Skocz do zawartości

zusia

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    arek
  • Skąd
    strzelce opolskie

Ostatnie wizyty

146 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika zusia

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. dzięki za podpowiedź. nie miałem pojcia. hyperglide jest lepsze , gorsze czy poprostu inne ?
  2. Przepraszam , ze odzywam się dopiero teraz....cały dzień byłem poza netem. Bardzo dziękuje za wszystkie uwagi , które w większości sprowadzały się do tego aby wybrać inny typ roweru. moja zona chce jednak taki a nie "babcia -rower". Do tej pory jeździła na Krosie Levelu special edition ( z Martesa - osprzęt Deore XT ), który przerobiłem na elektryka przy pomocy zestawu czyli silnik w kole +bateria + osprzęt. Nie mam zdjęcia jej dotychczasowego roweru ale jest podobny do mojego, którego zdjęcie przedstawiam ( Kross Level 4 ) - to moja duma. W moim i w jej rowerze pracuje silnik Bafanga. Dodam , że na moim przejechałem od tamtego roku ponad 7000 km. Silnik sprawuje się bez zastrzeżeń. Nie był nigdy naprawiany. W tym czasie rowery 3 moich kolegów ( Cuby za 25000 - 30000 zł każdy z silnikami Bosha) były w serwisie przynajmniej po 3 razy. Być może przypadek ale uważam silniki Bafanga za bardzo dobre. To praktycznie jeden z liderów w tym segmencie na runku azjatyckim. Rower żony z kołami 29 muszę wymienić z uwagi na geometrię ramy oraz właśnie duże koła. Po prostu schodząc z siodełka uderza o ramę. Rower jest ciut za duży. Gdyby był na kołach 27.5 być może byłoby lepiej. Rower z mniejsza ramą powoduje problemy z umiejscowieniem baterii na szynie i sterownika ( proszę zerknąć na mój czyli na L- ke. Żona musiałaby mieć S ). Nie stać mnie na takie pieniądze jak moich kolegów dlatego zwróciłem uwagę na CTM - a w dobrym osprzęcie , jak uważam , za tę cenę oraz fajną sylwetkę. Liczę , że odezwie się jeszcze jakiś użytkownik tego roweru z praktycznymi uwagami odnoście użytkowania. Pozdrawiam
  3. https://katalog.bikeworld.pl/2022/web/produkt/rowery_gorskie/xc_maraton/ctm/81903/ruby_pro powyżej link do specyfikacji Przymierzam sie do kupna tego roweru dla małżonki. Trasy to tylko szutr i asfalt. Żadnych hopków. Czy macie jakies doświadczenia z tą marka. Wiem , że hamulce do wymiany. Rower podoba sie mojej małżowince a to przecież najważniejsze...hmmm. Równiez cena gra role, na kilka wyjazdów w roku nie bardzo chce wydawać wiecej niż 10-11 tys. liczę na zyczliwe opinie. Dziękuję tym , którzy będą mnie przekonywac aby dołozyć 10 patoli do czegos lepszego. Nie stać mnie i uważam , że nie ma to sensu. Pozdrawiam
  4. Dzięki. To cenna wskazówka...faktycznie powoli skłaniam się ku silnikowi 500 watt. . Tylko że, kiedy ostatni raz jechałem na silniku 36volt 350 watt pod naprawdę stromą górę ( myśle , że 10 - 12 % , podjazd miał około 200 metrów ) to niestety nie dałem rady i musiałem w połowie zejść. O ile ten silnik ( 48 volt 500 watt ) będzie mocniejszy ? Szukałem na to odpowiedzi w necie ale jakoś nie umiałem nic odnaleźć. Liczę na wasze doświadczenie. Od razu mówię , ze swoje możliwości oceniam jako średni amator a na klasycznym rowerze na pewno bym tego podjazdu nie zaliczył do połowy, może do 1/4 ? Jako Kupując nie chciałbym popełnić błędu i nie chciałbym na takim podjeździe znowu schodzić z roweru. Myślę też sobie , że nie chciałbym aby silnik jechał za mnie.
  5. To ten silnik Specyfikacja silnika: Model: BFSWX02 48V 500W Model Bafang: G020.500.DC/G020.500.D Średnica koła (Cal): 20 "/26"/27.5 "/700C --- opcjonalnie Budowy: przekładnia zębata Napięcie znamionowe (DCV): 48 Moc znamionowa (W): 500 Maksymalny moment obrotowy: 45 nm Wydajność (%)≥ 80 Kolor: czarny Waga (kg): 3.3kg Stopień hałasu (dB)< 55 Temperatura pracy: -20-45 ℃ Specyfikacja kontrolera: Napięcie: 48V Moc: 500W Prąd: 18± 1 Rozmiar: 4.33 "* 2.4" * 1.37" Trochę szkoda , że przekładniowy. Jest wprawdzie lżejszy ale chyba głosniejszy
  6. Jeździłem na tylnym silniku i nie miałem żadnych problemów. Kawałek silnika wystający z mufy ewidentnie mi przeszkadza - oczywiście wizualnie , bo zgadzam się z tym że być może jest pod jakimś względem lepszy. Tak czy inaczej nie pomogłeś mi w żaden sposób...
  7. Krótko. Zamierzam zelektryfikować rower górski krossa levela 4 ( koło 29 ) na kasecie 10 rzędowej, korba 2 blatowa. Silnik do tylnego koła. Mam 85 kg. od razu powiem...jeżeli ktoś będzie chciał mnie nawracać na silnik środkowy to niech sobie da spokój z poradami. Dziękuje. teraz do rzeczy...do tej pory zastanawiałem się tylko nad zestawem z silnikiem 500 watt 48 volt. Pojawiła się jednak opcja zestawu z silnikiem 750 watt na napięciu 52 volty. W przypadku silnika 48 volt byłaby bateria 19 aH a w przypadku silnika 52 volt 14 aH . Większe napięcie równa się wyższemu momentowi obrotowemu i większej szybkości. To wiem. Jednocześnie wyższy moment obrotowy, tak sobie wyobrażam, bardziej "szkodzi " napędowi czyli generalnie łańcuchowi i przerzutce. Na rekordach szybkości mi nie zależy, chyba bardziej na mocy silnika przy stromych podjazdach oraz na odległościach. Co waszym zdaniem byłoby dla mnie lepszym wyborem ?
  8. szkoda. myślałem , ze da się poprzez wymianę piasty. dziękuje za pomoc
  9. Cześc. W zasadzie wszystko co chciałbym wiedzieć jest zawarte w tytule. Ale precyzując...czy da się w tylnym kole z zaplecionym silnikiem z wolnobiegiem zrobić coś ( no właśnie co ? ) aby silnik miał bebenek na kasetę ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...