Skocz do zawartości

prezi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    216
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutralna

O prezi

  • Tytuł
    Maniak

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Poznań

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. jak w temacie w zasadzie wyprowadziłem się z Wro ale będę niedługo cały tydzień z rowerem dlatego się pytam.
  2. Dzięki, przesmarowałem połączenie mostka i rury sterowej plus śruby w mostku i problem zniknął. ta ilość smaru nie jest aż tak śladowa ale przy momencie wskazanym na mostku jest ok. używałem shimano anti-seize. Naprawdę to działa i to strzelanie było takie irytujące.
  3. Ale to co piszesz jest bez sensu. To tak jakbym promował przejazd przez prywatną nieruchomość mówiąc, że przecież właściciel może się zgodzić na przejazd. Władze Poznania oraz powiatu Poznańskiego dają maksymalnie dupy bo to nie jest żaden pierścień ale raczej skrzywiony drut.
  4. dzwoniłem do 7anna (producent ramy) i powiedzieli, mi że widelec nie jest na tarczę 180mm, ale jak patrzę i dodaję 1 cm to myślę, że 180mm mogłaby haczyć o widelec a ten jest karbonowy.
  5. to jest rama gravelowa i tam nie ma takiej opcji niestety. Gridd O1
  6. Jak w temacie. Mam tarcze RT-66 i zmieniły trochę kolor po zjeździe ze Stogu Izerskiego na gravelu z prostą kierownicą (stąd właśnie hamulce SLX). Jest więc okazja na kupno czegoś nowego. Co polecacie do hamulca SLX M7000? Shimano RT-86? Czym one się różnią od RT-76? Czy wiecie coś o wentylowanych tarczach 160mm na 6 śrub? Czy do SLX M7000 można zamontować tarczę SRAM, np. coś takiego: https://www.sbike.pl/sram-tarcza-hamulcowa-sram-centerline-xr-road-6-srub-160mm-o_12369.html Niestety SM-RT800 jest tylko w wersji centerlock.
  7. ale w którym miejscu? w gwintach? między kierownicą a mostkiem?
  8. to jest widelec szosowy bo Gridd to taka grawelowa rama. Widelec jest karbonowy a rura sterowa aluminiowa. Jest możliwe, że to się zaczęło rozjeżdżać?
  9. Mam O1 Gridd z prostą kierownicą 60cm. Prawie wszystko jest ok, rower ma przejechane około 1300km. Od pewnego czasu jak jadę na stojąco pod górę (ważę 110kg) i to słyszę trzaski w kokpicie. Skręciłem stery mocniej, zdjąłem kierownicę, wyczyściłem, założyłem ją jeszcze raz, to samo mostek. Wszystko jest skręcone zgodnie z podanymi momentami. Zastanawiam się czy jest sens smarować połączenie rura sterowa-mostek i mostek-kierownica. Jak strzelała sztyca to posmarowanie+kawałek blachy aluminiowej rozwiązało problem. Czy też lepiej od razu kupować nowe stery?
  10. Odkryłem właśnie narzędzie BikeHand YC-192. Idealne wsparcie metody z luzowaniem zacisku i przykręcania zaciśniętego hamulca.
  11. Hej. chciałbym sobie kupić wieszak do swojego gravela z prostą kierownicą. Mam w nim hamulce SLX M7000, tj. hydrauliczne tarczówki. Czy to prawda, że jak się wiesza rower w tej pozycji (wieszanie za przednie koło) to się zapowietrzają hamulce?
  12. Mam to https://rowerek.pl/product-pol-21988-Uchwyt-na-telefon-SKS-COMPIT-do-montazu-na-kierownice-uniw.html?gclid=CjwKCAjwzMeFBhBwEiwAzwS8zIsGWIrPVo-bR3w4AtakiJnLhYUjpWtZVBrAlZVMTfgeApI6IAHTOhoCvfYQAvD_BwE i do tego etui na iPhone i jestem bardzo zadowolony
  13. dla potomnych. eggbeater 1 + zestaw "duga oś" = szczęście + uśmiech mam buty giro privateeer i w tej chwili nic mi się ociera.
  14. Ja mam O1 Gridd z prostą kierownicą + osprzęt SLX z korbą Sram Apex. Bardzo jestem zadowolony. Prowadzi się to ok, mam już 1500km na liczniku i działa to to jak ok. Jeździłem po szutrach, asfalcie i lesie i było OK. Rozmiar to L(56) z bazą kół 1026mm, mój wzrost to 181cm. Opony to 35C Speedking CX.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...