Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Garmin byłby genialnym szpejem ale........jego największym grzechem jest łapanie miliona srok za jeden ogon. Przy takiej " powalonej" ofercie - sto tysięcy zegarków , monitorowanie koni, psów , biegaczy ,ultrasów , etc , wiadomo ,że ktoś w pewnym momencie przestanie wyrabiać za fanaberiami marketingowców włażących do pupy komu tylko się da. Dla przykładu tam gdzie obowiązują " procedury i normy" seria lotnicza i wodna Garmina jest dopracowana do perfekcji. Reszta jest uwięziona w alternatywnej rzeczywistości wiecznej pętli beta testów. Nie mniej tego nie oszukujmy się Garminy od strony sprzętowej nie mają absolutnie żadnej konkurencji na obecny czas. Od strony programowej też narzucają standardy za którymi leci reszta świata. Oczywiście gdyby to bardziej dopieścili 😉....
  3. 3 lata temu końcówka była praktycznie taka sama, z mocniejszym podjazdem przez Czarną Górę i gorszą nawierzchnią na Brzegach Na MPP nie jest nowością deszcz przez 400 km, czy upał, który wykańcza nieprzygotowane osoby. Druga sprawa sprzęt. U wielu kasety kończą się na 30T przy Ultegrach 53/36, co finalnie kończy się wypychem naście górek, często całych w butach szosowych I stąd się bierze ta cała trudność. Wisła 1200 w tych samych warunkach pogodowych jest zdecydowanie trudniejsza
  4. Moim zdaniem wrzucisz 34t i tragedii ze sznurkiem nie będzie, no chyba że faktycznie skróciłeś go tak, że wózek tyłrzutki się prostuje na patelni. Ja zawsze zostawiam sobie „ścinki” po łańcuchach w razie potrzeby… A gdy ja miałem moszną ubić skórzane siodło to nieco oszukiwałem oliwiąc je obficie oraz luzując śrubę kompresyjną - fajny hamak się zrobił, pewnie dekadę żywota straciło ale jajca zadowolone.
  5. Dzisiaj
  6. U mnie przy jeździe po mieście sprawdza się Zestaw lampek Trek Ion 100 i Flare R City. Cena regularna przekracza budżet, ale w promocji da się je znaleźć do zakładanych 200 zł, np. tu (za 199 zł): https://finisher.pl/oswietlenie-bontrager-ion-100-i-flare-r-city-zestaw/
  7. Bliitz - 20079 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 18199 km (mtb, szosa + trenażer) [12741 km outdoor] bashey_pl - 10285 km (cross 3.3kkm, gravel 4.8kkm trenażer 2.1kkm) michalr - 8230km (terenówka, mieszczuch) provayder - 7990km (szosa, MTB) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) przecietny - 7100 km (mtb,grv) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) dfq - 5701 km (MTB, gravel, trenażer) smw44199 - 5219km (cross) Jacekddd - 5051 km (velomobil - rower poziomy) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 4536 km Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) Cross90 - 4114 km (Szosa, MTB, Cross, Trenażer) wojtbike - 4059 km (cross) spidelli - 3532 km (szosa: 1436 gravel: 2064, MTB: 32, trenażer: 1518 - nie liczę do dystansu) Lextalionis - 3297 km (gravel) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) D!ckSteele 2779 szosa, 2364 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) Sansei6 - 2525 km (MTB) JWO - 2517 km (MTB) Revolta - 2502 km ( MTB) CoolBreezeOne - 2419 km (MTB) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  8. @pecio z tym synchro po WiFi... U mnie już jakiś czas temu był problem i wyłączyłem. Wtedy myślałem, że winna leży po stronie tego, że: - podjeżdżam pod budynek, - kończę aktywność, - leci synchro a ja w tym czasie wchodzę do siebie do mieszkania i łapię wi-fi. No i ta zmiana w łączności skutkowała tym, że aktywność już nigdy nie wskakiwała do connecta. Musiałem używać kabla i robić synchro przez Garmin Express. Wyłączenie wi-fi rozwiązało problem.
  9. No ja jeszcze z tyłu w jednym rowerze mam na AAA Reszta pod dynamo, gdzie w mieszczuchu faktycznie, a w reszcie zasilane z 2x18650 w szeregu. Jak znajdę jakąś sensowną, z solidnym mocowaniem, to może full też dostanie tylną pod dynamo. Tą co znalazłem do grawelowego (b&m secula) nie wydaje się odpowiednio wytrzymała na konkretniejsze zabawy w terenie.
  10. Bliitz - 20079 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 18199 km (mtb, szosa + trenażer) [12741 km outdoor] bashey_pl - 10285 km (cross 3.3kkm, gravel 4.8kkm trenażer 2.1kkm) provayder - 7990km (szosa, MTB) michalr - 7524km (terenówka, mieszczuch) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) przecietny - 7100 km (mtb,grv) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) dfq - 5701 km (MTB, gravel, trenażer) smw44199 - 5219km (cross) Jacekddd - 5051 km (velomobil - rower poziomy) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 4536 km Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) Cross90 - 4114 km (Szosa, MTB, Cross, Trenażer) wojtbike - 4059 km (cross) spidelli - 3532 km (szosa: 1436 gravel: 2064, MTB: 32, trenażer: 1518 - nie liczę do dystansu) Lextalionis - 3297 km (gravel) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) D!ckSteele 2779 szosa, 2364 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) Sansei6 - 2525 km (MTB) JWO - 2517 km (MTB) Revolta - 2502 km ( MTB) CoolBreezeOne - 2419 km (MTB) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  11. Za co kocham 🤮 Garmina ........ przez ponad dwa lata wszystko z łącznością pięknie działało . Obecnie kilka razy trzeba wymuszać synchronizację po BT . W trybie WiFi nic nie działa . Po ostatniej "modernizacji" oprogramowania włos "postawił " się z przerażenia - wpadł w niekończącą się pętlę aktualizacyjną . Czy u "schyłku bytności rynkowej" danego modelu można coś skutecznie naprawić .......... TAK !!!!! Orły z Garmina to potrafią .
  12. Designu nie oceniam, bo to indywidualna sprawa, ale funkcjonalność w tej cenie chyba nie do pobicia. Chyba nikt już nie używa lampek zasilanych akumulatorami AA, czy AAA, bo są wyjątkowo niewydajne w porównaniu do litowych. Naturalnie każdy wybiera co chce i za ile chce👍
  13. Bo black sheep of family:
  14. W poprzednich też był tft, tylko miały warstwę refleksyjną, co przez większość czasu zapewniało odpowiednią widoczność. W pełnym słońcu (z wyłączeniem od pleców) faktycznie jest kiepsko z widocznością mapy, podświetlenie tez mogłoby być mocniejsze w takiej sytuacji. Tyle, że można było ustawić wyłączenie po np. 30s lub na chwilę zdjąć i popatrzeć ze słońcem i nie żarło cały czas baterii. W nowych przypuszczam, że nic nie widać po zgaszeniu.
  15. Powitoł Fujowo. Postaram się ten kapsel zdjąć i naciapać do środka czego się da, bo koszmarnie to się drze podczas jazdy. Kolejna zapytka: tam będzie standardowy gwint 9/16 czy jakiś nasz wynalazek? Cuś a'la klasycznego na aliexpress już wypatrzyłem. Z innej beczki - Longus już chyba w fazie prawie prawie. Prawie, bo 32 na przodzie ciut mało, ze dwa zęby więcej by się przydało. A łańcuch już skrócony i dpa ;( Druga sprawa - skórkowe Walgun RR175 z alika - twarde jak decha, ale po 1,5h miejskiego jeżdżenia tyłek wytrzymał. Mam nadzieję jednak, że jakoś się zmodyfikuje pod moją dpę
  16. Zainspirowany podpowiedzią @luker7 zamówiłem kółeczka do przerzutki. Doszły szybko i w sobotę była wymiana a w niedzielę testy. Okazuje się, że do wymiany kołeczek warto ubrać okulary, przy poprzednim serwisie kółeczka założyłem odwrotnie (napisami do przodu), Tym razem w okularach założyłem nowe kółeczka i w niedzielę zrobiłem 125 km BEZ ŻADNYCH problemów. Napęd działa idealnie. 🤣🤨😳
  17. Dokładnie, zmywacz do silikonu. Raz kolega do mnie przyjechał z dwutygodniowym stansem na ramie i próbowaliśmy ipa, benzyna... dopiero rozpuszczalnik do silikonów to ściągnął.
  18. Generalnie tak jak napisałem, mogę mieć lekko zaburzone odczucia z jazdy tym trekiem bo u siebie używam dampera sprężynowego, który jest wyjątkowo czuły, natomiast jak za tę cenę ten trek jest po porstu kiepsko poskładany, w sensie głównie ceną opiera się o napęd AXS a nie o zawieszenie w topowej wersji, dla jak sam wspomniałeś amatorskiej jazdy ten napędu zupełnie nie ma znaczenia, a trzeba również pamiętać, że rozwalenie przerzutki co nie jest tak trudną sprawą wiąże się z dużym kosztem, nie wiem czy to standard ale na tym treku, na którym jeździłem był zwykły GX nie T Type(którego o wiele ciężej uszkodzić). Dodatkowy minus pod kątem zjazdów to fabrycznie krótka sztyca, może nie każdemu to by przeszkadzało ale po jeździe na one up 240 mm ta montowana w treku jest zdecydowanie za krótka, ale to tak jak wspominam subiektywne odczucie po używaniu 240.
  19. Cześć Poszukuję widelca do małej szosy pod koło 24" (540x25) i szczękowy hamulec szosowy. Rura sterowa 1i1/8 ". Stery FSA No 9M/CUP . A-head. Oś QR na szybko zamykacz Może widział ktoś coś takiego np na Alli ?
  20. Szukam serwisowego stojaka do roweru elektrycznego Barton waga około 25 kg. Mam na uwadze Park Tool PCS-10.3 nie jestem jednak pewien czy się będzie nadawał.
  21. Bo rowerowe zakończenie lata...
  22. Wczoraj
  23. Servuss, Widzę, że większość gratów już masz ale w razie czego lub dla potomnych zostawię sznurki z jakich ostatnio korzystałem: https://www.olx.pl/d/oferta/kolo-rowerowe-29-tyl-CID767-ID17odXL.html?reason=observed_ad - ok, nie ma 25mm wewnątrz ale za tą cenę warto mieć zapas https://www.olx.pl/d/oferta/nowa-korba-truvativ-stylo-6k-170mm-sram-boost-11s-12s-bez-zebatki-CID767-ID12tUiq.html?reason=observed_ad - można znaleźć nowy suport za 50zł, szczerbatkę od majfrendów za drugie tyle i komplecik ląduje za 150zł.
  24. Yyyy. Lej mleko do opon, a nie na ramę?;)
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...