Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Inne kąty, kształty, gięcia... Wszystkie baranki też takie same, a nikt nie mówi o podróbach Ofert do wyboru do koloru, łącznie z różnym gięciem flary i długościami pod typowy chwyt na klamkach jak w szosach od 400, itd., a ceny jak za zwykłe kiery. W sumie najtańsza opcja jak ktoś chce zostawić klamki MTB
  3. Z tą mocną nogą, jeśli masz na myśli to samo co ja, to możliwe, dość długo grałem w piłkę, a genetycznie mamy taką budowę ciała (z bratem), że łydki i uda mamy umięśnione i z doborem odpowiednich jeansów nie jest lekko. Brat ma gravela, akurat do trasy velo Dunajec czy podróży doliną Baryczy może bardziej odpowiedniego niz mój MTB, z tym że takie dłuższe wypady średnio raz/dwa w roku mi się zdarzają, a tak ogólnie to częściej zdarza mi się penetrować lasy czy jakieś polne drogi. A druga sprawa, mam koła Giant CR70 29 cali, które planuję wymienić. Możecie jakieś polecić czy zakładać nowy temat?
  4. Wrzuć tam korbę trekingową 48/38/28 i po temacie.
  5. Może https://allegro.pl/oferta/lampka-tylna-knog-blinder-mini-square-30-lm-usb-16539871948 Przy niskim poziomie naładowania sygnalizuje diodą.
  6. Witam, mam pytanie chciałbym zmienić w rowerze Kross Hexagon x9 2015r. z napędu(tył 11-32 przód 42/34/24) na 1x12 oraz korbę w standardzie hollowtech II z starego "kwadratu" I pytanie jest następujące czy ten rower obsłuży ww. specyfikacje i co polecicie (koła 26)
  7. Ilość biegów nie ma żadnego znaczenia. Ważne są przełożenia o co zapytał już @marvelo, ale nie udzieliłeś pełnej odpowiedzi... Wynika z tego, że on jeździ na odpowiednim rowerze do dróg, którymi się poruszacie, a Ty nie. Tzn. większość pewnie by to spokojnie ogarnęła, ale Ty albo masz baaaardzo mocną nogę albo bardzo niską kadencję albo chodzi o to słynne "dokręcanie z górki" przy 60 km/h 😂.
  8. Dzisiaj
  9. Talon 29er 2 GE XL Black,z roku 2015, jeśli się nie mylę. 11-34 zęby
  10. Która to wersja Talona, bo tam dawali różne korby i kasety? Ile zębów na blacie i czy na kasecie masz najmniejszą zębatkę 11-kę czy 12-kę?
  11. Cześć. Czy ktoś mógłby mi dać jakieś info onośnie zakupu kół na Ali? Rozumiem, że do ceny podanej na ali dodaję vat i clo? Sugerują tam, żeby wybierać opcję seller shipping method i wtedy oni płacą vat. Tak to działa? Lepiej się opłaca wziąć darmową przesyłkę i wszystkie te połaty zapłacić przy odbierze czy lepiej tą metoda powyżej? Przykładow ile będą mnie kosztowały finalnie takie koła? Koła z Ali
  12. Te gumowe osłony są niebezpieczne, bo jak coś się pod nie dostanie, to porysuje goleń. Żeby miały sens, musiałby być szczelnie połączone z dolnymi goleniami i koroną.
  13. Chodzi mi raczej o to, że na trasach, najczęściej o podłożu asfaltowym, gdzie droga jest z mniejszym lub większym nachyleniem i jadę z górki, pedałuje na maxa, czasami lubię jak mi "płoną uda", mam wrażenie że mogę dać z siebie więcej, ale przez brak kolejnego przełożenia , ciężko mi "docisnąć". Nie wiem czy zrozumiałe to opisuje, ale jestem amatorem, więc możliwe że, jak piszesz, winą nie jest brak dodatkowego biegu a coś innego. Dzięki za odp Zauważyłem, że ogólnie od jakiegoś czasu coraz mniej widuję rowerów na trasie z zestawem biegów, podobnych do moich - 3x9. Miałem okazję przejechać się rowerem, który miał chyba 2x11, co prawda nie była tak długa podróż, ale wydaje mi się że jechało mi się jakby lepiej, chociaż to było może mylne odczucie. Dlatego wolę się zapytać/poradzić, tych których na rowerach znają się dużo bardziej niż ja
  14. No oczywiście, znowu słynne "opiłki w pakiecie" do amortyzatora za kilka/naście stów😡 😂😂😂. Ale dobrze @Rafal_00 że się zastanawiasz nad "higieną pracy" nowego amorka, a warto👍. Tylko musisz zdecydować, czy chcesz aby rower wyglądał jak wszystkie, bo akurat taka moda😄, aby amortyzator brudził się jak wszystkie😡, i chcesz jak wszyscy latać od serwisu do serwisu😉, a może inaczej, tak chłodnym okiem, racjonalnie: Moje amortyzatory też są "modne", ale tą modą sprzed 25 lat😉, a może wtedy nie była to moda🤔 tylko naturalne, oczywiste konstrukcje inżynierów z Holandii, krainy rowerów??👌😄. https://www.forumrowerowe.org/topic/270735-amortyzator-serwis-zerowy-amortyzatora-robić-czy-nie-robić/#findComment-2507624
  15. Przy zjazdach pomyśl nad aerodynamiką - da ci więcej niż "dokręcanie".
  16. @Mandoleran dużo słyszałem o FlareRt ale ta cena.... tak 50-70-100 to mój maks.
  17. Witam serdecznie, to mój pierwszy wpis na forum, także mam nadzieję, że miejsce, jak i treść będą zgodne z prawem i obowiązującymi na forum zasadami Mam na imię Damian, na rowerze od kilku lat, ale bez szaleństw. Co do osiągnięć to mam za sobą trasy jak velo Dunajec i podróż doliną Baryczy, a w marzeniach mi.in. alpe adria. Jeżdżę rowerem Giant talon 29er 3x9 biegów. Najczęściej towarzyszy mi brat, który dosiada gravela. Jeśli chodzi o moją maszynę to jeździ mi się nią bardzo dobrze, ogólnie nie narzekam. Dla uzupełnienia dodam, że moja waga waha się w okolicach 100kg. Jako, w sumie amator sprzętu rowerowego, chciałbym się was doradzić, co będzie dla mnie bardziej opłacalne. Czasami, najczęściej przy zjazdach, mam wrażenie jakbym brakowało mi jeszcze jednego biegu, tzn nie wyciskam z siebie wszystkiego, mam nadzieję że rozumiecie o co mi chodzi. Myślałem nad tym, żeby kupić i zmienić (samemu lub w serwisie) części odpowiedzialne za ilość biegów w rowerze (przerzutki, kasety, napęd korbowy itp). I moje pytanie do was czy jest to opłacane czy lepiej wyjdzie mi kupić nowy rower? Dodam, że nie chcę zmieniać przeznaczenia roweru, tzn chce zostać przy MTB. Przy okazji chce wymienić koła, te które mam, są ze mną od początku, czyli od 16 czerwca 2015r i są już trochę zniekształcone. Możecie jakieś polecić? Z góry dzięki i pozdrawiam!
  18. @Greg1 i takie ocieplacze wytrzymują inne platformy niż gładkie miejskie?
  19. @gkc Flare Rt https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/części-rowerowe/akcesoria-do-rowerów/lampki-rowerowe/tylne-światła-rowerowe/tylna-lampka-rowerowa-bontrager-flare-rt/p/23999/
  20. A co polecacie na tył, może być ładowane USB ale chodzi aby lampka miała tzw. rezerwę? Chodzi aby przy słabnącej baterii nie wyłączała się nagle do zera, tylko aby zmniejszała jasność i jeszcze z te 30-45minut działała. Taką funkcję ma wiele lampek przednich, jednak w żadnej tylnej jeszcze takiej nie znalazłem. Ktoś ma coś tak sprawdzonego? Większość takich zwykłych na baterie świeci z czasem coraz słabiej ale mam kilka ładowanych USB i każda o tak się wyłącza i tyle, a fajnie jakby jeszcze, nawet na małej jasności, dało się wrócić. Ktoś coś poleci?
  21. Na stopy/buty możesz np. kupić ocieplacze Radvik Footer - kosztują 99 zł i są spoko. Kross Winter Cover są jeszcze tańsze. Chyba nie warto kupiwać chińczyka niewiadomej jakości. Ale żadne ocieplacze na buty nie dają 100% ciepła bo ciepło ucieka od dołu, od podeszwy i dlatego zeszłej zimy kupiłem buty zimowe. Na kolana jest wiele ocieplaczy, np. Accent Thermal czy CRAFT Knee Warmer za około 60-70 zł. Ja nie lubię czapek z windstopetem bo się w nich gotuję. Mam jedną od Endury ale używam jej tylko podczas wyjątkowo zimnych wiatrów (mieszkam nad morzem). Wolę takie cienkie z Decathlonu lub buffa pod kask, którego wywijam podwójnie jak czapkę. Teraz kupiłem sobie jeszcze taką zimową z Deca z daszkiem z merino w składzie ale jeszcze nie testowałem
  22. ad. 1. Nawet jeżeli są to momentalnie zniszczysz od pedałów i/lub chodzenia. ad. 2. Oczywiście - nakolanniki do wyboru do koloru, również z windstopperem. Ja mam w sumie 3 pary o różnej grubości. ad. 3. Ja używam kilkunastu sztuk opasek i buffów o różnych grubościach, których używam na głowę i szyję. Nawet latem zawsze jeżdżę w lekkiej opasce ze względu na spływający pot... Każdy ma inne odczucia ciepła i bardzo ciężko doradzać konkretne modele na dane temperatury. To tak według mnie 🙂.
  23. Wymiana amorka wyniesie mnie z czasem mniej niż wymiana kół, no i ten Kellys najwięcej waży. Dlatego wygrał mondraker najbardziej kompletny ,amorek lepszy niż w 2 pozostałych, obręcze 25mm(kellys i sensa po 21mm),wygląd ramy najbardziej mi się podoba, superior też fajny ale amorek najsłabszy i kolory słąbe jakiś czerwony i brzydki zielony. Dlatego jak wszystkie są w podobnej cenie ten wydał mi się najbardziej kompletny z nich wszystkich
  24. Wygoda zależy od ramy, widła, kiery, siodła sztycy, laczków ciśnienia w tych laczkach. Rama mo0oże byś alus pod warunem, że reszta wymienionego jest ok. jeżeli jesteś lekki piowiedzmy w okolicach 75 kg to w takich 700x23c możesz mieć 5 bar i nie dobijesz Jak jesteś obcykane w te kloce( MTB) to na szosie z tak wąskim laciem pociśniesz po premiumach szutrach
  25. Niby fajnie, ale szczerze? Szczerze. Ni wuja nie wiem, czy fajnie.
  26. Technika z MTB zawsze się przydaje - zwłaszcza podnoszenie przedniego koła. Sztywny widelec będzie mniej ci wybaczał bo będzie "sztywno" - więc musisz bardziej uważać i nie jeździć na "ślepo". Na początku będzie niewygodnie i szybko - do jednego i drugiego się przyzwyczaisz.
  27. Wczoraj
  28. @lucixx Jak już sobie upatrzyłeś tego topowego Ghosta Lectora, to do 19.10 masz jeszcze czas na rozpatrzenie podobnej propozycji ( choć raczej geometrycznie nawet lepszej, bo nie z tak dziwacznie długą efektywną górną rurą ) Rose PDQ, z kodem w koszyku BIKESALE20 masz -20% od ceny. Tak na szybko opis ( ceny z wysyłką przeliczane przez internetowykantor - o ile gdzieś cyferek nie pomieszałem ) PDQ4 - totalny wypas ( nie dyskutuje czy to potrzebne ) wszystko XX SL, nawet pad w wersji ultimate, heble i SID też ultimate, koła 1300g, droper AXS, około 9,5 kg - niecałe ~14k zł PDQ3 - tak samo wypas, tylko na Foxe i linkowych XTR, bez droppera, około 8,9 kg - niecałe 12 300 zł PDQ2 - osobiście dla mnie top cena/jakość, karbon z bateryjkami GXa, dropperem, podstawowym ale jednak SIDem, wagą 10,5 kg za .... niecałe 8,5k zł.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...