Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Dlatego zawsze mam ze sobą zapasową lampkę, taką małą okrągłą na pastylkę cr2032
  3. Nie znam zaginionej lampki ale bontrager dość swobodnie wysuwa się z fabrycznego klipsa . Czyli nie wierzę w kradzież w locie . Dla mnie wypadła, zgubiłeś .
  4. Absolutnie nie. Sam mam też fulla, na codzien jeżdżąc w okolicach Warszawy. Po prostu musisz być świadom konsekwencji jakie się wiążą z posiadaniem takiego roweru. Jak wcześniej, kwestia egzemplarza, w używanym fullu dużo więcej rzeczy może być do serwisu. Co do starszych modeli trzeba się upewnić że są jeszcze do kupienia np. łożyska, bo producenci z czasem zaprzestają produkcji części zamiennych.
  5. Pod Żabką mówisz? Najciemniej, lampki brak.... mam już portret pamięciowy sprawcy
  6. A co myślicie o tym rowerku? https://www.canyon.com/pl-pl/rower-hybrydowy/rowery-trekkingowe/pathlite/pathlite-al/pathlite-6/3289.html?dwvar_3289_pv_rahmenfarbe=GN&dwvar_3289_pv_rahmengroesse=XL&gad_source=1&gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQjwxqayBhDFARIsAANWRnTpNYh3xTrfubekJDtmSaqWlClVqIernn2suok2drBWOAk5K1JxeswaApdpEALw_wcB&utm_campaign=POL+Urban+-+Shopping+Brand&utm_medium=cpc&utm_source=google Oraz o tym https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-r-raymon-hardray-nine-4-0-pd30139/?v_Id=175615
  7. Pooglądaj filmy diodka na YT. Robił testy różnych chińskich ogniw. To się nadaje tylko do zaśmiecania planety. https://www.youtube.com/@Diodek/videos A w powerbankach masz pełny przekrój tego badziewia. Jak masz coś kupować to kup coś naprawdę markowego, np. od Samsunga.
  8. No dobra wieczór, koło setki na liczniku... czy chcę szerszych opon... Mój Gieniek grawel to z tyłu 135mm no i korba GRX 42 z czeka na montaż, raczej nie będzie robił za szosówkę . Dewiza na ten rok mało kupować... Jeszcze się z tym prześpię... Wnioski z wylajtowenej 22mm na przedniej osi dzisiaj, szybko lekko, ale 1) piszczenie i strach na ostrych zakrętach 2) niepewność, drżenie przed defektem. 3) dobra na wybrane kręcenie po dobrej trasie bez przejazdu przez miasto czy łączniki ziemne) Flagowa szosa chyba zostanie na 25 GP które są trochę szersze niż fabryka pisze. Nie da rady do niej włożyć 32 czy 35 gp 5000... Ale gdybym miał wybór ( miejsce) to wrzuciłbym na rok 32... tak myślę.... takie rzeczy warto sprawdzić na sobie i pokręcić z różnymi ciśnieniami... Do ostrego wskoczy Schwalbe Durano tył 28 przód 25. Zobaczę czy nowe Durano też tak piszczą... Bo nie wiem (to co pisałem) czy mój Maraton 23 w dwóch rowerach mnie nie rozpieścił i nie jest oponą odporniejszą na dokręcanie łuku przez poduszkę antyprzebiciową i bieżnik od zwykłych, szosowych i delikatnych slików
  9. Nie wiem czy już się zdecydowałeś ale pojawił się całkiem sensowny rower w tych widełkach cenowych - https://www.intersport.pl/rower-genesis-23-impact-4-2-29-3x9.html Z kodem pepper5 powinien jeszcze wejść 5% rabat.
  10. @marvelokurcze, a mi Hipersonic 700x25 na obręczy 17mm rozłożyły się na na 25,5. Chyba zależy od partii albo rozmiaru. Na suchym fajne opony, nie widziałem różnicy w prędkościach w stosunku do gp4000 , ale te drugie były nieco bardziej komfortowe i w rozmiarze 25c rozkładały się na tej samej obręczy na 28. Na mokrym duro faktycznie lubiło zarzucić niczym stare poczciwe e36. Nic oczywiście nie przebije w tej kwestii michelin pro 3 race bo ta łapała poślizgi na widok samej chmury.
  11. @NerfMei @Greg1 czyli lepiej nająć z doskoku na wypad a na swojej okolicy latać na XC Waszym zdaniem ? W swoim miejscu zamieszkania na pewno go nie wykorzystam
  12. Sprzedane: Tytan; śruba M20x8 - do korb Shimano Hollowtech II (czarna)
  13. Sensa Romagna DISC 105 (12rz.) SLE 2024 55
  14. jak w temacie stare klocki zdarte prawie do zera, kupilem nowe, rozepchalem tloczki, zamontowalem i okazuje się ze tyl bierze wysoko i srednio hamuje ale powiedzmy jeszcze od biedy akceptowalnie, natomiast przod ma bardzo maly skok i ledwo hamuje. Myslalem ze sie dotrą ale nie. Przy klamce jest śruba imbus ale nie mam takiego klucza ktory tam podejdzie bez zdejmowania chwytu i zsuwania klamkomanetki na koniec kierownicy. Takze zanim to porozkrecam to sie zapytam tutaj. Czy ta regulacja cos pomoze? Czy trzeba upuścić troche płynu? No i czy klocki organiczne Jagwire za 2x40PLN mogą być tak gówniane ze to w nich jest problem z siła hamowania? Czy to kwestia regulacji?
  15. Dzięki, ja kupię w Internecie, niczego nie będę próbował bo nie ma gdzie i nie ma na to czasu. Wracam do mojego pytania w pierwszym poście.
  16. Zapytaj @Punkxtr , który ma chyba coś takiego, albo podobnego.
  17. Trza było zajumać innemu cykliście, to takie trudne? 🫠
  18. Ad2, odwinąć owijkę, poluzować śrubę mocowania i ustawić w odpowiedniej pozycji Ad 3. W starych klamkach nie było śruby regulacyjnej odstępu, tylko gumowe podkładki (są na allegro):
  19. Sat od 4 lat zakładam różnym amatorom marathon - mogą być bez +. W zależności od umiejętności różną szerokość. Spokojnie możesz wciągnąć 1,5''.
  20. 30-35 na prostej na równym asfalcie to ostra jazda? Dla mnie to normalna prędkość jaką sobie jadę na swoich gravelu na balon oponach, a też nie odwracam się cały czas Panowie... lampka była jak byłem w terenie, bo sobie tam zrobiłem mały postój, później był już asfalt - gość za mną - żabka i brak lampki!!. Naprawdę, pal licho już tą lampkę, bo to nie jest jakiś koszt, ale to że jechałem przez resztę drogi bez lampki i to mnie wkurza. A torbę znowu nie mam taką małą bo to Bontrager w wersji 1,73-2,33l.
  21. Ja mogę porównać mojego fitnessa (Marin Dsx) z gravelem córki (Rondo Mylc). Fitness ma wyższą główkę ramy, zapewnia wyższą sylwetkę, jest go łatwiej kontrolować w terenie. W trudniejszych warunkach na gravelu jedziesz w dolnym chwycie, bo wtedy jest dobra kontrola hamulców. Dla mnie gravel jest bardziej wymagający sprawnośiowo, a bardziej efektywny dla sprawnej osoby, która chce szybko jechać. . Jest duża szansa, że jesteś bardziej gibki i masz silniejszy „core” - to akurat nie trudne, ale zanim zamówisz, postaraj się spróbować, pożyczyć. Choć zdjęcia są z pumptracka i siodełka są obniżone, to widać różnicę.
  22. Myślę, że patrząc na ten rower od razu rzuca się w oczy dość agresywna pozycja, pochylona. Chciałbym tego uniknąć mimo wszystko.
  23. Dwa dni i prawie 200 km przygód po Włoszech, wśród nich: słońce, deszcz, burza, pyszne włoskie jedzenie, zamki, folwarki, pola ryżowe, góry i nieziemskie widoki. Poniżej krótki zwiastun i dwie części z dwóch dni wyprawy podczas której dołączyliśmy do kolegi który robił bikepacking z Genewy do Rzymu. Zwiastun: Dzień 1: Dzień 2:
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...