Skocz do zawartości

Ranking

  1. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      26

    • Liczba zawartości

      880


  2. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      2 029


  3. kipcior

    kipcior

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      3 121


  4. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      11 154


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.10.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jeszcze jedno z wspinaczki na 2830 m.n.p.m.
    14 punktów
  2. Rzeczywiście w niedzielę było ładnie. Z perspektywy Beskidu Małego tak to wyglądało.
    9 punktów
  3. 7 punktów
  4. UP. Wygląda jak bunkier z kopuła. Bo mi drzewo...
    5 punktów
  5. Bo było ładniej niż cieplej. W tle Sokołówka.
    5 punktów
  6. Bar Plugs: (Korki do kierownicy) ESIBrake (Front): (Hamulec przedni) XTR BR-M951Brake (Rear): (Hamulec tylny) XTR BR-M951Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) XTR BL-M950Cables: (Pancerze i linki) NokonCassette: (Kaseta) XTR CS-M952Chain: (łanńuch) KMC X9SLCrankset: (Korby) Tune Big FootDerlr (Front): (Przerzutka przednia) XTR FD-M953Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) SRAM ESP 9.0 SL WoodyFork: (Widelec) Rock Shox SID '98 (z uszczelkami Enduro)Rear Shock: (Damper) element amortyzujący (sprężyna + elastomer)Frame: (Rama) Moots YBBGrips: (Gripy) ESI ChunkyHandlebar: (Kierownica) Ritchey WCS CarbonHeadset: (Stery) Chris KingPedals: (Pedały) Shimano PD-M959Seat: (Siodło) Tune Speedneedle MarathonSeatpost: (Sztyca) Tune Starkes StuckSeatpost clamp: (Zacisk sztycy) MootsShifters: (Manetki) SRAM 9.0 SLSkewers: (Zaciski koł) Shimano XTR serii M952Spacers: (Podkładki pod mostek) Soul KozakStarnut: (Gwiazdka) Chris KingStem: (Mostek) Tune Geiles TeilTire (Front): (Opona przednia) Continental Race King 26x2.0"Tire (Rear): (Opona tylna) Continental Race King 26x2.0"Top Cap: (Top cap) Chris KingTubes: (Dętki) Continental SupersonicWheel Front: (Koło przednie)-Hub: (Piasta) XTR HB-M952-Rim: (Obręcz) Mavic X-517 (32 otw.)-Spokes: (Szprychy) DT Revolution-Nipples: (Nyple) DT alu-Rim tape: (Opaska) Velocity VeloplugsWheel Rear: (Koło tylne)-Hub: (Piasta) XTR FH-M952-Rim: (Obręcz) Mavic X-517-Spokes: (Szprychy) DT Revolution -Nipples: (Nyple) DT alu-Rim tape: (Opaska) Velocity Veloplugs Moots YBB to jak myślę nietuzinkowy rower, który zbudowałem dla jednego z moich Klientów. Oprócz tylnej piasty, wszystkie podzespoły są fabrycznie nowe, co w przypadku ramy czy amortyzatora (!) wymagało długich nocy spędzonych przed komputerem i ciągłego przeszukiwania czeluści Internetu. Rama to oczywiście tytanowy softail z elementem amortyzującym opartym o stalową sprężynę i elastomer. Na pokładzie znajduje się kilka rodzynków, jak np. przerzutka tylna SRAM ESP 9.0 SL w dizajnerskiej wersji Woody, która na korpusie miała nadrukowaną fakturę imitującą słoje drewna. Interesująca jest także korba Tune Big Foot wespół ze środkiem suportu Tune AC38 posiadającym tytanową oś, śruby i 3 łożyska toczne. Reszta to klasyka z dawnych lat, czyli szary XTR, gripy SRAM czy obręcze Mavic X-517. Masa roweru gotowego do jazdy to 9510 gramów. Współczesne są opony (ale w wąskim rozmiarze 2.0") oraz szersza niż dawne rurki kierownica Ritchey. Rower naprawdę cieszy oczy, jest bajecznie wykonany i sprawia masę frajdy. Ale... technologia idzie do przodu i jakiś czas temu budowałem mocno customowy rower FS na kołach 29", tarczach i napędzie Eagle, który gotowy do jazdy waży... 300 gramów mniej ;-) Więcej zdjęć i trochę szersze potraktowanie tematu Moots'a znajduje się tutaj.
    4 punkty
  7. Zwolnić i w razie potrzeby zatrzymać się. Nie tylko tobie.
    3 punkty
  8. Zdjęcie z 2016 r. Na moście Gdańskim wyświetlali Miło cię widzieć, można było dodać coś na końcu. Taką niespodziankę zrobiła mi moja Pani
    3 punkty
  9. Ja w tym nie widzę nic złego. Nie czepiam się bez powodu, sam przestrzegam zasad i przeszkadza mi jak ktoś tego nie robi. Na wszystko mam przymykać ciągle oko? Jak się da to przymykam. Lubię psy, a jak widzę jak głupie ludzie chodzą z nimi po DDRkach narażając je na śmierć to jest mi przykro. Jak wdepniesz w psie g**** to też przymykasz na to oko? Mnie to zawsze denerwuje. Taki tylko przykład. Sprzątam po swoim psie.
    2 punkty
  10. Bo brzuchem do góry, czyli co się człowiek będzie męczył w niedzielę:
    2 punkty
  11. Bo w drodze z Solden pod lodowiec Rattenbach. Droga Ötztal Glacier, Tyrol, Austria.
    2 punkty
  12. Bo poziomki były ok, a jagody jeszcze lepsze!
    1 punkt
  13. Celna uwaga. U siebie widzę, że im bardziej na luzie do tego podchodzę tym lepiej mi się przez miasto jedzie. Po prostu nie można zakładać, że DDR to jakiś rodzaj "niemieckiej autostrady dla rowerów", gdzie prujesz ile się da bez zbytniego patrzenia na innych uczestników ruchu. Naprawdę nie trzeba się wiecznie spieszyć, ścigać, czy traktować śmiertelnie poważnie treningów robionych przecież dla własnego zdrowia i dobrego samopoczucia.
    1 punkt
  14. Omijać powoli i z rozwagą. Całe szczęście mieszkam w miejscu gdzie nie ma wielkiego skupiska ludzi. Dużo lasów wokoło. To i problem ma u mnie mniejszą skalę. Współczuję ludziom którzy muszą przebijać się po DDR przez całe miasto.
    1 punkt
  15. Raczej luźne Po prostu w obszarach zaludnionych jeździj pomalutku i zwalniaj jeszcze bardziej widząc ludzi, zwłaszcza dzieci. A ścieżki rowerowe to przeważnie trakty komunikacyjne a nie trasy wyścigowe.
    1 punkt
  16. Tour du Mont Blanc. Mała zajawka bike-packingu w wydaniu szosowym Tekst i zdjęcia na blogu Zapraszam!
    1 punkt
  17. Bo pod Wzgórzem Wandy nie ma lodowców, ale jest piękna jesień.
    1 punkt
  18. ZA namową kolegów z forum, a częściowo przeciwko zdecydowalem się na Marina FC. Po pierwszych 200km jest miłość, jedynie musze zmienić pedały na jakieś fajne platformy. Rower kupiłem głównie z myślą o wycieczkach jak np. Szlak latarnii morskich, który chcemy z żoną zrobić w przyszłe walacje. No i Vistula1200 ;))))
    1 punkt
  19. Bo nagroda za kilka km. podjazdu asfaltem. Zalesie k. Przemyśla, "Droga Konia".
    1 punkt
  20. Bo zaczynamy kręcenie... Tu jeszcze Niemcy, Eibsee.
    1 punkt
  21. No właśnie nie do końca Puszczanie luzem nie oznacza, że pies musi być na smyczy. Ustawa o ochronie zwierząt zabrania puszczania psów bez możliwości ich kontroli i bez oznakowania umożliwiającego identyfikację właściciela lub opiekuna. Pies puszczony luzem to zarówno pies, który gania swobodnie po lesie będąc poza kontrolą właściciela, jak i ten, który na 10m lince (smyczy) buszuje po krzakach np. po innej stronie drogi niż jego właściciel. O ile zapisy regulaminów nie stanowią bezpośrednio, że pies ma być na smyczy to sam zakaz puszczania luzem oznacza, że pies ma być przy nodze i reagować na każde odwołanie właściciela. Uwierz mi, że często jest to bardziej efektywne zarządzanie czworonogiem niż trzymanie go na 3, czy 5m smyczy i pozwalanie mu na niekontrolowane harce dookoła. Reasumując pies puszczony luzem oznacza psa, który nie znajduje się pod bezpośrednią kontrolą swojego właściciela i nie posiada oznakowania umożliwiającego identyfikację. Paradoksalnie pies na długiej smyczy może być bardziej 'luzem' niż dobrze ułożony bez smyczy i idący przy nodze. Nie bez powodu w niektórych zapisach jest mowa o zakazie puszczania psów luzem a w innych o nakazie trzymania psa na smyczy. Te dwie rzeczy nie są (wbrew pozorom) tożsame.
    1 punkt
  22. Bo sam widziałem, Tą drogą poszło sobie Lato:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...