Skocz do zawartości

[Ramy,Rowery 650b] nowe i przeróbki


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Kłaniam,

 

A nie się zdawa że w niemal każdej ramce z przesuwanymi hakami tylnego koła konwersja do 650B jest możliwa. Raz że są to przeważnie raczej normalne ramy z normalnym prześwitem, a nie jakieś ciasne jak Gibraltar wyścigówki, a dwa haki w skrajnie tylnej pozycji naprawdę zmieniają duuużo...

 

Szacunek...

I.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

No niepotrzebny ten mostek, ale swoją drogą pewnie znacząco wpływa na sztywność BB...

Myślę, że coś dla Ciebie kolego Ivan:

531822_490554227664841_1792159672_n.jpg

A jak komuś mało Bronsona, to pełna galeryjka z produkcji wspominanego tutaj filmiku w linku poniżej.
Oj, muszę przyznać, że naprawdę chłopaki mieli gdzie pojeździć :yes:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.490554114331519.1073741828.149733271746940&type=1
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Kłaniam,

 

Odświeżone i dopracowane foty już pomienionych wcześniej sprzętów:

 

Intense 951 650B

 

p4pb9444338.jpg

 

 

Krótki rzut oka na to co jest:

• New swingarm and front-section designed specifically for 27.5 wheels
• 8.5 inches of travel
• Re-curved VPP suspension for more gradual rate change
• Cane Creek Double Barrel shock standard
• Chainstay length maintained within 5mm of 26-inch 951 chassis
• Accepts full-travel, 200mm DH forks
• Geometry optimized for wheel-size
• Small, Medium, Large sizes
• $2900 - Frame with Cane Creek DB shock
• Available May, 2013

 

Na Pinku juz podnoszą się głosy ze bedzie to zjazdówka tylko na USA i tylko na suche warunki ze względu na słaby prześwit tylnego koła.

 

Jamis Dakar Carbon XCT 650B

 

8658877840_a432c5004c_z.jpg

 

 

I nowe video promocyjne Dakar'a i Nemesis'a

 

http://youtu.be/Ca4MRLRWq-k

 

Szacunek...

I.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

A jak już przy Jamisie jesteśmy, to czy ktoś, gdzieś może przypadkiem widział taniej Dragona (wliczając model ubiegłoroczny), niż stoi obecnie tutaj (oczywiście pomijając używki z ebaya i temu podobnych)?

http://www.evanscycles.com/products/jamis/dragon-650-2013-650b-mountain-bike-ec041439
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Kłaniam,

 

Cały figiel polega (chyba?) na tym że bujajaca sie wraz z tylnym wahaczem klatka zmieniarki nie bedzie powodować klapania łańcuchem o tego ostatniego... Tylko w erze tylnych przerzutek ze sprzęgłem oraz przy obecności punktów mocoania ISCG chyba mija się to z celem.

 

Albo biega o cuś inszego...

 

Zarzuciłem patrzałka na geo i w sumie to niby fajnie, bo suport nie jest na jakimś popapranie niskim poziomie ale z drugiej strony lipa bo rama jakaś taka krótkawa jak na rozmiary...

 

8661422956_afb87c0ef3_b.jpg

 

I cos dla krosiarstwa...

 

Szczota w końcu daje Przeciętnemu Pedałopociskaczowi Wagę 650b :P

 

Scott Scale 700-Series 650B

 

1366251231663-10kzf7rgnb0ys-800-75.jpg

 

Wunglowy 710, amelinowy 740 plus limitowana seria ram 700RC Swisspower. Główka ramy 69st, tylne haki 142x12, 135x12, 135x10, 4.6mm tylnego softtail'a, suport PF92

Wersja RC ma 70 st główki, 73.5 podsiodłówki - zamiast stock'owej 73 - suport wyżej o 4mm, górną rurkę krótsza o 5mm i dostępna bedzie tylko w ilości 200sztuk i tylko w rozmiarze M. Deklarowana waga z amelinowym hakiem i koszykiem na bidon oraz zintegrowanym zaciskiem podsiodłowym 990g Mufa suportowa również insza bo PF30.

 

Szacunek...

I.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ta przednia to coś zapewne jak od kilku lat stosowany system speca - przerzutka bez obejmy bezpośrednio do wahacza.
Czy ma sens? Jak najbardziej, nie chodzi tylko o uderzanie wózkiem wahacza ale też utrzymywanie przerzutki pod właściwym katem względem łańcucha.
No i dokładne i precyzyjne ustawienie przerzutki :)
W Góry ma sens, bo mało kto rozsądny wybierze się na 1x9/1x10 (chyba że mu lata koło pampersa dobra rozpietośc biegów), przyznam, że z taką przerzutką łańcuch jak by mnie uderza o wózek przedniej, rzadziej spada itd
A może to efekt placebo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Kl;aniam,

 

No Sea Otter dalej pokazuje.

 

Eric Carter Hyper 650B

 

IMG_2601.jpg

 

 

Glowka ramy 66.5st, tylny widelec 432mm, suport na wys. 335mm, gorna rurka w rozmiarze M 597mm, zawias optymalizowany pod zebatke 36T takze pewnie wszystko ponizej bedzie kopac, bujac i cotamjeszcze, z tylu RS'owy Maxle. na focie z Duroluxem ale docelowy amor to Suntour Auron. Ilosc cali/milimetrow na tylnym zawiasie nieznana...

 

I detale nowych Sredniokiszkowych Marin'ow:

 

Marin Attack Trail

 

p5pb9468236.jpg

 

 

• 150mm rear wheel travel / 160mm front
• 27.5" wheels
• Full internal cable routing
• Carbon monocoque frame
• Weight as pictured: 27.2lbs

• Quad Link suspension design
• 66.5 degree head angle
• 142x12 rear thru axle
• Eight Enduro bearing with aluminum hardware
 

 

Marin Mount Vision

 

 

p5pb9468284.jpg

 

• 140mm travel
• 27.5" wheels
• Link driven single pivot suspension
• Weight as shown: 25lbs 

• Removable ISCG tabs
• 142x12 thru axle
• 67 degree head angle, 435mm chainstay length

 

Marin Rocky Ridge

 

 

p5pb9468335.jpg

 

• Trail hardtail - 27.5" wheels
• Alloy frame
• 67.5 degree head angle with 130mm fork

• Removable ISCG mount, E-type front derailleur
• 420mm chainstays
• Clearance for wide tires

 

I na koniec pytanie... Dlaczego pierwsze co cisnie sie na usta to: O! Nowy Giant :P

 

Szacunek...

I.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...