Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 27.12.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
Wrzuciłem gravelowego Ulepa to wrzucę też szosowego Śmietnika. Ten rower służy głównie do wożenia się po górach, poza tym pół roku spędza na trenażerze. Nie budowany od podstaw, raczej przebudowywany od 2017 roku tak, że wszystko poza ramą zostało już przynajmniej raz wymienione i jego wygląd to wypadkowa wielu lat. Aktualnie najstarsze (i przy okazji ciężkie) elementy to korba Gossamer (kompletne kowadło) i pedały. Wymienić korbę, pedały, wrzucić odrobinę lżejsze szytki, trochę biżuterii i będzie poniżej 6kg. Jeżeli schudnę to pewnie wymienię, na razie mam na sobie 5kg więcej sadła niż 2 lata temu więc mnie to nie przyspieszy i żadnej PR pod górkę nie poprawię. Rama Airwolf, już tego nie sprzedają. Z ciekawostek - malowałem sam - chciałem się przekonać ile może ważyć lekkie malowanie - baza + bezbarwny 2k. Żeby było trudniej wziąłem na tapetę biały bo najtrudniej pokryć czarną ramę. No więc lakier waży w sumie 20g, z czego 15g to rama a 5g widelec. Trzyma się już półtora roku, jakoś nawet jeszcze wygląda chociaż trwałym bym swojego dzieła nie nazwał. Następne malowanie będzie ładne za to cięższe Na 50mm kołach rower był ładniejszy, ale ja lubię maltretować lekkie chińskie części więc teraz są niskie. Tamte przez 4 lata nie chciały zdechnąć więc się poddałem i sprzedałem dalej. Rama bez dodatków 718 Airwolf Widelec 263 Airwolf Plastiki z ramą 16 Hak ramy 14 Zacisk sztycy 27 Zintegrowany z kupolitu Expander 40 Jakiś z Ali zwykły Stery 80 Góra Accent, dół Airwolf Obejma przerzutki 5 Karbonowa opaska 1163 Koło przód 450 Made in China Deerobust Koło tył 602 Made in China Deerobust Szytka przód 314 Veloflex Raven 28mm Szytka tył 316 Veloflex Raven 28mm Zacisk przód 23 Tytanowy jakiś no name Zacisk tył 26 Tytanowy jakiś no name Przedłużki 0 - Klej 20 klej jak klej 1751 Kierownica 182 Wacako 360/380mm Czajna Owijka 49 Deda Mistral Mostek 86 Force Team 80mm -17* Sztyca 104 Majfrend Elita One przycięta Siodło 100 Czajna 521 Kaseta 218 ZTTO 11-32 Łańcuch 246 Sram najtańszy 11rz PC-1110 Ramiona 596 Gossamer 165mm Pająk 163 P2M NG ECO 110BCD Śrubki czujnika 7 Blat 50T 125 Prowheel Zębatka 34 34 Nie wiem Śruby z kominami 24 Zwykła stal Suport 100 Token Ninja 1513 Przerzutka przód 129 Ultegra 8050 Przerzutka tył 272 Ultegra 8050 GS z czajna wózkiem Klamkomanetki 232 Dura Ace 9070 Kable Di2 36 Łączniki Di2 15 Bateria Di2 59 W sztycy, z adapterem 743 Hamulec przód 120 Fouriers Hamulec tył 123 Fouriers Pancerze 31 Chińskie koraliki Linki 20 Linki jak linki 294 Pedały 260 Look Keo Max Koszyki bidonu 84 Elite Cannibal X2 Uchwyt licznika 32 Wahoo ori 376 SUMA 63614 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Nudzi mi się to wrzucę tu Ulepa. Celem było złożenie możliwie bezkompromisowego pomykacza używając tylko pieniędzy ze sprzedaży mojego starego Canyona Inflite. Udało się... w miarę. Rama nie przyjmuje tak dużych opon jak bym chciał więc i tak kiedyś wyleci. Miał być też zestaw AXS, ale nie da się kupić no i mógłbym się nie zmieścić w limicie. Większość części nowa - używki to klamkomanetki z hamulcami i przerzutka. Pomiar mocy miałem swój wymontowany z Canyona przed sprzedażą. Jak widać kupa chińszczyzny. Nie pierwszy raz u mnie zresztą Masa razem z pedałami, koszykami na bidony i uchwytem licznika - którego akurat jeszcze nie mam więc "strzelam" z masą - tyle waży uchwyt Wahoo z mojej szosy. Rower zważony wagą wędkarską w całości zgadza się z wyliczeniami. Tzn jak był czysty, teraz już nie jest i pewnie nigdy nie będzie... Tabelka opisana po mojemu bez żadnego "standardu". Dobrych fotek nie mam więc wrzucam byle jakie Rama goła 1074 Sp cycle Widelec z przyciętą sterówką 444 Sp cycle Plastiki przelotki 8 Hak ramy 36 Zacisk sztycy 21 zintegrowany Oś przód 31 Z ramą były Oś tył 41 Z ramą były Śrubki z ramą (6szt) 14 Ślizg z zaślepką 15 Expander 37 z ramą był Podkładki sterów 0 Stery bez top capa 76 z zestawu z ramą + pokrywka Accenta Top cap ze śrubką 13 Accent Sztyca przycięta minimalnie 193 Z zestawu z ramą 2003 Koło przód 554 Fiberinn z Ali Koło tył 644 Fiberinn z Ali Opona przód 399 Bontrager X0 27,5*2,0" Opona tył 397 Bontrager X0 27,5*2,0" Mleko przód 70 Joes no flats Mleko tył 77 Joes no flats Taśma kół 13 Coś czarnego z zestawu kół Wentyle 13 Coś czarnego z zestawu kół 2167 Kierownica 203 380mm compact z Ali Owijka 65 Deda mistral Mostek 124 Uno Ultralight 70mm -17* Siodło 157 Velo Senso Miles carbon 549 Kaseta 448 GX Eagle 10-50 Łańcuch 245 KMC X12 Ramiona 488 Sram Force 1 165mm Pająk z pomiarem i 8 śrubkami 130 QuarQ Dzero 110 BCD Zębatka 56 Deckas 36z z Ali Śruby z kominami 8 Jakieś alu z allegro Suport 109 Token Ninja 1484 Przerzutka tył 295 GX Eagle Klamkomanetka przód z kablem 213 Rival 1 Klamkomanetka tył z kablem 276 Rival 1 + Ratio mod Zacisk przód z adapterem i śrubkami 126 Rival 1 Zacisk tył ze śrubkami 116 Rival 1 Płyn hamulcowy 20 no tego nie ważyłem Tarcza przód 87 140mm z Ali Śruby tarczy przód 14 z tarczą przyszły Tarcza tył 86 140mm z Ali Śruby tarczy tył 13 z tarczą przyszły Pancerze 37 Przycięty z końcówkami Linki 14 przycięta 1297 Pedały 284 Zeray z Ali Koszyki bidonu (bez śrubek), śrubki są z ramą 72 Elite Cannibal XC X2 Uchwyt licznika 40 396 SUMA 78962 punkty
-
Bike 7 Pro Wax. Wady: cena, starcza na krótko po pierwszym szejku i nałożeniu, potem na coraz dłużej. Jest ultracichy przez pierwsze 100 km, a potem cichy do ok. 300km w terenie i piachu, gdzie Finish Line, Squirt i wszystko inne już rzęzi piachem. Po jeździe po deszczu w terenie bez porównania z jakimkolwiek olejkiem. Nie jest po tych 200-300 tak cichy jak od razu po nałożeniu, ale osoby jadące ze mną wciąż mówią że mi napędu nie słychać, a ja go słyszę tylko przejeżdżając obok jakiejś ściany odbijającej dźwięk. Największa zaleta: koniec z czyszczeniem łańcucha z piachu który się przykleja. Materiał własny - był już, ale przypomnę. Momum mi się nie sprawdził, po góra 70 km robi się głośno. Na filmie mówię więcej, w tym o wadach.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Nie pomogę. Suntour do tej pory nie podaje ile ma być oleju w danym tłumiku1 punkt
-
Nie, SRAM jest na DOT, Shimano na mineralny.1 punkt
-
1 punkt
-
Sam nie wiem. To jest akurat jakaś podróba z ledwo widocznym ale jednak napisem "San Marco". Generalnie podrób nie kupuję, ale jedną widać mam. I nie wywaliłem bo zwyczajnie potrafię na tym długie godziny na trenażerze wysiedzieć - czyli jest dobre.1 punkt
-
Jechałem do pracy, więc tylko nieco ponad 2 km. PS. @TheJW - sorry za off-topic1 punkt
-
Hiheat ma klamkomanetki Campagnolo Veloce, ale nie wiemy której generacji i na ile biegów. Jeśli poda tą informację, będziemy mogli szukać precyzyjnie dalszych rozwiązań. Tak przy okazji, przerzutki tylne Campagnolo 9s też miały różny ciąg i trzeba by dobrać właściwą.1 punkt
-
Moje rozważania wymiany stołowego Marina na aluminiowca, spowodowane są niestey ekonomią Mimo wszystko, upewniliście mnie, że nie ma sensu wymiany Muirwoodsa na średniej klasy gravela. Tak też zrobię. Dzięki. To ma być rower do wszystkiego i z takim przeświadczeniem wybrałem kiedyś właśnie Muirwoodsa. Dlatego, zamiast przesiadki na gravela, to zainwestuje w nowe koła na maszynach i chyba zaryzykuję kierownicę Surly Corner Bar. Da mi to namiastkę gravela bez konieczności wydawania kasy na przekładanie lub kupowanie drogiej hydrauliki.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Cztery autoportrety zakręconego rowerzysty w jednym zdjęciu. ps. Info dla JOKERA. To i moje poprzednie zdjęcie zrobione podczas tego samego wypadu rowerowego. Oba na "powietrzu". Ciekawie wyszły. Jak dobrze się przyjrzeć widać kaski rowerowe w pokrowcach WOWOW na obu zdjęciach. Na pierwszym BLONDI. Na drugim JA. No i mamy święta. Pozdrawiam.1 punkt
-
1 punkt
-
Nazwa smarowidła Olej kujawski,wady są takie że przykleja się brud do łańcucha,jak każdy inny specyfik,Za zalety można uznać to że w każdej chwili Żonie można podebrać parę kropel i koszt żaden,Ogólna opinia z użytkowania jest całkiem spoko.1 punkt
-
Panowie, ostatnie ostrzeżenie. Jeśli kolejne posty nie będą miały formy: 1. Nazwa smarowidła 2. Wady 3. Zalety 4. Opinia z użytkowania Wszyscy, bez wyjątków dostaną prezent na gwiazdkę. Kończymy tą bezsensowną dyskusję. Temat służy do wyrażenia opinii a nie dyskusji na ich temat.1 punkt
-
Oznaczenia jakie Shimano stosuje w oznaczaniu części hamulców hydraulicznych BL - Brake Lever, klamka hamulcowa BH - Brake Hose, przewód hamulcowy BR - Brake, zacisk RT - Rotor, tarcza hamulcowa Resin/Metal/Ti - przy oznaczeniu klocków hamulcowych, żywiczne, metaliki, tytanowe "plecki" teraz rzecz bardziej skomplikowana, oznaczenia przewodów: samo BH (np. BH-90) - przewód z połączeniem prostym po obu stronach BH-xx-SB oznacza Straight-Banjo, czyli z jednej strony połączenie proste (do klamki, Shimano nie stosuje banjo przy klamkach), z drugiej banjo. Po -SB mogą się pojawić dodatkowe literki i tak: S/L (short/long banjo) długość banjo, S/L (short/long bolt) krótka lub długa śruba przyłączeniowa, M (Magnesium), banjo dedykowane magnezowym zaciskom XTR. Przewody BH-90-SBLS stosowane są w hamulcach Saint i XT8020, BH-90-SBS w Zee, BH-90-SBM w XTR 9000.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00