Skocz do zawartości

piter614

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    641
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana piter614 w dniu 9 Listopada 2017

Użytkownicy przyznają piter614 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Poland

Ostatnie wizyty

1 970 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika piter614

Pro

Pro (9/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

415

Reputacja

  1. Z reguły ciężko jest tak stwierdzić w jakim stanie są łożyska chyba że wahacz ma luz na boki lu stawia bardzo duży opór . Nie raz klienci mówili no wiesza ja ruszałem sobie wahaczem i było spoko. Fakt wymiany wszystkich łożysk przychodzi później
  2. Miałem tak wywiercony otwór w niczym to nie przeszkadzało ,a jak ma pęknąć tak pęknie
  3. ja używam ściągacz do łożysk wewnętrznych wkładam w środek rozkręcam ręką i wyciągam
  4. Problem dotyczy przerzutki sram red axs , w aplikacji widać że bateria naładowana jest na 10% i przy próbie zmiany biegów przerzutka robi co chce -bateria była ładowana oraz zakładałem też nową -manetka ma baterie na 100% Czy można się w jakiś sposób dostać do silnika przerzutki ?
  5. Zwyczajnie wkręć śrubę na klej do gwintów i tyle , dokręć z odpowiednią siłą
  6. Pytanie brzmi czy rozbierałeś go całego wraz z komorą olejową ? Jeżeli tak to musiałeś pompować komorę ifp . Jeżeli natomiast nie rozbierałeś komory ifp i wyciągnąłeś pokrętło to ciśnienie które jest w ifp wypchnęło popychacz do góry i obecnie nie ma możliwości jego wciśnięcia . Jeżeli natomiast robiłeś pełen serwis włącznie z komorą olejową i ifp złożyłeś go w nie taki sposób jak trzeba , najpierw powinieneś złożyć pokrętło a następnie resztę
  7. Czemu nie ma sensu? Możesz to sprecyzować ? Jeździłem na dircie i ciągle łapałem kapcia po wlaniu mleka do dętek nie miałem już ani jednego kapcia. Dodam też że wiele osób którym naprawiam rowery wyprawowe mają mleko w dętkach i też nie mają problemu z kapciem
  8. Ale ten zestaw naprawczy do tego tłumika sprawdza się w 100% i blokada potem działa tak jak należy
  9. Wystarczy go rozebrać i wymienić uszczelnienia typu oring , trzeba do tego podejść spokojnie
  10. Jak blokady skoku nie masz to dałeś zbyt mała ilość oleju, i tłumik się nie blokuje
  11. Po tym co piszcie że oni oczy robią na serwis zerowy to jakiś śmiech i uciekaj od nich jak najdalej . Nowe amortyzatory czy to fox czy rockshox zwyczajnie nie ma minimalnej ilości oleju nawet zalecanej przez producenta
  12. Nagraj filmik i wrzuć
  13. No i sądzę że tutaj nic więcej nie trzeba dodawać odnośnie sprzętu 😁
  14. W takiej temperaturze raczej szanse marne by tłumik pracował poprawnie ,to raczej logiczne że olej zgęstnieje i słabo będzie lub praktycznie nie będzie się przelewał . Samochód który stoi na mrozie przy -20 też na początku jedzie jak by nie miał amortyzacji po chwili gdy olej poprzelewa się i zagrzeje to robi się taki jak trzeba ale to masa oraz budowa tego sprzętu . Tutaj szkoda sprzętu wszystko się szybciej zużyje . Moim zdaniem przy takiej temperaturze raczej nie ma co narzekać że słabo pracuje .
  15. Opcja odbierania roweru od klienta ciekawa sprawa , jedyny minus że gorzej jak nie masz czasu i goni cię czas. A tu trzeba pojechać po rower na drugi koniec miasta .Więc jest to opcja do przemyślenia . Mój znajomy w Kielcach otwiera taką opcję ,jestem ciekam jak będzie mu się ona sprawdzała
×
×
  • Dodaj nową pozycję...