Skocz do zawartości

krakonos

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

22 Neutralna

O krakonos

  • Tytuł
    Świeżak

Metody kontaktu

  • Strona www
    https://zyciewnamiocie.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Artur
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @trendyfendi Rama 4C pójdzie pod młotek gdzieś w lipcu, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem. Pewnie pojawi się w dziale giełda.
  2. @3143k4r2 Dokładnie, rower jest też pod wyprawy i bikepacking i będzie używany zgodnie z założeniami. To jest ten ramiak z allegro właśnie. Akurat tak się złożyło, że sprzedający był przejazdem we Wrocławiu i miałem możliwość obejrzeć sobie ramę na żywo przed zakupem. Jest naprawdę fajna. Jedynie obawiam się co do jakości lakieru, bo już widzę, że przy dwóch gniazdach na bidony pojawiły się małe odpryski, a rama jest praktycznie nowa. Nie wiem jak recenzje w Internecie, bo od dawna nie wierzę już w jakąkolwiek obiektywność takowych, chyba że jakichś niezależnych, okazjonalnych twó
  3. @wkg Ale o który model pytasz, o ten załączony do posta, czy o moją ramę, bo to dwie różne maszyny. Ten niebieski to rowerek dziecięcy A co do Bombtracka Beyond, to mogę odpowiedzieć: mam w tej chwili Marina Four Corners (czyli rower o bardzo podobnej geometrii) i swego czasu wsadziłem tam opony 29x2.0, więc ogólnie był to rower bardzo zbliżony do BB. W sumie dlatego zdecydowałem się na ten ramiak - bo filozofię podobnego roweru sprawdziłem już na tańszym odpowiendiki i mi się spodobało I taka rama jak Bobtrack Beyond to jest imo najfajniejsze geo do zrobienia sobie roweru, którym mo
  4. A to możliwe, ja kojarzę głównie ich konstrukcje w stylu gravel/adventure, gdzie ramiaki ze słusznej stali mają. No i szacunek dla bombtracka, że zrobili nawet coś takiego
  5. @kazafaza Beyond jest na 4130. Nic mi nie wiadomo o hi-ten w ramach bombtracka, ale przy takich cenach byłoby to nieprzyzwoitością. Za to na pewno model Beyond był swego czasu na Columbusie czy innych rurkach premium, a obecnie został "zdegradowany" do standardowego Cro-Mo.
  6. Sterówka ma 30 cm i to pewnie główna przyczyna, Krampus ma chyba krótką główkę ramy. Do tego rurki są bardzo grube i od frontu roweru patrząc, prawie w ogóle się nie zwężają.
  7. @Liftlodz Frameset bez mostka i sterów, za to z zaciskiem sztycy i osiami waży dokładnie 4,05 kg, z czego 2,55 to rama a 1,5 kg widelec. Swoją drogą ten widelec to niezły potwór, średnica rurek godna roweru MTB do ciężkiego tyrania i oś 15 mm. EDIT: jest to ramiak w rozmiarze L
  8. @Sobek82 Bardziej wszędołaz-monstercross. Rama jest do 29x2.1, podobno idzie upchać trochę więcej, więc jak na gravela to grubo. Ale do prawdziwych plusów jednak trochę brakuje. Póki co będzie tam pakowane 700x45c, bo takie mam na stanie, a kiedyś zainwestuję w jakieś Mezcale 2.1.
  9. Śledzę ten wątek od dawien dawna, w końcu przyszła pora pochwalić się własnym nabytkiem Mostek póki co tymczasowy, żeby ramset trzymać w kupie, docelowo będzie czarny. Zabudowa zaplanowana dopiero na lipiec, bo na ten miesiąc limit budżetowy został już przekroczony
  10. Crosso Candy to fajny wór, zwłaszcza pod barana - bo jest zaprojektowany pod rozstaw standardowych gravelowych kierownic. Plusy: + zamykany tak, że trzymając kierę na dropach nie muskamy palacami zamknięcia worka (bardzo mnie to wkurzało przy worach restrap) + efektywne wykorzystanie przestrzeni pod kierą - worek może być krótki, ale jednocześnie pojemny (Crosso oferuje duże średnice) +pancerny +cena naprawdę ok Minusy - materiał jest bardzo sztywny i trzeba mocno go wypchać, żeby trzymał kształt. Ładowałem tam śpiwór owinięty menażką i było ok, ale już przy próbie wypchan
  11. @skom25 Chyba taka specyfika tych korb, wymieniłem FSA na jakiegoś Suntoura, który ma identyczny system montażu (korby Shimano mają w tym raku totalnie odjechane ceny). Żeby ją dokręcić też musiałem użyć dodatkowej dźwigni na klucz, więc potem będzie znowu problem ze ściągnięciem 😕 Wolę korby Shimano.
  12. Panowie, wideł od 4C przyjmuje oponę 29x2.0 o szerokości dokładnie 50 mm i zostaje w nim bardzo niewiele miejsca na błoto. Szersza może by na upartego weszła (w zalezności od modelu) ale już przy 2.0 błoto ściera lakier.
  13. Co prawda większą popularnością cieszy się chyba Esker 6.0, ale poczciwy, stalowy Esker 4.0 też potrafi pozytywnie zaskoczyć. Lubię czasem poeksperymentować, a nic tak nie zmienia charakteru maszyny jak nowe opony. Dlatego, widząc jak szerokimi widełkami dysponuje rama "czwórki", postanowiłem sprawdzić czy zmieści się tam ogumienie w rozmiarze 29x2.0. Jak myślicie, udało się?
  14. Popieram. Co do awaryjności - w tamtych regionach (Gruzja) poza stolicą i może Batumi dostać coś z grup 10-rzędowych (i lepszych) raczej nie sposób, tam w ogóle dostępność jakichkolwiek części rowerowych jest prawie żadna (poza kilkoma większymi miastami). Jeśli chodzi o napęd to też zdecydowanie radziłbym dobrać coś z przynajmniej dwoma rzędami z przodu. Nie napisali jaka tam jest zębatka na korbie, ale na Gruzję ( jeszcze do tego zakładam, że wyprawa z sakwami), celowałbym w coś co daje gain ratio na poziomie 1.4 albo nawet 1.3, generalnie w przełożenia z kategorii MTB. Opony też d
  15. Dla mnie 3 bary przy oponach 42c było ok na asfalt. Ale już w lesie lubiłem upuścić, bo zaczynałem dzwonić zębami na kamieniach. Też jestem wagi chudego gimnazjalisty więc odczucia pewnie będziesz mieć podobne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...