Skocz do zawartości
Bianchi Intenso CV Custom
Przez kwadrat200, 15.11.2020
  • 1 750 wyświetleń
  • 1 komentarz

Komentarze

Hej,

Bianka to rower, w którego posiadaniu jestem ponad dwa lata (przesiadka z Btwina Ultra 940AF na Ultegrze Di2. Niestety, w tamtym rowerze totalnie nie leżał mi rozmiar i szybko się pożegnaliśmy). Full carbon z 2016/2017 roku na 105, rozmiar 55cm. W momencie kupna wymagał trochę pieszczot (między innymi nowego lakieru), sezon był coraz bliżej i zawsze chciałem mieć rower w kameleonie. Efekt widać poniżej (na zdjęciach nie wygląda tak fajnie jak na żywo. z jednej strony był mega fioletowy, zmieniając kąt patrzenia robił się głęboko zielony).

ggUZLE5.jpgGM3YTcR.jpgwYo7EAp.jpgh5ZWC7D.jpg

Ywt6zMc.jpgfx9sAwE.jpg0TvKxq9.jpgdhZ5EwU.jpg

Poza lakierem wrzuciłem koła Bontrager RL (1500g) z oponkami Continental GrandPrix 5000, owijkę Supacaz Super Sticky Kush. Nowe linki, klocki, reszta roweru była w oryginalnej konfiguracji. Na początku tego roku zaszło kilka zmian:

h6m6Rp7.jpghg2Fy95.jpgVTH5tgA.jpgBvKmCxp.jpg

Frameset dostał nowy lakier. Długo się biłem z pomysłami na malowanie (najpierw wpadła mi w oko różowa Specialissima:

t0BJg4Wh.jpg

  później customowy XR2:

Bianchi-Oltre-Xr2-bikes-of-the-bunch-18.

Kusiła mnie jedna i druga opcja, jednak nie mogąc się zdecydować postanowiłem na klasyczny celeste z dodatkiem czerni. W międzyczasie wjechały kółka carbon, stożek 50mm pod szytkę (1400g) na szytkach Challenge Elite Pro z beżowym bokiem, klocki SwissStop Flash Pro Black Prince. Fotki z przymiarki i składania:

YTh9TJ3.jpgg371Q2y.jpg

bRKcZhy.jpgeKfmmuB.jpg

Sezon przejeżdżony w takiej konfiguracji.

h1UNs4x.jpgnjLpZrM.jpgmVAEQeD.jpg

Rnr5QPh.jpgYztqrR3.jpgkoe4blw.jpg

zkW422r.jpguMyvSYi.jpgCeymxRw.jpg

Niestety, szytki pomimo że świetnie wyglądające - okazały się wpadką. Mega śliskie na mokrym, łapały kapcia za kapciem. Zirytowany pozbyłem się kół, chociaż fajnie niosły (kiedy akurat nie miały dziurki). Rower wylądował znowu na bontragerach - ale nowe kółka już są w drodze (tym razem pod oponkę). Na dniach będzie jeszcze kilka zmian i nowości ;>

0P3bNjS.jpgGPdRpqT.jpg

W tym momencie osprzęt to 105 5800, korba rs500 z kompaktowymi blatami 50-34 (kaseta 11-28). Sztyca, mostek, kierownica i hamulce to Reparto Corse (wewnętrzny brand Bianchi od dodatków). Koła Bontrager, ale na dniach będą wymienione. Czekam oprócz nich na jeszcze dwie paczki, ale to na razie tajemnica :D Mam też kilka planów na dłuższą metę, ale zobaczymy w którym kierunku się zdecyduję. Dajcie znać co uważacie, może jakieś sugestie co do zmian? Konstruktywna krytyka mile widziana. :)

Pozdrowionka

Bartek

Jedna ze zmian, kolejne już odebrane (kolejna, ale można powiedzieć, że dwie :D)

2ACAB3E8-E98E-402F-9BC9-B109F21697AE.jpeg

Oto kolejny element układanki :D

08F6F6BD-5835-4432-A7A6-4996421F04DF.jpeg

Wracam do oponek, ale w tym momencie raczej przełożę GP5000. Gdybym miał kupić nowe to pewnie wjechałoby coś z beżowym rantem (jestem chory..). Naklejki celeste rozważam za to na obręcze. W tym momencie będą białe, zobaczymy - wcześniejsze złote też mi się podobały.

Co do Di2, działa świetnie, ale co do samego roweru przez za duży rozmiar mam mieszane uczucia i to pewnie trochę wpływa na obiektywizm. Niemniej - 105 działa (ostatnio w rowerze zastępczym miałem nawet okazję sporo pojeździć na nowej Sorze z tarczami - naprawdę dawał radę. Wiadomo, że to nie sprzęt do walczenia o sekundy, ale byłem zaskoczony, pozytywnie). Myślę, że powoli będę robił upgrade, ale samej 105 nic nie brakuje.

dzisiaj kilka zabiegów chirurgicznych i blaty już na korbie, tak prezentuje się całość :D

884084CC-FA6B-43E1-BDF9-03D10651EBB8.jpeg

Lecę testować, blaty założone, korba z pomiarem w rowerze (w biegu zmieniałem klocki hamulcowe :icon_lol:) i chwilę się poszarpię z chłopakami, chociaż już jestem spóźniony..

 

9AB9080B-DDD2-40FD-8820-86532DE090E5.jpegDBFCB1B8-14BF-422D-A37B-225752E560A5.jpeg9FCC4250-C6B7-4F1A-A5D5-A3F7D92C6D31.jpeg

Hej!

Powoli wpadają nowe graty. Korba kręci się fajnie, ciężko mi się ustosunkować do jazdy na owalnych blatach.. Niby trochę inaczej, ale bez jakichś wodotrysków. :Dpomiar śmiga. :) dojechały nowe koła (postaram się zrobić szerszy opis kół). Zapomniałem napisać do majfrenda, żeby wysłał UD Mat, ale 3k mat też jest spoko. :D 

 

FC144AC7-1BC7-4CA8-8C13-B12A6A9B5DC8.jpeg 1FF8FB68-B391-448C-8AE9-148CB3385ED1.jpeg 756AE934-D10A-4888-981A-44BB46E5781C.jpeg 3B03FF81-6CF9-41C7-B2C9-63649C7C299F.jpeg C423E345-EC4F-44A7-AF6E-8C11BB6E7C26.jpeg A8AD7230-47C3-42C4-BC50-DCABB461E62D.jpeg 5A8FEFA2-E603-47DD-9592-614C9082D655.jpeg

Koła już na furze, obydwa rowery dostały nowe łańcuchy (Bianka dostała czarny KMC, bo złotego nie mogłem nigdzie znaleźć dostępnego.. Ale czarny dobrze pasuje :D). Wpadły też nowe kółeczka przerzutki. Klocki wrzuciłem SwissStop’a, oponki GP5000. Dzisiaj chwilę pokręcone, ale zimno, mokro i błoto, więc kolejne czyszczenie i wjeżdża trenażer. :D

Muszę jeszcze kupić niższą pokrywkę sterów i przyciąć sterówkę. Zastanawiam się czy zostawić białe koszyki na bidony, czy zmienić na czarne.. :D

CA4A6B72-9322-44D4-A03B-365C24AC0872.jpeg7833E9DB-5AC6-41DE-8ABF-786E78E8EB45.jpeg425EDF5C-9AB5-4940-8935-044C68D6D8E1.jpegF5CD0DA7-D72D-4BA4-8659-C81424A62519.jpeg4F2DF52E-8E10-4844-AFAD-3BCF0414F3B1.jpegAEDACD90-14FF-4DBB-AB4E-540C91685A2B.jpeg2B51553B-2DE5-460F-9EEF-B0D3E7BB7982.jpegFA2B7E23-6EAE-485F-8347-12EAEB884F21.jpeg

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Rondo Ruut AL2
      Przez: Eathan · 15.05.2024
      Rower ma swój wątek na forum, w którym regularnie opisuje modyfikacje oraz swoje odczucia.    Kilka nowych fotek z siodłem i oponami. Są też prześwity w ramie z oponami 700x45C. 
    • Antidote Woodsprite
      Przez: NerfMe · 09.05.2024
      Zacny, gratuluje zakupu.
    • Antidote Woodsprite
      Przez: KrzysiekCH · 08.05.2024
      @Brombosz Antidote rekomenduje EXT Storie pod tą ramę, bo dobrze pasuje do charakterystyki zawieszenia. Więc nie chciałem już aż tak ryzykować i brać coś kompletnie w ciemno. Z drugiej strony recenzje Storii są w przeważającej części bardzo pozytywne i EXT jako firma też jest ciekawa – quasi manufaktura we Włoszech. Ohlins bardzo dużo osób jeździ, więc nic specjalnego 🙂, DVO robi w Chinach (co oczywiście nie jest niczym złym, ale jak mam opcje „lokalnej” produkcji to wolałem coś „pod ręką”, mam
    • Antidote Woodsprite
      Przez: Brombosz · 08.05.2024
      Ja wykorzystam moment, bo zawsze chciałem o to zapytać kogoś kto kupuje rower z takim zawieszeniem. @KrzysiekCH Dlaczego właśnie EXT, a nie np. BOS, DVO, Ohlins czy inna jakaś egzotyka? Co kierowało tym wyborem? Bo to, że FOX i RS się znudziły, potrafię sobie wyobrazić.  
    • Antidote Woodsprite
      Przez: KrzysiekCH · 07.05.2024
      Tak, każda część jest taka jaką wybrałem. Generale założenie było zbudować lekką trailówkę, wyszło jak wyszło... 😉 Nie chciałem zwieszenia foxa czy RS gdyż chciałem spróbować czegoś nowego. Padło na EXT - na sprężynie z tyłu więc dlatego ma 14kg, na foxie 34 i trailowym damperze byłyby o kilo lżejszy. Wykonanie ramy idealne, chciałem tym razem czarny rower więc zostawiłem carbon raw. Co do właściwości jezdnych - to zawsze subiektywna ocena - generalnie, porównując do mojego all mountain (Evil of
    • Antidote Woodsprite
      Przez: olo850 · 07.05.2024
      Ładny rower i oryginalny. Specyfikacja pod zamówienie? Jak jeździ w porównaniu do innych? Ty masz szerokie odniesienie to napisz coś więcej jeżeli możesz.
    • Canyon Grand Canyon 7
      Przez: Ekba · 16.04.2024
      Zadowolony z roweru?
    • Centurion Backfire LRS Hydro
      Przez: MrJ · 26.03.2024
      Na pewno inaczej niż większość konstrukcji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...