Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 25.10.2024 w Odpowiedzi
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
Zakupy w tym miesiącu sponsorują literki DT i cyferki 1700. Po xm przyszła pora na xr. Ponieważ w przypadku kontrowersyjnego outletu zabrakło kilku minut i udało się nabyć tył przód zakupiony w bike-discount (obecnie niedostępne w tej cenie - 150eur). Dostawa sprawna, b-d 6 dni, rcz <10 dni. Opakowania bez uszkodzeń, po otwarciu pudełka z Luksemburga w środku ukazało się oryginalne pudełko dt - czyli przyszło nie oem a "retail version" z instrukcją, adapterem cl->6śrub itp. Pudełko bike discount calkiem sprytne, mieszczące stabilnie 2 koła i najmniejsze z widzianych. Pudełko DT potwierdza że koła są "proudly made in Poland" oraz zdradza z magazynów której grupy wytwórców pochodzi nadwyżkowy towar..5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Jakoś ten Topeak umknął mojej uwadze. Obejrzałem kilka recenzji i... mocowanie może i ok, ale jak już pisałem wcześniej nie mam problemów, żeby ściągnąć podsiodłówkę kiedy muszę podłubać przy rowerze w terenie. No klucze fajne (zawsze mi się podobały zestawy Topeaka z tą małą grzechotką), ale mam mtoola. No i Blackburn według specyfikacji ma większą pojemność o niewiarygodne 0,1l A do pudła z częściami wlatują Deckas'owe jajka. Kliknąłem teraz, bo cena dobra, a docelowo będą na nowy sezon. Chociaż...3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@TheJW, sam mierzyłem się z takim dylematem. Dwa sezony do tyłu. Wcześniej też neopreny ale od Accent'a. Fajne były, nawet wygodnie się zakładało, ale rzep trzymający na podeszwie zimą, a zwłaszcza na śniegu i błocie doprowadzał mnie do... I jak to w rowerowym świecie bywa zawsze chce się więcej. Wyjechały Shimano MW501. Dla mnie gamechanger. Późna jesień, zima, wczesna wiosna. Jakaś "membrana" tam jest i pewnie jakoś "oddychają". Zawszę dobieram odpowiednią skarpetę. Wygoda w porównaniu do ochraniaczy na duży plus. Błoto, śnieg, przelot przez kałuże nie stanowi problemu. Zdecydowanie polecam tobie ten krok.1 punkt
-
Ja kombinowałem z ochraniaczami, ale wyszło na to że od około 4 sezonów używam butów force ICE. Nie są idealne, ale cena (wtedy około 400zł) powoduje że wady można wybaczyć. Moje doświadczenie jest takie, że gdy trzeba zejść z roweru i kawałek przejść, to ochraniacze błyskawicznie kończą żywot. Buty po kilku latach wciąż nadają się do użytku.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Soboty serwisowej ciąg dalszy... Tym razem na warsztacie Marin. Chciałem zlikwidować niewielki (moim zdaniem) luz na bębenku. W tym celu wyjmuje się jedną z podkładek pod bieżnią tego "cykadła". Kupiłem klucz, zaparłem się i... Widać na zdjęciu. Nadmienię, że odkręcałem tę szajbkę we właściwym kierunku, czyli zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara. Już teraz wiem, że trzeba zastosować patent Pana Majstra @Sobek82 ze śrubą do bieżni sterów, żeby przytrzymać klucz z ząbkami na miejscu wyżłobień. Szpilka budowlana potrzebna, albo coś podobnego. Nie mam... Nawiasem mówiąc, nie wiem co palił projektant tego rozwiązania... Bębenka nie ruszyłem, a imbus 11mm nie pasuje do odkręcenia całego mechanizmu. Trzeba to zrobić hexem 12mm od drugiej strony. Nie mam... Koło leży, weekend w domu... 😁1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zamieniłem fabryczną, wietnamską "tekturę" na prawdziwe opony. Wnioski? Rower sam jedzie, kapcie trzymają trakcję a w piach się wgryzają, dzięki temu, że bieżnik jest tak zmyślnie, nienachalnie wykombinowany 😉. Na asfalcie można się lekko unieść, bo płynie się na środkowym, dość zwartym pasie opony, a rozmiar 45C jest dla nadgarstków jak amor w MTB. Ciśnienie 2 bary przód i 2,4 - 2,5 bara tył, jest dla mojej wagi optymalne i komfortowe. P.S. Żeby Pirelli idealnie ułożyć na obręczy, trzeba ją pierwszy raz napompować do maxa, czyli ok. 4,5 bara (nie będzie efektu bicia na boki).1 punkt
-
1 punkt
-
Tak, też mam Jagwire, jak @100lar3k. Te pancerze to podstawa przy takich (mechanicznych) heblach, żeby nie hamować oczami 😁 Przejechałem dziś 26 km, zanim dogoniła mnie burza, celem przetestowania hamulców i dotarcia klocków. Różnica jest kolosalna. Modulacja i siła hamowania są nieporównywalne z TRP Spyre-C, które nadają się świetnie do rekreacyjnej jazdy w lekkim terenie. TRP Hy/Rd to już level wyżej i trzeba się na nowo przyzwyczajać do naciskania klamek, bo łatwo zablokować koło zamiast płynnie wytracać prędkość. Zadowolonym 😎 Zmieniłem też ustawienie klamek. Jest dużo wygodniej w dolnym chwycie.1 punkt
-
Po dwóch tygodniach zbierania się, wreszcie wymieniłem zaciski, tarcze, klocki i w przerzutce kółka na chińskie z ceramicznymi łożyskami... Tarcza TRP wygląda tak po zastosowaniu klocków spiekanych (ceramicznych?). Mój błąd i moja niewiedza. W komplecie z zaciskami są firmowe półmetaliczne klocki TRP. Wymieniłem je na Kool-Stopy. Z przodu poszło gładko... Natomiast tylny zacisk, przez swój gabaryt, mieści się na styk i mam nadzieję, że klocki szybko się dotrą, bo obawiam się ocierania o tarczę... Poza tym, trzeba było zmienić nieco linię prowadnic pancerza, bo baryłka jest umieszczona bardziej od dołu, w porównaniu ze Spyre-C i linka ocierała dość mocno o wnętrze baryłki. Zacisk po prostu opiera się o tylne widełki ramy, czego nie przewidziałem przed zakupem (ramię z linką porusza się w miarę swobodnie)... Ciekawe, czy zmieściłby się w tej ramie zacisk z mocowaniem flat-mount z adapterem na post-mount? Jak przetestuję modulację i kulturę pracy tego zestawu (muszę dotrzeć klocki), to dam znać 😎1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Przypięty pod wiaduktem. Trochę mi go szkoda.....😥 W dodatku na pełnym Dura-Ace 🙄 Dla ciekawskich - wydaje mi się, że to MORATI SC 1.3 Ti Pro Race (być może 1.2). https://aucview.com/yahoo/p741208782/ https://www.starykola.cz/podcast/svatopluk-zatloukal.html http://autobus.cyclingnews.com/tech/2001/MoratiSC12test.shtml1 punkt
-
1 punkt
-
Skrobnę tylko że całe zdarzenie miało miejsce w okolicach Drawna z soboty na niedzielę. Grupa pseudo znajomych o różnych zainteresowaniach, poglądach, wyglądzie i sposobie ubierania, spotkało się w domu wielkiego brata @kazafaza Różne napędy, materiał wykonania ramy oraz rozmiar opon od 42c po 75c, dowodzi że nie o rower tu chodzi 🫠 Pogadali my, pojeździli, popili, ognisko rozpalili, pospali, pogadali, pojeździli, pożegnali, tak w skrócie wyglądało owe spęd o w Anię. Pozdrow'er😘1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00