Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      22

    • Liczba zawartości

      7 673


  2. Marinbiker

    Marinbiker

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      361


  3. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      6 188


  4. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      11 207


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.06.2024 w Odpowiedzi

  1. Z tego co ostatni kupiłem, złożyłem to Gruzzo Pozdrow'er😘 PS. Kaseta jest 11/48t
    13 punktów
  2. Bo za chwilę rozpętało się pieruńskie piekło...
    13 punktów
  3. 11 punktów
  4. Bo na kursie kolizyjnym... Właściwie to przeszło bokiem, trochę oberwałem deszczem ale najgorsze były potoki wody spod kół w strumieniach ulic spiętrzonych krawężnikami
    8 punktów
  5. @itr Pancerz jest sztywny. Ja u siebie nie miałem problemów z ułożeniem go pod owijką. Trzeba się "trochę bardziej postarać", żeby się ułożył odpowiednie. BB7 z klamkami shimano też u mnie działały kiepsko i nie do końca byłem z nich zadowolony. Dużo lepiej z klamkami Tektro współpracowały. Z klamkami Srama nie miałem problemów było super. Bardzo ciężko go przeciąć jest naprawdę bardzo twardy. @Brombosz Jeśli chodzi o pancerze, to czuć różnicę podczas hamowania pomiędzy tym a takim zwykłym pancerzem. Zwykły pancerz jak mocno zaczynasz ściskać klamka to widać jak pracuje "wygina" i "wykręca" się [nie wiem jak to lepiej opisać]. Ten pancerz pozostaje bardzo sztywny i nie pracuje. Żeby klamkę "docisnąć na maksa" do kierownicy trzeba naprawdę się postarać, i użyć znacznie większej siły niż mając "zwykły pancerz". A żeby nie było za dużego offtopu Kupiłem jedną taką kasetę pod bębenek XD bo była dobra cena. Później była jeszcze lepsza cena i kupiłem drugą. Póżniej trafilem na promocję i kupiłem kasetę w polskim sklepie pod microspline. Mam już teraz 3 kasety MTB a mój rower do którego chciałem je założyć wygląda tak..... Nadal w singlu i w sumie zastanawiam się po co ja tyle tych kaset kupiłem. Zapas na kolejnych kilka lat BO mam jeszcze dwa łańcuchy X01. W końcu trafiłem na dobre kółeczka do przerzutki. Po 6 latach nadszedł czas na wymianę. Stare [to w lepszym stanie] kontra nowe.
    4 punkty
  6. Wygląda raczej jakby się operator zawiesił 😂 Coby nie było, że OT: Bo zaparkowałem w jednym stojaku z ekologicznym rowerem z bambusa
    4 punkty
  7. Dzwonek i obszernie dyskutowana ostatnio na równoległym wątku linka Abusa Combiflex coby można było na stację benzynową czy do wiejskiego sklepiku wstąpić po prowiant w drodze "na lekko" Jest też czapeczka pod kask bez daszka a'la czepek pływacki ale jest tak płytka, że się nie trzyma na głowie i jedzie z powrotem
    3 punkty
  8. Bo pierwszy szlif zaliczony. Uważajcie na ślepe zakręty wysypane luźnym żwirem: Na moje szczęście podrapana trochę klamka i guma. Reszta nienaruszona, nie licząc poharatanej nogi i łokcia, które już się prawie wygoiły .
    3 punkty
  9. 2 punkty
  10. @TheJW Idę po browara i Twoje zdrowie. @sznib i Twoje 👍😀
    2 punkty
  11. Nic nie ruszaj, nie obcinaj, składaj jak jest. Od założenia tamtego tematu rozbierałem i składałem hydraulikę wielokrotnie bez wymiany oliwki i insertu, MTB, szosa, nic się nie dzieje, nic nie cieknie, ani przy klamce, ani przy zacisku. Ważne, żeby dobrze wcisnąć przewód ze starą oliwką i sprawdzić, czy dobrze się wpasował. Potem normalnie wkręcić śrubę i po temacie. Chociaż właściciwie to śruba sama w sobie zadba o prawidłowe wpasowanie. Ja jeszcze daję PM600 na gwint przed wkręceniem, ale to już bardziej kwestia pedantyzmu.
    2 punkty
  12. Ja tak tylko z małą uwagą - 128 kg limitu to jest razem z rowerem jakby co. Do tego rowerszysta, ciuchy, bidon, bagaż. Może być różnie. Może Marin Muirwoods? Trochę ponad budżet ale dobrze znosi cięższych rowerzystów.
    2 punkty
  13. Maxxis Reaver 700x40C EXO TR 120TPI black 50.30PLN
    2 punkty
  14. @Eathan To się nazywa poprawić zasięg Ech, chyba w tamtej epoce poznałem smak taniego wina...
    2 punkty
  15. 2 punkty
  16. Tak, też mam Jagwire, jak @100lar3k. Te pancerze to podstawa przy takich (mechanicznych) heblach, żeby nie hamować oczami 😁 Przejechałem dziś 26 km, zanim dogoniła mnie burza, celem przetestowania hamulców i dotarcia klocków. Różnica jest kolosalna. Modulacja i siła hamowania są nieporównywalne z TRP Spyre-C, które nadają się świetnie do rekreacyjnej jazdy w lekkim terenie. TRP Hy/Rd to już level wyżej i trzeba się na nowo przyzwyczajać do naciskania klamek, bo łatwo zablokować koło zamiast płynnie wytracać prędkość. Zadowolonym 😎 Zmieniłem też ustawienie klamek. Jest dużo wygodniej w dolnym chwycie.
    2 punkty
  17. Bo wyglądało, że będzie padać... (ale bez alertu nie zadziałało)
    2 punkty
  18. ... ale najpierw trzeba pobrać aktualizację.
    2 punkty
  19. 2 punkty
  20. 2 punkty
  21. Bo najlepsze podpórki to te znaleźne
    2 punkty
  22. I tak to się żyje na tej wsi. Ty dasz się karnąć na kierownicy motylowi, on ci w zamian fotkę z góry strzeli.
    2 punkty
  23. Wadą że na wertepach potrafi się odpiąć. W zestawie jest rzep który służy zasadniczo do przytwierdzenia mocowania w miejscu innym niż otwory na bidon. Warto go przepleść przez mocowanie żeby dodatkowo zabezpieczyć zapięcie przed wypadnięciem. Jedno zgubiłem bo o tym nie wiedziałem.
    1 punkt
  24. To rzeczywiście w porządku rower, o dziwo (w tej cenie) ma solidne koła na piastach Novatec. Oczywiście napęd jest dość niskich lotów ale to już sobie można samemu pozmieniać wedle potrzeb wcale nie takim dużem kosztem, myślę że za 500-600 zł. można by tam wrzucić 2x10 lub nawet 2x11. Edit: Specyfikację masz tutaj to ten sam sklep https://madani-sports.eu/pl/81-rower-cabrero
    1 punkt
  25. Kierownica a'la bumper w amerykańskim samochodzie psuje nieco efekt wizualny (pewnie pod toboły), choć chyba zmian trochę jeszcze będzie (znając właściciela, i jeśli rower nie pójdzie na sprzedaż), może nawet baranek wskoczy. PS zaskakująco mało subskrybcji jak na tak kolorową postać i jej - to źle zabrzmi - wypociny 🤔 plus za firmowy stojak
    1 punkt
  26. @spidelli i właśnie dochodzimy do meritum...... a do prostych jest srajfon. 🤣
    1 punkt
  27. Króciutko, o nowym artykule na blogu, czyli 👇 Pojezierze Łużyckie i Szlak Górniczy Dolnych Łużyc. Brandenburgia na weekend (Znajkraj) Na blogu napisałem, że: "Pojezierze Łużyckie leży w południowo-wschodniej Brandenburgii. To "sztucznie" stworzony region, który powstał w efekcie złożonych działań rekultywacyjnych na terenach, gdzie wcześniej przez dziesięciolecia prowadzono eksploatację węgla brunatnego. Wtedy o Dolnych Łużycach mówiło się nawet jako o najbrudniejszym miejscu w Niemczech. Intensywna działalność górnicza doprowadziła do powstania ogromnych wyrobisk, a gdy zasoby węgla zaczęły się wyczerpywać, region stanął przed wyzwaniem zagospodarowania zdegradowanych terenów. Pierwsza z kopalnianych niecek znalazła się pod wodą już na początku lat 70. XX wieku, jednak proces rekultywacji rozpoczął się na szerszą skalę w latach 90. i wciąż trwa." Ta rekultywacja, rewitalizacja regionu to przede wszystkim organizacja warunków dla turystyki rowerowej i wodniackiej. Są drogi rowerowe wokół każdego jeziora, miejsca odpoczynku, dużo punktów widokowych różnego typu. I tak się kręci - zamiast cierpieć przez dewastującą działalność górnictwa, lepiej sobie pokręcić na rowerku, nie? Kilka zdjęć niżej, a po więcej informacji i wrażeń, w tym oczywiście mapę i ślad, zapraszam do tekstu. Na punkcie widokowym nad winnicą Wolkenberg: Kolorowe jeziora, kiedyś kopalnie węgla brunatnego: Punkt widokowy, "leżący dinozaur": Drogi rowerowe dookoła sztucznie powstałych jezior: "Leżąca wieża Eiffla", czyli największa maszyna świata, dawny most górniczy: Przykłady wybudowanej infrastruktury rowerowej: Kiedyś centralny punkt Cesarstwa Niemieckiego, dziś niemal wschodnia granica: Symbol regionu - punkt widokowy Zardzewiały Gwóźdź: Naprawdę przyzwoicie. Zapraszam na blog po więcej 👇 https://www.znajkraj.pl/pojezierze-luzyckie-i-szlak-gorniczy-dolnych-luzyc-brandenburgia-na-weekend Szy.
    1 punkt
  28. Nie jestem pewien, czy przy zmianie korby np. z 48 na 42 będzie konieczna zmiana przerzutki. Teoretycznie jest zalecana. Ma inny łuk. Ale np. w szosie mam przerzutkę zalecaną do blatów 52-53 T. A założyłem 46 T i działa. Za to na pewno trzeba ją będzie przesunąć tak, żeby znalazła się kilka mm nad blatem. Inna korbą może wymagać innej długości osi suportu. I to jest ważne (!) Najlepiej doczytać w specyfikacji. Jak nie da rady, to doświadczalnie: Znaleźć jakiś punkt odniesienia, np. odległość młynka od mufy sportowej, założyć nową i sprawdzić, czy jest różnica. Jeśli tak, to zmienić oś na odpowiednio dłuższą lub krótszą. Wymiar należy pomnożyć razy 2 (!). Na pewno i tak będzie konieczna regulacja przerzutek. Z napędem 3x7 będzie współpracował każdy łańcuch 5-8 s. (3/16"). Ale nie kupuj tego badziewia Shimano HG-40 czy 50. Moim zdaniem najlepszy (z tanich) do takich napędów jest Sunrace 3/16". Używam od 7 lat. Biegi wchodzą na strzała. Trwałość jest wielokrotnie wyższa niż Shimano.
    1 punkt
  29. Nie polecę konkretnej, ale pamiętaj że do 48 były inne przednie przerzutki - pamiętam że jak zmieniałem korbę z 48 na 42 to musiałem też zmienić przerzutkę - oryginalnie był pierwszy deore LX ( z serii 550 ) na taką z serii 660.
    1 punkt
  30. Ponieważ nie wszyscy potrzebują powiększać sobie siusiaka zakładając napęd 54-40/11-28, z którego potem wykorzystują tylko skrajne przełożenia po maksymalnym przekosie, bo nie mają więcej siły. Ja sobie kupiłem kolejne chwyty. Niedawno założyłem nowe, klasycznie "czarne" ESI Extra Chunky, ale już zdążyłem je porwać, więc tym razem sprawdzę, jak z moim rowerem będą komponowały się niebieskie. Ale mają jakąś dziwną, bardziej szorstką i chropowatą strukturę niż wszystkie, które miałem dotychczas. Ciekawe, skąd się wzięła ta różnica i czy będzie odczuwalna po założeniu na kierownicę.
    1 punkt
  31. Author i zmiana mostka z kierą. Stojak się sprawdza🫠 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  32. Bo wstał człowiek rano o 4:30, ale po robocie trzeba pojechać.
    1 punkt
  33. Cztery jedynki trudno zapomnieć
    1 punkt
  34. Bo wciąż lubię jeździć tym kowadłem 😎
    1 punkt
  35. Marin Muirwoods w wersji bikepackingowej. W porównaniu z aktualną wersją - ten na zdjęciu nie ma jeszcze błotników SKS Bluemels, ma kasetę Sunrace 11-51 (obecnie Microshift 11-48) i nie ma bocznych koszyków Blackburn Outpost Cage (z przodu) i Topeak VersaCage (z tyłu). Ot, taki osiołek na wyprawy. Mam go też w wersji lighter&faster na szybsze wypady 1-2 dniowe - bez bagażnika, błotników, z większą tarczą (38T) i na lżejszych kołach (Ryde Rival 23 + WTB Riddler 45).
    1 punkt
  36. Miało nie być ale jest. Raz się żyje 😉 projekt można uznać za zakończony. Reba jest, teraz zostało trochę pobawić się z dostrojeniem jej i zakup manetki. No i jeszcze myk-myk gdzieś po głowie chodzi...
    1 punkt
  37. Sobek, powiem ci że fajowo ten Peak na 650B wygląda. Te czerwone akcenty. Gratulacje.
    1 punkt
  38. Jak szybko stworzyć 650b, to zależy jak szybko nakładasz gumę i przekładasz kasetę, Proste, tanie koła na obręczach AR md25, jakieś oponki, ja miałem to nieszczęście że @rambolbambolpozbywał się swoich Thickslick 2.0, widelec z AC 450mm na tych kołach dał oś suportu na wysokości osi suportu w szosach, 3,5 bara i jest ta la la la. Pozdrow'er
    1 punkt
  39. Dla ratowania gatunku Kona Fire Mountain 2022 custom. Kocham 🥰
    1 punkt
  40. Mój nowy nabytek Kellys gate 70 ,po przesiadce z 9 letniego authora traction 29 różnica kolosalna na plus, a po modyfikacjach jego waga w rozmiarze 21.5 cala z pedałami,dętkami , licznikiem i rogami to 11.70 kg więc ok
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...