Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Superior też ma osie qr. Tego Krossa ze sprężynowym amorem też bym odpuścił. Do listy dodaj sobie Kellysa Gate 30 (Deore 1x12, sztywne osie, powietrzny Rock Skox Recon Silver) za 3,6k zł - myślę, że najlepszy z tych wszystkich. Ewentualnie Merida Big NIne 300 Lite. W tej cenie da się też znaleźć Meridę Big Nine Limited oraz Rockridera Race 700 jak jest promocja. Podsumowując, jeśli ma być mtb to bym rozważał albo Kellysa Gate 30 albo Meridę Big Nine Limited a jeśli coś na sztywnym widle to chyba jednak Marina DSX 2
  3. Co kupujesz w zamian? Edge 550?
  4. Dzisiaj
  5. To nie jest zła oferta ale równolegle opłacam TP i mam w cenie TP Virtual, Rouvy jest w sumie fajniejszy tylko to dubeltowe płacenie.... No ale jak się żona zdecyduje, że też chce chomikować, to wezmę R.
  6. Wczoraj
  7. -przecież dzieci tego nie kupują Pomijając inne aspekty, to montując dodatkowe klamki na chwycie płaskim to jest to tylko alternatywa hamowania przy chwycie płaskim, bo np. przy szybkiej jeździe i chwycie na baranku przy niemożności pewnego hamowania(chwytu klamki) może być po prostu niebezpieczne. Docelowo powinna to być klamka, którą można wyregulować z dobranym typem kierownicy, lub rezygnacja z takiej kierownicy
  8. Opa Cupa - Baldango CZARNINA - Opa Cupa!
  9. @szajbna masz słuszną rację , cierpię na syndrom odrzucenia 😉. Zapomniałem nawet ile rower ma kółek. 😁 Do połowy listopada będzie straszna " bida" , potem może ruszę z kopyta. Nad Rouvy będę dumać bo nie uśmiecha mi się gonić 🐪🐫. Tak czy siak wykupię na " sezon " dostęp do Rouvy.
  10. Ok, zrobiłem mała analizę rynku i wybrałem rowerki za radą kolegów rzuciły mi się rowery: SUPERIOR XC 889 ACCENT POINT DEORE KELLYS SPIDER 90 KROSS LEVEL 5.0 ACCENT Point sx eagle Wykluczyłbym kellysa ze względu na osie qr bo ponoć archaizm. A co Wy moi mili byście wybrali? Czy to z kolei mi się w zadku przewraca z dobrobytu. 🤣🤣 Zastanawiam się nad tymi amortyzatorami bo widzęże są założone: RST Aerial, RST Aerial 29-15 TnL, SR Suntour XCR Air Lor 100mm QR, SR Suntour XCR Air RLR DS. Możecie coś poradzić?
  11. I właśnie dlatego powinien trzymać kierownice...
  12. Dzień dobry. Pacjent to Trek Top Fuel 9.9 rok 2019 albo 2020 . Objawy - zatarte, ale obracające się i hałasujące łożyska plus połamane te pierścienie na osi korby. Korba to Truvativ Dub Szerokość mufy 92 Średnica osi korby 28,99 Proszę o pomoc szanownych użytkowników forum o doradzenie mi jaki mam tam zainstalować suport ( najlepiej model ). Bo na dwóch największych infoliniach, panowie i panie nie potrafili tego zrobić. Na C.R. pan się motał i zaproponował coś co jest dostępne za 10 dni a jak chwilę poszukałem na własną rękę to wydaje mi się. że znalazłem coś z taką samą specyfikacją. Proszę o pomoc bo jest to trochę trudniejsze niż myślałem.
  13. bo czeski stożek kontroli umysłu mi kazał.
  14. @marcin_ostrów Porysowałem te ramy, żeby wizualnie porównać geometrię, tego na czym jeżdżę z ramą szybką MTB, żeby zobaczyć różnice w konstrukcji. To się wydaje niewiele na rysunku, ale w rzeczywistości to wiele. W mieście lubię rowery zwrotne, a crossem mi się jeździ po mieście trochę topornie. @KrissDeValnor W telegraficznym skrócie dobrze wytłumaczyłeś. A tabele są super, jest na czym zabazować, i najlepiej z czymś porównać. Większy kąt, lub mniejszy sztycy podsiodłowej, czy główki ramy, RICH, STACK czy długości rurek łańcuchowych itd. Nie ma tych parametrów, aż tak wiele jak mi się wydawało na początku. Dalej jak piszesz - kwestia feelengu , fajnie, że jest taka opcja w Decu. Na tych geometriach ram do ścigania co narysowałem, właśnie widać, że tylnie trójkąty zdecydowanie krótsze, natomiast przody zdecydowanie wdłużone. Temat do postudiowania. Ja wiem, że jak główka za krótka, to przedłużkę lub mostek z regulacją można założyć, żeby się wygodniej jechało. Wtedy wirtualny "RICH/STACK" wrośnie i plecy się podprostują Główki widzę generalnie są montowane symetryczne: 140 mm 100 mm Jakaś między 115 a 135 mm
  15. Mam w ręku te moje tektro rl 570 . 23,8 mocowane w miejscu gdzie kierownica lekko robi się cieńsza - czy nie tuż przy mostku gdzie jest 25,4 tylko ok 4 cm dalej tam gdzie zaczyna się owijka. Zobacz na swojej kierownicy czy jest ok. Klamki są w Waw, cena za pół ceny. Albo dwie w cenie jednej Też mają śrubkę do wstępnego ustawienia. Jeśi Małemu zależy na baranku - można założyć ma próbę, ale zwykła prosta kierownica np 52cm z krótkimi rożkami wewnątrz może może wygląda gorzej, ale pewnie bardziej ergonomiczna, i łatwiejsza w obsłudze.
  16. Na koniec jeszcze tylko pokażę Wam środkowy palec (nie mój), bo to on jest zwykle najmocniejszy: Brytyjczyk posiada najsilniejszy środkowy palec na świecie! Wspinacze skałkowi też prędzej zawisną na środkowym niż na wskazującym: Wskazującym to można sobie podłubać w nosie:
  17. https://bestbikeadvice.com/gb/en/bikefit/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw3tCyBhDBARIsAEY0XNkBuua1KEoOEQ0SL4SOxIeoN12lHqBi4POey2D2g83aw7QftFGXCdoaAvgEEALw_wcB
  18. dzięki
  19. Głównym problemem będzie pewno fakt, że zębatki GRX nie pasują do korby 105.
  20. bo https://www.youtube.com/watch?v=-prqFZ79uKQ&list=RD-prqFZ79uKQ&start_radio=1
  21. Możesz wziąć na rok i bodaj na 170 dni zapauzować
  22. Nie wiem czy będą wygodne dla dziecka ale regulację odległości od kierownicy mają https://allegro.pl/oferta/klamki-hamulca-promax-race-2-szt-czarne-31-8-23-8-17504494867
  23. Widzisz problem jest taki, że w dziecięcych rowerach szosowych z kołami 24" (które są praktycznie nie osiągalne) czy 26" nawet z ramami XS przeznaczonych dla dzieci producenci montują osprzęt dla dorosłych. W związku z czym zderzamy się z takimi problemami jak zasięg klamkomanetek, korby 170mm, siodła, mostki 110mm, sztyce z offsetem 20mm itp. Pierwsze lepsze zdjęcie z neta obrazuje w czym rzecz. Mała szosa, dla dziecka, sztyca z offsetem, mostek 70-80mm i baranek wywinięty do góry bo rower robi się za długi, mimo że długość nogi prawidłową. Do tego dorosłe klamkomanetki których dziecko nie jest w stanie bezpiecznie sięgnąć więc dołożony jest hamulec przełajowy. W tym wypadku jeden.
  24. Ok. Gadałem z Wichu, twierdzi, ze da się tego deluxa z ramy nowej wsadzić w starsza poprzez wyprasowanie pierścienia metalowego z dampera i wtedy stare tuleje wejdą jak w masło. Mówił jednak , ze nie ma sensu pakować tego dampera do tej ramy z dwóch powodów: 1. zawór jest od dołu i nie napompuje go gdy jest w ramie (potrzebuje zawór od boku) 2. system twinlock (manetka) nie będzie działał z damperem bo wejście linki jest od góry a ma być od dołu. W takim razie, gdyby ktoś potrzebował, będę miał tego deluxa 165x45 na sprzedaż (priv). Wracam jednak do punktu wyjścia. Czy ktoś z was już przerabiał upgrade Sparka z 2017+ rama poprzez wymianę dampera na cos lepszego?? Zaproponujcie cos bo Scott oficjalnie potraktowal mnie tak: Napisałem do kontakt@scott.pl i poprosiłem o wykaz damperow kompatybilnych z moja rama i otrzymałem taka odpowiedź: "
  25. Speed King...mniam mniam..latałem na niej Puchar Tarnowa XC na Marcince...he he dosyć dawno temu. Tak w zasadzie to nie widziałem w niej żadnych wad. Bardzo lekka, fajny bieżnik co to obleciał po każdej nawierzchni, nawet mokrej. Może ciut za szybko jej ubywało ale coś za coś.
  26. Koła z tych główniejszych rzeczy
  27. Życie to jednak nie je bajka... Dobrze, że mam bajka, jest rower, jest power
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...