Skocz do zawartości

Fenthin

Elita
  • Liczba zawartości

    8 493
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana Fenthin w dniu 6 Czerwca 2015

Użytkownicy przyznają Fenthin punkty reputacji!

Reputacja

860 Doskonała

1 obserwujący

O Fenthin

  • Tytuł
    Emeryt

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

6 187 wyświetleń profilu
  1. Zależy jeszcze jakie fotochromy. Miałem Alpiny S2-S3 i faktycznie, w nocy słabo. Mam też Salice S1-S3 i tych okularów nie zdejmuję niezależnie od natężenia światła.
  2. @ACTIVIA Długo zbierałem się do napisania tego, zdecydowanie zbyt długo. Dużo się jednak w moim życiu działo i temat trochę zaginął w całej masie innych spraw. Ale muszę w końcu pochwalić Pana Piotra, jak mu obiecałem... prawie rok temu. Oddałem do serwisu moje dwa Epicony. Przedni oraz tylny. Z przednim nie było problemu, Piotr zrobił serwis w moment. Z tylnym zaproponował, że wypadałoby wymienić jedną z uszczelek, ale nie ma ich u siebie i wiąże się to z wysyłką do producenta. Poszło. Tyle, że okazało się, że od producenta wrócił jakiś inny damper. Temat rozciągnął się trochę czasowo, ale Pi
  3. Nie znam żadnych sportowych okularów tego typu. Ale dlaczego nie po prostu fotochromy?
  4. @Lawstorant Faktycznie nawet nie pomyślałem. Ale zawsze można też zmienić tarcze na 180mm.
  5. Dlatego w przypadku PM-PM od razu wymienia się adaptery z przelotowych na takie z własnym gwintem i czterema otworami. Problem praktycznie znika.
  6. Jeśli dobrze kojarzę, odpowiedź znajdziesz pod hasłem Mavic Fore. Będziesz potrzebował takich wkręcanych "oczek" i wtedy standardowe szprychy pasują, plus nypel - ponownie, jeśli dobrze kojarzę - długości 16mm.
  7. Markhor ma mocowanie PM. Więc potrzebujesz adaptera PM/PM. Tylko nie to. Znaczy działać będzie, ale taki - z czterema otworami - jest dużo bezpieczniejszy dla gwintów w widelcu: https://allegro.pl/oferta/adapter-hamulca-przod-tyl-180-shimnao-tektro-pm-pm-7771783302
  8. Minął nieco ponad rok użytkowania. Temat owijki od Fabric zakończony przez kocie pazury oraz zęby. O samej owijce podtrzymuję wszystko co napisałem powyżej. Bardzo przyjemny produkt. Czas na przetestowanie czegoś innego i na 99% będzie to Supacaz.
  9. Oraz pomiędzy ramionami hamulca.
  10. Pedały SPD-SL = bloki SPD-SL. Pedały KEO = bloki KEO. Natomiast do wszystkich współczesnych butów szosowych możesz zamontować każde bloki mocowane trzema śrubami.
  11. @kamfan Ale tu mowa o platformach od CB, nie zatrzaskach.
  12. Fenthin

    [Giant] info o modelu

    Wszystko super, piszesz o tym, że tego modelu w tym kolorze nie byłeś w stanie znaleźć, ale jaki to w ogóle kolor? Nie mówiąc już o tym, że wrzucenie zdjęcia byłoby najprostszym sposobem na wstępne określenie choćby rocznika. W polskiej części internetu nie znajdziesz lepszego miejsca o starych rowerach niż http://forum.retromtb.pl
  13. Z Decathlonu czy nie, wszystko zależy od podeszwy. Takie ST 100 spokojnie dadzą radę w oboma rodzajami pedałów. Ale już np. XC 100 tylko z zatrzaskami, na platformach nie będziesz miał bezpiecznego podparcia.
  14. Wymiary gwintu nie mają nic wspólnego z kluczem. Ten może być dowolny. Jedynie w pedałach do rowerów BMX i stacjonarnych możesz spotkać inny gwint. Cała reszta świata korzysta z tego samego standardu.
  15. Przed pompowaniem przy użyciu wentyli presta należy odkręcić górną część i ją wcisnąć. Usłyszysz syk, odpuszczasz i zakładasz pompkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...