Skocz do zawartości

przemorski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralna

O przemorski

  • Tytuł
    Świeżak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak widelec to naprawdę polecam karbon. Robi robotę.
  2. Nie cała ale prawie cała. Wystaje 6cm do offsetu a z częścią, od której idzie offset 8cm. Uciąć chciałem obcinarką do rur, którą można nabyć w sklepie budowlanym ? Rozmiar 56 w sam raz dla 178cm wzrostu.
  3. Zgadzam się co do oporów powietrza. Na codzień staram się nie wozić zbędnego bagażu i sakwy montuję tylko na dłuższe wyprawy. Do pracy to nawet pompki i zapasowej dętki nie biorę bo jakby co i tak wrócę tramwajem
  4. Nie, mam sztycę długości 30cm ale prawie cała i tak siedzi "w rowerze" więc dłuższej niż 20cm nie potrzebuję. A bawić się w ucinanie nie chce mi się bo nie mam narzędzi a piłowanie ręczną piłką to chyba nie robota ? Co do żywotności Octalink to akurat we wszystkich wątkach do 2020 roku (m.in. na tym forum) zdania były odwrotne. Że to właśnie Octalink mając łożyska schowane w mufie dłużej wytrzymuje. Jeszcze może podzielę się swoimi wrażeniami co do zmiany kół na lżejsze. Wcześniej napisałem, że ta zmiana nie była dla mnie aż tak istotna. Dziś jestem po 50km jazdy miejskiej po Kra
  5. Nie jestem taki pewien czy HII byłby sporo lżejszy. Na tym forum polecano mi Deore fc-m5100 za 249zł. Jego waga to 855 gram. Do tego dodajmy wagę samego suportu wynoszącą około 85gram i mamy łącznie 940gram dla HII. Dla Octalink pomierzona przeze mnie waga całego zestawu, który zamontowałem czyli ramiona + blat NW + suport wynosi 880gram - Octalink jest lżejszy o całe 60gram (czyli gdybym zamontował stalowy a nie aluminiowy blat to powiedzmy, że waga byłaby identyczna). Jedyne z wagi co mogłem jeszcze urwać na mechanizmie korbowym to zakup t523, m523 wykonanych w technologii Hollowtech
  6. Często w dyskusji na forum pojawiają się pytania od ludzi, którzy kupili jakiś podstawowy model trekkinga w niezbyt dużej cenie (powiedzmy do 2000-2500zł) a po jakimś czasie dochodzą do wniosku, że jednak chcieliby w nim coś zmienić, odchudzić go i wchodzą na forum internetowe aby znaleźć odpowiedź na pytanie w co warto zainwestować aby był lżejszy. Najczęściej wtedy udzielaną radą jest, że taki rower ma kiepską ramę, słabe komponenty i dlatego nie warto w niego inwestować a najlepiej go sprzedać i kupić nowy dużo lepszy i wtedy dopiero myśleć co jeszcze by tu można było poprawić. Słuchaj
  7. Poprzedniego posta już nie mogę edytować dlatego dodaje kolejnego. Zrobiłem jeszcze jedną rzecz - rozkręciłem oba kółka przerzutki, nasmarowalem (bo fabrycznie nie było tam smaru), skręciłem ponownie i.. pomogło. Nastała cisza. Może nie idealna bo czasem coś stuknie na 2 lub 8 ale to jest sporadycznie w porównaniu do tego co było.
  8. Pobawiłem się śrubą B i niewiele to dało. Wkręciłem starą kasetę i stary łańcuch i nastała cisza. Do starej kasety zamontowałem nowy łańcuch i nadal cisza. Na nowej kasecie są słyszalne otarcia. I teraz nie wiem czy to wina kasety czy jednak faktycznie przerzutka może i zmienia biegi ale jednak tak jak pisał producent dla deore m591 max to 34t a powyżej skutkiem ubocznym są słyszalne otarcia ? Szarpnę się i kupię Deore m592, który max ma 36t i dam znać jaki jest efekt.
  9. http://rowerysensa.pl/produkt/superlite-disc-v30-gent/ Polecam ten rower. Główka taperowana, potrójnie cieniowany, full karbonowy widelec, osprzęt z wysokiej grupy. Waga rozmiaru 56 to 14kg ze wszystkim czyli błotniki, bagazik, stopka.
  10. Jak będę mieć czas to rozkrece i z powrotem skrecę kasetę chociaż wątpię czy pomoże. Dziwne jest, że stuka na zmianę tylko na 2 i 8 a na sąsiednich 1, 3 oraz 7 i 9 już nie.
  11. Zakres oczywiście najpierw ustawiłem z odpiętą linką przerzutki - jest poprawny. Nie mam żadnego problemu ze zmianą na najlżejsze przełożenie 36t. Hak jest prosty. Czy kręcę baryłką bez sensu ? Jeżeli na 2 biegu 32t nic nie stuka i zmiana biegów w górę i w dół jest idealnie płynna to są stuki na 8 biegu (ale na 7 i 9 już nie). Po wymianie kasety zrobiłem regulacje B ale nie do końca, sprobuje na max - może pomoże. Kasetę 11-32 miałem fabrycznie. Przy mojej jeździe 11t używałem w 1% przypadków a często brakowało mi lżejszego biegu. Teraz na moje potrzeby 12-36 jest idealnie. Dod
  12. Witam. W swoim rowerze 1x9 postanowiłem wymienic kasetę z obecnej 11-32 na 12-36 (wymieniłem też łańcuch na hg93). Sam montaż kasety przebiegł bez zakłóceń ale mam duży problem z wyregulowaniem przerzutki. Problem zawsze dotyczy zębatki drugiej najlżejszej (bieg 2 z 32 zębami) oraz drugiej najcięższej (bieg 8 z 14 zębami). W skrócie jak wyreguluje przerzutkę tak aby biegi płynnie się wrzucały jak i zrzucały to na 8 biegu słychać stukanie, tak jakby łańcuch chciał przejsc na 9. Ale z kolei jak wyreguluje baryłką tak aby tego stukania na 8 biegu nie było to pogarsza się przejście
  13. Pomyślałem, że nie będę zakładał kolejnego wątku tylko kontynuuję ten gdyż jest niejako z nim związany. Co do poprzedniego problemu to rozwiązałem go wymieniając linki i pancerze. Ale jakiś czas później postanowiłem wymienic kasetę z obecnej 11-32 na 12-36 (wymieniłem też łańcuch na hg93). Sam montaż kasety przebiegł bez zakłóceń ale mam duży problem z wyregulowaniem przerzutki. Problem zawsze dotyczy zębatki drugiej najlżejszej (bieg 2 z 32 zębami) oraz drugiej najcięższej (bieg 8 z 14 zębami). W skrócie jak wyreguluje przerzutkę tak aby biegi płynnie się wrzucały ja
  14. https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-920/_/R-p-300795https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-920/_/R-p-300795 https://www.decathlon.pl/p/rower-podrozny-riverside-touring-520/_/R-p-332407 Największy problem jest jednak z dostępnością. Tylko w wybranych sklepach.
  15. Tak, oba zakresy ustawione prawidłowo. Zmieniłem na 121 i problem jest jak był. Czyli będę teraz zmieniał linki i pancerze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...