Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      1 219


  2. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      768


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      4 759


  4. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      7 660


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.07.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. 11 punktów
  2. Bo wmordewind wywiał mnie na plażę.
    10 punktów
  3. Bo nie wiem, czemu z tej strony zdjęcie zrobiłem. Następny objazd Rzeszy i okolic dopiero za rok...
    9 punktów
  4. Bo wmordewind trochę rozwiał chmurki
    9 punktów
  5. 8 punktów
  6. Bo z kronikarskiego obowiązku. Dzisiaj jest już tak:
    8 punktów
  7. 5 punktów
  8. Warto zobaczyć. Zdjęcia i filmy z mediów nie oddają skali. Widać każdą wydaną złotówkę z 2 mld zł. Niesamowity fundament pod rozwój regionu.
    5 punktów
  9. Bo przed poniedziałkiem trochę oddechu
    5 punktów
  10. 5 punktów
  11. Nakamura do Wrocławia z błotnikami😉 Pozdrow'er😘
    4 punkty
  12. Pomyślałem sobie, że założę wątek o Rondo Ruut AL2. Chcę w tym miejscu pozbierać wszystkie doświadczenia i przygody, które mnie spotkały podczas użytkowania tej maszyny. Jest to mój pierwszy w życiu baranek, kupiłem do jazdy codziennej, ogarniania różnych spraw, ale i wypadów bliższych i dalszych po lasach, w lekkim terenie i klasycznych DDR-kach. 1) Stan fabryczny Pełna specyfikacja na stronie => https://rondo.cc/ruut-al-2,617,pl 2) Sklep Kupiłem w sklepie lokalnym, który sprzedaje Rondo. Cena była zacna, ale szybko się okazało, że nie wynikało to z niczego. przy mnie na filmach szajbajka uczyli się jak przybliżyć klamki, zajęło to z 30 minut... w ofercie brak podstawowych części. Haka nie mieli, zapewniano mnie, wszystko jest tubeless i wystarczy wsadzić wentylek i gotowe, W związku z powyższym poza zakupem więcej się tam już nie wybrałem. 3) Rozczarowania i zaskoczenia tubeless to były wyłącznie obręcze. Opony nie były TL, taśmy brak, notoryczne problemy z tylnym hamulcem REVER MCX - niby działa, po jednej jeździe jakby luzowała się linka i traci moc, trzeba od nowa ustawiać, uszkodzony gwint w korbie - jeden komin w korbie ma uszkodzony gwint. Nie trzyma, nie da się komina wymienić, bo śruba wchodzi w otwór gwintowany w korbie, owijka Selle to dramat, papier, zero tłumienia, fabryczne siodło SELLE ITALIA MODEL X to zaskoczenie na plus. Zostaje, bo jest totalnie wygodne i pasuje do mojego zadka. I na koniec największe zaskoczenia, które wymaga wyróżnienia. Urok Rutta to detale! W przypadku tego modelu to subtelne złote dodatki. Na przykład część mostka trzymająca kierownice jest złota. No i wyszło mi, że trzeba zmienić mostek na krótszy. Szukałem w sieci i nie znalazłem mostka. Napisałem do 7Anna w sprawie krótszego mostka. Odpisało mi, że nie mają, nie będą mieć i, że to jedynie część montażowa i nigdy nie była w sprzedaży. Efekt jest taki, że mostek został a ja szukam takiego, który będzie mieć złoty element. 4) Modyfikacje Zamysł był taki, że nic nie wkładam i jeżdżę, bo nie wiem, czy mi się spodoba. Niestety życie pokazało, że to nie takie proste... Opony - to była pierwsza rzecz jaka wymagała wymiany. nowe opony => Continental Terra Trail 700x40 taśmy tubeless Stan's mleko Stan's wentyle Trezado, Korba - skoro jeden gwint jest uszkodzony a dodatkowo na fittingu wyszło, że powinienem mieć 170-ke, to zamówiłem nową korbę. Planuję cały napęd zmienić na GRX-a więc czekam na kuriera, który przywiezie mi korbę Shimano GRX 600 1x. 5) Plany przejście na pełen napęd GRX - klamkomanetki, zaciski, przerzutka 1x11s, wymiana kół coś ze stajni DT Swissa, 6) Wrażenia Takie zupełnie pierwsze to dziwnie, niewygodnie. Pierwsza jazda (30 km) prawie skończyła pozostawieniem Rondla w krzakach. Wóz drabiniasty lepszy dawał lepszy komfort. Zabawa z ciśnieniem pozwoliła wrócić do domu i było lepiej. Fitting poprawił komfort użytkowania w znaczącym stopniu. Ustawienia baranka nigdy mnie nie interesowały i stąd konieczne było wsparcie. Wpadła węższa kierownica, kokpit poszedł w górę, poza tym zabawy z siodłem, blokami, etc. Wyszło też zalecenia zmiany korby na 170. Wszystkie zmiany spowodowało spory wzrost komfortu. Rondel zostaje! Decyzja zapadła. Martwi mnie tylko, że full aktualnie więcej stoi niż jeździ
    3 punkty
  13. Honzo od @Sobek82 czeka na j esień, najpierw będzie zimowy sztywny SS na Ice Spikerach, a na wiosnę się zobaczy Chodzi mi po głowie 29x3.0 z amorem z przodu - w tym widelcu od Marina PM niestety max wejdzie 29x2.6, ale na mieszkam w górach i na letni setup i tak będę chciał mieć 120-140 mm skoku
    3 punkty
  14. Bo właśnie taką radością tryskam w związku z końcem urlopu...
    3 punkty
  15. Bo @zekker ma jeszcze miesiąc do urlopu Bo @siemalysy ma jeszcze dwa i pół miesiąca do urlopu Bo okno z widokiem
    3 punkty
  16. Bo po mżawce i przed kolejną mżawką
    2 punkty
  17. Pojechałem zobaczyć postępy natury w tworzeniu nowego jeziora:)
    2 punkty
  18. Bo objazd rodzinnych stron, w kasku siostrzenicy i na rowerze szwagra.
    2 punkty
  19. Dwie zimy przejeździłem na Swampero Jeżeli chodz o opory toczenia to są one nieco większe ale głównie odczuwalne jest to na asfalcie. Co nie zmienia faktu, że i tak są to nadspodziewanie szybkie opony. Co zaś się tyczy trakcji w terenie to mają duuuużą przewagę zarówno nad speedero jak i swampero. Dobrze radzą sobie na mokrym i w umiarkowanym terenie, całkiem nieźle na śniegu.
    1 punkt
  20. Witam, mam na imię Paweł. Nie umiem jeździć ale lubię.
    1 punkt
  21. Ale, ale! Jazda na singlu jest specyficzna. Jeśli się ją polubi, i ma do tego odpowiednie tereny (nie wiem jak Opole, ale taki płaski Wrocław świetnie się do tego nadaje) to daje to - a przynajmniej mnie dawało sporo frajdy z jazdy, nieporównywalnej z innymi rowerami. A to motywuje żeby po pracy wyjść pokręcić.
    1 punkt
  22. Z pewnymi osobami się nie dyskutuje bo żyją w swoim świecie, i empatia jest im daleka. Więc debata to nie najlepszy pomysł, oślepianie niektórymi lampami to fakt, ale takie silne błyski są przydatne podczas np samotnej jazdy w pustych, nocnych czy pogodowych końcach świata, gdzie trzeba alarmować - uwaga rowerzysta, jestem na drodze… Nadużywanie na drogach rowerowych, czy w w kolarskim tłoku oznacza brak kultury i pogarsza bezpieczeństwo. Nie każdy ma oczy 15 latka, i powidok po oślepieniu jest po prostu niebezpieczny… Na każdej lampie jest wyłącznik, często są różne tryby. Sam z przednim „Blenderem” naprzeciw pieszych w wąskim miejscu czy rowerzystów na DRr często pod koniec zasłaniam lampę palcami aby nie wypalać oczu, kiedy już na pewno się widzimy. Blender, ale też i lampy soczewkowe podczas nocnej jazdy w grupie czasem są nie do wytrzymania. Oślepiają tak, że nie widać po czym się jedzie…
    1 punkt
  23. Rondo dobrze zainwestowało w marketing Ruuta i stąd w całym internecie wszyscy pisali/vlogowali, że i tak, też się na to złapałem 😅 Udanego użytkowania i szerokości! PS. Fajny kolor!
    1 punkt
  24. @CoolBreezeOne mnie ostatnio 3 raz dopadły przypadłości Garminowe. W czasie rejestracji odwalił restart. Po ponownym uruchomieniu zapytał, czy ma kontynuować. Dałem tak i generalnie straciłem kilkaset metrów (jechałem, jak się resetował). Ślad ciągły, ale lukę uzupełnić po swojemu. Nie zapisał śladu z dwóch jazd przy nawigowaniu wcześniej kursie. Pięknie nawigował, trasę przejechałem, zakończyłem nawigowanie i okazało się, że NIC nie zapisał. Wczoraj jadąc dłuższą trasę doszliśmy rozkminialiśmy co się podziało. W tym samym czasie wpadły następujące zmiany: nowa aktualizacja firmware, to był pierwszy winowajca, nowy rower i nowy profil na Garminie, Wcześniej było tak, że miałem 1 profil, odpalałem nawigowanie i Garmin automatycznie rejestrował aktywność. Dokładnie robiłem tak: Nawigowanie, Kursy, wybór kursu, JEDŹ! To było chyba dość oczywiste, bo wiedział, do czego to podłączyć w statystykach. Teraz przy 2 profilach nie wie, do czego ma to podłączyć. I wygląda na to, że teraz trzeba tak: Nawigowanie, Kursy, wybór kursu, JEDŹ! powrót do aktywności i odpalenie aktywności, Można też zacząć od odpalenia aktywności i potem wybrania kursu do nawigowania.
    1 punkt
  25. Po za tym skoro nie byle jaki producent projektuje i produkuje lampki o takich a nie innych parametrach , mało tego te lampki spełniają normy i posiadają homologację nawet taką rygorystyczną jak niemiecka StVZO to kto jest mądrzejszy - mędrcy z forum czy inżynierowie którzy z tego żyją .
    1 punkt
  26. Moja Sutra w obecnym wydaniu, to akurat zdjęcie z Pomorskiej 500 Geometria idealna dla mnie - podjeżdża i zjeżdża, zarówno na asfalcie jak i w terenie, dużo lepiej niż poprzedni Toughroad, na długim dystansie tez idealnie się sprawdziła - 275 km pierwszego dnia i 225 km drugiego i jedyny ból to nacisk kości na Brooksa, będę chyba jednak szukać innego siodła jeszcze). napęd 1x12 z Ratio kitem działa elegancko a opony 2.6 pożerają wszystkie trudności w terenie Ta edycja była wyjątkowo piaszczysta przez susze, pierwszy odcinek piachu w lesie był groteskowy, jak gravelowców omijałem jadąc jak czołg naprzód Ale docelowo będą kola 29 cali z 700x47 z błotnikami lub 29x2.2 bez, zależnie od potrzeb.
    1 punkt
  27. @Mandolerantotalne pitolenie. Mnie nic się nie dzieje jak jadę za grzejącą Flarą czy Varią. Jak ktoś ma problem i wpatruje się jak szpak w pi...dę w mrugające czerwone światełko .................
    1 punkt
  28. Bo dawno nie byłem w lesie (latem jakoś częściej trasy szosowo-grawelowe) ale widzę, że popyt na dorodne buki nie słabnie
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. Masz rację tylko pytanie brzmi - czy producenci rowerów idą za głosem ludu czy sami kreują trendy? Bo napęd 1x jest coraz popularniejszy w rowerach cywilnych, być może ma to racjonalne uzasadnienie ale ja wolę mieć dwa blaty Co do sportu zawodowego to też masz rację ale jakoś wolę oglądać koksiarzy na rowerach albo przy stole snookerowym zamiast piętrowe rozgrywki piłkarskie pod patronatem FIFA/UEFA Ad meritum - czekam z niecierpliwością na TdF
    1 punkt
  31. Jak koleżeństwo rozumnie radzi, za 15 setek brać i nie marudzić.
    1 punkt
  32. 1 punkt
  33. No właśnie teraz objeżdżam rodzinne strony na rowerze szwagra, HT 26". Jestem rzeszowiakiem, a konkretnie słociniakiem. Od 20 lat mieszkam w Beskidach i powiem Wam, że to w Rzeszowie nauczyłem się jeździć pod górę. A rzeszowskie lasy są nie gorsze od beskidzkich, trochę prostsze, bo bez kamerdolców. Taki fulik XC/AM 29 jak najbardziej się tam sprawdzi.
    1 punkt
  34. Jeżeli zostałeś zmuszony, żeby to napisać, to tylko daj dyskretny znak sygnał 😆
    1 punkt
  35. @insaix3 Pół życia stracisz boksując się z niekompetentnymi serwisantami w Decathlon a niestety nie zmienisz ich kompetencji. Twój czas i zdrowie psychiczne są więcej warte (tak myślę). Lepiej poświęć ten czas, żeby samemu nauczyć się serwisowania roweru. To naprawdę nie jest trudne. Bycie rowerowym samcem alfa na osiedlu, co to potrafi i kółeczka boczne dokręcić, i dętkę wymienić, i wyregulować przerzutkę naprawdę imponuje mamusiom z osiedla, zwłaszcza tym ładniejszym, bo wysportowanym. Można też wspomóc lokalnych serwisantów, ale tu trzeba najpierw znaleźć jednego dobrego, zakumplować się, pamiętać o jego imieninach itd. Wtedy też będziesz szczęśliwym rowerzystą, bo znasz gościa co każdy problem ogarnie.
    1 punkt
  36. https://www.pepper.pl/promocje/rower-bmc-speedfox-two-aluminium-691974 Tak jak piszą na Pepper trzeba znaleźć pośrednika np na Allegro bo nie wysyłają do polszy. https://www.pepper.pl/promocje/rower-mtb-full-ktm-scarp-elite-2022-692041 https://www.pepper.pl/promocje/rower-full-mtb-trek-remedy-8-691597
    1 punkt
  37. Bo jak wieś, to kościół być musi.
    1 punkt
  38. Też nazywam swoje rowery damskimi imionami, ale z żadnym się jeszcze nie ożeniłem, szacun! 😜
    1 punkt
  39. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...