Skocz do zawartości

[prędkościomierz] jaki wybrać do 100zł?

Dagas

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemanko. Nie znam się na tym dlatego postanowiłem zapytać "expertów" ;P 

Czy moglibyście mi polecić jak najlepszy prędkościomierz rowerowy do 80, no, niech będzie - 100zł.. im taniej tym lepiej.. ale oczywiście, nie za tanio, bez żadnego szajsu za 9zł z bazaru ;)

Ah, jeszcze jedno.. Chciałbym, żeby prędkościomierz był bezprzewodowy.

Raczej nie ma co tu się za bardzo rozpisywać.. Mam nadzieję, że mi pomożecie, byłbym bardzo wdzięczny. Z góry dziękuję, pozdro#dagas ;)

Napisano

Cześć,

W tej cenie sugerowałbym kupić jednak dobrego przewodowca. Dobry bezprzewodowy licznik z kodowaniem cyfrowym raczej będzie ciężki do dostania w takiej kasie. A w analogowe kodowanie bym się nie pchał. ogarnij dobrze kabel i zapomnisz o nim a dokładność i bezawaryjność będzie gwarantowana. 

Do 100 zł kupiłbym Sigmę 16.16, ew. starszy model 16.12

Napisano

Dzięki wielkie, a mógłbyś mi powiedzieć, za ile kupię dobry bezprzewodowy? Może po wypłacie mi zostanie trochę na bzdety to dołożę.. na razie Sigma zapisany ;)

Napisano

No ale po co? Błędy pomiarów, jakies zawieszenia, swirowanie przy niskich temperaturach. Z licznikami jest trochę jak z myszkami do kompa. Chcesz mieć cos pewnego i precyzyjnego - wez przewodowe.

Dodatkowo w bezprzewodowych licznikach musisz pilnować baterii w 2 miejscach.

Sigma ma super liczniki. Bezprzewodowe z kodowaniem cyfrowym oznaczają w nazwach modeli jako STS. Ceny w okolicy 200 zł. Wez kabel za stokwe i stowa ci zostanie na zabezpieczenie, albo oświetlenie ;p

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Napisano

Pytanie, jakich funkcji potrzebujesz. Jak ma wskazywać prędkość, dystans i czas, w zupełności wystarczy Ci Sigma BC 8.12 ATS lub BC 9.16 ATS. Tego kodowania analogowego tak strasznie bym się nie bał. Używam od kilku lat właśnie 8.12 i nawet w przy lampce czy w okolicach linii wysokiego napięcia nie ma problemów.

Napisano