Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Wkładka nie jest potrzebna przy opcji dwóch par spodni Nie chciałbym zakładać drugiej warstwy z wkładką. Przy opcji tylko jednej pary, to pampers jest obowiązkowy. @Greg1 Podeślij proszę posiadany przez ciebie model. Czy mają one panele ochronne przed wiatrem?
  3. Dzisiaj
  4. Bo skoro to Ślęża. to muszę być na Śląsku czyli w Katowicach....
  5. Obecne są typowe, wciskane, tylko jeszcze jedna uwaga,- to nie są tanie rzeczy Mimo to , jest to nadal dobry deal
  6. Podejrzewam niestety ten sam typ, co w Decathlonie czyli z 75% to studenci chwilowo w tym sklepie.... Cudów nie ma, chyba że CR ma inną politykę (selekcja) i płace (utrzymanie pracowników) Myślę, że wątpię
  7. Ja używam takich: Stojak na rower NONAME 16-29" | CentrumRowerowe.pl Wygląd nie ma dla mnie znaczenia, stoją w garażu, zależało mi na stabilności no i cenie. Z minusów - jak się rower przechyli na niewłaściwą stronę, to może opierać się na szprychach. Plusy - cena - mam 4 sztuki, dlatego mocno kierowałem się ceną.
  8. GoGo Penguin - Luminous Giants ft. Rakhi Singh, Manchester Collective Sabaton - The Final Solution
  9. Wczoraj
  10. Witam Przesiadając się z 800'ki zanabyłem w/w edzia i mam pytanie czy i jak przepisać dotychczasowy "przebieg" ?
  11. Bez przesady - zazwyczaj pod mostkiem są podkładki, więc jak się nie jest kłodą drewna, to powinno być w miarę OK. Co prawda czasem ktoś nie mający wcześniej do czynienia z szeroką kierownicą, może potrzebować czasu na przestawienie/przyzwyczajenie się do nowej/innej pozycji, bo na początku bywa nieco "nieswojo" - normalna rzecz.
  12. Jeśli Ci się nie śpieszy to ja wrócę za jakiś czas dalej to tematu bidonów/butelek/termosów do rowerów. Będę właśnie szedł na 99% w butelki nierdzewne więc będę szukałi testował czym na pewno się podzielę (już nawet mam w notatniku trochę tekstu ).
  13. Jeszcze w temacie, polecacie jakieś sklepy stacjonarne w Warszawie i Białymstoku?
  14. Na bank jest na odwrót bo mam 2 rowery w domu ze sztywnymi osiami.. 😕
  15. Mają ale jedna mała uwaga. Spotkałem się z dwoma rodzajami edncapów. Jedne wciskane jak w DT i w dwóch kompletach jakie też widziałem były one wkręcane na imbusa 11mm. Ten drugi typ dotyczy prawdopodobnie tylko wczesnej wersji piasty D272. Koła kupione w tym roku mają już chyba tylko wciskane endcapy.
  16. Mam mocowanie na BOA z Ali https://pl.aliexpress.com/item/1005009804465662.html i na mojej sztycy AERO sprawdza się super, POLECAM! Zestaw ma dwa adaptery do sztycy o różnym kształcie.
  17. Trochę poszukałem w sieci, bo mnie to zaciekawiło i prawdę mówiąc, nie znalazłem informacji aby którykolwiek producent stosował lewy gwint w osiach kół. Znalazłem także krótki film z budowy Scultura 8000 i oś jest wkręcana normalnie, zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara. Tylko nie wiem czy to ten rower co Twój. Poniżej oś do modelu Scultura. Ponownie, nie jestem w 100% pewny czy pasuje do Twojego roweru, natomiast nie sądzę żeby producent od tak sobie zmieniał kierunek gwintu. Mogę się mylić bo zdjęcie jest dość małe, a innych nie znalazłem, ale wygląda to na prawy gwint. Czy przypadkiem nie kręcisz od złej strony, przez co właśnie musisz kręcić w przeciwną niż byś to robił normalnie? Jeżeli wkręcasz oś od strony gwintu, to mając prawy gwint, musisz kręcić przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Tyle że zdjęcie nie sugeruje jakbyś kręcił od strony gwintu...
  18. Ta wkładka/gniazdo garmin mount jest na śrubach i prawie zawsze można to przykręcić odwrotnie. Tu nawet na zdjeciu to widać... https://a.aliexpress.com/_EwX7uXE
  19. Czyli jedziesz sobie przez las i walisz 50km/h na płaskim? 50km/h to bardzo "ostrożna" wartość, bo zakładając że biomechanicznie jesteś dostosowany tylko pod stosunkowo niską częstotliwość pedałowania i 100 to już dla Ciebie jakoś za dużo. Weź pod uwagę, że twój rower oferuje aerodynamikę raczej tragiczną (sam jeździłem z płaską kierownicą 640mm, jak sobie założyłem uchwyty z rozstawem 400mm, to było niebo a ziemia). To z barankiem i na węższych oponach po asfalcie to z odpowiednim przełożeniem to i po płaskim byś 65km/h pojechał i szybciej. Zmierz sobie prędkości na rowerze brata, ku chwale nauki, bo mogą wyjść wspaniałe rzeczy. Jak tu radzili, jedyna sensowna opcja dla Ciebie to wymiana korby. Tylko trzeba sprawdzić, czy przednia przerzutka udźwignie. Bo wymiana tylnego napędu będzie i bardziej skomplikowana i korzyść mniejsza, bo max co ugrasz, to zejście z 11 na 10, czyli zmiana o 9%, a z przodu jak wejdzie ci korba z 48-zębowym blatem, to po leśnej drodze gruntowej pojedziesz nawet 60km/h przy wspomnianych 100 obrotach na minutę, bo ci się przełożenie o 20% zmieni. Jakie masz opony? Szersze powiększą Ci koła, ale będzie większy opór powietrza, ale może się okazać, że tak Ci będzie wygodniej.
  20. Ja to napęd 1x miałem już ponad 40 lat temu…. W Romecie Gazela. Potem były jakieś przednie przerzutki a obecnie znów 1x - historia kołem się toczy.
  21. Wszystkie ich stojaki są bardzo dobrze wykonane, solidne i przemyslane
  22. Po rozmowie z chatemgpt wyszło, że moja merida z przodu i z tyłu ma lewy gwint... bez sensu
  23. Z tymi, które rozważasz, nie miałem do czynienia, ale mogę policić taki. https://rtrbikes.com/pl/produkt/brutus/ Bardzo solidny, nawet może aż za bardzo.
  24. Co do sklepu w Krakowie to : byłem, zobaczyłem i nic nie kupiłem... nawet całkiem sporo ludzi, parę rowerów na pewno sprzedanych. na pewno stawiają na sprzedaż rowerów. Jako ciekawostki duży wybór Rondo i Stevensy wylansowane przez Biostern (i pepper.pl) Tutaj niestety podobnie, wydaje mi się że we Wrocławiu jest teochę więcej części i akcesoriów. Z butami tutaj też wnęka i buty tylko firm : DMT, Shimano, Sidi i Fizik. Podobnie z oponami, ktoś pisał o awaryjnym dokupywaniu opon do enduro - na poniższym zdjęciu wszystkie zwijane opony mtb w sklepie: Podsumowując, fajnie że jest i zobaczymy co dalej..
  25. Bliitz - 21576 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 19178 km (mtb, szosa + trenażer) [13338 km outdoor] bashey_pl - 10285 km (cross 3.3kkm, gravel 4.8kkm trenażer 2.1kkm) provayder - 9418km (szosa, MTB) michalr - 8564km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) dfq - 5701 km (MTB, gravel, trenażer) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km smw44199 - 5219km (cross) Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) wojtbike - 4059 km (cross) Lextalionis - 3947km (gravel) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) CoolBreezeOne - 3018 km (MTB) revolta - 2910 km (MTB) JWO - 2870 km (MTB) Sansei6 - 2808 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 2364 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  26. Żeby odkręcić przednie koło muszę kręcić w prawo. Mam inne dwa rowery i w nich odkręca się normalnie w lewo dlatego się zdziwiłem... Trzeba będzie oddać koło na serwis bo sam nic nie wymyślę.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...