Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. No właśnie do dzisiaj się zastanawiam jaką.
  3. Czy ten hookless jest w porządku? Da się jeździć na niskim ciśnieniu np 1,2 bar? Jest niebezpieczeństwo, że ciągnie oponę?
  4. Nie mam nic do kół Giant AM29 poza ich wagą. Bardzo rzadko używam roweru w górach a jak już to i tak nie szaleję. Chcę kupić set lekkich kół do codziennej jazdy z oponami XC i zostawić oryginalne koła w razie wypadów w góry.
  5. cześć ja właśnie jestem w trakcie przesiadki z Merida Scultura 100 na.....no właśnie.... interesują mnie poniższe modele: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-romagna-disc-sle-pd35801/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-romagna-disc-limited-105-2x12-pd41753/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-kross-vento-dsc-5-0-pd37052/ Pytanie brzmi, czym różni się pierwszy rower od drugiego że cena jest aż o 1k wyższa, jakie są wasze opinie o tym sprzęcie? Może warto jednak szukać w tym budżecie jakiejś fajnej używki? może w karbonie? czy lepiej wziąć nowy i za jakiś czas wymienić koła, kierownicę ?
  6. Dzisiaj
  7. @Turysta05 bzdury Waść piszesz
  8. Wczoraj
  9. . 😲??? A jak Ty @Tyfon79 ustawiasz zaciski? Domyślam się, że najbardziej niezawodną metodą - w serwisie!😂😂 Posługiwanie się blaszkami, tekturkami, ma sens dla zacisków na linkę, gdzie jeden klocek jest nieruchomy. Pokazuje to też opis tego "profesjonalnego"😉 przyrządu:
  10. Ja używam zegarka do prowadzenia po wczesniej wgranie trasie. Jak się człowiek nauczy jazdy i działania to można spokojnie się zorientować gdzie należy skręcić, nawet przy szybszej jeździe. Wymaga to praktyki i oczywiście uchwytu na kierownicę do zegarka. Zmiany tras czy dodania punktów z poziomu zegarka nie jestem w stanie wykonywać. Wtedy tylko telefon, ewentualne wyznaczanie innej trasy i wgranie do zegarka. W praktyce wygląda to tak, że wracam z telefonem w kieszeni i nawigacją głosową Na pewno dedykowane urządzenie rowerowe byłoby lepsze, ja natomiast musiałem pójść na kompromis, gdyż jazda na rowerze nie jest jedynym sportem jaki uprawiam.
  11. HG800 wejdzie. A tak to albo bębenek albo piłowanie pająka
  12. Cześć, mam taki problem, otóż bębenek 11s od piasty tylnej DT Swiss 350 w standardzie shimano jest jakby za wąski do kasety ultegra CS-R8000 11s , czy muszę zastosować inny bębenek typu road ? Piasta to H350NCDBR28SA0442S
  13. Możesz wytłumaczyć jakie siły mają skutkować kontynuowaniem ruchu korby? Odpowiadając wprost na Twoje pytanie - jeżeli zmieniłeś tylko wózek i łańcuch i nie ruszałeś korby, to wszystko jest ok. No chyba że pożałowałeś i kupiłeś wózek bez ceramicznych łożysk w kółeczkach, wtedy dodatkowy opór gwarantowany.
  14. zacznij od rozebrania i sprawdzenia czy gdzieś nie ma oporów+ przeczyszczenie/ przesmarowanie
  15. Panie sznib , to miała być wbita szpilka, bo za bardzo nie rozumiem. Jeśli pytanie pana zirytowało to nie trzeba sobie zaprzątać głowy i odpowiadać. Przecież to jest oczywiste, że chodzi ciężej. Przy rozkręceniu korby na najcięższym przełożeniu korba od razu się zatrzymuje a powinna swobodnie wykonać jeszcze jakiś obrót albo dwa . Czy może się mylę ?
  16. Proponuję zamontować tą najlżejszą, a cięższe sprzedać.
  17. Panowie nie wiem czy macie świadomość ograniczeń czy też możliwości współczesnej technologii w zależności od gabarytu urządzenia. Nikt do zegarka nie da snapa 8 gen2 plus parę giga ramu itd. Do tego dochodzi tyci akumulatorek. Więc wszystko jest na miarę możliwości i działa jak działa. Generalnie urządzenia do noszenia ( zegarki) mają inną misję do spełnienia i są uzupełnieniem danego ekosystemu. Oczekiwanie ,że będzie to nawigacja jak z promu kosmicznego jest wyrazem nieznajomości lub zbytniej wiary w bełkot marketingowców danego producenta.
  18. XD To się nazywa przełożenie.
  19. A ja na lodzie nie hamuję
  20. https://allegro.pl/oferta/przyrzad-do-ustawiania-klockow-hamulca-tarczowego-16824385806 albo wyciąć z puszki alu tak żeby objąć tarczę w miejscu styku klocków.
  21. Ja na lodzie na oponach bez kolców hamuję zwykle na odcinku 3-4m i to ze znacznie większej prędkości. Oczywiście leżąc na boku
  22. Nowe oksy - poszedłem w zestaw od Tripout'a - dobry promo kod był Topora (fotochrom plus szybka clear na ciemność), wkrętaki do przeciągania pancerzy - na próbę, alu-kontr-nakrętka ht2 w miejsce zaginionego oryginału, wihajster do resetowania tłoczków - ciągle mi na Ali wyskakiwał, więc... zobaczymy, no i turbo wiatrak z Action'a (dmucha i odkurza - przyda się).
  23. Kupiłem opony Michelin Stargrip 1.4". Dam znać jak będzie można testować. Według testu Velojournal droga hamowania z 20km/h na śniegu to : 4,5m dla moich marathonów 3,59m dla tych Michelinów 3,65 dla continentali Winter 3,6 dla Schwalbe 365 3,38 dla Schwalbe z 240 kolcami Natomiast hamowanie na lodzie z 10km/h to odpowiednio 5,76; 4,47; 4,43; 5,65, 3,55 Opona ta ma też dobre oceny w teście austriackiego automobilklubu
  24. Problem rozwiązany tak jak kolega wyżej sugerował dokręciłem to ramię i przerzutka jak nowa. Pozdrawiam Bardzo opornie ale łańcuch wskakiwał na dużą koronkę. Ta korba miała z 2mm luzu wzdłuż suportu. Ja sobie teraz przypominam, że latem jadąc pod górkę zrzuciłem łańcuch z dużego blatu i coś się przyblokowało tak, że nie szło pedałować trochę to przegwałciłem tak, że się odblokowało ale od tego czasu działało to coraz gorzej.
  25. Miałem problem z ocierającym łańcuchem o wózek bo jakimś cudem kupiłem wózek do ultegry, który byl dedykowany do 12 rzędowy ja mam 11 . Problem rozwiązał się po wymianie łańcucha na węższy . Zmiana biegów jest chyba nawet lepsza niż wcześniej a na pewno jest ciszej. Natomiast jest problem z ciężko obracającą się korbą. Jak łańcuch jest rozpięty to luźna korba kręci się normalnie " bez oporów " i podobnie jest na małej tarczy z przodu . Wrzucam na duży blat i im cięższa przerzutka tym korba chodzi ciężej. Wózek to Absolut Black, ale na oryginalnym ultegry było podobnie . Czy to jest normalne działanie czy gdzieś jest niepotrzebny opór . To moja pierwsza szosa, jeżdżę od półtora miesiąca i jestem nie w temacie. Z góry dziękuję za odpowiedź
  26. Ustawianie zacisków poprzez naciskanie klamki by zacisk trzymał tarczę to jedna z najbardziej bezsensownych czynności w omawianej kwestii.
  27. @chudzinki Wklejam obiecany link do odblasków: https://a.aliexpress.com/_EzwGULa
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...