Przepraszam , ze odzywam się dopiero teraz....cały dzień byłem poza netem. Bardzo dziękuje za wszystkie uwagi , które w większości sprowadzały się do tego aby wybrać inny typ roweru. moja zona chce jednak taki a nie "babcia -rower". Do tej pory jeździła na Krosie Levelu special edition ( z Martesa - osprzęt Deore XT ), który przerobiłem na elektryka przy pomocy zestawu czyli silnik w kole +bateria + osprzęt. Nie mam zdjęcia jej dotychczasowego roweru ale jest podobny do mojego, którego zdjęcie przedstawiam ( Kross Level 4 ) - to moja duma. W moim i w jej rowerze pracuje silnik Bafanga. Dodam , że na moim przejechałem od tamtego roku ponad 7000 km. Silnik sprawuje się bez zastrzeżeń. Nie był nigdy naprawiany. W tym czasie rowery 3 moich kolegów ( Cuby za 25000 - 30000 zł każdy z silnikami Bosha) były w serwisie przynajmniej po 3 razy. Być może przypadek ale uważam silniki Bafanga za bardzo dobre. To praktycznie jeden z liderów w tym segmencie na runku azjatyckim.
Rower żony z kołami 29 muszę wymienić z uwagi na geometrię ramy oraz właśnie duże koła. Po prostu schodząc z siodełka uderza o ramę. Rower jest ciut za duży. Gdyby był na kołach 27.5 być może byłoby lepiej. Rower z mniejsza ramą powoduje problemy z umiejscowieniem baterii na szynie i sterownika ( proszę zerknąć na mój czyli na L- ke. Żona musiałaby mieć S ). Nie stać mnie na takie pieniądze jak moich kolegów dlatego zwróciłem uwagę na CTM - a w dobrym osprzęcie , jak uważam , za tę cenę oraz fajną sylwetkę. Liczę , że odezwie się jeszcze jakiś użytkownik tego roweru z praktycznymi uwagami odnoście użytkowania. Pozdrawiam