Skocz do zawartości

Michrow

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Łódź

Ostatnie wizyty

234 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Michrow

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Nic ciekawego tzn masz na myśli że ta Rigida to kiepski produkt ? Alexrims powinien wystarczeć na moje potrzeby, a Dartmoor czy DTSwiss tanie nie są. Mój stary poczciwy Giant tez ma swoje lata - choc na tyle w ogóle nie wygląda - ale przede wszystkim ma swoja wagę :/ ale to już osobny wątek. Jeśli na wiosne wymienię obręcz to tez juz nie zamierzam dokładać do tego roweru. Przeglądam filmiki ale łatwe to nie jest, ludzie jak zwykle objaśniają niedokładnie bo w filmikach brak podstawowej informacji : jak jest stan wyjsciowy naprężenia przed centrowaniem ? tzn czy podczas zaplatania przykręca się nyple srubokretem delikatnie czy juz z użyciem pewnej siły.............
  2. W przyszłym roku zamierzam tak zrobić jeśli centrowanie nic nie da. Obręcz to Rigida 2-komorowa. Patrząc na nyple jest wrażenie, że są niepodokręcane - w porównaniu do nypli z przedniej obręczy chociaz obie róznią się budową (przednia jest jednokomorowa). Obiektywnie patrząc i porównując pojedyncze nyple w tylnej obręczy to są dosyć nierównomiernie podokręcane co sugeruje brak wyrównania napięć między szprychami.
  3. Witam, Obręcz ma 4 lata, zaraz po zakupie była w serwisie celem wycentrowania ale serwisant nie przyłożył się. W ciągu minionych 2 - 3 lat pękło mi kilka dętek w tej obręczy - czy to może mieć związek biciem obręczy na boki. Bicie jest w jednym miejscu ale dosyć odczuwalne, niezależnie czy jeżdżę w oponach 1.5 czy 1.25 cala chociaz w 1.5 calowych bardziej się odczuwa - być może dlatego że mniejsze ciśnienie niż w oponie 1.25. Teraz od czerwca z nową dętką zrobiłem na raty około 100 km i pękła malutka dziurka na łączniku grubszej gumy przy wentylu. Czy powinienem dać do innego serwisu czy samemu spróbować wycentrować obręcz ? Robiłem różne rzeczy w rowerze (montaż/demontaż całości) ale centrowania jeszcze nie.
  4. Odpada. Testowałem kiedyś na ośkach piast i jest zbyt gęsty - zapieka się szczególnie jeśli ciut za dużo doda się.
  5. Jeszcze tylko pytanie o to czym smarujecie bębenek piasty przed założeniem kasety ? Oprócz tego smaru grafitowego mam stary gęsty smar towot i oliwę z oliwek. Co polecacie ?
  6. To łożysk nie będę smarować ale ośki od piast i gwinty korby na kwadrat chyba nie przegrzewają się powyżej 60 stopni C....... Dzięki za posty. PS Nie zamierzam szybko jeździć
  7. Rozumiem. Reasumując można użyć tego smaru w umiarkowanej ilości. Do łożysk sterowych też nada się ?
  8. Ale jak potem zdejmowałeś po jakimś czasie te nasmarowane części to nie było problemów z zapieczeniem lub z zaschnięciem smaru ? Ze zmyciem i wyczyszczeniem nie było problemów tak ?
  9. Witam, Mam smar grafitowy z Liroy Marlin, wg etykiety to smar odporny na wodę, wysokie temperatury i obciążenia. Mam przygotowany osprzęt do złożenia- części są umyte, odtłuszczone i wysuszone. Czy mogę użyć tego smaru do ośki w piastach i gwintu w korbie na kwadrat i ewentualnie do łożysk w rurze sterowej ? Wątpliwość wynika stąd, że znajomy sugerował mi, że smar z dodatkiem grafitu raczej jest używany do części których tarcie odbywa się na zewnątrz a nie w środku. Pozdrawiam.
  10. Witam, Zastanawiam sie nad zakupem opon Maxiss Detonator 26 x 1,25, ewentualnie Deli Tire 26 x 1,15 ( tańsze z ciekawym żłobieniem po bokach). Obręcz z wew. rozstawem 19 mm. Czy ktoś z Was ma aktualna opinię nt. Maxiss Detonator ? Pozdrawiam !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...