Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Gdyby coś miało uszkodzić oponę, to przez karton też by przeszło. Tak czy inaczej byłoby widać uszkodzenie opakowania, więc trzeba by reklamować. Jak chcesz kiepskie pakowanie, to poszukaj historii przesyłki dysków twardych z Morele lub Amazona. Mi Morele wysłało w kartonie +/- rozmiarów małej pizzy, bez żadnego wypełnienia, więc dysk sobie luźno latał. Jedyny plus, że to były czasy kiedy były firmowo pakowane w plastikowe "pudełka", które coś amortyzowały, a nie jak teraz w folii.
  3. Bo taką jesień to ja szanuję.
  4. @kaido2...czasami mam wrażenie, że dyskutujesz postawionymi przez siebie tezami....czy ja gdzieś napisałem , że coś się zwija, podwija, coś o aero. Przejeździłem paredziesiąt maratonów mtb za takiej "żarówie" z obręczami pewnie 15mm wewnętrznej i oponami 26x2,1 wtedy uznając , że bezproblemowo....no a że pudło w Bielawie uciekło na przepuście bo dętka pięknie ła dobita przez obręcz, a na kolejnym druga ucięta przez obręcz wyeliminowała mnie z "dychu". Najlepsze swoje wyniki w górach na szosie robiłem na kołach alu novatec jetfly z wewn 17 i oponami 28c. I wtedy było super. Ale co z tego....świat idzie do przodu, obręcze są szersze, opony mają inna budowę dostosowaną do szerszej obręczy, a to wszystko sprawia, że na takim zestawie jeździ się po prostu lepiej. Opona lepiej układa się na szerszej obręczy, lepiej na niej pracuje szczególnie na zjazdach i w łukach. Rzeczywistości nie oszukasz. Sam widzę różnicę na własnych kołach. Tak więc jaki jest logiczny sens kupowania obręczy do gravela z erto 18mm skoro za takie same lub niewiele większe pieniądze od tego samego producenta można mieć obręcz z erto 21, 23 lub 24mm. No jaki?.....waga niecałe 1300gram vs ok.1500gram. W szosie w górach ze średnią na podjeździe 250-300 wat to może, w gravelu dla amatora gdzie te 1500gram to i tak lekki zestaw. Więcej zysków z lepszej pracy i ułożenia opony (która już pod takie szerokości jest zaprojektowana) niż z wagi w tym przypadku. Kumam porównanie zestawu o wadze ponad 2kg z zestawem 1,3 kg.
  5. Jeżeli nie przeszkadza Ci męska rama i chyba brak możliwości przymiarki to Polygon Heist X7. Rove 1 - bardzo fajny i lekki cross. Tempt 0 - w promocji jest jak najbardziej OK. Co prawda ma giantowski amortyzator, nie ma sztywnych osi i taperowanej główki, ale jest stosunkowo lekki. Zwróć uwagę na przełożenia - crossy są robione bardziej pod asfalt, a MTB pod cięższy teren.
  6. Jeżeli nie ma luzów, to nie ma sensu wymieniać podzespołów na nowe Faktem jest , że jakość jest podła jak całość roweru i zapewne nie tyle co kulki , a bieżnie szybko ulegną zużyciu i po tym fakcie można cokolwiek wymieniać w przypadku gdyby to miało sens Ponieważ rama dla Mistrali, Wagantów, Pasatów była jedna i jak wspomniałem podła, to naprawdę grubo bym rozważał branie się za to, chyba że ma to wisieć na ścianie Ramy te potrafią pękać w okolicy mufy suportu na rurze podsiodłowej po niedużym przebiegu, a niewiadomo ile to ma przejechane, zwłaszcza, że to jest newralgiczne miejsce gdzie gnije na zewnątrz jak i wewnątrz . Druga sprawa oryginalny widelec i tu nie chodzi o to przetarcie Gdyby to dotyczyło powiedzmy czechosłowackiego Favorita, czy Eski to zupełnie inny temat, pod kątem użytkowym oczywiście
  7. To może na stronie producenta, ale nie interesuje mnie temat na tyle żeby dokładnie się wgłębiać. Popatrzyłem tylko na ofertę z linku i się zdziwiłem 🙂.
  8. Dzisiaj
  9. Wygięcie szprych tutaj powstaje na skutek zaplecenia koła , a różnica po przesunięciu szprychy do środka jest "praktycznie żadna" Kupujesz Sapimy na wyliczoną długość, typową obręcz i zaplatasz koło na wyliczoną długość.
  10. Może przenoszą na inny serwer W każdym bądź razie wszystko powinno wrócić do normy
  11. Sprawdziłbym jeszcze co mają w Krossie w Siemianowicach Śląskich lub Sosnowcu. Rok temu mieli tam rowery w grubych promkach większych niż na stronie Krossa, a sklepy firmowe. Dało się wyrwać ramę carbonową w 7000zł. Może wynegocjujesz cene jak gdzieś w internetach.
  12. Wczoraj
  13. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  14. Mam-i-ja! trzymam w szafie, ale w stanie jak nowy. Kiedyś wreszcie dojdzie do skutku pakiet odchudzający dla Puffina, to wleci zamiast ori sztućca. Po prawie ośmiu latach przestałem się oszukiwać, że kiedykolwiek wsadzę fatowe koło na przód 😆
  15. Miałem już w rękach i montowałem obie wersje korby TY301. Biorąc pod uwagę, że jakieś 20 lat temu kupowałem najtańsze stalowe Dotek czy coś takiego (takie oblewane plastikiem) za 30 zł, obecna cena TY301 jest wprost okazyjna. Oczywiście jakość wykończenia nie jest wybitna, zęby muszą się trochę dotrzeć a ramiona mogłyby być dokładniej oszlifowane, ale działa całkiem dobrze i nawet nie jest szczególnie ciężka. Jeśli kogoś interesuje realna waga to proszę: 42/34/24 48/38/28
  16. @marcesco Dzięki, że pytasz. Tak, nadal i tak naprawdę to dopiero początek drogi. Czeka mnie co najmniej 12 miesięcy serwisowania się, choć mam nadzieję, że nie 12 miesięcy przerwy od roweru. Ale będzie dobrze.
  17. @elkaziorro swojego czasu pisałeś o swoich problemach zdrowotnych, nadal się zmagasz? To w odniesieniu do powyższego spacerowania...
  18. Dlaczego tylko 24,45? A stronie piszą: ab 25,95 kg
  19. Mam i ja podobną Papryczkę na stanie - dostałem „rower na części” i jak najpierw błysnęły oczy tak po chwili prawię się spociły jak dojrzałem w jakim jest stanie. Będzie trzymadełko na srajtaśmę albo inna przydaśka:
  20. Bo jeździć teraz nie mogę, ale chodzę myśląc o rowerze, więc chyba trochę może być w temacie?
  21. Temat można zamknąć.
  22. Cześć planuje przejechać z warszawy do Siedlec po załączonej trasie, interesuje mnie fragment od Kuszyna do Siedlec. 1 trasa - w rejonie kaluszyna zjazd na dół - jest tam duży ruch? Patrząc na street view to raczej niewielkie wsie i jest nadzieja ze niewielki. 2 trasa - zjazd na DK 92 - ruch spory ale na street view widzę na całej długości szeroki pas awaryjny - warto? 3 trasa - drogami serwisowymi wzdul autostrady do samego końca - w pewnym momencie na stravie mam brak aktywność jakby nie było fragmentu przejazdu (zaznaczyłem przerywana linią), musiałbym pojechać na dół do DK92 i wrócić.. Google i street view nie pokazuje, widzę tylko ślad na stravie. Da radę to przejechać czyt konieczny objazd? 4 trasa - to w zasadzie kontynuacja 2 i 3 trasy - jest możliwość dojechania do Siedlec serwisówkamo wzdłuż autostrady na tym fragmencie? Co proponujecie? W grę wchodzi tylko asfalt, najlepiej z niewielkim ruchem aut. Będę wdzięczny za pomoc i sugestie. Strava z automatu wytycza mi trasę bardziej na północ przez Grębków, Kopcie, Niwiski - może tak?
  23. Odkupie śrubę regulacyjna, byle by była w dobrym stanie
  24. @marvelo, za oponę tej klasy już bym tyle kasy nie dał Ale ja już dawno temu przerzuciłem się na chińczyki prosto z Chin. Na Ontrackach co prawda gravelowych przejechałem już 2 mocne akcje w tym jeden wyścig i to są szatany ( szybkie,dobrze klei i jedzie po piachu), podejrzewam, że Ganstery 29x2,2 będą takie same ,a cena o 50 pln niższa jak za te CST Wcześniej testowałem MTB-owe Jiluery Sporty 29x2,25 i też szatany, a cena za sztukę jakieś 68 peelena wraz z przesyłką Ontracki przychodza oczywiście w pudełkach
  25. Bo rower też zmienia kolor na jesień.
  26. Bardzo turystyczne MTB, albo w miarę terenowy cross 173 cm jazda rekreacyjna, głównie przejażdżki z dziećmi i jednodniowe wycieczki - bardzo dawno nie jeździłam na rowerze (10 lat i nie był to żaden specjalny rower) Przymierzałam się do liv rove 1 i bardzo mi się podobał, ale po przejechaniu się na liv tempt 0 2024 (tylko po sklepie) czułam się zdecydowanie pewniej. Zastanawiam się jeszcze nad włożeniem do liv szerszej opony Coś innego co warto zobaczyć w tej cenie i klasie?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...