Skocz do zawartości

Setorix

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    124
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

19 Neutralna

O Setorix

  • Tytuł
    Pro

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Karol
  • Skąd
    Śląsk

Ostatnie wizyty

285 wyświetleń profilu
  1. Ja zapisywałem kilka tras i potem klikałem w garmin connect na synchronizacje i mi je wrzucał normalnie ale po paru jazdach stwierdziłem że jednak wole BT niż te parę minut dłuższej baterii bo raz że powiadomienia które czasami wygodnie móc przeczytać, dwa że powiadomienie o zdarzeniu w razie czego się wyśle co jest przydatne przy jeździe szosowej.
  2. Dołączę się może do tematu bo bez sensu zakładać nowy, mam w planach kupić system blendr i uchwyt do garmina ten bontragerowski. Czy ktoś testował ten uchwyt? Jak z wytrzymałością? Garmin wchodzi na siłę czy podobnie lekko jak na oryginalny uchwyt garmina?
  3. Pamiętaj że EDR ma dosyć agresywną geometrie, więc przeskok z crossa może być drastyczny. To dobry rower w tym budżecie ale dobrze by było jakbyś wypożyczył go sobie na 2-3 dni i pojezdził jakieś dłuższe trasy bo znam sporo osób, które go kupiły i po tygodniu sprzedawały bo potrzebowały szosy endurance
  4. Możesz próbować tak jeździć ale jeżeli nie będzie ci wygodnie (ze względu na np wbijające się siodełko) to podłóż cokolwiek pod trenażer ew. np. w decathlonie masz taką mate puzzle pod różne urządzenia do treningów i też daje radę
  5. Jeżdżę na jednej i drugiej z blatem 50t i tak naprawdę 11-32 zakładam tylko na wypady w góry gdzie te dziury nie przeszkadzają a 90% czasu jeżdżę na 14-25 i nawet przy jakiś górkach rzędu 10% na przełożeniu 34/25 da rade wjeżdżać na kadencji 70-80 a przynajmniej na płaskim masz fajną kasetę bez dziur. Ja osobiście wolę mieć 2 kasety niż składać coś samemu bo wychodzi bardzo drogo i często kultura pracy już zupełnie przestaje istnieć
  6. Hexagon x4 to starszy odpowiednik modelu 4.0 (w 2019 roku pozmieniali nazwy swoich rowerów z np Kross Level B4 na Kross Level 4.0) a co do jakiś konkertów to bym potrzebował jakieś przykładowe linki. Zastanów się czy potrzebujesz wolnego górala na 26 calowych kołach czy nie lepiej rower typu cross albo fitness na cieńszych oponach i większych kołach którym pojedziesz szybciej w takich warunkach do jakich potrzebujesz roweru
  7. Tak czy siak będziesz musiał dokupić bo fabrycznie i turno i suito przychodzą z klasycznym bębenkiem pod shimano 8 9 10 11 a tak to byś wiedział na czym stoisz i czy warto ale jezeli nie przekonuje cie doplacanie do trenażera to bierz turno jak pisałem w jednej z pierwszych wiadomości
  8. No tylko pozostaje pytanie czy jeżeli kolega będzie chciał robić długie treningi z małą intensywnością to czy go zwykly trenażer nie zanudzi i go również nie sprzeda... @Nial ja mam taką radę bo możemy się tak wymieniać opiniami z @NieLubiePoniedzialku w nieskończoność, przebolej stówkę i wypożycz sobie na 1 dzień trenażer interaktywny i potem zwykły smart i sam sobie zobacz co tobie podpasuje. Decathlon oferuje takie wypożyczenia i widzę że w Bydgoszczy jest dostępny suito i przetestuj sobie go raz w apce pokroju zwift z symulacja nachylen a potem wylacz symulowanie nachylen i zo
  9. Podesłałeś materiał na którym w 2:20 jest mowa o różnicy w pomiarze watów rzędu 10% po czym Autor próbował napinać pasek żeby otrzymywać zbliżone waty co bez zewnetrznego pomiaru jest nie do zrobienia... 3:35 jest przybliżony graf już po podciągnieciu paska na którym widać jak z czasem waty się rozchodzą - początek był świetny potem robi się coraz większa różnica. Co do temperatury to u mnie w garażu w zimę jest temperatura podobna do takiej na dworze co znacznie przyśpiesza chłodzenie trenażera np między interwałami a też nie masz pewności dla jakiej gęstości były wyliczane krzywe Turno.
  10. Jeżeli dla ciebie odchyły rzędu 5-10% zmieniające się w zależności od temperatury płynu są okej to się cieszę natomiast jeżeli np raz jeździsz w pokoju a raz w garażu to ftp w 2 różnych pomieszczeniach będzie miało spore odchyły stąd nazwałem to z kosmosu bo nigdy nie wiesz która liczba jest zbliżona do tej prawidłowej Wiele trenażerów jest budowanych w ten sposób żeby nie były mega sztywne aby umożliwiały lekkie pochylanie roweru - jest to bardziej naturalne, zdrowsze dla ramy i łatwiej na takim trenażerze wysiedzieć bo np Direto XR jest na tyle sztywne, że pomimo bardzo wygod
  11. Typ trenażera: Smart z bezpośrednią transmisją danych, technologia fluid resistance, wbudowany czujnik Misuro B+ Źródło centrumrowerowe.pl gdzie w tytule mają wpisane interaktywny i wprowadzają ludzi w błąd. Suito jest rzeczywiście interaktywne
  12. trenażery się dzielą na Zwykłe (Dumb) - nie sterują niczym nie wyświetlają żadnych informacji, w zależności od typu trenażera będziesz miał tylko manetkę do zmiany oporu lub tylko i wyłącznie biegi w rowerze Smart - nie sterują zmiany nachylenia a jedynie wyświetlają jakieś podstawowe informacje o prędkości i szacowaną moc (najczęściej z kosmosu) i znów sterujesz manetką oporu albo biegami Interaktywne - zmieniają nachylenie, mają ERG o którym pisałem wyżej wyświetlają informacje o prędkości i najczęściej mają prawdziwy pomiar mocy lub szacowany ale ten jest zwykle dokładniejsz
  13. Bez interaktywności czyli automatycznej zmiany nachylenia np na zwifcie, trenażer nie bedzie sterował oporem a będziesz musiał to robić ręcznie zmieniając biegi. Jeżeli budżet pozwala na interaktywny to jak najbardziej warto bo jest ciekawiej i dochodzi tryb erg czyli tryb gdzie trenazer ustala waty które mu zadasz i będzie je trzymał niezależnie od kadencji. Suito to bardzo fajny i cichy trenażer na którym nie będzie aż takiej nudy co może być plusem przy długich treningach jakie planujesz ale jest sporo drożej więc ciężko mi doradzić jak nie znam budżetu tu masz podobny temat, możesz s
  14. Miałem Trenażer wheel on z oponą do trenażera i mam teraz direct drive i to jest przepaść. W rolce nie ma szans uzyskać takiej kompletnej ciszy natomiast w direct drive slychać tylko i wyłącznie napęd, poza tym w zwykłych rolkach przy szybkich zrywach następują uślizgi opony i wydaje mi się że już po 1 zimie będziesz miał dość czegoś takiego. Zawsze możesz kupić np używane turno i mieć super odczucia z jazdy przy bardzo podobnej cenie do tuo bez tych wszystkich bajerow
  15. Bateria przy podłączeniu do czujnika prędkości kadencji i do paska hrm przy nawigacji schodzi po średnio 12% na godzinę co wg mnie jest wystarczające patrząc na to że garmina można ładować podczas jazdy a w przerwach np na jedzenie można go wyłączać bez utraty aktualnej trasy Ja nie jeżdżę dłużej niż na cały dzień więc dla mnie jest wystarczająca
×
×
  • Dodaj nową pozycję...