Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Tak, ja miałem w standardzie MP30TEAM SHIMANO MS SET — Orbea https://share.google/fmnNfKln4PoJm6u1y a mam te MP30LTD SHIMANO MS SET — Orbea https://share.google/7YPmvFjG6xIhArKSR Bo z 20 tysięcy złotych cena wskoczyła do 35 tysięcy złotych
  3. @Turysta05 Wykorzystałeś chociaż z 50 mm skoku ? Wydaje mi się, że sam opisywałeś swoją jazdę jako spokojne turlanie, a 140 mm amor powinien służyć do czegoś innego - przynajmniej w teorii...
  4. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  5. Te najbardziej przecenione ;)) Jak dla mnie na chłopski rozum to wygląda tak: - XM1700 - punkt wyjścia - HX1700 LS - bardziej pancerna piasta i szprychy obręcz podobna jak w xm - EX1700 - bardziej pancerna obręcz, szprychy i piasta ta sama Pytanie który element koła psujesz najczęsciej?
  6. Jeżdżę od 2 lat amatorsko na rowerze. Uwielbiam jeździć ale strasznie irytuje mnie szukanie tras rowerowych. Jest parę kanałów na Yt z pięknymi widokami ale nie pokazują one ,, od kuchni " planowania trasy. Więc postanowiłem że od następnego roku spróbuję amatorsko stworzyć kanał rowerowy. Zastanawiam się, co Was najbardziej frustruje na obecnych kanałach? Czego Wam brakuje w recenzowaniu tras (np. czytelności GPS, informacji o dojeździe, dostępności serwisu)? Które typy tras (np. Velo Czorsztyn, górskie, autorskie) są dla Was najciekawsze? Na co kłaść największy nacisk w filmie (sprzęt, widoki, nawierzchnia)? Dzięki za wszelką pomoc! Przyda mi się do stworzenia naprawdę wartościowego kanału
  7. Jeżdżę od 2 lat amatorsko na rowerze. Uwielbiam jeździć ale strasznie irytuje mnie szukanie tras rowerowych. Jest parę kanałów na Yt z pięknymi widokami ale nie pokazują one ,, od kuchni " planowania trasy. Więc postanowiłem że od następnego roku spróbuję amatorsko stworzyć kanał rowerowy. Zastanawiam się, co Was najbardziej frustruje na obecnych kanałach? Czego Wam brakuje w recenzowaniu tras (np. czytelności GPS, informacji o dojeździe, dostępności serwisu)? Które typy tras (np. Velo Czorsztyn, górskie, autorskie) są dla Was najciekawsze? Na co kłaść największy nacisk w filmie (sprzęt, widoki, nawierzchnia)? Dzięki za wszelką pomoc! Przyda mi się do stworzenia naprawdę wartościowego kanału
  8. Dzisiaj
  9. Met Veleno ostatnia sztuka rozmiar S Met Veleno
  10. Bardzo interesujący wątek, z dużym zaciekawieniem się to czytało... Kurde, teraz będę się wstydził ze swoim rowerem wyjść do lasu 😅 Dobrze że mieszkam w płaskiej okolicy 🙃
  11. A ktoś się orientuje może, czy da się czarną folią zrobić coś takiego, jak czarna góra w tym Canyonie: ? W dodatku, z górną rurą ze zgięciem...? Wydaje mi się, że samemu to nie ma opcji - skoro to jest elastyczne, to nie ma opcji, żeby odcięcie zrobić jako idealnie prostą krawędź (?). Może jakiś fachowiec by ogarnął? No i czy tak naklejona folia (nie dookoła) nie zacznie się zaraz odklejać? Konkretnie chodzi o coś takiego:
  12. Tu są promocje. https://www.bike24.de/p1971431.html
  13. W linkowanej stronie na górze jest że produkt "dostępny", dopiero teraz zauważyłem że na dole stoi "Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży".
  14. Pojęcia nie masz o xc. Założę się o dobrą flaszkę że to coś nie jest w stanie przetrwać 15 km w terenie.
  15. Jest jeszcze https://sportano.pl/p/430235/rower-gravelowy-attabo-grado-2-0-niebieski ale z tego co widzę tylko 52, może gdzieś na Allegro się znajdzie coś większego
  16. . ??? przecież napisałem, że ja testowałem przez cały sezon🤔? Napompowałem dokładnie pod swoją wagę... .. stosuję się dokładnie do zaleceń producenta... .. i cieszę się jazdą w grupie znajomych po naszych "leśnych wertepach"😂, a to ciekawe i często wymagające trasy. https://www.forumrowerowe.org/topic/272905-amortyzator-jak-to-jest-z-tym-serwisowaniem/?do=findComment&comment=2521753 A jak Ty @KrissDeValnor wyobrażasz sobie testowanie sprzętu rowerowego??
  17. Scott ma dedykowane sztycę i mostek, Checkpoint standardową okrągłą sztycę 27,2 mm i zwykły mostek więc jeśli nie będzie pasować offset wspornika siodła czy wspornika kierownicy, wymiana tych elementów w Treku jest banalnie prosta, tania i szybka, w Addicie nie.
  18. @Dokumosa zgadza się z, to nie jest zamknięty tłumik, ale te piankowy element z podkładką w dużym stopniu oddziela olej. Podobnie był skonstruowany tłumik MC2 w poprzednich generacjach Mattoca i działał bardzo dobrze. Nie jest to zapewne tak skuteczne jak zamknięty tłumik z ifp lub pęcherzem, ale wystarczająco skuteczne. No nie, ABS+ ma jak najbardziej LSC (port zamykany iglicą za pomocą pokrętła) i HSC (piston + shim stack) https://hayesbicycle.zendesk.com/hc/en-us/article_attachments/360065754833
  19. @Maciorra nic nie mieszam, abs+ nie ma separatora oleju od powoetrza (otwarta kąpiel olejowa) i działa na tej samej zasadzie co MC. Ta "regulacja", którą w ABS+ nazywasz HSC w MC nazywa się FloodGate i też można podkładkować. Nie mniej nikt się z tym nie bawi bo sensu brak. Natomiast LSC to w rzeczywistosci w obu tych tłumikach regulacja kompresji "całlowitej" bo nie ma niezależnych przepływów dla LSC i HSC. Odnośnie kalobracji ślizgów to fakt. Obecnie odwalają kaszanę również w wysokiej półce. A nawet się się odda na kalibrację (albo przypadkowo trafi na taki ezemplarz, który tego nie wymaga) to i tak się stosunkowo szybko wyklepią.
  20. Przy -9 dziś rano założyłem dwie pary skarpet i miałem komfort termiczny. Jeśli co godzinę zrobię chwilę przerwy, kilkanaście kroków i kilka podskoków to trzy godziny są realne. Jak się przegapi przerwę na pobudzenie krążenia to potem już trudno przywrócić czucie w nogach.
  21. Jako, że wypowiadałem się w tym temacie mniej więcej rok temu - chciałem zaraportować. Otóż kupiłem sobie drugi zestaw kół, trafił się dokładnie taki jak potrzeba do mojego wspaniałego Rometa Aspre 1 (czyli z tarczami i nawet kasetą 11-34T), nałożyłem na nie Continental Ultra Sport III (drutowane) 700x32C, nauczyłem się szybko przekładać opony (15 minut max, wystarczy ampulek czwórka) i chętnie z tego korzystałem. W porównaniu z moimi oponami gravelowymi (Bontrager GR1) opory ruchu w jeździe na szosie są zdecydowanie niższe - moja prędkość na gładkim asfalcie jest (przy zbliżonym poziomie wysiłku) o 3-5 km/h wyższa. Jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania. Kilka uwag: - jestem starszym panem, lat 59 - więc moje osiągi są takie jakie są i nie jeżdżę nazbyt ambitnie. Ale cenię sobie elastyczność - w zależności od trasy mogę sobie zmieniać oponki. Na tych Ultra Sportach to nawet po twardej polnej drodze da się troche pojechać - ale już po mazowieckich piachach raczej nie; - wiem, że najlepiej byłoby mieć dwa rowery - ale nie mam takiej możliwości; - kluczem do łatwej zmiany kół jest dobre sprawdzenie kompatybilności - ustawienie hamulców jest kluczowe. Po przełożeniu kół trzeba poluzować obejmy hamulców, ścisnąć za klamkę i dokręcić śruby obejmy (ampulek czwórka w moim przypadku). Warto mieć bardzo dokładnie wyprostowane tarcze, to przyspiesza proces.
  22. Centrumrowerowe zafundowało kolejną obniżkę i Winora R5f dostępna jest za 9 499,00 zł ;).
  23. Przecież na środku to już nówka jest semi-slick No raczej nie na zimę - wiem, bo jeździłem. @TheJW ma większego skill'a, więc jego opinia nie jest do końca miarodajna
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...