Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
zusia obserwuje zawartość → [13000] mtb - który z tych dwóch za taką kasę, chodzi o osprzęt
-
Mój wzrost 182 cm, waga 83 kg Crussis ONE-Full 10.10-(720 Wh) Rama Alu 6061 Widelec ROCKSHOX FS Psylo Silver RC Solo Air 29" BOOST, skok 150 mm Tylny amortyzator ROCKSHOX DELUXE SELECT+ RT, 185x55 mm Bateria LG Li-Ion 36 V / 720 Wh (20 Ah) Silnik PANASONIC GX Ultimate, 250 W 95 Nm Lokalizacja silnika Centralny Sterowanie Panel LCD PANASONIC, kolorowy wyświetlacz Jednostka sterująca zintegrowana z silnikiem Czujnik pedału skrętny Ładowarka 4A (w zestawie) Zasięg do 170 km Port USB Micro-B Asystent spaceru tak Liczba przełożeń 1x12 Przerzutka (tył) SRAM GX Eagle, 12 biegów Manetka SRAM NX Eagle Łańcuch SRAM SX Eagle, 12 biegów Kaseta SRAM CS-PG1210 Eagle, 11-50z Korba SRAM X-SYNC 2 34Z, CRS ISIS 170mm Hamulec (przód) SHIMANO Deore BR-MT420, hydrauliczna, tarcza 200 mm Hamulec (tył) SHIMANO Deore BR-MT420, hydrauliczna, tarcza 200 mm Obręcze Tarcza CRUSSIS 29", podwójna, ściankowa, 30 mm Piasta (przód) Tarcza CRUSSIS, łożyska przemysłowe, 32D, oś stała BOOST 15x110 mm Piasta (tył) Tarcza CRUSSIS, łożyska przemysłowe, 32D, oś stała BOOST 12x148 mm Opony MICHELIN Wild AM2 Competition Line TS TLR 29x2,60 Kierownica CRUSSIS AL 31,8 mm, szerokość 780 mm Wspornik CRUSSIS AL 40 lub 50 mm, kąt 7° Chwyty RACEFACE Getta, 33 mm, czarne Stery TAPPERED 1,5" Siodełko SELLE ROYAL Zacisk CRUSSIS AL, czarny 34,9 mm Sztyca X-FUSION MANIC 30.9, teleskopowy, skok 100, 125 lub 150 mm Nośność 120 kg Radon RENDER AL 8.0 750 Frame:RENDER AL, Max. width tire 2.6", Powertube Capacity 750 Wh, Hanger UDH Frame material:Alloy main frame / Aluminium rear triangle Wheel size:29" Speeds:1 x 12 Colour:black / silvermetal Fork:Marzocchi Bomber Z2, Rail Sweep Adjust, E-Tuned, Boost, Nachlauf 44mm Rear Shock:Fox FLOAT Performance, 2-Pos., EVOL LV, Einbaumaß: 210 x 55mm, Buchsenmaß: Oben: 8 x 20mm, Unten: DU-Bushing 12.7mm Travel:150mm/ 140mm Brakes:Magura MT5 Brake discs:Magura MDR-C, 203/203mm, 6-bolt Headset:Acros Block-Lock, ZS56/ZS56 Stem:Race Face Chester, Ø35mm (M: 40mm, L: 40mm, XL: 60mm) Handlebar:Race Face Chester, 35 x 780mm, 20mm rise Bar grips:ACID React Pro Saddle:Natural Fit Venec Lite Seatpost:Radon Competition Dropper, Ø31.6mm (M 125mm travel, L 150mm travel, XL 150mm travel) Crankset:Race Face Æffect E-MTB, 165mm, SRAM Eagle X-SYNC 2 Chainring, 34T Rear derailleur:SRAM NX Eagle, 12-speed Gear shifters:SRAM NX Eagle, Single-Click, Shiftmix Chain guide:Reverse Components Flip-Guide, direct mount Cassette:SRAM PG-1210 Eagle, 11-50 Chain:Sram SX Eagle Front tyre:Maxxis Minion DHF, 3C, MaxxTerra, EXO, TR, 29" x 2.5" WT Rear tyre:Maxxis Minion DHR II, 3C, MaxxTerra, EXO, TR, 29" x 2.4" WT Wheelset:SUNringlé Düroc SD37, 110/148mm Display:Bosch LED Remote / Bosch Kiox 300 Battery:Bosch Powertube 750Wh Charger:Bosch Standard Charger 4A Engine:Bosch Performance Line CX Gen4 Smart System / 85Nm Pedals:not included Maximum total weight allowed:135 kg (body weight + bike + equipment) Weight:ab 25,80 kg
-
[E-bike] pasek - przekładnia w tylnej piaście - silnik Bosch SX.
2marekm odpowiedział 2marekm → na temat → Elektryczne - e-bike
Po wczorajszej przejażdżce stwierdzam, że te dodatkowe 5Nm i 400% wspomagania są odczuwalne. Dosyć stroma górka i w trybie "Turbo" wyrywa jak auto F1, musiałem mocno trzymać się kierownicy, aby nie zostać w tyle za ebikiem - Dzisiaj
-
[Dolinki Krakowskie] Będkowice
chudzinki odpowiedział chudzinki → na temat → Szlaki i trasy rowerowe
https://mapy.com/s/gagokobuja - duży parking przy drodze Bolesław-Klucze. Na zachód od niego szutrówka kierunek Laski, pustynia, a na wschód mroczne lasy i zapadliska. Co prawda jedna droga jest jeszcze całkowicie przejezdna i ponoć jest w miarę bezpieczna, ale ten tego 🙂. Tam się lepiej nie zapuszczaj no chyba, że kierunek Olkusz, ale musiałbym obadać jak ona teraz wygląda, bo dawno tam nie byłem. No i unikaj wymienionych odcinków niebieskiego szlaku. Jest wiele ciekawszych tras. -
Tak sobie zerknąłem na to geo LP , nic tragicznego tam nie widzę Fakt , nastawiony na enduro i zjazdy , ale nieekstremalnie . Mocno podobny do Reigna i 4060 LT , deczko większy WB .
-
A reign dobrze współpracuje z damperem sprężynowym ? Pewnie tak bo wychodziła wersja SX i obstawiam, że zawieszenie od trance X wiele się nie różni gdzie mam założoną sprężyne i nie wyobrażam sobie już innego dampera, ale warto zapytać bo może macie jakieś doświadczenie z praktyki.
-
Reign jest ostro zjazdowy i nie ma co tu dyskutować. Maskuje się po prostu smuklejszym wyglądem względem innych marek gdzie nawalone plastiku, przekombinowane napędy potrzebne jak kij w tyłku. Ma jedną wadę czyli cena-część wyposażenia ale nadal to sprawdzona do bólu konstrukcja bez choćby tego bałaganu w sterach. Jak jeszcze z dwa lata temu bym go nie kupił tak obecnie raczej był by w top 3 tym bardziej, że zawsze cześć szpeja wylatywało i sżło po mojemu. Nadal mam jednego z top Reignów na średnim kole i gdybym miał wkładki... to klękajcie narody. Wszystko w naszych górach szlakowo do zjechania ze sporą rezerwą. Brakuje tylko na już super ostrych sztuczniakach a i tak jak pisałem wkładki plus już blokuje trochę psychika i mój wiek. Innymi słowy wszystko co obecnie jest typowym enduro albo na sterydach będzie szło w dół jak dzikie w każdym terenie. 180 skoku na częściowo szlakowe klimaty w analogu to jak dla mnie są całkiem chore tematy ale co kto lubi albo inaczej lubi się męczyć.
-
filipog44 obserwuje zawartość → [Opony] Pirelli Scorpion Xc RC/M Coś mocniejszego ale też szybkiego ?
-
[Aliexpress] Sprawdzone zakupy
DyktaTusek odpowiedział milosh → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
ENDURA TREKKIT PANT -
Ja akurat bardzo mocno rozglądałem się właśnie za reignem, bo w stosunku do trance x wydaje się być naturalnym przejściem, natomiast właśnie mnogość w ostatnim czasie bardzo atrakcyjnych ofert różnych bardziej "egzotycznych" marek spowodowała, że mocno zacząłem przyglądać się temu co oferuje rynek. Sam swojego trance mam mocno przerobionego w kierunku enduro zawieszenie + ciężkie opony waga obecnie ok 16.2 kg więc obstawiam, że pod tym kątem reign był by bardzo podobny, z troszkę większą możliwością zjazdową, natomiast moim dużym zastanowieniem było właśnie jak sprawdza się w bardziej mieszanym terenie gdzie trance jest świetny, to znaczy odcinki zjazdowe połączone ze sobą jakąś bardziej płaską sekcją, naturalne szlaki w mojej okolicy mają tą tendencje, że są stosunkowo długie ale właśnie miejscami trafi się jakiś płaski odcinek czy nawet lekki podjazd, a nie ukrywam, że lubię się pościgać na segmentach i też nie chciałbym aż tak mocno się ograniczać jakąś wielka endurówką pokroju spicy, a właśnie taki reign wydaje mi się bardziej odpowiedni, natomiast obecny stosunek reigna cena do tego co oferuje jest powiedzmy przeciętny nie mniej jednak jako baza wydaje mi się idealny, z pewnością jeszcze prześledzę rynek może coś bliżej BF się pojawi w jakiejś atrakcyjnej cenie i nie ukrywam, że jednak chyba ciągnie mnie trochę w kierunku karbonu. Trance X bylby super wyborem w dalszym ciągu, jednak charakterystyka jazdy zmieniła się na dość mocno agresywną i w pewnych sytuacjach czuje ograniczenia w postaci skoku z tyłu, czyt. dropy, czy zjeźdżanie po naprawdę stromych sekcjach, gdzie ten rower jest stosunkowo krótki i mimo sporej manewrowalności nie zapewnia mi takiej pewności jakiej bym oczekiwał.
-
Ciężko się nie zgodzić że wycena atrakcyjna, ale ma ona swoje źródła: specyficzne przeznaczenie, szerzej nieznana konstrukcja, marka egzotyczna w enduro (przynajmniej poza Francją). @XzcMogę Ci opisać swoje doświadczenie - w tamtym roku jesienią zmieniłem trailówkę Ibisa Ripleya AF, 120mm skoku, amor 140mm (Fox 34) na Reigna, alu, fox 38 performance elite (Giant Reign 1 2023). Rowery były do znalezienia w Niemczech za około 2000 EUR, nie wiem czy jeszcze są w takich cenach, przestałem śledzić. Rozumiem dążenie do bardziej "egzotycznej" marki, ale Giant ma niewiele wad - do wymiany koła, dla części użytkowników sztyca (wstawiłem 240mm, długie nogi), zmieniłem jeszcze korbę na 165 mm, do zmiany pójdą jeszcze pewnie hamulce. Rower jest ciężki - L na oryginalnych kołach bez pedałów waży 17 kg. Carbon będzie trochę lżejszy (obstawiam jakieś 300-400 g różnicy na samej ramie). To jak działa zawieszenie wiesz, konstrukcja nie jest przesadzona w stronę ekstremalnej jazdy - przy odpowiedniej kondycji rower dobrze sprawdza się na całodziennym wycieczkach. W terenie sztucznym jego granice leżą daleko poza moimi umiejętnościami. Jeżdżę cały czas z flip chipem w pozycji wysokiej, niska wymaga typowo zjazdowego nastawienia i świadomego dociążania przodu roweru, ale pewnie daje jeszcze większe możliwości we wprawnych rękach i odpowiednim terenie. Przesiadając się z Ibisa granice tego, co mogę komfortowo zjechać zostały znacząco zwiększone, właściwości podjazdowe tylko lekko upośledzone (w mojej ocenie na oponach do enduro nigdy nie będzie cudów na podjazdach). Rower nie jest też "nudny" w łatwym terenie i nie trzeba go rozpędzać do kosmicznych prędkości żeby była zabawa. Moim zdaniem - rozważ jeszcze "passata B5 enduro", jeżeli znajdziesz odpowiednio wycenionego.
-
Jeśli masz obawy co do tego Cube'a, to jest wiele innych rowerów na rynku "używek".
-
Karoleq obserwuje zawartość → [piasty] Piasty z aliexpress, nowy zestaw kół Xc/trail
-
Cześć! Chciałbym złożyć nowe koła do roweru XC (Tockrider Race 740). Obmyślam zakup obręczy DT Swiss XM 421, ale kwestia piast jest jeszcze otwarta. Potrzebuję piast z systemem Boost, bębenkiem HG i 32 dziurkami. Zastanawiam się nad piastami z Aliexpress, ale nie chcę ryzykować, dlatego szukam porady w kwestii konkretnego modelu, który będzie solidny i nie rozsypie się po kilku miesiącach jazdy. Fajnie byłoby, gdyby piasta miała dużą liczbę punktów zaczepu i w miarę dobre uszczelnienie. Na oku mam kilka modeli: ARC MT009 Hassns Pro 7 RUJIXU SLR I9 690 (klon Industry Nine) + są te klony DT swiss Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i opinie!
-
m@rcin obserwuje zawartość → [650b] Pokaż swojego 650b i napisz o nim dwa zdania
-
[650b] Pokaż swojego 650b i napisz o nim dwa zdania
m@rcin odpowiedział durnykot → na temat → 27,5" 650B
Mały update mojego złomka z 2014 r. którego lubię 🙂 Oprócz zmiany calego napędu na 1x11 wpadly ostatnio hamulce magura sport, nowa kiera chromag 40 wzniosu, nowy mostek funn 35mm i 10st wziosu a dzisiaj ogarnąłem nowy rs yari 150mm ktory zastąpił starego rs sector silver 140mm. Nie jest to maszyna do ścigania i taki czołg na 2.6 bardzo mi pasuje bo i tak muszę zawsze czekać na żonę 🙂 Z oryginalnych rzeczy zostały jeszcze korby, suport,koła,przednia piasta i damper. Rower mam od nowosci czy 2015r. -
Tak zrób. Klockowaty Soot, nawet jeśli jest na szosowej 105, nie będzie jeździł tak jak w/w Cube. 👌😉
-
[Opony] Pirelli Scorpion Xc RC/M Coś mocniejszego ale też szybkiego ?
seba8121 odpowiedział PeresKTM → na temat → Koła rowerowe
Próbowałem wiele opon i ostatecznie wróciłem do maxxisów, jedyna marka która mnie nigdy nie zawiodła jeżeli chodzi o przebicia, szczypnięcia czy inne historie. Co do pewności to dużo osób nie potrafi na nich jeździć, ja nawet na rekon race ścigałem się w górach bez problemów, a jeżdżę dość agresywnie i nie omijam przeszkód. Zjeździłem kilka rekon raców, ardent race, na przyszły sezon zamierzam przetestować aspeny. -
Też o tym myślałem, ale trochę chodzi mi o kasę. Mam klienta żeby tego Kellysa sprzedac za niecałe 2600. Po zimie będzie już gorzej, bo nowe są za blisko 2700. Też w zależności co wybiorę, bo pierwotnie sugerowałem się nowa Sensa, gdzie teraz można kupić za poniżej 5k. Za chwilę jak się wyprzedadza i nawet wejdą te z nowego rocznika w przyszłym roku to ceny będą wyższe. Dlatego trochę aspekt finansowy przemawia za tym ze jest to dla mnie dobry czas na zmianę.
-
Tak, jestem zadowolony.
-
CeZik - Jestem specem
-
[humor] czyli brak sztywności na forum :)
marvelo odpowiedział next → na temat → NIERowerowe forum na max!
"Samozaoranie" Grety: - Wczoraj
-
Eeeeee tam gadasz, na szosówkach tez jeżdżą pierdoły @mik90 Zadałem to pytanie, bo w maju kupiłeś kellysa soot. Moje zdanie jest takie: Załóż mu opony szosowe tych z lepszych w okolicach 32c , co by nie popsuć za bardzo geometrii, wciśnij powietrza pod górny zakres ciśnienia, ewentualnie jeszcze ciasno zestopniowana kasetę. Geometria tego kellysa niewiele się różni od szosy endurance. Sezon szosowy niedługo się kończy, pojeżdzij na tym co masz, naucz się jazdy na baranku, potem w zimie załóż bieżnik, pojeździ w trudnych warunkach, zdobywaj doświadczenie, buduj nogę i "psyche"zimowe warunki to pięknie budują. Z doświadczeniem podejdź do szosy. karbo barbo ultra stożek sam nie jedzie, jak nie idzie za tym noga no to cudów nie będzie.
-
-
[Statystki] Dystans 2025
Zigfir odpowiedział smw44199 → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
Bliitz - 20079 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 19178 km (mtb, szosa + trenażer) [13338 km outdoor] bashey_pl - 10285 km (cross 3.3kkm, gravel 4.8kkm trenażer 2.1kkm) provayder - 9418km (szosa, MTB) michalr - 8564km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) dfq - 5701 km (MTB, gravel, trenażer) smw44199 - 5219km (cross) Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 4536 km Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) wojtbike - 4059 km (cross) Lextalionis - 3787 km (gravel) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) CoolBreezeOne - 2933 km (MTB) revolta - 2910 km (MTB) JWO - 2870 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 2364 trenażer Sansei6 - 2707 km (MTB) thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB) -
[rower] Romet 29er, czyli pretekst do dyskusji o stali
Roballinho odpowiedział Wiewiór → na temat → Rowery/ramy
@rambolbambol Dla ciebie to ja mam Gienka IO, ale musisz poczekać, aż mi się znudzi. Jedyny problem jest w tym, że nie wiem kiedy to nastąpi, bo bardzo sie polubiliśmy. -
Jesteś zadowolony z tego Cube?
-
Myślę, że ciągnięcie dalej tego wózka nie ma od dawna sensu. Ostatnia płyta niemal sprzed ćwierć wieku, a potem to już tylko reedycje na 30-lecie, 40-lecie, a teraz jeszcze 50-lecie ich powstania. I tak pewnie będzie dalej, aż dwaj starsi panowie podzielą los Neila. może uda się dobić do 60-lecia. Lubię, a nawet bardzo lubię wydawnictwa z lat 70-tych. Zwłaszcza Fly by Night, 2112 i Hemispheres. Tych późniejszych nie słucham. Z drugiej strony takich zespołów, które dawno nic nowego nie nagrały i już nie nagrają jest wiele, choćby King Crimson. Ale może to i dobrze.
-
Potwierdzam powyższe słowa. Od dwóch sezonów jeżdżę w butach zimowych Shimano i to jest zupełnie inny komfort jazdy.