1 punkt
  21. Pytanie co rozumiesz przez "wyprawy". Bo jeśli chcesz podczepić bagaż i sakwy, to weź pod uwagę, że Kode ma chainstaye długości 225 mm. To może (ale nie musi) być problem, bo przy krótkim tyle możesz zawadzać piętami o sakwy. Jeśli sakwy nie wchodzą w grę, to problemu nie ma. Z kolei Furious to aluminiowa rama i chyba nie przyjmuje specjalnie szerokich opon. Accent o ile się nie mylę nie słynie też ze szczególnie dobrze wykonanych ram (czytałem sporo narzekania na krzywo pospawane peaki). Na pytanie czy taka rama z prostą kierą ma sens raczej trudno odpowiedzieć. Jeden powie, że nie, bo jest zbudowana pod barana. Z drugiej strony ludzie robią takie przeróbki i jeżdżą. Imo warto zrobić tak, jak kolega wyżej sugeruje. Czyli kupić cały rower, ewentualnie przeszczepić ze starego to, co chcesz zachować i opylić resztę. Fajnych i łatwodostępnych framesetów (w rozsądnych jak na polskie warunki cenach) jest jak na lekarstwo. Imo fajny flat bar na wyprawy to Breezer Radar Cafe: https://www.breezerbikes.com/bikes/adventure/radar/radar-cafe. Stalowa rama, dużo mocowań i miejsce na szerokie gumy. Możesz też obczaić Marina DSX (tylko tu też krótki chainstay): https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2021-dsx-1
    1 punkt
  22. Kode kosztuje sporo. Może wart rozważenia jest Marin Muirwoods? Przekładasz sobie klamoty które masz, nowe sprzedajesz. Dopasowujesz kokpit (mostek + kierownica) pod najwygodniejszą dla Ciebie opcję. Rower wyprawowy wcale nie musi być szosowym, ja też wolę "prostą" kierownicę. Spokojnie wciśniesz do niego opony 29x2.0 jak wyprawy mają być mocno terenowe. Geometria typowego górala. Uchwyty są tylko na bidony, bagażnik, jeden na widelcu ale z wszystkim idzie sobie poradzić.
    1 punkt
  23. Las jak z horroru Bo nawet jak jest ciemno, to może być jasno
    1 punkt
  24. Bo w niedzielę... Bo z dziadkiem mrozem pod rękę
    1 punkt
  25. U mnie wpadła lapka Enfitnix Navi800 i 2 dodatkowe akumulatory. Już się nie będę bał, że mi światła zabraknie .
    1 punkt
  26. Kierownica Specialized Short Reach (380/65/125) do roweru lubej, SKS Airchecker i przymiar Unior dla mnie.
    1 punkt
  27. Wow, świetna wyprawa! udostępnie ten link swoim znajomym
    1 punkt
  28. Marin Rift Zone Carbon 2 - https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2021-rift-zone-c2
    1 punkt
  29. Faktycznie jakiś zonk. Dzięki Łabędź, ups @Giovanni_Cigno za zwrócenie uwagi. U mnie na FireFoxie jest ok. Na Mobilnym chromie też. Ale na Edgu już klops. Nie mogę już edytować, więc jeszcze raz: Scott Scale 940 (2018).
    1 punkt
  30. Też ostatnio z powodu szarówki zimowych miesięcy praktycznie schowałem szosę i odkurzyłem mojego 29era. Trek Superfly 6.
    1 punkt
  31. 1 punkt
  32. Teraz też należę już do klubu dużej kiszki: https://www.forumrowerowe.org/garage/ve/garage/vehicle/8825-konwa-29er-ht-boost-customized-2x11/?show=tab_1
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...