Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 26 Października 2025
-
Rok
26 Października 2024 - 26 Października 2025
-
Miesiąc
26 Września 2025 - 26 Października 2025
-
Tydzień
19 Października 2025 - 26 Października 2025
-
Dzisiaj
26 Października 2025
-
Wprowadź datę
14.11.2023 - 14.11.2023
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 14.11.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
7 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Bo wierzba, co płaczącą się nazywa, samotną na tym polu jest jako ten żagiel biały...4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Pewnie że dla funu można założyć do gravela opony 50C albo nawet 29 2.1". Tylko trzeba być świadomym co powoduje taka konfiguracja i nie liczyć na to że na szosie objedziemy rowery szosowe a w terenie MTB Ci którzy zaczynają przygodę z gravelem mają niestety mylne wyobrażenie na temat jego możliwości podsycane przez sprzedawców, producentów, filmiki w necie, posty na forach. Także lepiej wylać kubeł zimnej wody na nowego nabywcę zawczasu (jak mu się dobrze życzy) niż ma być rozczarowany. Osobiście zakochałem się w gravelu ponad 2 lata temu i ta miłość trwa do dziś ale w międzyczasie dość mocno zweryfikowałem swoje oczekiwania w stosunku do niego. Już nie wpadam na głupie pomysły żeby pośmigać na nim po Mazowieckim Parku Krajobrazowym. Teraz jak się tam wybieram wsiadam na MTB, jadę ...... na stację PKP po 30 min wysiadam z pociągu i mam radochę.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Wrzucam filmik, bez własnego komentarza bo Seth genialnie to podsumował i pomysł jest świetny. Najlepsza jest ta flow DDRka przy ulicy.2 punkty
-
Jakoś zrobiłem kuku pożyczonej na jeden wypad lampie. Nie wiem jak i kiedy to się stało - nawet jej nie montowałem (czekała na noc w plecaku). Anyway, już jest moja i postanowiłem ranę jakoś ogarnąć. Zaplanowałem autorską procedurę serwisową i skompletowałem niezbędny szpej do naprawy: No zacząłem dłubać: Wyszło, jak wyszło. Muszę w misce przetestować2 punkty
-
Na gravela należy patrzeć jak na szosę która daje możliwość zjechania z asfaltu na utwardzone boczne drogi. I słowo drogi jest tu bardzo istotne. Poza tym zysk z aerodynamicznej pozycji jest tym większy im większa jest prędkość. Tłuczenie się po kamolach kilkanaście (albo kilka) km/h na gravelu nie ma sensu. Oczywiście jak się ktoś bardzo uprze to można. Tylko po co ?2 punkty
-
No ale tak bez blota? Jak pozniej wracac przez miasto do domu czystym rowerem? Obciach2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Zagraniczne internety mówią, że: https://road.cc/content/review/263470-novatec-jetfly-sl-wheelset Tylko tam do końca nie wiadomo, jaki dokładnie model ujeżdżali, bo była obręcz 32 mm, ale wagę już podali 1335 g za komplet. Tylko, że katalogowo nie ma takich kół 🙂 http://www.nguide.eu/sites/default/files/mysite/faq/44/documents/catalog-2019-wheelsv2jpg.pdf No i nie do końca wiadomo, co tak naprawdę ich zdaniem znaczy "A bit of flex", bo każdy ma swoje odczucia i punkt odniesienia. Ty rozważasz wersję SL, więc najlżejszą (obręcz wg katalogu waży 385 g, przy 410 g w DT Swiss i 430 g u Mavica), więc z najmniejszą ilością "mięsa". Więc pewnie od tej strony będą najsłabsze. Na sztywność wpływ mają ilość, długość szprych i ich zaplot. Wysokością obręczy w ogóle bym się nie sugerował, bo różnice są kosmetyczne (23,3 vs. 21 vs 25 mm), więc długość szprych będzie zależała raczej od piast i ich kołnierzy (lub miejsca osadzenia szprych straightpull). Ale tak naprawdę to sztywność najbardziej zależy od doświadczenia i profesjonalizmu składacza koła, no... w tych Novatekach to maszyny w fabryce 🙂. Nie wiem po ile możesz mieć każde z tych kół (Novateki widziałem po 1900 https://www.rowerowyraj.pl/kola-700c-28-/4968-komplet-kol-novatec-jetfly-u40-700c-.html, a Jetflaye na tych cięższych obręczach są nawet w tym sklepie tańsze; z kolei koła na Mavikach składa ktoś za 2000 https://fitwheels.eu/kola-dt-swiss-350-straightpull-road-mavic-open-pro-ust-p-128.html; a DT Swiss w lemonbike to 2150-2350). W każdym razie musisz rozważyć, czy chcesz jak najtaniej i bierzesz Novateki, pamiętając jednak, że te koła to produkt fabryczny, "całościowy", bez możliwości wydziwiania, czy też wolisz oprzeć się na czyjejś pracy i doświadczeniu, a przy okazji wybierasz, jak te koła mają być złożone... za nieco wyższą kwotę.1 punkt
-
Niby nie ma, ale lepiej przyorać łokciem czy kolanem po miękkiej glebie niż po asfalcie. Podobnie z częściami, gleba na asfalcie i wszystko co po nim przeszlifuje od razu mega zrysowane.1 punkt
-
Ad.4) Mi ameliniowe Fuji pękło najprawdopodobniej właśnie w trenażerze na tylne koło. Ale nie mam 100% pewności, po prostu po którejś z sesji na trenażerze zauważyłem pęknięcie ramy w okolicach łączenia mufy suportu z tylnym trójkątem, którego wcześniej nie wychwyciłem. Co do aplikacji: W Rouvy masz subskrypcję Duo za 19,99$ (dwóch użytkowników) lub grupową dla 5 osób - Group za 32,99$. Pojedyncza kosztuje 14,99$. Zwift nie ma subskrypcji grupowych, za to jest najpopularniejszy i również kosztuje 14,99$ miesięcznie. Z BKoola i TrainerRoad nie korzystałem. Rouvy i Zwifta możecie testować przez 14 dni za darmo, BKoola przez 30. Są jeszcze jakieś MyWhoosh, FulGaz, Peloton, ale do tej pory nie wiedziałem o ich istnieniu.1 punkt
-
1 punkt
-
T8000 to korba z BCD 104mm. Więc kupujesz za kilka zł ( od 20 to 100, zależnie od rozmiaru ) zębatkę N/W w chinach i masz to co chcesz bez kombinowania.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
