Skocz do zawartości

Rulez

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16 711
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    20

Ostatnia wygrana Rulez w dniu 9 Sierpnia 2015

Użytkownicy przyznają Rulez punkty reputacji!

Reputacja

896 Doskonała

1 obserwujący

O Rulez

  • Tytuł
    Uber

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł
  • Skąd
    stolica polskich Łużyc

Ostatnie wizyty

15 385 wyświetleń profilu
  1. Chyba wypadało by wyjąć tłumiki, zarówno ABS jak i tłumik odbicia, i sprawdzić czy wszystko z nimi ok.
  2. Taka cienizna nic nie zmieni , to będzie wymiana opony dla wymiany, bez żadnych efektów , co najmniej 2,2", lepiej 2,3" wtedy czuć, że opona pochłania małe nierówności ... tyle, że nie będzie to opona za 30, ani za 50 zł ...
  3. No bez przesady, na leśne ścieżki nie trzeba mtb, co innego jak chcesz jeździć obok ścieżki, albo po jakichś traskach z korzeniami czy kamieniami ... na wydeptanych leśnych ścieżkach cross poradzi sobie bez problemu. Cross Pro Iridium jeśli widelec ma sprężynę powietrzną powinien być wystarczający, ma napęd o dużej rozpiętości , ewentualnie jakaś wymiana opon na lekkie 2" ... zaczynałem na crossie, i taki rower naprawdę dużo może, gdyby nie to że lubię pojechać tam gdzie nie ma ścieżki, po głębokim piachu, czy trzeba po jakichś korzeniach, to dalej jeździł bym crossem ...
  4. No pewnie nie będzie, zalecane ciśnienie 4,5 bar, toż to twarde jak kamień, w dodatku pewnie jakaś twarda guma która popęka przy niższym ciśnieniu - czyli zero amortyzacji ... żeby opona amortyzowała powinna mieć stosunkowo cienkie ścianki, i mogła być eksploatowana na niskim ciśnieniu .
  5. Jednak chyba lepiej kiedy od razu ustawi na optymalnej wysokości.
  6. Na TEN podjazd wystarcza mu blat, tyle, że zapewne to nie jest najtrudniejszy na jaki wjeżdża ...
  7. Tylko napęd 1x10 to lipa jeśli chodzi o uniwersalność ...
  8. A czy czasami prawe ramię tylnych widełek nie ma trochę innego kształtu niż lewe, i stąd ta różnica ? Wszak z prawej strony ramię musi być tak ukształtowane żeby nie kolidowało z korbą i przednią przerzutką, a ta korba ma duże tarcze ...
  9. Nie jak napisał @wkg, jeśli już to sodowanie, nie niszczy powierzchni jak piaskowanie ... cortaniny i inne ihibitory korozji to mydlenie oczu, rdza zaraz wylezie ...
  10. Kwasem solnym, będzie lepiej niż piaskowanie, tylko później trzeba zmyć roztworem sody oczyszczonej z wodą, żeby kwas zneutralizować. Kwas solny nie "wyżera" stali, reaguje z tlenkiem żelaza, i jeśli element jest idpowiednio długo moczony wyżre do najmniejszego śladu, problem jest tylko taki, że nie zmyty kwas spowoduje szybkie utlenianie stali, a zmyć samą wodą się nie da, no i od tazu po wysuszniu trzeba malować. Można też Fosolem, może trochę mniej drastycznie działa, ale łatwiej kupić i jest nieco bezpieczniejszy w użyciu.
  11. Jedyny sposób jest zwyczajnie nieopłacalny, konieczna była by wizyta w zakładzie obróbki skrawaniem.
  12. Nie zmierzy suwmiarką wewnątrz gwintu w ramie ... a rozmiar tego właśnie gwintu powinien znać ...
  13. Kąt podsiodłowki 73* a 71* to przy tym rozmiarze ramy około 15mm względem korby ... to jest dużo. Przesuwając siodło 15mm do przodu uzyskuje pozycję względem korby jak w Giancie, poza tym 71* to bardzo siłowe pedałowanie...
  14. Ten Giant ma kąt podsiodłówki 73* a Trek 71* - więc pozycja względem korby przy podobnym ustawieniu siodełka jest inna, przesuwanie siodełka do przodu zbliżyło pozycję do Gianta i spowodowało kręcenie mniej siłowe, z wyższą kadencją - czyli zbliżone do tego z Gianta. Przy takim kącie podsiodłówki w Treku sam bym wysunął siodełko do przodu, nie na maksa, ale dosyć mocno.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...