Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 16.04.2023 uwzględniając wszystkie działy
-
Bo musieliśmy uciec 150 km na południe, żeby uniknąć całodniowego deszczu i żeby pojeździć 😄13 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Kurde zapomniałem o tym. Tzn. pamiętałem, ale zrobienie tego na smartfonie mnie przerosło. Miałem zrobić na kompie i zapomniałem... Pokombinuję coś jutro i podrzucę.1 punkt
-
Już kupiłem ten amortyzator wiem że sztywny widelec też by był dobry i lżejszy rower ale kobieta jak się uprze to już koniec🙂1 punkt
-
Jak dla mnie najfajniejsza (przygotowana) trasa to single Maćka Jeziorskiego w Wesołej. Mario w Zalesiu też jest w porządku. Ostatnio powstał singiel w Magdalence, jest tam fajna wydma, ale na niewielkim obszarze. Nieco dalej - okolice Grójca i żwirownia Piekiełko. Kilkakrotnie byłem tam na XC, ładne widoki i dla początkujących przyjemne ścieżki. Choć aktualnie połowicznie teren jest ponoć zasypany jak słyszałem i nowe single powstały 4 km dalej. Jeszcze nie byłem, ale sprawdzę. Poza tym Szczebel w Kampinosie i niebieski szlak (krótki ale pofałdowany), większość Mazowieckiego parku Krajobrazowego. Tylko tutaj najlepiej znać dzikie ścieżki lub ściągnąć jakiś track, bo oficjalne szlaki nie dają namiastki tego, co stamtąd można wycisnąć. A jak ktoś wspomniał, najlepiej walić od razu w Świętokrzyskie. Jak wreszcie zostanie otwarty nowy odcinek S7, to dojazd będzie poezją.1 punkt
-
1 punkt
-
Rower jest baardzo prosty w obsłudze, pasek i piasta planetarna to świetnie rozwiązanie i już absolutnie wiem że nigdy nie wrócę do zewnętrznych przerzutek i łańcucha. Po prostu mam pecha i jeden z pewniejszych elementów roweru okazał się mieć wadę. Niestety problemy się zdarzają, nawet przy rowerach za 30 tysięcy i oczywistym jest, że jeśli jest w nim wadliwy element to trzeba go wymienić korzystając z gwarancji. Gwarancja to nie jest najszybszy sposób walki z problemem ale w takich przypadkach jedyny słuszny. A co do serwisu - w Łodzi jest, więc nie widzę problemu. Chwalę się po prostu swoim, miejmy nadzieję, chwilowym nieszczęściem.1 punkt
-
1 punkt
-
Na ten moment mam 12 kluczy do suportów zewnętrznych1 punkt
-
Z butami jak z siodełkiem należy znaleźć takie, które będą pasować. Niestety niektórzy producenci nie zauważyli że faceci z reguły mają szerokie stopy i robią buty jak dla baletnic. Dlatego trzeba przymierzać jak zamawiasz przez internet to z opcją darmowego zwrotu. Shimano ma zaniżoną numerację i z reguły trzeba brać o numer większe. Z doświadczenia - sznurówki są upierdliwe rzepy lub BOA znacznie lepsze.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Witam, Ja mam Krossa Trans Hybrid z zestawem BAFANG G120.250.DC/PHYLION SF-06S/BAFANG HMI DP E12.UART i potwierdzam, że poprzez Bafang GO 2.1.3 na Androida da się ustawić limit prędkości i limit prądu (wspomagania) dla wszystkich 4 poziomów. Aplikacja co prawda wspomina coś o tym, że są to ustawienia dla M200 ale mimo to działa. Aplikację zainstalowałem na starym telefonie, który teraz pewnie posłuży mi jako rozbudowany wyświetlacz do licznika. Najpierw zainstalowałem aplikację "XAPK Installer" która słuzy do instalacji pakietów XAPK, a później pobrałem Bafang GO 2.1.3 XAPK ze strony "APK Pure" i zainstalowałem go przy pomocy poprzedniej appki. Ze względu na to, że nie jest to super wiarygodne źródło pakietów, używam wyczyszczonego, starego telefonu na którym nie mam nic ważnego.1 punkt
-
1 punkt
-
Wytnę z jakiegoś treningu i podrzucę...jak w końcu dotrę do domu...😅1 punkt
-
Może odpiszę po kolei: 1. Mostek. Tu na pewno zyskałem. Poprzedni mostek był minimalnie za długi. Teraz czuję, że jest idealnie więc zmiana jak najbardziej na plus. 2. Piasty. W tym wypadku nie czuję jakoś specjalnie różnicy w tym jak się "koła kręcą". Dużym plusem jest ilość zapadek, 27 w Novatec vs chyba 18 w Deore. Fajnie mieć ich wiekszą ilość bo jest mniejsza "dziura" przy starcie. Więc zmiana na plus chociaż nie jest to coś wielkiego. Kolejną przyczyną zmiany piast były posty m.in. na tym forum zachwalające trwałość i bezobsługowość Novatec w porównaniu do Shimano. Na temat trwałości Novateków się nie wypowiem bo przejechałem na nich raptem 500km. Natomiast o Shimano mogę powiedzieć tyle, że co roku przed sezonem robiłem serwis tych piast i potem przez cały sezon pracowały gladziutko ALE niemniej w mojej ocenie serwis coroczny był konieczny. Więc w tym wypadku zyskam (mam nadzieję) święty spokój z serwisowaniem. 3. Zmiana z octalink na HII była podyktowana przede wszystkim tym, że kiedyś w trakcie jazdy poluzowała się śruba trzymająca lewe ramię korby przez co ono odpadło. Nie mogłem wtedy znaleźć śruby i musiałem do najbliższego miasta dymać z buta. Konstrukcja HII powoduje, że takie niespodzianki mnie już nie spotkają a mam w planach dłuższe wyprawy bikepackingowe. Przy okazji byłem też ciekawy różnic w sztywności pomiędzy octalink a HII i szczerze nie czuje prawie żadnej. Pomiędzy kwadratem i octalinkiem jest przepaść ale pomiędzy octalink a HII różnicy praktycznie nie ma. 4. Cena Pythonslot to 35zł + przesyłka a Axę sprzedałem za 40zł + przesyłka. Biorąc pod uwagę, że to nie jest zabezpieczenie na dłuzszy czas lecz raczej tylko na chwilę aby zostawić rower pod sklepem to uważam, że było absolutnie warto. Waga poszła mocno w dół, różnic w działaniu nie widzę no i zyskałem 5 zeta 5. Zmiana opon była podyktowana czystą ciekawością jak 2x droższa i tak zachwalana opona wypadnie z budżetową Schwalbe. I szczerze .. nie widzę jakiejś dużej różnicy w oporach toczenia pomiędzy Schwalbe a Gravelking. Na razie mam około 100km na Gravelkingach więc o trwałości się nie wypowiem. 6. Jak już zmieniałem piasty to musiałem zmienić też szprychy. Miałem do wyboru najtańsze za 2zł lub Sapimy Race za 3zł za sztukę. Dopłaciłem te złotówkę od szprychy. Dla jednych skórka nie byłaby warta wyprawki dla innych owszem. Więc jeżeli chodzi o mostek, korbę i blokadę na koło to uważam, że to była zmiana absolutnie na plus. Co do reszty to zmiana szprych, piast i opon na pewno spowodowała, że rower jeszcze lżej się prowadzi, lepiej przyspiesza no i mam spokój z corocznym serwisowaniem ale jednak trochę to kosztowało i szczerze myślę, że w tym przypadku gdybym drugi raz miał takie coś zrobić to bym się zastanowił. A tak poza tym te 800gram mniej czuję wymiernie za każdym razem jak znoszę i wnoszę rower na 2 piętro.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
