Skocz do zawartości
patryk2115

[amortyzator] marzocchi problem z stuckdown i uszczelka

Rekomendowane odpowiedzi

patryk2115

Jestem tutaj nowy więc witam wszystkich!

Mam problem z moim Marzocchi ata tst2, najprawdopodobniej komory powietrzne w lewej ladze się zassały i zrobił się tzw. stuckdown. amortyzator z 170mm po paru ugięciach ma 50mm a następnie 0mm. Przyczyną może być to, że uszczelka miedzy komorami jest poszarpana (nie wiem dokładnie nie rozbierałem jeszcze amora) i przepuszcza powietrze. Dzwoniłem do paru serwisów i mówią że to na 99% uszczelka jest do wymiany. W jednym serwisie powiedziano mi, że marzocchi nie produkuje do tych amortyzatorów już uszczelek od pół roku. Na internecie są głównie uszczelki kurzowe i olejowe. Więc kieruje do was pytanie czy moją uszczelkę miedzy komorami mogę zastąpić uszczelka olejową? Wpisywałem frazę w wyszukiwarce "uszczelka między komorami Marzo (..)" lecz bezskutecznie, pojawiają się tylko uszczelki olejowe i kurzowe. Może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem, proszę o jakąkolwiek pomoc co z tym "fantem" mogę zrobić.

Cytat

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mrmorty

Od początku - który to dokładnie model, rocznik. Druga rzecz - wchodzisz na stronki marcoków dział support, znajdujesz swój model i rocznik(pamiętaj że cyfra na goleni nie zawsze odzwierciedla rocznik - jeśli masz 05 to znaczy że jest to najprawdopodobniej model na 2006 tylko że golenie wyprodukowane w 2005). 
Wybierasz rok, serię, produkt i na końcu model. Dalej parts i masz całą listę części zamiennych wraz z numerami seryjnymi oraz ew podane numery seryjne części zastępczych. Jak masz kod to piszesz do Gregorio czy mają ot i cała zabawa.
 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
patryk2115

Bardzo dziękuje za odpowiedź! Jestem w tym nowy. Za chwilkę pójdę odczytać te cyferki z goleni. Jak myślisz to jest stuckdown czy spróbować jeszcze pompować go?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
piter614

Jeżeli zaczął ci się zapadać obecnie czyli przy spadku temperatury to trzeba zrobić mu serwis ,uszczelnienia na zimnie twardnieją i właśnie może być taki objaw jak u ciebie

Wtedy zalecana jest wymiana uszczelnień

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • FilipHt
      Przez FilipHt
      Witam. 
      Szukam amortyzatora do ramy dartmoor hornet 2019 ,będę go używał na trasach chopkach a czasami to stuntu wymagania to :
      -skok w okolicach górnej granicy jaką podaje producent Horneta
      -to nie ma być kotwica
      -może być używany
      -możliwość przeprowadzenia serwisu samemu w domu
      (Mam 60kg wagi )
      Mile widziane linki do ofert 
      Jeśli jest coś wartego uwagi to mogę dołożyć tak z 300zł
    • Januszek09
      Przez Januszek09
      mam pytanie czy w rowerze btwin rockrider 540s zmieściłby się amortyzator dwupółkowy np.marzocchi bomber junior T?
      rower: https://www.decathlon.pl/rower-mtb-rockrider-540s-275-id_8379042.html
      Proszę o odpowiedź!
    • Rekonij
      Przez Rekonij
      Witam
      Wie ktoś czy możliwe by było włożenie tłumika z dj3 do dj1. Nie wiem czy lagi dolne są w nich takie same i czy jest w ogóle możliwe żeby zamienić tłumik powietrzny na olejowy. Dodam jeszce że obydwa tlumiki byly by z tego samego roku czyli 2008. Z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi
    • peterson2233
      Przez peterson2233
      Witam, jestem nowy na forum. Otóż mam pytanie odnośnie hamulca, dostane gdzieś taką uszczelke, cieknie mi z niej a nigdzie nie moge jej odnaleźć z góry dzięki :)

    • Abdullah
      Przez Abdullah
      Szukam widelca pod koło 26, może być też 27,5  wymagana sztywna oś 15 lub 20 i skok powyżej 130 milimetrów.
      Rura sterowa tapered lub 1 1\8, mile widziane golenie grubsze niż 32.
×