Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Rozmiar XL. Da się sprzedać taka ramę w jakiś rozsądnych pieniądzach. Nowa, nie używana. Wiem, że kwestia ceny to tyle ile ktoś za nią będzie chciał zapłacić, więc to tylko takie gdybanie.. 800zł, to realna kwota?
  3. Bo fajnie się jechało, aż... to już w innym wątku.
  4. Cześć Ja z małym pytaniem do Autora - jakie adaptery zastosowałeś ? Zastanawiam się nad kupnem kółek CSC ale mam ramę pod standard QR 135mm i właśnie kwestia adapterów wydaje się problematyczna. Nie wiesz czy przypadkiem nie pasują od DT 350? Rzekomo CSC 272 to "klony" DT 350. Z góry dzięki za pomoc
  5. Kod BF50 = -50% na oksy Tripout'a: https://tripout-optics.pl/pl/ Nie chcę się wychylać za kogoś, ale ja wejdziecie na YT i zajrzycie pod najnowszy filmik Michała Topora o NS FUZZ, to jeszcze większy kod można znaleźć.
  6. @Chociemir nowa faktycznie jest na 50, ale przez ten garb na dolnej rurze odpada. Poprzedni model nie ma garbu ale jest ciasno z oponami.
  7. Ok, dzięki. Zamówiłem ale model Endo. Ogólnie ołksy tej marki polecił mi kiedyś kolega, no a z takim rabatem to chyba warto je kupić
  8. Ja swój post widzę tak (screenshoot) Wklejam poniżej link jeszcze raz
  9. @szamysz83, Force. Dobrze leżą i optycznie też git w porównaniu do styranych Kapvoe od majfrendów 😉 : https://tripout-optics.pl/pl/okulary-force/1880-1.html
  10. Nie wiem, którą Terrę masz na myśli, ale nowy model ma prześwit na opony 50 mm czyli jak w Cube. Edycja: zapomniałem, ze jest wersja Race.
  11. Jeżdżę "na pasku" od 6 lat i do roweru miejskiego (i podobnych) to najlepsze znane mi rozwiązanie. Przede wszystkim: 1. Bezobsługowy, brak potrzeby jakiegokolwiek smarowania, czyszczenia (sporadycznie jak byłby rower i napęd był w błocie to warto spłukać wodą;) ) 2. Bardzo wytrzymały napęd. 20000+ km dla paska to minimum (zależy jeszcze jaki rodzaj napędu CDN, czy CDX) 3. Permanentna czystość napędu, nie brudzi, nie ma nigdzie smaru itd. Pasek nie jest idealny i nie nadaje się do ścigania bo pochłania trochę więcej watów niż zwykły łańcuch ;), ale do DH wg mnie by się nadawał
  12. Dzisiaj
  13. Nie wiem jak mocno masz napięty pasek, ale z własnego i innych doświadczenia radziłbym dla roweru miejskiego słabiej go napiąć niż mocniej 😉. Sam w aplikacji Gatsa nastawiam napięcie na 35 - 40 Hz.
  14. @Wujcio wygląda na to, że to Ty lepiej potrafiłbyś doradzić😉, w czym rzecz: Znajomy prosił mnie o radę który rower miejski elektryk wybrać (Husqvarna w Centrum Rowerowe), a były 3 warianty: łańcuch z przerzutką, przekładnie Nexus z łańcuchem i Nexus na pasku. Zdecydowanie radziłem Nexus, ale czy pasek, czy łańcuch nie potrafię wskazać. Ty zmieniłeś z łańcucha na pasek, a więc ma to jakieś przewagi, napisz proszę co cię do tego skłoniło? W czym rzecz?
  15. Ja też już nie mam miejsca, dlatego zostaje piwnica Ja mam (licząc tylko 3 ostatnie) napęd 1x12 (10-51), z różnymi blatami - 32, 34, 36 (fabrycznie tak montowali) W najnowszym są karbonowe koła z oponami 2.35", i to co chciałem sprawdzić, czyli rama nietypowej budowy (górne rurki tylnego trójkąta nie stykają się z podsiodłówką). Wydaje mi się, że jest różnica na plus - porównując do karbonowych ram o typowej konstrukcji (mam takie 2). Zamiast ulepszać coś co już posiadam, wolę kupić coś nowego, lżejszego, z większym potencjałem (być może w niektórych aspektach tylko w teorii - mykmyka nie przewiduję, a do full'a chyba jeszcze nie dorosłem)...
  16. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  17. @smw44199, to nie złośliwość tylko @bob555lubi kropeczki, a nie lubi czytać 😁.
  18. Mali lokalni również. Nikt nie lubi jak mu plony zżera jakiś grzyb...
  19. Przedwczoraj zamówione, wczoraj dostarczone, dziś zamontowane. Przeróbka z łańcucha na pasek.
  20. @CoolBreezeOnea jaki to model tych Tripout'ów ? Taka tania prasa (bez problemu ogarnie pół roweru) i takie tanie siodło (wygląda nieźle, jutro testy na chomiku).
  21. Ja mam prawie dwa identyczne rowery - dwa HT w napędzie 2x11. Jeden od dawna modernizowany na alu ramie, drugiego złożyłem w te wakacje na chińskim karbonie, boostowych osiach... w sumie nie wiem, czemu zdecydowałem się na identyczną konfigurację - bo więcej części wspólnych w napędzie? bo lubię taki rower, który już znam? Bo jednak nie mam nic do zarzucenia tej konfiguracji napędu? I teraz mam dwa prawie identyczne i myślę o gravelu, ale żona grozi palcem, bo rzeczywiście w miejscu, gdzie trzymamy rowery już nic nie wejdzie. Ale gravel - jak w końcu będzie - musi być 2x11 oczywiście
  22. Rowery to również moja pasja, wystarczy spojrzeć w temat Dystans, ile czasu spędzam na dwóch kółkach, ale wystarcza mi jeden rower, plus drugi dojazdowy (stary Trek MTB z lat dziewięćdziesiątych na kole 26) do pracy na zimę, żeby nie degradować głównego MTB w zimowej solance. Posiadanie kilku rowerów o podobnej charakterystyce jest zupełnie nieekonomiczne że tak powiem🤪 Dlatego jestem ciekaw jak to ludzie motywują.
  23. U nas negocjowanie cen na Scotta jest trudne. Taka polityka firmy. Dlatego ja będę polował w Niemczech. Zobaczymy czy taka cena się utrzyma jak wejdą realnie na magazyn w bikediscount. A może jak pojawi się większa dostępność to po prezentacji oferty z netu i alternatywie spuszczają z ceny albo wychodzę i klikam w domu cena się zmieni.
  24. No ale gdzie jest ten wątek, chyba go nie zamieściłeś?
  25. Bo prawie tapeta Windows XP ( gdzieś na Słowacji)
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...