Skocz do zawartości

piter614

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    577
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana piter614 w dniu 9 Listopada 2017

Użytkownicy przyznają piter614 punkty reputacji!

Reputacja

398 Doskonała

O piter614

  • Tytuł
    Maniak

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Poland

Ostatnie wizyty

569 wyświetleń profilu
  1. Czyli tak czy inaczej trzeba serwis a teraz okres na serwis jest bardzo dobry
  2. Powietrze przedostało się z jednej komory do drugiej dlatego taki efekt Tak jak kolega wyżej napisał może trzeba zrobić serwis bo x-ring na shaft już nie trzyma ,chyba że jest to w miarę świeży amortyzator Ale możesz spuścić powietrze i spróbować go rozciągnąć , tam w ladze jest łezka dzięki której powietrze z komory pozytywnej przechodzi do negatywnej
  3. piter614

    [fox dhx 3.0] oringi jakie, skąd?

    Szczerze jak potrzebójesz same o-ringi to rozbierz damper i je pomierz wtedy możesz zamówić za smieszna kwotę
  4. Te uszczelnienia kurzowe używa Wichu Workshop można sprawdzic na ich stronie w cenniku Sądzę ze gdyby były jakieś lewe to by ich nie używali
  5. Nie no co ty Jak wlejesz syntetyk 5w30 to jaki to hydraulik? No fakt moje niedoczytanie przepraszam
  6. Można też użyć WD-40 niech swoje odczeka , jeżeli mimo prób autora nie chce się ruszyć to na bank się zapiekło
  7. Zależy czy ten amortyzator był nowy czy z drugiej ręki? Jak nowy to dobrze go i tak rozebrać często nowe rozbieram ilość oleju jest prawie zerowa Jak z drugiej Ręki to też warto rozebrać bo nie wiadomo kiedy ktoś robił serwis Po podsumowaniu to tak czy inaczej warto zrobić serwis 😁
  8. 1 To tak jak koledzy wyżej napisali , ja do czyszczenia lag w środku używam takiego teflonowego wałka mam dzięki temu pewność że np nie zarysuje ślizgu 2 ślizg smaruje olej jedynie co to smaruje się uszczelnienia gumowe , smaru używasz też do smarowania komory powietrznej 3 Jeżeli nie działa tłumi Rebaund , trzeba go rozebrać i zobaczyć co w środku się dzieje , możliwe jest że np olej uciekł dolnym uszczelnieniem , druga opcja bardziej drastyczna podkłdi shim na shaft uszkodziły się co powoduje że tłumik nie działa prawidłowo Dobrze jest zdjąć lagi wtedy będziesz wiedział czy
  9. Szczerzę używam 5w40 silnikowy i amortyzator śmiga tak jak trzeba Barwa oleju zmieniła się przez smar , masz ta sprężynę która jest smarowana smarem pewnie się wymieszało
  10. Lejek wkręcasz w klamkę po wcześniejszym wykręceniu śruby Strzykawkę z płynem i gumowym wężykiem nakładasz na śrubę do odpowietrzania w zacisku , kluczykiem 7(z tego co pamiętam) popuszczasz śrubę i już możesz przelewać płyn ze strzykawki do klamki
  11. piter614

    [damper] przetarcie

    Stary damper pewnie długo bez serwisu Serwis jakieś 140+zestaw uszczelnień
×
×
  • Dodaj nową pozycję...