Skocz do zawartości

Clip

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    113
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralna

O Clip

  • Tytuł
    Pro

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    W-wa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. załóż łańcuch a potem skracaj do skutku. I uważaj żeby się nie rozpędzić Musisz kupić skuwacz do skracania łańcucha, zapinkę i ewentualnie szczypce do zapinki. Zrobisz wszystko w 30 minut. Krócej niż googlanie
  2. mowimy o przedniej tarczy? Nie można dać tam dystansu pod hamulec? Co się dzieje tarcza ociera o widelec?
  3. Pomysl mam taki zeby zrobic 3 dniową petle z Karlskrony. W czwartek zlapac nocny prom piatek, sobota, niedziela pedalowanie. Niedziela wieczor nocny prom do Gdynii. Spanie raczej na dziko nad jeziorami. Prysznice i wygodne lozka beda na promie bez jakiejs napinki na dystans 200-300km lącznie powinno byc ok. jakies pomysly na gotowa trase albo miejsca do odwiedzenia?
  4. a dlaczego nie MTB? 11x50 i z przodu 34 ogarnie spokojnie wszystkie podjazdy gumy 2,2-2,3 na asfalcie są tylko minimalnie gorsze od 1,9-2,1 a w terenie są o klasę lepsze. Moim zdaniem właśnie 29 cali na lekkiej oponie 2,2-2,3 będą najbardziej wszechstronną opcją. Można sobie dowolnie zjechać z trasy, można wygodnie jechać asfaltem czy szutrem. Szczerze powiedziawszy nie wyobrażam sobie jazdy z sakwami po żwirze/piachu na jakiś gravelowych oponach Ja bym brał XC100 z decathlonu albo lepiej XC500.
  5. to jeszcze update: - brak rogów - siodełko Wittkop Medicus - klamki Avid a nie jak wcześniej pisałem Tekro - czerwony zacisk siodełka - czerwone stery (górna część wypłowiała do koloru jasno różowego) - czerwony kapsel od mostka
  6. spokojnie bez napinki, czekałem na foty z monitoringu
  7. hej, właśnie mi dmuchneli z klatki schodowej rower. stary i mocno zużyty ale lekki koło 10kg. Rama chinczyk noname 21" czarny karbon bez naklejek koła mavic coś tam 19 tył coś tam 17 przód opony schwalbe rocket rony napęd 1x9 SLX V-brake, klamki tekro wąska kierownica 60cm sztyca carbon bontrager amor stary sid z wytartymi goleniami. tak się zastanawiam co się robi z takimi rowerami? Idą na części? Te wszystkie mocno dojechane. Idą w całości? Z wyglądu podobny do niczego: rama noname, przetarty SID, V-Brake. Kto to kupi hindus
  8. dolna wygląda asymetrycznie górna nie. anyway chodzi idealnie więc nic nie będę poprawiać. Co ciekawe na starym łańcuchu nie wszystkie przełożenia chodziły cicho a po wymianie jest idealnie na każdym. Ciekawe czy to kwestia wymycia przerzutki czy po prostu XO1 lepiej się układa niż podstawowy eagle
  9. Szybki temat: Przy okazji wymiany łańcucha wziąłem się za mycie reszty napędu. wykręciłem kółka żeby je wyczyścić i teraz dolne (większe) ma L z jednej strony więc zamontowałem je literą w lewo górne natomiast ma tylko małą literkę U i optycznie wygląda na symetryczne. Ktoś kojarzy czy kierunek montażu ma znaczenie?
  10. ale co miałby decathlon z tym zrobić? styl jazdy i tyle ...
  11. W sumie to już chyba wszystko zostało napisane, ja dodam tylko, że w moim przypadku bardzo dobrym zwyczajem jest planowanie trasy tak żeby jechać pod wiatr a wracać z wiatrem. Kilka razy miałem tak że wypuściłem się z mocnym dopingiem w plecy. Lecę sobie ze średnią 25-26km/h bez jakiegoś specjalnego wysiłku. Myślę ale mam power. A potem okazuje się że z powrotem wychodzi 15-18km/h z ryjem na kierownicy. I to jest mega masakra zrobić 50km ze wspomaganiem i drugie 50km jak już jednak czuje się nogi pod wiatr.
  12. a ja się przesiadłem z V na tarcze i jest mega przepaść. Nigdy więcej V
  13. najlepiej przymierzyć Miałem podobne rozterki przy zakupie xc 900. Też mam 185cm. Dobrze że nie kupiłem XL zgodnie z tabelką ze strony ... Reszta tutaj:
  14. miałem podobny dylemat. Mały ulock vs "sztywny łańcuch" Wtedy to było coś innego nie Abus Bordo. Po kilku filmikach w necie doszedłem do wniosku że ulock jednak dużo trudniejszy do sforsowania. Także wybór jest między słabszym ale dłuższym i bardziej uniwersalnym łańcuchem a małym ulockiem który ma ograniczenia w możliwościach zapięcia. Ja tylko napiszę że przy spinaniu jednego roweru zawsze coś się da wymyśleć żeby krótkie ucho złapało i raczej jest to kwestia wygody niż kompletnego braku możliwości przypięcia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...