Skocz do zawartości

piotrekraj

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika piotrekraj

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Reaktywny
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Ponawiam pytanie, czeka mnie zmiana piasty, co proponujecie, idę w kierunku end capów i zakupu jakiejś lepszej piasty np dt 370.
  2. Witam. Mam taki rower i taką korbę jak w LINKU. Chciałbym zakupić nowe zębatki 40x30x22 w związku z tym, że na tych już nie da się jeździć. Proszę o pomoc w wyborze sensownych zamienników (shimano najlepiej). Nie orientuję się, jak dobierać zębatki pod względem śrub mocujących czy innych parametrów. Kellysowskie zębatki już testowałem i są mało wytrzymałe... Z góry dzięki za pomoc.
  3. A jakiś filmik instruktarzowy podrzucisz np na YT z poprawnie wprowadzonym suportem? Nigdy tego nie robiłem... I tak się teraz zastanawiam, czy na serwisie gdzie oddałem moj rower nie popełniają takiego błedu bo nie wierzę, że nowy Token strzeba jak karabin po miesiącu jazdy... Mam racje?
  4. Spojrzałem na centrum rowerowe ale chyba coś źle obczaiłem. Faktycznie korba deore 175mm ok 330zł, suport widziałem w PL na stronce za 75zł. Czy coś jeszcze muszę dokupić do tego? Czy to dalej jest wciskany suport i prasowanie konieczne?
  5. A z tym BB-MT800-pa nie ma problemu? Ile wytrzymuje średnio? Którą polecasz korbę Shimano, żeby działała poprawnie z łańcuchem i kasetą NX EAGLE 12s? Deore już wystarczy, czy SLX, XT? Deorka z tarczą ok 500zł, XT już 1000zł. Warto do rekreacji?
  6. Witam. Pacjent: Scott Spark 970 z 2020r. https://www.scott.pl/produkt/1044/6485/Rower-Spark-970/ Korbowód: SRAM SX Eagle DUB Boost, 32T Oś korbowodu: SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm Po dwóch latach wymieniony suport SRAM (ten powyżej) z powodu trzasków i hałasów na Token BB4129 https://sklep.token-polska.pl/suport-bb4129-p-302.html Tyle, że już po roku jest jeszcze gorzej niż na SRAMie, rypie jak z karabinu. Trzy razy wracałem na serwis i po kilku jazdach znowu to samo. Masakra. Zauważyłem, że strzelona podkładka kontrująca na zewnątrz po lewej stronie suportu ale serwisant jakoś skręcił i mówi, że to nie problem. Co polecacie zrobić? Na co wymienić? Reklamować TOKENA? Jakie są wasze historie z PRESSFITTEM??
  7. Dałem się przekonać do pozostania przy szybkozamykaczu. No to teraz wymiana piasty lub regeneracja obecnej... Regeneracja 109 zł plus serwis LINK. Sugerowaliście DT 350 ale jest zajedroga... Wyjdzie z 1000zł z End Capami i serwisem. Słyszałem dobre opinie o piastach Novatec. Czy ktoś pomoże dopasować piastę do rozmiaru z mojego Scotta. Mam Formula CL2241 / 5x141mm, koło 29, 32 szprychy, tarcza CL, kaseta NX czyli bębenek Shimano/SRAM ?? Jeżeli nie Novatec to co innego proponujecie do mojego sprzętu?
  8. Napisałem do Blackbird i czekam na odp. Kontaktowałem się dziś z serwisem Scotta w Krakowie, zadałem pytanie o konwersję na sztywną oś. Serwisant z dużą wiedzą odpowiedział wstępnie, że po zastanowieniu ma jakiś pomysł na to. Ale, zadzwonił do serwisu "wyżej" i odpowiedzieli mu, że w grę wchodzi tylko wymiana trójkąta tylnego na takiego, który ma już sztywną oś. Jestem zawiedziony...
  9. Co do haków na sztywną oś, to znalazłem cos takiego . LINK Nie wiem jednak czy będzie pasować.
  10. Witam. Jestem posiadaczem Scotta Sparka 970 z roku 2020 . Co jakiś czas dokonuje ulepszeń ze względu na jego ograniczenia sprzętowe. Wymieniono: przerzutka z SX na NX, manetka z SX na GX, hamulce z MT200 na SLX, suport z SRAMOWSKIEGO PF na Token Press Fit BB4129 DUB, pedały na SLX. Czas na upgrade bębenka bo już zaczyna pokazywać ślady zużycia. Jeżeli chodzi o piastę przednią jest tam boost i sztywna oś (Formula CL811 / 15x110mm). Z przodem jest, wiadomo, OK. Tył zaczyna mnie lekko mówiąc denerwować. Nie dość, że nie ma tam sztywnej osi tylko szybkozamykacz, to jeszcze jakość piasty Formula CL2241 / 5x141mm jest dyskusyjna. Ciągle coś strzela, kaseta faluje...Czas na ulepszenie. W związku z powyższym mam do was specjalistów kilka pytań: - Czy w tym modelu jest szansa na zmianę z szybkozamykacza na sztywną oś? Wiem, że sztywność będzie albo mało, albo wcale nie zauważalna ale uznałbym to i tak za upgrade do którego dążę. Jeżeli da się to dokonać to proszę o informację jak to zrobilibyście i czy jest to opłacalne. Wiem, że łączyłoby się to pewnie z wymianą piasty, przeplotem koła, zakupem haków i sztywnej osi. Nie wiem jedynie czy da się to zrobić w mojej ramie bazowego Sparka. - Jeżeli nie da się przemianować na sztywną oś, to co zrobić z piastą Formula CL2241 / 5x141mm. Jakie są zamienniki i co ewentualnie trzeba zrobić żeby inny rozstaw niż 5x141mm pasował. Jeżeli chodzi o piastę nową to ile wydać by stosunek jakość/cena działał w pełni. - Jeżeli odradzacie wymianę piasty to co zrobić? INACZEJ, CO BYŚCIE ZROBILI NA MOIM MIEJSCU...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...