Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. coś Ci się rzuciło w oczy? w miarę współczesnego-rama
  3. Cześć, podpinam się pod ten temat, bo rozglądam się za rowerkiem, a spadające ceny ram karbonowych skłoniły mnie do wzięcia pod uwagę takiego wariantu. Jednak kiedy podczas rozkminiania tematu doszedłem do kwestii transportu roweru to znalazłem niemal same teksty w rodzaju "broń Boże nie chwytać za ramę!". Mam bagażnik na hak, z ramionami do każdej ramy. Czy naprawdę carbonowa rama roweru MTB jest tak delikatna, że łapka z gumową otuliną (niezaciśnięta na hama) jest w stanie ją strukturalnie osłabić? @marcesco Jak wrażenia po dwóch latach?
  4. Koniec sezonu co dla niektórych, dlatego myślę że warto może poszukać jakieś używki?
  5. Uwaga uwaga cuda się zdarzają mam nowy taperowany widelec karbonowy z aluminową sterówką i..... piwotami do V braków ..... (mocowanie dla tarczowego też jest), mocowanie koła na szpilkę QR. cena to było ok 100f czyli 600 zł. Trzeba tylko sprawdzić wysokość czy pasuje jako zamiennik , ale prawdopodobnie tak, u mnie miał być zamiennikiem 80 albo 100 skoku. Pisz w razie czego, u mnie ten widelec czeka i czeka, a mam stalówkę i chyba już nie będę składać nic nowego.
  6. Teraz nawet już na podstawie manual czy tej naklejki na widelcu można sensownie ustawić amortyzator.
  7. Ja w ogóle praktycznie nic nie dłubę przy amortyzatorach poza blokadami
  8. Hej, doradźcie proszę, full dla 16-latka (~175cm/70kg), skok 120-130 (max 140), główka <=67, zastosowanie wyjazdy w las xc, single i niebieskie na bike parku, niedrogi do 7k pln. Na BD jest skeen 7.0 za ~6000PLN https://www.bike-discount.de/en/radon-skeen-trail-al-7.0-1 pressfit i rama rzekomo z 2022.
  9. Rower mi służy jako jeden do wszystkiego. Jak mam wybór to jeżdżę poza asfaltem. Lasy, pola, pagórki. I inne wertepy jakie mam u siebie. Te 2.35 to tak naprawdę 2.25. Wolę czuć się bezpieczniej w terenie niż na asfalcie.
  10. Dzisiaj
  11. Dzięki za tem filmik, właśnie wybił mi z głowy wydawanie 4k więcej na tego treka xD W sumie tak myślałem że dla amatora te mm czy więcej ustawień amortyzacji aż tak wiele nie zmienią. I widać nawet że autor też ustawia raz i elo, trzeba jeździć nie kombinować na początku
  12. Takie coś znalazłem w szafie. Tytanowe Crank Brothers. Nie wiem jak to wycenić, bo nie ma tego w internetach. Jakby ktoś był zainteresowany to OLX lub priv. https://www.olx.pl/d/oferta/unikat-crank-brothers-eggbeater-egg-beater-ti-titanium-CID767-ID17vA1b.html
  13. Greg1

    [szosa] doradzenie w wyborze

    Tu masz jeszcze fajnego Superiora w Warszawie, bo widzę, że tam szukasz - na plus w porównaniu z Krossem to hydrauliczne hamulce, tak więc na Twoim miejscu wybierałbym między Cannondale (jeśli rozmiar się zgadza) a tym Supem: https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-grawel-superior-x-road-comp-xl-59cm-CID767-ID16iT3R.html
  14. nossy

    [szosa] doradzenie w wyborze

    No i znowu to dwa różne światy, które trudno porównać bo masz rower na jakiejś tam ramie alu z grupą shimano tiagra (przyzwoita) i hamulcach tarczowych mechanicznych (średnie) -mowa o Krossie kontra Cannondale caad13, czyli bardzo dobra alu rama z bardzo dobrą grupą shimano ultegra. Pozycja też się będzie różnić na nich. Przy tej cenie szedłbym w Cannona o ile rozmiar się zgadza....dobrze jakby właściciel się opowiedział czy 60, czy 62 bo xl to za dużo nie mówi. Więcej zdjęć szczególnie napędu też by się przydało. Ale najważniejsze...rower musi pasować.
  15. No zobaczymy z tymi Tektro - nawet po ich "dotarciu" raczej spowalniają a nie hamują. Tak czy inaczej rower już oddany właścicielowi.
  16. Nie martw się stary - młodych nazywam gówniakami.
  17. Find nearby women for private chat and adult fun. Fast, anonymous, real. https://privateladyescorts.com [url=https://privateladyescorts.com] adult dating with verified women [/URL]
  18. Tak właśnie. Do tego dobrze ilustrują o co chodzi z tym luzem roboczym rysunki przekrojowe orzez kulki łożysk. Po instalacji łożysk luz ma się zniwelować, żeby powrócić do właściwego po montażu piasty w hakach widelca. Dlatego też tak istotny jest moment dokręcania kół.
  19. @Dokumosa rozumiem, że mówisz o tym co widać na rysunku. Jedna strona ma mikro luz a druga raczej go nie ma. Luz w sensie, że nie oparła się na gnieździe.
  20. @elkaziorro o to to! W ten deseń
  21. @JackHerrer tu masz karbonowego Cube na aktualnej 105tce 2x12 i w Twoim rozmiarze, cena też się zgadza. https://www.bike-discount.de/de/cube-attain-c-62-race-skylightblue-n-cyan
  22. @PawelW84 jedno łożysko ma siąść w gnieździe do końca a po drugiej stronie tylko ma się oprzeć na tulejce w taki sposób aby w obydwóch łożyskach skasował się luz roboczy - to z reguły nie jest max ile to łożysko można jeszcze wcisnąć. Praską łatwo przedobrzyć. Przy młotku po prostu się to slyszy. Tu jest to wyjaśnione szczegółowo https://www.dtswiss.com/en/wheels/wheels-technology/bearing-technology
  23. Wymieniałem tym narzędziem kilka łożysk, super sprawa, koszt niewielki a jaka różnica w serwisie 👍
  24. delete
  25. Na horyzoncie rower, na widnokręgu góry Bynajmniej to nie przynajmniej, a otwory to nie dziury.
  26. Tam szczegóły, latarką spawy przy zawiasie sprawdzić trzeba bo co Wigry to szczelina pęknięcia czeka na dobry moment aby trwale rozdzielić front od rufy. Kiedyś urwałem pedał od Rometa, oś pękła przy samych gwincie. Takie to były czasy. Ale pedał był szosowy. Nie pamiętam rozbierania wąsów. Ba, nie pamiętam by ktoś te gumiaki rozkręcał, one były takie gwiżdżące, chrupiące, mielące piach, a potem się ewentualnie rozpadały. Tzn guma odpadała
  27. Jeżeli mowa o litowych typu 18650, 21700, to nie zwykła ładowarka do NiMH/NiCd nie będzie odpowiednia. Litowe mają napięcie 3,7-4,2v, zwykłe 1,2v. Proces ładowania też jest trochę inny (inna charakterystyka prądowa, napięciowa różnych typów ogniw). Są uniwersalne, które mogą ładować i litowe i niklowe.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...