Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      24

    • Liczba zawartości

      1 219


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      4 759


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      11 148


  4. Mentos

    Mentos

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      1 969


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.11.2023 w Odpowiedzi

  1. 12 punktów
  2. 12 punktów
  3. Bo wracając z cmentarza przypadkowo trafiłem na traskę rowerową.
    11 punktów
  4. 11 punktów
  5. 7 punktów
  6. Marino Gripshift ożeniony z przerzutką shimano. Dlaczego? Bo tak. Bo nie mam kiedy zmienić przerzutki na sramowską
    6 punktów
  7. Klamka apexa1 za 150 z centrum rowerowego, taka winna być max cena tej klamki, zwanej klamkomanetką 1x 😉 Tył rzutka grx400 klocki do szoski drugi avid bb5r po wszystkich nieświeżych dojdzie klamkomanetka 4700 i druga opona Schwalbe G-ONE Ultrabite bronze do projektu śmietnikowa karbonarra z suportem na kwadrat, cała na biało, po klejeniu, szlifowaniu, matowieniu, nakładania podkładu, bazy i lakieru z elementami holograficznymi 😉 Pozdrow'er😘 Łona dowalił tym utworem że w stodole nyple odkręcają się od szprych przy wibracji membran.
    5 punktów
  8. Marin Muirwoods w wersji bikepackingowej. W porównaniu z aktualną wersją - ten na zdjęciu nie ma jeszcze błotników SKS Bluemels, ma kasetę Sunrace 11-51 (obecnie Microshift 11-48) i nie ma bocznych koszyków Blackburn Outpost Cage (z przodu) i Topeak VersaCage (z tyłu). Ot, taki osiołek na wyprawy. Mam go też w wersji lighter&faster na szybsze wypady 1-2 dniowe - bez bagażnika, błotników, z większą tarczą (38T) i na lżejszych kołach (Ryde Rival 23 + WTB Riddler 45).
    4 punkty
  9. Conti już nie trzymają się błocka tak jak powinny, więc czas na coś nowego
    4 punkty
  10. Bo jeszcze trochę widać singla wśród liści.
    4 punkty
  11. 4 punkty
  12. Bo skojarzenie z kreskówką Auta 😀.
    3 punkty
  13. Bo jesień wjechała w pełnej krasie...
    3 punkty
  14. Bo w Delft jeszcze trochę zieleni na drzewach.
    3 punkty
  15. Co zrobić aby się opona mieściła w widelcu ???? A jak poprawić aerodynamikę stożka obręczy ???
    2 punkty
  16. Albo galeria praktyków albo estetów z nerwicą natręctw, wybieram więcej błota! 😀 ale doceniam rowery natrętnie ładne. Mam nienatrętnie brzydkie… Ale skoro Sram z tyłu to dlaczego nie gripszift? Moje kolana i nerwowy styl jazdy nie idzie w parze z łopatkami. Mam odwrotnie z tyłu Shimano, korba też, manetka kaseta łańcuch Sram, mechanik przód hydraulik tył… dobra tył strzelił w Srebrnej i na zimę Avid tez wleciał. Przypadkiem takie same opony, ale obręcze dobrane inne.
    2 punkty
  17. Bo to co kolorowe i ładne niedługo zniknie...
    2 punkty
  18. 2 punkty
  19. Podjechałem sobie dzisiaj na cmentarz rowerkiem - tak za*****stawionego samochodami miasta to w życiu nie widziałem. Z roku na rok samochodoza coraz większa, jeszcze rozumiem zimno i śnieg - ale dzisiaj była idealna pogoda na spacerek. Ten kraj jest zgubiony.
    1 punkt
  20. @Daimos77 ja jestem zadowolony. Byłem nim na razie 4 razy w górach i dobrze się sprawował jak za tą kasę. Dobra cena za ten model jest na niemieckim ebayu.
    1 punkt
  21. Bo w telewizji mówili, że tu jest zaścianek, więc wskoczyłem na rower i pojechałem szukać tego zaścianka.
    1 punkt
  22. Jesień maluje pastelami P.S. Po około 80 km, cały mój nowy napęd chyba raczył się ułożyć. Wszystko "cyka", cytując zegarmistrza, zmieniarka wreszcie pracuje płynnie i niezawodnie. Zadowolonym, choć coś mi zaczęło skrzypieć w okolicach suportu i pedałów. Pewnie to jednak kolano, bo stary jestem😂
    1 punkt
  23. No i co się gapisz? Jednorożca nie widziałeś?
    1 punkt
  24. 1 punkt
  25. Miski suportu tego typu często mogą mieć tak wąski chwyt, że część kluczy oczkowych albo nasadowe końcówki zeskakują bo mają zbyt zaokrąglony wpust ( pierwsze 2 mm klucza słabo łapią) , dlatego dobrze jest mieć klucz możliwie płaski podobny do kluczy do piast, z ostrym przejściem do przyłożenia do wąskiej śruby... ewentualnie tani klucz marketowy można poprawić wypłaszczając go z jednej strony szlifierką Miska prawej nogi ( większy rozmiar klucza) też czasem stoi , dla niej warto mieć dobry klucz płaski ,choć dobry francuz czy nastawny czasem dają radę, im lepsze narzędzie tym mniej poharatana rama lub nie uszkodzona miska...
    1 punkt
  26. Święta prawda, Pomyliłem suport z miskami wkręcanymi (ten Asi) z suportem z miskami wbijanymi - tam nakręca się konus (bieżnię wewnętrzną) na oś. Itr ma 100% racji, mojego posta ignorować bo bredziłem. Przepraszam za zamieszanie i obiecuję więcej nie pisać postów w poniedziałki przed godziną 10:00 rano. P.S. Do odkręcania zapieczonych śrub czy innych suportów polecam albo klucz nasadowy (ale tu musi być długa nasadka - może w warsztatach samochodowych/wulkanizacyjnych taką mają) lub oczkowy najlepiej z gniazdem sześciokątnym Trzyma dużo pewniej niż płaski i mozna w razie czego bezpiecznie walnąć młotkiem w drugi koniec.
    1 punkt
  27. W moich czasach żółty to tylko fałszywa kontra ( czyli tylko pierścień gr 3 mm - do sprawdzenia ) , a miska to czerwony i teraz już tylko trzeba łapać kluczem i kręcić czerwony , kontra jest po stronie lewej nogi. Najczęściej prawa noga odkręca się zgodnie ze wskazówkami zegara. Ale to jest lewa noga czyli odkręca się normalnie. Konus to stożek w przypadku suportu - bieżnią stożka jest sama oś suportu- kto z politechniki niech mnie poprawi. Przykład z allego Tu abyokreślić kierunek obrotu prawej strony można zmierzyć szerokość ramy, mufy suportu ( tylko rura ramy bez misek) jeśli ma 70 mm to prawa miska odrkęca się tak samo jak lewa ( normalnie) i to jest suport włoski ITA 68 albo 73 to najczęściej zwykły i najrzadziej są francuskie ale to odpukac chyba nie tutaj.
    1 punkt
  28. St. Antoni przemalowany, na nowych gumkach, z wymienionym widłem i pod nowym kierownikiem...
    1 punkt
  29. Czyli po prostu kolejny etap - brakujące ogniwo na osi tor-downhill. Marketingu bym w to nie mieszał. Marketing lansował fatbike-i i skończyło się jak się skończyło. Na gravele istnieje realne zaoptrzebowanie, mają sensowne, niewydumane zastosowanie i dodatkowo wciąż wyglądaja jak rower
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...