Nemrod82 Napisano Sobota o 09:39 Napisano Sobota o 09:39 Nowa elektroniczna grupa napędowa do MTB i graveli - ROTOR Uno https://share.google/ApllVRR0qxRrMtnw6 Czyli Wheeltop po zakupie Rotora zaczyna sprzedawać swój sprzęt ubrany w nowe piórka. Jak się zresztą wszyscy spodziewali. 1 Cytuj
Dokumosa Napisano Sobota o 10:09 Napisano Sobota o 10:09 Szkoda tylko, że ceny butikowe więc nie będzie to żadną konkurencją dla masówki SRAM i Shimano. Cytuj
grzech1991 Napisano Sobota o 12:12 Napisano Sobota o 12:12 ja tam widzę same minusy, - drogo, tylna przerzutka koło 2000 zł. I to nawet nie chodzi o samą cenę, ale ona się przecież zużyje, po 2000-3000km pewnie. To 1 zł za km / cholernie drogo wg. mnie - ciężej - kolejna rzecz do ładowania - na tyle ile oglądałem wheeltop ma opinie słabej przerzutki Tymczasem m5100 + kółka alu 90-100 zł. 30g więcej względem XT. Cytuj
Nemrod82 Napisano Sobota o 13:01 Autor Napisano Sobota o 13:01 Jak przerzutka miałaby się zużyć po 2-3k km ? 🙈 Gdyby tak było tu musiałbym kupować 4-6 przerzutek na sezon 😂. Kółka aluminiowe do przerzutki ? Żadnych korzyści tylko generują większy hałas. 2 Cytuj
Dokumosa Napisano Sobota o 14:50 Napisano Sobota o 14:50 @grzech1991 m5100 + kółka alu to faktycznie GRZECH 1 Cytuj
grzech1991 Napisano Sobota o 15:09 Napisano Sobota o 15:09 2 godziny temu, Nemrod82 napisał: Kółka aluminiowe do przerzutki ? Żadnych korzyści tylko generują większy hałas. aluminium jest trwasze od plastiku + łożyska maszynowe 2 godziny temu, Nemrod82 napisał: Jak przerzutka miałaby się zużyć po 2-3k km ? 🙈 u mnie ma luzy Cytuj
Dokumosa Napisano Sobota o 15:13 Napisano Sobota o 15:13 (edytowane) Pozory mylą. Alu kółka mają przeżywalność około 4-5x mniejszą niż oryginalne nylonowe. Łożyska maszynowe masz np. w kółkach od RD-M8100 kosztujących ~40zł. Sprawdzałem w praktyce kilka razy, w różnych latach, rowerach, przerzutkach i na różnych organizmach. Kółka alu w przerzutce to zło. Przerzutka M5100 to bardzo przyzwoita przerzutka 10-12s - warunek konieczny - smarować główny pivot raz na sezon. Mam takie dwie, które mają ponad 10kkm i nadal jeżdżą na oryginalnych kółkach nylonowych na łożyskach ślizgowych. Edytowane Sobota o 15:15 przez Dokumosa Cytuj
Nemrod82 Napisano Sobota o 16:16 Autor Napisano Sobota o 16:16 Ceny europejskie 😅. Widać na czymś muszą sobie odbić kasę zainwestowaną w Rotora. Na ali wypuścili kilka dni temu podróbkę srama za mniej niż tysiak: https://a.aliexpress.com/_EJlyBVU Cytuj
KSikorski Napisano Sobota o 18:00 Napisano Sobota o 18:00 (edytowane) Z wheeltopem jest największa wtopa, że bez łączności z internetem aplikacja producenta nie połączy się z przerzutką. Zatem w razie jakiejkolwiek sytuacji wymagającej podregulowania lub resetu w terenie górskim zostaje się z ręką w nocniku. Niby są jakieś aplikacje napisane samodzielnie przez użytkowników, ale to pół partyzanckie rozwiązanie. Ciekawe czy pod marką rotor jest ten sam kłopot. Edytowane Sobota o 18:00 przez KSikorski Cytuj
wr81 Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu (edytowane) Tutaj korporacje mają większe pole do popisu, i jestem w stanie sobie wyobrazić że "zaawansowane funkcje usprawniające pracę napędu" byłyby na przykład dostępne w formie abonamentu Płacisz 100$ rocznie - zmieniasz przełożenia o połowę szybciej niż bez tego "opcjonalnego pakietu" Oczywiście "opcjonalny pakiet" byłby aktywny w ramach promocji przez pierwsze 3 miesiące od zakupu nowej przerzutki... po czym... na razie updaty są za darmo, ale... od 7:34 Edytowane 2 godziny temu przez wr81 Cytuj
Dokumosa Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Wszędzie gdzie wpuszczamy (nikomu nie potrzebną) elektronikę istnieje takie ryzyko, że prędzej czy później np. zmiana przełożeń stanie się usługą wymagającą subskrypcji 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.