Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02.03.2021 w Odpowiedzi
-
18 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Przyjechał taki smutny rower... całe 10,3kg biedy licząc bez pedałów. A napędzany w zamyśle dziecięcymi 50-cioma kilogramami... Kierownicę miał wyżej niż siodełko, zbierał się jakby worek kartofli ktoś przywiązał, koła odlew ołowiany. Ale coś mi mówiło że ten rower ma przyzwoity potencjał... Nie dałem mu gnuśnieć, kokpit mu opadł, dostał nowe koła, cx'owe kapcie, pogubił tu i ówdzie tłuszcz... wyszło 8,9 już z pedałami.2 punkty
-
Ja po prostu lubię ten model i taki miałem kaprys Ścigam się amatorsko tu i ówdzie, przy podjazdach niższa masa własna sprzętu też wyraźnie pomaga. Mam 3 dłuciaki z kolejnych edycji, cel był taki aby zbudować je na customowej ramie, którą Spec wypuszcza co roku. Niestety 2 pierwsze mam ze stocka, bo nie załapałem się w ogóle na same framesety... Jednym z nich jeździ moja żonka, drugi mam do treningów. Dopiero udało mi się dorwać zeszłorocznego Kameleona i za cel postawiłem sobie niską wagę. Na tegoroczny custom frameset też się nie załapałem a jest wg mnie równie udany jak zeszłoroczny.2 punkty
-
Zsiadł na lewo, rower na prawo. Jak zabezpieczył łańcuch i przerzytkę jak w tutorialu szaja to mógł go przysypać piachem i wrócić za tydzień, napęd sam się oczyszcza.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Na bogato z tym Canyonem. Też się na niego czailem ale padło na innego kocura.2 punkty
-
To jest sztuka😝 Kross w standardzie dawał fizik antares r5, które aktualnie szuka nowego właściciela1 punkt
-
Siodełko w kształcie Cobry dają do Kross'a w standardzie, czy wyrwałeś na aliE?1 punkt
-
Poluj na olx, nawet na uzywane z pewnego źródła. Różnią się jakością wykonania, materialami. Czyli trwałością i masą. Mozesz polowac tez na es30 to niższy model, starszy, ale sporo lepszy od es300, nawet es25 byl lepszy od 300 ( 300 zastapil 25 ) http://e-bmx.pl/opis/699537/os-suportu-shimano-octalink-bb-es30.html prosz.. tanio i dobrze1 punkt
-
1 punkt
-
Suport na 121 wymień będzie 3 mm dalej. Oczywiście po odsunięciu właściwym wózka przerzutki. A jak za mało to 126 mm to odsunie korbę o dodatkowe 2,5 mm.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Po pierwotnej "walce o ogień", zalaniu herbaty i owsianego jadła próbowałem ochłonąć z emocji po przygodzie z prymusem. Czekałem aż owies dobrze naciągnie H2O. Ochłonięcie nie udało się od razu. Po podniesieniu wzroku z nad w/w wymienionego "granatu" nadziałem się na takie oto WACHLOWANIE. ps. Tyle pieczeni na jednym PRYMUSIE.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mnie tam uczyli że jedyny słuszny obiektyw to jasna 50`tka a zoom ma się w nogach . Pozdro1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Dzisiaj serwisowałem avida bb7. Na forach nie widziałem żadniego poradnika jak się za to zabrać więc postanowiłem taki napisać i mam nadzieję, że będzie przydatny dla wielu osób. No to startujemy Na początek potrzebne narzędzia: -płaski śrubokręt -imbus 5mm -klucz nasadowy lub oczkowy 11mm -torx T25 -wkrętak do wentyli samochodowych lub małe szczypce -smar do łożysk -jakieś środki czyszczące do umycia zacisku -benzyna ekstrakcyjna do umycia "wnętrzności" ze starego smaru -opcjonalnie strzykawka na nowy smar Wszystkie opisane poniżej czynności wykonujesz na własną odpowiedzialność! Czynności 1 i 2 zalecam wykonać na zacisku zamontowanym do ramy. 1. Odkręcamy linkę i zdejmujemy czerwone pokrętło. 2. Kluczem 11mm odkręcamy nakrętkę trzymającą ramię zacisku. Po odkręceniu nakrętki zdejmujemy kolejno: podkładka, ramię, sprężyna (zapamiętujemy w jakim była położeniu), gumowa osłona. druga podkładka. 3. Luzujemy śruby łączące 2 części zacisku i odkręcamy zacisk od adapteru. Zabieramy zacisk na stół, wyjmujemy klocki i odkręcamy wcześniej poluzowane śruby. 4. Wyjmujemy tłoczek i kulki. 5.Kluczem torx T25 zgodnie z ruchem wskazówek zegara wykręcamy element do regulacji odległości klocka od tarczy. Można jeszcze zdjąć czerwone pokrętło ale ja tego nie robiłem, bo nie było takiej potrzeby. 6. Wkrętakiem do wentyli samochodowych, szczypcami lub w palcach, zgodnie z ruchem wskazówek zegara wykręcamy śrubę do regulacji lewego klocka Po tej czynności mamy rozebrany cały zacisk i możemy przystąpić do mycia wszystkich części. 7. Po umyciu wszystkich części zabieramy się za smarowanie. Czerwonymi strzałkami zaznaczyłem miejsca, w które należy nałożyć niewielką ilość smaru. W miejsca zaznaczone zielonymi strzałkami nakładamy smar według uznania. Ja nałożyłem. Smar, którego używałem to Finish Line Teflon Grease. 8. Śrubę B wkręcamy w element A, następnie element C wciskamy w element A 9. Jeśli wcześniej tego nie zrobiliśmy, to do lewej połówki wkładamy kulki. Wkładamy tłoczek, a następnie łączymy obie części zacisku, pamiętając o blaszcze trzymającej klocki. Zalecam też włożenie klocków, dzięki czemu nie będzie nam wypadał tłoczek. 10. Montujemy pozostałe części w kolejności widocznej na zdjęciu. Na końcu przykręcamy nakrętkę. Zalecam pokrycie gwintu klejem zapobiegającym samoodkręcaniu. 11. Wciskamy czerwone pokrętło i gotowe! Pozostaje nam już tylko montaż zacisku do ramy i regulacja. Prawidłowe ułożenie podkładek regulacyjnych widać na powyższym zdjęciu.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
